Nog maar eens een topic openen. Vandaag hebben mijn partner en ik besloten dat ik op een ander bed ga liggen omdat ik zo vreselijk beroerd slaap en overal wakker van word. Heb nu m'n plek ingenomen op een bed waarvan het hoofdeinde omhoog kan en ik daardoor wat meer rechtop lig. Hierdoor hoop ik dat k minder benauwd word, want die 'aanvallen' zorgen soms echt voor paniek bij mij. Nu lig ik zo zielig alleen in het betreffende bed en vind t nou al saai en eenzaam zonder partner (stukje zelfmedelijden haha). Ben momenteel bijna 40 weken zwanger dus hoop echt dat de nachten beter worden, want moe zijn kan straks nog genoeg als de baby er is. Al met al de laatste loodjes wegen echt het zwaarste.
Herken t! 2x naar het zh geweest al ivm kortademigheid..conclusie steeds: ja de baby ligt gewoon vervelend. ik slaap ook slecht vanwege rugpijn en ineens honger snachts.. Hoop voor je dat je snel bevalt!!!
Oh ja dat honger is ook erg leuk. Geloof ook dat de enige optie is om te bevallen. De vk gaf al aan dat het op t einde toch best heel zwaar wordt voor ons lichaam met een voldragen kind in je.. Bevallen is de enige optie, hopen dat uk er met zo klaar mee is als mama
Doe hier ook steeds shifts van vier uur. Dan zo n pijn in bekken, wakker kind, honger, maagzuur dat ik eruit ga. Heb me er maar bij neer gelegd! Gelukkig kan ik overdag nog wat slapen, dat scheelt een boel. Hoop ook stiekem dat ukkie wat eerder wil komen
Och meid, ik zou ook medelijden met mijzelf hebben haha. De laatste loodjes wegeb idd het zwaarst. Geniet nog maar ff van je buik. Straks ga je die nog missen!!
Heel vervelend om tijdelijk niet samen te slapen. Zie het maar zo, hoe meer je partner nu is uitgerust hoe beter hij straks voor jou en de kleine kan zorgen tijdens je kraamperiode. Ik hoop dat de kleine uk snel geboren wil worden. Sterkte met de laatste loodjes.