zwanger gevoel na eisprong ????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessyke, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessyke

    jessyke Lid

    30 okt 2005
    18
    0
    0
    onthaalmoeder
    oost vlaanderen
    Ik heb gisteren mijn eisprong gevoelt , stekken in de lies en wa last in mijn buik . maar sinds gisteren voel ik mij precies zwanger ? kan da al ? nee toch he ? Ik denk dak zo graag zwanger wil zijn dak het nu al voel :rolleyes:
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij kan dat niet zo snel. De bevruchting moet nog plaatsvinden en daarna volgt de innesteling nog. Pas wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden wordt het zwangerschapshormoon afgescheiden. Dit is ruim een week na de eisprong.

    Pim
     
  3. Niet meer actief

    idd na de eisprong duurt het ongeveer 7 dagen voordat het vruchtje zich innesteld en daarna beginnen de symptonen vaak
     
  4. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi jessyke,

    het kan wel dat je allerlei kwaaltjes krijgt die overeen komen met de zwangerschapskwaaltjes na je eisprong, zoals gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, lichtjes misselijk maar dit is dan juist van het hormoon die voor je eisprong zorgt en die in de luteale fase voorkomt (de fase vanaf je eisprong tot je NOD).

    gr saskia
     
  5. jessyke

    jessyke Lid

    30 okt 2005
    18
    0
    0
    onthaalmoeder
    oost vlaanderen
    bedankt saskia ! ;)
    Da zijn zo ongeveer de symptomen . Nu wachten op de rest van de symptoompjes he !!!!
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nee, ik denk ook niet dat dat zo snel kan gaan hoor, dat je je nu al zwanger voelt...maar ja die vrouwenlichamen spelen parten met je hoor...!
    Liefs, misspuma

    Flink aan het klussen :oops: :)
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou en of die vrouwenlichamen je parten spelen :confused:
    Ging me vanmiddag omkleden , zie ik dat ik een soort van pukkeltjes en bruine vlekjes rond mijn tepel heb .
    Het zijn er niet zo veel , maar het zit er toch echt ( heb zelfs me mannetje laten kijken omdat ik bang was voor gezichtsbedrog ).
    Dit heb ik normaal dus absoluut niet , en 2 dagen terug had ik ze ook nog niet :confused:
    Maar zwanger kan niet omdat ik morgen pas me eisprong heb :(

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina