JANUARI 2011 mama's

Discussion in 'De mama's' started by peps, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Volgens mij bestaat deze topic nog niet dus wie weet hebben jullie zin om samen over onze nieuwe, kleine spruiten te kletsen en ervaringen uit te wisselen????
    Ik ben 5 jan jl bevallen van mijn mooie dochter, Kaja en heb al 2 zoontjes van 5 en 6 jaar. Het was een zo genaamde stortbevalling maar alles gaat goed, met moeder en kind.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.....laat ze horen!:):)

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hoi peps,

Ik ben een januari 2010 mama:D
    En nu zie ik ineens een januari 2011 mama's topic en denk dat wow! wat gaat de tijd snel zeg!

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje.
    Is de bevalling goed verlopen?

Ons dochtertje Melissa is ook op 5 januari geboren:D, dus vind het leuk te lezen dat jij ook op 5 januari bevallen bent.

Geniet lekker van jouw gezinnetje:D

3. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    He wat leuk, ook van harte GEFELICITEERD !!wanneer was je uitgerekend? Ik 16 jan dus was wel wat te vroeg. Zag je niet op de lijst staan van januari, klopt dat?
    Hoe gaat het nu met jullie?? Drinkt ze goed? Kaja slaapt de hele dag en als wij dan wille gaan slapen dan begint ze (PAS) te huilen. Hoop dat het nu wel gaat lukken want ik ben bekaf! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat, laat je t ff weten? Ga ik nu een poging doen, eindelijk te gaan slapen..........

4. butterfly1984

Hihihi volgens mij heb je over het hoofd gelezen dat ik een januari 2010 mama ben?:D

Ik was uitgerekend op 15 januari dus ook iets te vroeg.

Kan me voorstellen dat je bekaf bent, het is ook nogal heel wat natuurlijk, maar bovendien is het natuurlijk ook genieten:D

5. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Ah, nu zie ik het.... ik loop een jaar achter, haha nou ja dan alsnog gefeliciteerd! Mooie datum he, 5 jan?
    Snap het niet zo goed, zouden er geen januari 2011 mama's zijn ofzo want er reageert niemand..... Volgens het lijstje moeten er toch wel een aantal zijn, ik denk te druk met moederen, is ook veel belangrijker natuurlijk!

Kom op januari 2011 mama's waar blijven jullie...:)

6. butterfly1984

dank je wel!:D:D
    5 januari...............zeker een mooie datum:D:D
    Net als 20 april, dan is mijn andere dochter jarig, ze word dan 3 jaar:D

Aangezien het nog maar net januari is, zullen nog niet alle baby's geboren zijn:D
    Maar misschien hadden ze al een ander clubje, al in de zwangerschap?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zie dit topic nu pas peps!!!!

ik ben 2 januari bevallen van onze dochter Isabel!! ze doet het erg goed, al zit ze nu in haar regeldagen en wilt ze alleen bij mij mama zijn...

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik ben nog in 2010 bevallen de 29e December van ons zoontje Seyhan.
    Maar ik hoorde eigenlijk bij jullie:D dus blijf maar fftjes hangen als dat mag ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    natuurlijk mag je hier blijven hangen elif ;)

hopelijk komen er snel nieuwe meiden bij.. het is hier nog erg stilletjes hihi

10. Tese

Tese Niet meer actief

Zo ik kom me ook maar eens hier melden.
    Ik moet zeggen dat ik het best pittig vind met 2 kinderen. Sem is af en toe heel jaloers en vooral als hij moe is dan is er geen land mee te bezeilen.

Ik weet nog dat toen we Sem alleen nog hadden dat ik in het begin weleens dacht van goh het is best zwaar. Terwijl hij echt een makkelijk kind was. Maar wat was dat een eitje zeg in vergelijking met de situatie nu!

Dus af en toe moet ik weleens lachen als ik lees van de meiden die er pas 1 hebben en het zwaar vinden. (niet lullig bedoelt meiden, want ik had precies hetzelfde) Als Sem een dag naar het kdv is dan is het echt bijkomen voor me!

Is dit herkenbaar voor de meiden met 2 kindjes?

11. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @muppet: snap dat 2 kinderen zwaar is!! ik vind 1 kindje niet zwaar maar soms moeilijk omdat ik haar dan niet begrijp ;)

hier een super nacht gehad!!!! om half 11 laatste voeding en toen kwam ze pas weer om half 4 en kwart over 7! heerlijk zeg om zo even lekker door te kunnen slapen..

12. Tese

Tese Niet meer actief

Lekker hè Naomi, die tijd komt er nu aan tot ze op een gegeven moment doorslaapt. Hier laat ze vaak ook 6 uur tussen de fles zitten in de nacht. Goed waarschijnlijk nadatik dit gezegd heb niet meer haha.

13. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    hee meiden. Ik ben er ook! Morgen mijn laatste dagje kraamhulp. Echt jammer. We hebben zon onwijze topper in huis. Maar goed, vanaf dan mogen we het alleen doen. Toch wel spannend. Vanaf wanneer lieten jullie je kindjes zelf bepalen wanneer ze willen drinken? Wij voeden nu nog redelijk volgens schema. Borstvoeding trouwens

14. Tese

Tese Niet meer actief

Kan je er helaas niet mee helpen, wij geven De fles en dat is altijd volgens een schema. ;)

Pfff ik weet niet wat Tess heeft hoor. Gisteravond en nacht is ze wakker geweest. Lag ze te blèren in haar wieg. Niets hielp alleen haar eruit halen en dan sliep ze meteen. Terugleggen en weer blèren. Nu doet ze het dus weer en ik zie mezelf alweer de hele nacht opzitten. En dat terwijl ze het overdag zo goed doet!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @marije: ik liet isabel snachts vanaf dag 4 zelf komen. na 8 dagen ongeveer mocht ze overdag ook zelf kiezen wanneer ze kwam. maar lang houd ze het nooit vol hihi dat wist ik al dus de keuze was voor mij vrij makkelijk.

@muppet: he bah wat vervelend!!
    misschien zit haar sprongetje eraan te komen?? isabel is er ook mee begonnen met ong. 3 weken.. het gaat nu veel beter. isabel deed het trouwens overdag en snachts sliep ze gelukkig wel gewoon goed dus dat was een gelukje voor ons.

16. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    muppet, ik herken het helemaal. maar mijn dochter had ook veel last van krampen en viel heel moeilijk in slaap, dus dat was ook een 'pittiger' kind. maar ik vind nu met 2 mijn draai vinden ook nog wel moeilijk. ook omdat ik mijn kindjes niet wil laten huilen.

marije, ik voed vanaf het begin op verzoek. al hield ik wel in de gaten dat hij er niet te lang tussen liet zitten. nu doet hij dat overdag nog niet, maar dat vind ik wel prima omdat hij er dan 's nachts langer tussen kan laten zitten. (niet dat we heel veel slaap krijgen hoor, door krampjes en melkoprispingen)

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Joehoe, gevonden! :D:D:D Nog een illegale januari-mama, want onze kleine is op 14-12 geboren. Mag ik toch alsjeblieft meekletsen hier? :):p

18. Tese

Tese Niet meer actief

Wen je kletst maar lekker hier mee hoor!

Tess ligt nog steeds te slapen, om 23.15 heeft ze haar laatste fles gehad. Zulke nachten maakt ze gelukkig ook met regelmaat. Alleen snap ik niet waarom ze dan soms ook een nacht huilt en alleen bij ons wil liggen. Maar goed, voor nu is het heerlijk. Al ga ik haar er wel zo uithalen anders komt ze vanavond na 12 uur aangezien ze 6 flessen om de 3.5 uur krijgt.

19. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wauw ben wel wat jaloers hihih dat sommigen al zo wat doorslapen.
    Hier hoefde hij de fles van half 12 niet, hij was zo moe.
    Maar mama had wel een feestje vannacht.
    Ben net beneden met hem, ben aan ht kolven en hij in de box, is hij weer onrustig in de box gisteren ook.

20. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hij had overigens wel heel goed aan de borst gedronken zijn buikje staat er bol van hihi

Share This Page