@simplyme: ohh wat erg joh ik vind het heel goed van je hoe terk je blijft en opgewekt! Hopelijk gaat het vlgnde keer beter en zal het raak zijn. Ik wilde eigenlijk dit keer ook vroeg testen aangezien geduld en wachten ver te zoeken zijn bij mij.. Maar ik denk dat ik me toch maar ff probeer in te houden.. Gefeliciteerd met de verjaardagen van je 2 kids 1 jaar en 14 jaar, wel grappig dat ze op zelfde dag jarig zijn! Je oudste is zelfs al 14 jaar, leuk!!
hey meiden, SimpleMe: wat een rotbericht :x Zit er helemaal van te balen, had zo'n goede hoop voor je. En je hebt helemaal gelijk met wat je zegt allemaal, maar dat wil idd niet zeggen dat je je niet even rot mag voelen. Sterkte meis. Enne, gefeliciteerd met je 2 ukkies! Wat grappig dat ze op dezelfde dag jarig zijn. Jeetje is je oudste al 14 Je hebt er toch 3? 1 jaar, 14 jaar en ??? (hoezo nieuwsgierig ) Gaf je trouwens de vorige keer dat je zwanger was nog bv? Ik heb idd een keer een verhaal van iemand gelezen bij wie het steeds fout ging (weet niet op welke termijn) en het uiteindelijk wel goedging toen ze geen BV meer gaf. De gyn had gezegd dat het niet was bewezen, maar mogelijk wel van invloed was. iig een heeeeeeeele dikke knuf van mij! Hopelijk heb je toch nog n beetje en leuke dag gehad met 2 jarige kindjes. rosa: gefeliciteerd begrijp ik eeva: ongi al over? Kun je lekker aan de klus sterretje: jeetje al 8 DPO, goed joh Is niet verkeerd aangezien dit je eerste eisprong was (toch?) en je ukkie nog zo klein is. Zie je op tegen het weer werken? Of heb je er ook wel weer zin in? Ben benieuwd of je snel ongi wordt of stiekum toch zwanger bent. Marb: al getest?? ben benieuwd. gefeliciteerd met jullie trouwdag (of klets ik er nu naast ) @ all: ik duim voor jullie allemaal Het wordt tijd dat het nieuwe topic ZVM geopend kan worden hoor!!! Hier weinig te melden, wachten duurt nog zo lang. En ik weet nog niet wanneer ik ga testen.iig niet te vroeg. Ga proberen tot mijn NOD te wachten, maar zal me een paar dagen ervoor wel niet meer kunnen beheersen Vandaag weer gewerkt na 2 vrije weken. hoefde eigenlijk niet te wennen en dat na een korte nacht. Meisje was gisteren helemaal overstuur, handjes in de mond, rode wangetjes en een dikke bobbel in de kaak.Nu maar hopen dat t eindelijk ook eens echt doorbreekt. tot snel!
@sterretje: haha pas op dat je duimen niet pijn gaan doen ik kan pas over minstens 10 dagen pas testen lijkt zo lang!!
Haha klopt Ja joh, veeelste lang naar mijn gevoel. Ik voel nog niks, af en toe steekjes in mn baarmoeder en bij mn keizersnede litteken maar dat was het. Jij??
Goedemorgen meiden! @simply me, wat leuk dat je 2 kids op dezelfde dag jarig zijn zeg, wat een surprise! Maar je oudste alweer 14, das al een hele grote uk hihi Fijn dat je je weer wat beter voelt verder! En goed dat je al contact hebt gehad met je vk de vorige keer, dan weet je het toch allemaal wat zekerder! Hoe is het nu met je? @emmalotte Hoop dat de tandjes van je kleintje eindelijk eens door gaan komen zeg! Moet zo rot zijn allemaal! Wachten duurt lang he, nog ff een paar daagjes meis, dan kun je eindelijk testen! Dit was mijn eerste ei ja, dus ben al dik tevreden hoor! Vandaag alweer een dagje erbij voor mijn lf @kaatjuh, heb al heel wat eelt opgebouwd hihi Enne 10 dagen zijn zo voorbij hoor, echt waar! Vandaag nog maar 9 te gaan! Hier nog steeds niet ongesteld trouwens, heb na die spotting gister morgen ook niets meer verloren, alleen nog steeds vreselijk kramp en buikpijn heel de tijd Ben in tijden niet zo vaak meer naar de wc gerend Nou maar afwachten hoe het gaat lopen, temp is al 3 dagen gelijk, dus daar aan zou ik zeggen vandaag nog niet ongi, maar goed we wachten netjes verder Met eht mannetje gaat het allemaal veel beter, hij weigert alleen opeens de borst sinds eergister "s morgens als hij wakker word en als hij naar bed gaat 's avonds is er niets aan de hand, alleen de voedingen tussen door zijn drama Had gelukkig nog wat bv in de vriezer van toen hij net geboren was, dus dat heeft hij nu op, hopen dat hij vandaag een betere bui heeft Ik ga naar het kdv de twee dagen wel 2 voedingen fles voeding geven vanaf volgende week als ik moet gaan werken (omdat het kolven bij mij helemaal niet geod lukt, lukt het me niet extra te kolven voor hem helaas) Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat De rest van de week gewoon wel volledig voeden zelf, op ma als mijn man thuis is probeer ik dan genoeg bij elkaar te kolven, ik hoop dat het gaat lukken! Nou meiden, fijne dag weer!
Hee meiden, Jeetje, wat hebben jullie veel geschreven. Ik moet ook niet een hele week in een huisje gaan zitten Zal gewoon een mini-update geven van hoe het hier gaat en dan weer bijblijven oke? Hier alles prima. Sarah heeft het in het huisje helemaal leuk gevonden. Ze eet nu behoorlijk veel, gisteren een hele boterham en een flinke bak wortels. Tussendoor wat appelsap met water en nog maar 40 cc melk overdag (en 's ochtends de borst, maar ik weet niet hoeveel). 's Avonds 180 cc bv. Vind het heel mooi! Verder heeft ze helemaal geen last gehad van het tandje. Denk wel dat er nog eentje aankomt, want haar wangen zijn al een tijdje rood. Oh ja, heb gisteren maar eens een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Had het wel verwacht, ik geloof niet dat m'n cyclus alweer helemaal terug is. Vorige cyclus was 34 dagen, zit nu alweer op dag 39! Maar misschien is dat wel een goed teken... (banner zegt wel dag 5, maar die ging weer van voren af aan tellen toen ie op dag 35 was ) Fijne dag nog!
Marb, je temperatuurkaartje ziet er anders wel hoopvol uit! Welke test heb je gedaan? Ik zou een pakken die maar weinig HCG nodig heeft zoals de kruidvat 2 voor 5 euro, die heeft maar 20 nodig. Je bent anders toch al ver na je ei gaan testen, 14 dagen geloof ik he? misschien dat je met de kruidvat positief test.... ik duim voor je! Sara, eet een hele bak wortels zeg je, eet ze die rauw?
@ eeva: ik denk dat m'n tempkaartje niet klopt. Ik heb waarschijnlijk toen geen eisprong gehad, misschien op de dag van de dip, maar waarschijnlijk pas een week geleden ofzo. Ik heb getest met die van kruidvat Wil komende zondag weer testen, tenzij ik ongesteld ben geworden en mits m'n temp nog hoog is. Wil ook echt weer wat braver gaan tempen, hihi Enneh... Sarah eet nog geen rauwe wortels nee Gekookt en in de blender gestopt.
hoi meiden, kaatjuh: erg he? dat wachten...pfff Ik voel vanalles, maar vooral omdat ik het graag wil Wel onwijze rugpijn Moet ook nodig weer eens gaan sporten... sterretje: weer een dag langer je lf goed joh! Fijn dat het met je mannetje beter gaat beetje balen dat ie nu dan zo slecht drinkt. Echt n eigen willetje he? Ik heb ook een hekel aan kolven en merk de laatste weken dat ik steeds minder kolf. grrr Moet zowieso al extra thuis kolven om genoeg mee te kunnen geven naar het kdv. Ben je niet bang dat je productie terugloopt als je op je werkdagen niet kolft? Of ga je wel kolven op je werk? eeva: hoest bij jou? marb: jammer dat je test negatief was. Je cyclus zal nog wel niet hersteld zijn idd en misschien over een week wel een positieve test. Fijn dat Sarah zo goed eet. Hoe oud is ze alweer? fijn dat ze geen last vh tandje heeft. SimpleMe: hoest nu? alles een beetje een plaatsje kunnen geven? leuke verjaardagen gehad? Hier alles goed. Meisje zit weer goed in haar velletje eet wel nog minder dan voorheen. Ik voel af en toe wat onderin ijn buik, maar volgens mij vooral omdat ik er zo op let WEl onwijze rugpijn, maar moet ook echt weer sporten. Dat helpt altijd en heb ik al te lang niet gedaan.
@sterretje: Haha voorzichtig met je eelt Klinkt tot nu toe goed. Wanneer kan je testen?? @emmalotte: Ik probeer mezelf beetje bezig te houden overdag en heb tegen mn man gezegd dat mij niet moet laten testen pas als het tijd is Ahh wel rot van die rugpijn. En hopelijk is alles wat je voelt gwn echt een teken en niet je lichaam die je voor de gek houdt. Ik voel niet echt veel, was vandaag wel hele tijd lichtjes duizelig en af en toe wat steken in mn eierstokken en baarmoeder en heb ook witte afscheiding sinds vandaag. Maar ik weet niet eens of mn innesteling al is geweest, ALS het er al was. Ik voel dat namelijk niet. Wel trouwens dat ik af en toe ongesteldheid krampjes voel. @all: Mijn dochtertje slaapt al 2 nachten achter mekaar aan 1 stuk door Ik kon het niet geloven dus werd de hele tijd wakker om te controleren of het goed met haar ging. Behalve vandaag, ik heb de hele dag met een schuldgevoel rondgelopen. Ilk had haar gister nacht om 22u in bed gelegd en ging later in de nacht ook gwn slapen. Nou, 5u sochtends werd ze ff wakker voor melk en we gingen beide weer verder slapen. Maar toen schrok ik opeens om 11:30 geschrokken wakker, er klopte iets niet. En ja hoor, de babyfoon was uitgevallen en ik wist ff niet meer wat er aan de hannd was. Ik begon mn dochter te zoeken in ons bed. Ik dacht misschien slaapt mn man op haar of is ze onder deken of op de grond. Ik wist niet waaaar ze was Toen rende ik naar haar kamer, en daar lag ze gwn in haar bedje nog, blijkbaar was ze al tig keren huilend wakker geworden en heeft ze zichzelf in slaap gehuild... Ik ging kapottttt van binnen!!! Ik laat mn dochter namelijk nooit lang huilen, hoogstens 10 min. Want ze huilt echt alleen als ze melk wilt of wil slapen enz. Was echt verrotttt!! Haha sorry voor mn lange verhaal, maar moest t ff kwijt
@ emmalotte: wat fijn dat je dochter weer wat beter in haar vel zit. Scheelt een hoop he? Misschien een sprongetje geweest ofzo? Je kwaaltjes klinken wel hoopgevend toch? Jouw cyclus is weer lekker op de rit iig, getuige die positieve ovutest! Nog 5 dagen wachten. Wanneer wil je testen? Oh ja, Sarah is bijna 7 maanden nu. @ Kaatjuh: oh, wat afschuwelijk! Kan me voorstellen dat je daar helemaal kapot van bent. Ik vind het ook altijd zielig om Sarah lang te laten huilen... Wel fijn dat ze de afgelopen 2 nachten zo goed heeft doorgeslapen! Vannacht zeker slecht geslapen?. Ook jij een ei gehad trouwens, zie ik! Wat fijn! @ all: Fijne dag!
Wat betekend die stippellijn op je kaartje? Je temp. is wel mooi hoog gebleven, wanneer ga je testen?
Goedemorgen meiden, @kaatjuh, of meis wat zal je geschrokken zijn zeg, kan me voorstellen dat je je heel rot moet hebben gevoeld Ik laat hem ook nooit lang huilen hoor, zo zielig En zeker als je de reden weet waarvoor ze huilt en zo gewoon honger heeft Maar wel super dat ze zo goed slaapt de afgelopen nachten zeg! @marb, spannend nog daar bij jou zeker? Zondag weer testen toch, nog een paar daagjes! Wat fijn dat het beter met je dochtertje gaat zeg, heerlijk! @eeva goedemorgen meis! Hoe is het met jou? Een stippellijn betekend dat ff een ei denkt te hebben gevonden, maar het niet met volle zekerheid kan zeggen @simply me hoe is het nu met je meis? @rosa en hoe gaat het allemaal bij jou? Het is vandaag de 6de! Spannend, ik duim meis! HIer vanmorgen een lage temp en wat roze verlies Nog steeds buikpijn, en een open bmm dus vandaag of morgen zal mijn ongi echt doorbreken Ben natuurlijk wel teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, maar ben wel heel tervreden met een lf van 9 dagen of misschien 10 als ik morgen pas ongi word Bereid me wel vast voor op een heftige ongi, want met zoveel buikkrampen enzo zit dat er wel in helaas Oh aj weet even niet meer wie het vroeg, maar ga op me werk wel proberen te kolven, maar dat is meer voor het idee denk ik, want heb nooit meer dan 20 of 30 met kolven, en dat is heel weinig En me tepels gaan er erg kapot van, dus dat is allemaal niets Helaas gaat het drinken met de kleine nog steeds niet geweldig tussendoor, steeds kleine beetjes wel, maar ben bang dat hij niet genoeg binnen krijgt nu, juist omdat hij het zo hard nodig heeft nu Waarschijnlijk door aankomende ongi, dan smaakt de melk toch anders? Liefs
Ja, Sterretje heb ik ook bij een aankomende ongi, dat mij zoontje bijna niet wilt drinken doordat de smaak anders is, hij huilt dan ook veel.... ik leg hem dan vaker aan, hij drinkt dan vaker en minder.... beetjes maar dus... als ik dan goed ongi ben gaat het weer goed!
@eeva oke dank je wel voor je uitleg Dan komt het denk ik echt daardoor Ben net toch echt ongesteld geworden helaas 67 dagen gewoon, nog nooit zo'm lange cyclus gehad haha Nou ja het zal nu denk ik wel korter worden omdat mijn eisprong waarschijnlijk weer terug is (hoop ik) Geen idee nog wat ik nu voor nod aan moet gaan houden alleen... Iemand een idee?
Sterretje, ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad voor de bevalling, en nu ?-33-42(LF 4 dagen)-- deze keer houd ik 33-40 dagen aan, maar heb een banner van 40 dagen gemaakt! Kan de banner altijd nog gaan aanpassen als mijn eitje eerder komt. Maar vermoed zelf dat het korter gaat worden, doordat ik mijn eerste eisprong heb gehad.
Hello Ladies Nou, hier is het bloeden alweer bijna opgehouden. Ik heb de eerste 3 dagen echt ontzettend gebloed. Was ook erg duizelig steeds. Bah! Ik voel mij nu stukken beter. Klaar voor de volgende ronde! @Kaatjuh: Bedankt! Jaja, mijn oudste en enigste zoon is alweer 14 geworden... Het gaat zo snel allemaal! Niet vroeg testen hoor!!! Enne groot applaus voor je kleine meid hoor! Daar mag mijn monster een voorbeeld aan nemen! Heerlijk als ze eenmaal gaan doorslapen! En dan ben je zwanger en kan je tig keer per nacht naar de wc lopen... Erg he, als je je kindje niet hoort huilen... Stomme babyfoon! :x Gelukkig is dit niet iets wat elke dag gebeurd en zal ze het snel weer vergeten zijn. @Emmalotte: Lief van je!!! *Knuf* En jij ook bedankt voor de felicitaties! Ik heb er trouwens 4, een zoon van 14 en drie dochters, 12 jaar, 2 en een half en net 1 jaar dus. Ik werd zwanger van nummer 4 toen nummer 3 9 maanden was. Zij dronk nog elke 3-4 uur, dag en nacht. Vandaar dat ik er deze keer ook weer gewoon voor gegaan ben. Och gossie... En die kleintjes kunnen idd. echt last hebben van die tandjes/kiesjes. Hopelijk breken ze snel door. En hoeveel DPO zit jij nu alweer? 9, of ga je van een kortere LF uit? Al kwaaltjes? *leest verder* Spannend!!! @Sterretje: Weer helemaal klaar voor de volgende ronde! En hoe gaat het met jou? Klinkt wel heel hoopvol allemaal! Ik hoop het zo voor je! Ik duim als een gek voor jou (en de andere meiden natuurlijk!). De ZBV wachten op je! *leest verder* Ohh, balen, maar wel super die LF van je! Toch elke maand een teleurstelling hoor... Niet leuk! *Dikke Knuf Voor Jou!* En je mannetje? Weer beter? Wat borstweigeren! Dat mag niet! Hihi.. Maar ook dit herken ik van mijn kindjes wel, vooral rond de menstruatie. Op de een of andere manier smaakt het hen niet. *leest verder* Aha... Dat verklaart het... En ik heb nooit veel kunnen kolven met apparaten, dus ik deed het gewoon met de hand. Dan lukte het mij om toch 100-120 ml eruit te krijgen. @Marb: Wat heerlijk lijkt mij dat, jullie vakantiehuisje! En super dat je kleine meid zo goed eet en drinkt! Minder mooi dat je test negatief was, maar geen bloed... Tempkaartje even bekeken en dat ziet er wel mooi uit hoor! Ik hoop dat het raak is en je gewoon te vroeg getest hebt. Nou, mijn duimen draaien overuren hier!!! Hopelijk niet voor niks! Groetjes SimplyMe
Even snel... @ eeva: ik wil zondag testen, mits m'n temp nog hoog is en ik niet ongesteld ben geworden. Denk niet dat ik m'n ei heb gehad op het moment dat ff zegt, namelijk! Stippellijntje betekent dat ff een ei heeft gevonden, maar er niet zeker van is (ghehe, dat klopt dus) @ Sterretje: wat ontzettend balen dat je nou toch ongesteld bent geworden Maar wat je zegt: wel fijn dat je cyclus weer gewoon is. Het zal nu dan toch echt niet lang meer duren. Volgende ronde is voor jou! @ all: vinden jullie trouwens ook dat de dagen nu veel sneller gaan dan bij de eerste zwangerschap? Toen was ik er zo ontzettend mee bezig, elke dag aftellen enzo... Nu denk ik soms ineens: ehm... op welke dag van m'n cyclus zit ik ook alweer?
Ghehe... SimplyMe ertussendoor gepiept Fijn dat je menstruatie alweer weg is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen En lief dat je zo duimt Dan duim ik voor jou oke?