Augurken met slagroom...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marijn, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Wat ik me al wel vaker af heb gevraagd is of er zwangeren zijn voor wie dit 'fabeltje' opging, dat je echt ineens zin kreeg ik augurken met slagroom... Ben benieuwd of het fabeltje een kern van waarheid heeft of dat het gewoon gaat over de rare eetlust die zwangere vrouwen ineens kunnen hebben.

Voor mezelf gold overigens tijdens mijn 2 zwangerschappen niet de augurken, maar wel het friszure (bessen, en fruit enz) en heel veel hartige dingen (worst haha, terwijl ik ervoor al 15 jaar vegetarier was....).

Ben benieuwd naar jullie rare eetlusten en of daar wellicht augurken met slagroom bijhoren!

Liefs,
    Marijn

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Marijn!

Augurken met slagroom? Ik moet er in ieder geval niet aan denken hahahaha....

Mijn eetlust is eigenlijk niet echt veranderd! Ik heb geen bijzondere dingen waar ik ineens trek in heb of dingen die ik juist absoluut niet meer lust...

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ieuwwwwwwwww ik vond het al vies en vind het nog vies en heb er geen behoefte aan
    iedereen zeg maar goh trek in een augurk nou ik moet er neit aan denken bah mijn eetlust is ook niet veranderd

4. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    augurken jaaaaaaaaaa, maar nee, niet met slagroom..

5. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    NEE! Geen augurken met slagroom! hahaha!
    Ik had vooral een fruitaanval, kon de hele dag door appels, peren, bananen, aardbeien, bessen, pruimen enz eten. Voor de rest geen rare eetgewoontes

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Verrek, die augurken. Helemaal niet aan gedacht en dus ook niet bijzondere trek in! Wel in fruit, heel veel fruit. (en ijsjes en drop en tucjes.. :D )

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Heb mijn hubbie wel een paar keer rolmopsen laten meenemen van de visboer, maar nee geen augurken met slagroom of chocolade (zoals in het reclamespotje) :-&

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb vooral zin in fruit en hartig eten ;)
    al zou een augurkje nu best lekker zijn... maar dan wel ZONDER slagroom (dat gooi ik dan wel in m'n koffie ;) )

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik lust niet eens augurken...dus laat staan met slagroom.
    Heb wel vaak zin in patatjes of kroketten.....maar probeer het niet te vaak te eten. 1x in de week mezelf trakteren is genoeg

10. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Mijn vriend begint idd ook iedere keer over augurken met slagroom maar daar heb ik echt geen trek in.

Ik heb net als n4th4li3 vooral fruitaanvallen, echt de hele dag door fruit eten ben nu over gestapt op de yoghurt fruitshake.

oh ja :oops: ben wel verslaafd aan de het stroopwafel ijs van hertog

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ieuw toen ik alleen al "augurken met slagroom" las dacht ik al JAKKIE

heb niet echt gekke dingen gegeten en nog steeds niet. bij m'n zwangerschap in sept 07 (mk) heb ik wel "vies" gegeten. een boterham met pindakaas en mosterd als ik eraan denk word ik al misselijk :)

verder hier ook helemaal fruitfan en sla :D

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Jaa augurken! erg lekker...maar zeker niet met slagroom. Gruwel al bij de gedachten. Ik ben ineens een zuivel fan......melk, melk, yoghurt, of optimel drink. En hartig....worst,kaas,chips....hmmmmm

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oja! en Kiwi's!

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    oh ja, de zuivel herken ik ineens! Ik dronk liters karnemelk, haha, alweer bijna vergeten, want drink normaal nooit karnemelk! Toch dat zure he, van de augurk...

15. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Niet meer trek gekregen in augurken en zeker niet met slagroom :confused: :)

Ik heb wel over t algemeen meer trek, en dan voornamelijk in fruit en hartige dingen, soms wel op de raarste momenten, bijvoorbeeld om 10 uur s avonds zin hebben in pastastrikjes :p

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wie dat toch heeft bedacht he, dat een zwangere vrouw augurk met slagroom wil haha. Ik heb verder niet echt vreemde cravings ofzo. Ja, patat kan ik bijna niet van af blijven en ik heb me toch een trek in alcohol! Maar ik doe het niet, ik ben sterker dan mijn hongerige buik ;)

17. Sijke

Sijke Bekend lid

ik heb wel zin in zure en bittere dingen, was bij mijn eerste zwangerschap ook zo in het begin, dus kijk er niet raar van op. Heb toen ook wel veel augurken gegeten, zal nu weer eens een pot halen (van die gurkenviertel, beetje zoetzuur dus).

18. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik had heel veel zin in, fruit, kaas en chocola

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nou, hier wél enorm trek in augurken. Niet met slagroom, wél met boterhamworst eromheen. JAMMIE! :p
    Ik kreeg er gisteren op weg naar mijn werk voor het eerst opeens zin in. (Heb mezelf ingehouden, anders hebben mijn collega's me meteen door).
    Vanavond als ik terug ben van sporten, trakteer ik mezelf wél op augurken met boterhamworst. Heb het vanmiddag al in huis gehaald.

20. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeeh, de eerste augurkeneters hebben zich gemeld ;) HiHi
    Leuk als die reacties!

Deel Deze Pagina