zo benieuwd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely83, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hebben jullie ook dat jullie zo benieuwd zijn naar hoe de kleine er uit zal zien?
    Ik loop de hele dag te dagdromen! Hoe getint zal ze zijn, zal ze krulletjes krijgen want paps heeft kroeshaar! Wie zijn neus zal ze hebben wat voor oortjes.
    Ben gewoon zo benieuwd! En zo nieuwschierig, kon je af en toe maar even naar binnen gluren!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zucht ja, vertel mij wat. Ik wil hem ruiken, voelen, aaien, vasthouden, knuffelen, voeden...

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd al is het zo goed als zeker dat ons kindje blond zal zijn met blauwe ogen :p En ik heb nog nooit in een baby kunnen herkennen op wie hij of zij lijkt dus ik vraag me af of ik dat bij ons kind wel ga zien... Ik denk zelf van niet. Dus eigenlijk denk ik gewoon dat het een heel schattige en mooie baby zal zijn met blonde haartjes en grote blauwe ogen ;)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jaa, ik loop ook zo te dagdromen! We hebben op echo's al wel wat dingen kunnen zien en herkennen in hem. Zoals papa's neus en voeten en mijn duim (ik zoog namelijk ook graag op mijn duim ;) ) Hij zal vast (donker)blond worden met lichte ogen, net als wij. Maar voor de rest... Ben zo benieuwd!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    O jaaaa.
    Had onze buik maar een klepje he zodat je even kon spieken.

De eerste 2 van mij leken allebei verschikkelijk op papa en ook op elkaar als baby. Ik ben zo benieuwd of dit kindje ook op papa zal lijken en ook op de 2 grote broers.

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik begin er ook steeds meer over na te denken hoe ze eruit zal zien, spannend hé! :D
    Ook bij ons was op de pretecho duidelijk dat ze papa's korte bovenbeentjes had, en ook papa's mondje (pruillipje :) )
    Allebei zijn we vroeger bijna wit geweest zo blond, dus dat zal ons princesje ook wel zijn..zijn zo benieuwd! :D

7. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier ook reuzebenieuwd hoe ons meisje eruit zal zien :)

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja hier nog een hele nieuwschierige meid

wil heel graag weten hoe me kleine meisje eruit ziet of ze veel haartjes heeft en of ze op mij lijkt of op papa net als me zoontje die is twee druppels water zijn vader

kan niet wachten

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Nou hier ook zo'n nieuwsgiertje inderdaad :D denk dat iedereen dat wel heeft. kan echt niet wachten tot de kleine er is.

Ik weet nu wel dat (bijna) iedere moeder haar kind de mooiste vind en hoe het er uitziet onwijs van haar kindje houdt, maar wat nou als het echt echt echt lelijk, zie je dat als moeder? dat vraag ik me echt weleens af...

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ik had dit ook heeel erg bij mijn dochter. Mijn man is ook donker met mega zwart mini kroeskrulletjes (ik heb donkerbruin stijl haar) en geloof het of niet, het haar van dochterlief is dus gewoon stijl! met goudblonde streepjes erin! hahaha.. krijg er wel wat krullen in met wat andrelon perfecte krul en wat vocht, maar meer ook niet hoor!

wij zijn ook des te meer benieuwd naar deze man... zou hij op zijn zus lijken, of juist heel erg op papa of mama?
    hmmmmm.... nog ff wachten hoor..... :rolleyes:

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    maar ook hoe 'ie zal zijn, wat voor een karaktertje hij heeft en of 'ie op mijn dochter lijkt....

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben reuze nieuwschierig of het een jongetje of meisje zal zijn.
    Maandag hebben we de 20 weken echo, en hopelijk kunnen ze het dan zien

13. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Hier net zo'n nieuwschierige! Ik kan gewoon niet meer wachten!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha raar is dat he! Mijn zoon heeft dus ook gewoon stijl donkerbruin haar.

15. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben ook echt super benieuwd

onze kleine krijgt sowieso blauwe ogen.
    want papa en mama hebben allebei blauwe ogen.
    en welke kleur haar weet ik niet.
    papa heeft zwart haar en mama blond haar.

dus ik heb geen idee.

maar het belangrijkste vind ik dat het gezond is.

Deel Deze Pagina