Zwanger geworden door pil heen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rowenavb, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou ik vind het idd ook wel ERG frapant dat er zoveel meiden zijn die door de pil heen zwanger zijn en zowat allemaal met microgynon30 :S
    Lekker is dat..
    Mijn ukkie is niet gepland, ben er wel ontzettend blij mee hoor! Maar had toch liever een paar jaar willen wachten

2. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ja echt heel apart zoveel, dacht het al wel want hoor het om me heen ook heel vaak!
    Als iemand tegen mij zei van ben zwanger geworden terwijl ik de pil slik dacht ik ook wel van jaja zeker vergeten of zoiets ;)
    Maja dan overkomt het jezelf! Had ook graag nog paar jaar willen wachten en werk en huis en alles op orde hebben! Maja het is gebeurd en ben nu ook super blij! :D
    IK slikte trouwens ook eerst microgynon 30 maar had erg vaak hoofdpijn, huisarts adviseerde trigynon en daar op over gestapt jaartje geleden!
    Na deze zwangerschap dus maar niet weer (alleen) aan de pil haha!
    Maja ben in ieder geval niet de enige ;)

3. Nadine1982

1 jul 2007
    51
    0
    0
    medewerker burgerzaken
    Hoogezand
    Rowenavb,

Ook ik slik trouw tryginon en denk dat ik nu zwanger ben..misselijk, buikpijn.
    Een week na de bewuste nacht heb ik de pil dan maar laten staan en 3 dagen daarna wel een bloeding gehad..eerst heel licht, toen een dag wat meer en nu niets meer (duurde dus 3 dagen).
    Nu nog steeds met vlagen misselijk en buikpijn...nog een paar dagen wachten en dan ga ik es testen....we shall see...hadden liever nog een paar jaartjes willen wachten met de 2e, maar goed...wat komt is meer dan welkom:)

Deel Deze Pagina