Een topic voor alle meiden die in oktober 2010 zijn uitgerekend. Ik heb zelf vandaag positief getest. Erg spannend nog! Ik hoop dat alles goed mag gaan. Mijn uitgerekende datum is 1 oktober 2010. Meiden, sluit jullie aan!
Heel veel plezier met je zwangerschap. Zelf heb ik een kindje van oktober 2009 moet zeggen in de mnd okt worden de liefste en mooiste kindjes geboren . Geniet van alles wat op je pad komt.
hoi hoi ik kom me ook hier melden jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh we hopen dat het allemaal goed mag gaan!
Ik ben ook uitgerekend op 1 oktober! Leuk, om zo in contact te komen met jullie! Vind het wel spannend hoor; het is nog maar zo pril... Is het jullie eerste? Hoe voelen jullie je? Ik voel me prima, ben alleen erg moe. Eva
Hoi ik meld me ook hier, ook ik ben begin oktober uitgerekend, erg spannend allemaal!Voelen jullie iets? Ik ben wel aardig misselijk met vlagen, en krampen en van alles wat in mijn buik gebeurd.Kan niet wachten tot de 1e echo of ie het wel doet zeg maar, heel spannend!liefs vita
Hoi Meiden, Ik wil me hierbij ook melden. Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Allemaal zo onwerkelijk nog!!
@vita: ik vind het ook nog erg spannend. Of 'ie het wel doet, haha. Ja, zo is het. Wanneer moet jij voor je eerste echo? Ik 15 feb.
wat leuk dat ik me ook mag aanmelden voor dit clubje. Ik ben uitgerekend rond 8 oktober, ik had niet eens aan 10.10.10 gedacht totdat ik het hier zag staan, dat zou wel een leuke datum zijn zeg! 8) Maar eerst maar eens de eerste echo afwachten..
Hoi hoi meiden, Onder het kopje 'Bevallingslijsten' vinden jullie al een mooie oktobermammaclub. Een hele dikke proficiat van een mamma die weet dat de oktoberbeebs de mooiste zijn hoor . Groetjes, Josien