zo nou na lang niet durven te testen heb ik 1,5 maand geleden de test gedaan en ja hoor bingo zwanger terwijl mijn eerste nu 6 maanden net dacht ik nu 22 weken maar bij geslachtsbepaling was ik geen 18 weken maar 16 vreemd terwijl ik weet wanneer mijn laatste dag was nu ben ik wel bang wat komen gaat,moet ik die andere kamer ook als babykamer inrichten of alleen een bed en kast weet iemand dat ook= alvast bedankt!!!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Onze meid was ook 6 maanden toen ik zwanger werd van de 2de (wel gepland). Dus onze meid krijgt een nieuwe kamer. Wij hebben inloopkasten op de slaapkamers, dus zij krijgt geen nieuwe kledingkast, maar wel een ledikantje en een commode. Het is net wat je zelf het fijnste vind. Je kan ook een junior/peuterbedje aanschaffen, maar jou kleine zal net als onze meid ongeveer 15/16 maanden zijn als de 2de komt, en ik vind persoonlijk een peuterbedje te groot met die leeftijd.
Hoe doen jullie dat met een kinderwagen dan. Kopen jullie een duowagen? Ik ben nu 4 weken zwanger en onze zoon is nu 7 maanden.
Daar zijn wij ook nog niet over uit. Wij neigen naar geen duowagen (ze is nu bijna een jaar en loopt bijna los), maar zo'n board. Maar goed, het kan best zijn dat we uiteindelijk wel een duowagen aanschaffen.
gefeliciteerd met je zwangerschap, als onze 2e ter wereld komt zal mijn dochter ong 17 maand zijn... wij hebben er wel bewust voor gekozen. onze beeb krijgt dan ook een eigen nieuwe kamer. ik vind joy dan nog net te klein voor een peuter bedje. wel ben ik van plan om op marktplaats te gaan kijken hiervoor.... ook ik neig niet naar een duowagen maar naar een board, maar dat beslis ik pas als ik verder ben in mijn zwangerschap.. groetjes