Hallo, Nieuw hier en benieuwd naar reacties/verhalen.. Ik heb 17/18 januari mijn eisprong gehad. Dat voel ik niet maar ik merk het aan mijn afscheiding. We hebben in de nacht van 16/17 januari "geklust" en in de nacht van 18/19. Sinds vandaag heb ik krampen, waardoor ik (vies praatje ik weet het) naar de wc moet om te drukken... (netjes gezegd) Normaal heb ik juist eerder last van verstoppingen maar vandaag al 2x geweest en dunnere ontlasting. Verder een beetje vreemd gevoel in mijn baarmoeder maar geen pijn. Ik moet er bij zeggen dat ik al 2x zwanger ben geweest na 1 maand met de pil gestopt te zijn. Ik zit nu in mijn 4e ronde zonder pil maar we zijn ook nog niet echt actief bezig geweest.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb verder nog nergens last van, behalve een warm hoofd, koude handen en voeten en opgezwolle schaamlippen. :-S Iemand die dit herkent? Ben benieuwd! Groetjes!
Ik heb vorige maand ook last van verstopping en bleek ook zwanger helaas is het mis gegaan en had ik een vroege mk. Nu moet ik wel vaker maar geen verstopping. Heb ook last van koude voeten en handen en zelf erg koud maar dat denk ik eerder dat het door het weer komt. Ik heb denk ik 14 jan mijn ei gehad. Ik had kramp links onder en daarvoor veel vruchtbaar slijm. Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten....
Ja idd het is gewoon afwachten.. Maar toch wel fijn dat je hier ervaring en pijntjes/klachten met elkaar kan uitwisselen... Als je op een uitslag moet wachten is zelf een week een eeuwigheid vind ik! Ik heb zelf een dochter van bijna 10 jaar, maar je vergeet alle symptomen zo snel.. Als je last hebt van doorzichtige afscheiding en meer dan normaal dan is dat over het algemeen je vruchtbare periode.. Steekjes heb ik niet, maar veel vrouwen idd wel. Jij succes deze maand! Hoop dat het raak is voor je..