Hoi Meiden! Ik had woensdag mijn eisprong mijn man en ik zijn niet aan het proberen, maar hebben onveilig gevreeen gisteren en ik heb al sinds gisteren de overtuiging dat ik over 9 maanden moeder ben! Wie herkent dit? En ik voel me echt belachelijk want ik ga redeneren dat het helemaal niet kan enzo, maar toch ga ik er gewoon vanuit dat ik over 9 maanden een baby heb! Echt zo'n voorgevoel! Ik voel me echt een beetje stom omdat ik bang ben dat ik dan toch ongesteld word en dan sta je met je voorgevoel Wie herkent het? alles om mijn belachelijkheidsgehalte naar beneden te halen hihi! Liefs en succes iedereen die deze week mag testen! MyLo
haha ja meid ik denk dat iedereen het ''ik weet zeker dat het raak is-gevoel'' wel kent! maar focus je er niet te veel op zou ik zeggen! dan word de teleurstelling alleen maar weer groter ( geloof me ik ken het ) ik hoop dat je teminste gelijk hebt.. maar je mag pas over 2 weken testen denk ik he?? succes!!
Hoi meid, ik had dat gevoel ook sinds mijn eisprong, constant wat krampjes en zie mijn banner! Dus het kan wel! Maar probeer je er inderdaad niet teveel op te focussen, want er kan ook nog wel eens wat misgaan. Maar laten we hopen op een positieve test binnenkort, heel veel succes!!!
Zoals Moesje1 zegt dat gevoel kennen we allemaal Ik heb zelf echt het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden, ben inmiddels 4 dagen overtijd maar test steeds neg:x Ook een heel raar soort berustend gevoel Ik las wel in je verhaal dat jullie niet aan het proberen zijn. Als het wel raak is, zijn jullie er dan wel blij mee?
Ik had het ook meid. Maar ik had het pas na mijn innesteling. Echt zo'n gevoel van het is raak ! Helaas is het bij mij mis gegaan. Ik duim voor je dat je posi gaat testen !! Liefs
Hoihoi! Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb inderdaad ook de hele dag krampen bij mijn baarmoeder! Ik mag ook pas over 1,5 week testen ja, maar mijn man weet dat dus het wordt nog een toer om het stiekem te doen omdat hij thuis werkt! Als het raak is zijn we hartstikke blij! We hadden eigenlijk afgelopen maand besloten dat ik er nog niet aan toe was, maar zodra dat gezegd en uitgesproken was, werd ik meteen rustiger! Mijn man wil al kinderen sinds hij 3 is, dus het kind zal heel welkom zijn!!! hihi ik vind het zo spannend.... maar ergens heb ik nu ook zoiets van... tja... ik reken er maar gewoon op dat ik ongesteld word! Liefs! MyLo
Oh Trouwens, Mara... ik zou gewoon voor de zekerheid even langs de huisarts gaan! Dat staat ook op de testbijsluiters altijd, dat je, als je overtijd bent en nog steeds negatief test, even bij de huisarts moet langsgaan! Is het misschien de spanning?
Morgen ga ik inderdaad een afspraak maken. Vanmorgen weer een test gedaan en deze was weer negatief Het is goed als je jezelf gewoon instelt op het idee dat je ongestelt wordt (als dat lukt), dat maakt het wel gemakkelijker. Maar ik hoop voor je dat jullie gewoon heel veel geluk hebben en dat het ineens raak is