Ik ken het gevoel. Sinds gisteren allerlei kwaaltjes (kan tussen mn oren zitten, want ik heb vandaag volgens de kalender pas mn eisprong). Hoop dat ik hem eerder had. Heb dit namelijk met mijn vorige zwangerschappen niet gehad. Dus ff afwachten
Ik ben al 2 weken erg misselijk. Ben vorige week ongesteld geweest en niet zwanger. Dus kwaaltjes zeggen eigenlijk niet zo veel. Terwijl ook ik elke maand hoop dat die aangeven dat ik dan toch zwanger ben.
Nou... Ik zou vandaag kunneb testen maar dat wil ik eigenlijk nog drie dagen yitatellen... Just to be sure... Eigenlijk wordt ik altijd 1 dag eerder ongesteld dan mijn kalendertje aangeeft... Gisteren was ik zo moe! Kon me ogen gewoon niet meer open houden. Ben op de bank in slaap gevallen en vervolgens na drie uur ben ik naar me bed gestrompeld en toen ben ik lekker verder gaan slapen. Verder nergens last van ... Maar omdat ik al een jaar bezig ben... Geloof ik er eigenlijk niet meer zo in. me lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden! Ook wel eens twaalf dagen overtijd geweest... Achteraf denk ik dat dat gewoon mis ia gegaan want toen ik eenmaal ongi werd had ik zoveel pijn!!! Nou ik proneer het nog drie dagen vol te houdrn en dan gooi ik er een test tegen aan!
ik ben vanochtend ongesteld geworden...aan 1 kant jammer, maar ook fijn dat ik nu weet waar ik aan toen ben. ik leek er al een paar dagen tegenaan te hangen, maar daar werd ik zo onzeker van. is het nu wel of niet... mijn luteale fase was nu 13 dagen ipv 10. het valt me op dat ik heel veel buikpijn had, dus of er misschien toch iets heeft gezeten? de buikpijn was vergelijkbaar met de pijn die ik had tijdens mijn miskraam. ik heb aspirine geslikt, dat hoef ik normaal nooit. en ik vloei ook meer als de afgelopen 2 keer. maar dat kan natuurlijk ook komen omdat mijn lf langer was. spannend Cycy! ik hoop voor je dat je een mooie test zal hebben. dat je je kan inhouden whahaha!! laat je het hier weten? ik ben erg benieuwd.
Hoi meiden, Hier is het ook afwachten....al eenpaar dagen enorme honger, af en toe gespannen buik, alsof je helemaal vol zit. Voor de rest geen bijzonderheden (ohja iets meer plassen) dus het kan ook allemaal niks zijn. Nog een klein weekje wachten en we weten meer.
Hoi hoi! Nou roeska.. Kun je je in iedergeval weer focussen op de volgende ronde. Ik heb het ook gehad toen ik 12 dagen overtijd was... Zoveel pijn. Je moet maar zo denken... Als er wat zat... Dan was het sowieso fout gegaan... Dus os het maar beter dat het nu al is.... Hier nog geen ongi.. Probeer het echt vol te houden tot vrijdag! En daiquiry... Honger herken ik okk! Ik heb gisteren voordat ik ging slapen nog een broodje gegeten en vannochyend werden had ik weer gigantische honger!!! Nog even volhouden... Ik hou jullie op de hoogte!
Goede morgen meiden!!! Alles wat ik nu heb is alleen zeer (.)(.) en wat misselijk na koffie drinken, gister was ik wel heeel moe,ik heb de hele middag geslapen en om half 8 wou ik weer naar bed,ik herken mij dan weer niet...Het is zo rot dan ons lichaam speld zegt maar met ons,vorige maand had ik van alles,maar het kwan netje op tijd,ik weet het allemaal niet meer...Mijn schoonmoeder word ongi gelijk met mij,en zij heeft nu ook zere (.)(.) en het is onmogelijk dat zij is zwanger is hahaha,ach ja afwachten meer kunnen we niet,laat de natuur haar werk doen h''e!!!
Ik voelde vorige maand ook vanalles, alles leek op een zwangerschap, mijn vriend dacht het ook....maar nee....
Goede morgen Lieve toekomst Mamas en die moders zijn!!Nog 4 dagen moet ik Ongi worden...vanochtend veel ongi kraampjes,wat ik ook normaal heb,zere brosten..ik kan beter mijn hoop op geven,volgens mij word ik binnen kort gewoon ongi,maar als het zo is,volgende periode weer proberen,maar zo lang ik geen helder bloed zie blijf ik positief!! En gaat het verder hier???