Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Zonnestraal, zie dat we dezelfde NOD hebben! Spannend!

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    ♥♥LIJST ♥♥

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - NOD 3 april - Ronde 4
    Sterretje (24jr-2e kindje) - NOD 3 april - Ronde 5
    Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD 8 april - Ronde 1
    Zonnestraal (26jr-2e kindje) - NOD 8 april - Ronde 4
    Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD 22 april - Ronde 0 / LF 3
    MG2009(27 jaar-2e kindje) - NOD 25 april - Ronde 1
    Sweetroosje (26jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Elmo28(29jr-4e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0

ZWANGER
    SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010

AFSPRAKEN
    Rosa 1 april echo
    Mama em 7 april termijnecho
    SimplyMe 9 april VK
    Sweetroosje 12 april uitslagen
    Kaatjuh 16 april uitslagen
    SimplyMe 25 mei 20 weken echo

3. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Pinjo: Super dat je een eisprong gehad hebt! Spannend samen dezelfde NOD, hopelijk voor allebei raak!

@Sarah: Fijn dat je iig een onttrekkingsbloeding hebt, hopelijk komt je cyclus nu snel op gang. Wel balen dat je er dan zo'n last van hebt, maar het is voor een goed doel moet je maar denken.
    Mijn meisje is ook een beetje van slag door de zomertijd, slaapt erg onrustig en niet op de tijden dat ze normaal slaapt. Even doorbijten maar.

@Sweetroosje: Spannend die uitslagen, lijkt me wel lastig dat je er nog even op moet wachten!

@Lentekriebeltje: Zou wel gaaf zijn als we allemaal in mei zwanger zouden zijn. Duimen we dan maar voor.

@Rosa: Fijn dat ze nu zo goed eet, dat is hier helaas wel anders. Weet niet of het anders was geweest als ik wel door was gegaan met rapley hoor, maar voor de volgende keer ga ik het zeker proberen.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pinjo, je hebt alle recht om te praten dus voel je vrij! Fijn dat je een ei hebt en ik hoop voor je (en voor Zonnetje) op een knalroze test 8 april! Jij geeft nu toch maar 1x per dag bv? Ben je daarmee begonnen met 1jr?

Zonnetje,
    tjah heb al die tijd gewacht dus 2 weken kunnen er gemakkelijk bij. Ben benieuwd wat de uitslagen dit keer zijn...

Sarah, was toenet vergeten te zeggen dat ik langs de apotheek was gegaan met de vraag over Primolut. Ze heeft het toen opgezocht voor me en ze zei letterlijk dat het toch in de bv-melk terecht komt. Nu mijn gyn op 12 april vragen, want je wordt er niet wijzer van als iedereen wat anders zegt.

Kaatjuh, ben je weer van plan om een paar dagen voor NOD te testen of gwn braaf op zaterdag de 3e?

Rosa, spannend donderdag je 1e echo!

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweetroosje: ik was even aan t meelezen en zag je vraag. Ik ga wachten op de 3e. Goed van me he!!! *straalt van trots*. nu maar hopen dat ik het volhou :p

nieuwelingen welkom hierzo :D het spijt me, maar heb weer geen tijd om uitgebreid te reageren elk keer. Ik vind mezelf best irritant! Ik zit nu ff op ipod weer en ga proberen of ik toch nog op
    de laptop ga dalijk. Ik ga nu even sporten met mn man :p

6. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie dat mn banner de weg kwijt is..
    Ik verander em dalijk wel, irri ding!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Knap van je idd, hoop dat je het vol kan houden en dat je geduld dik wordt beloond met een knalrose test!

Sport ze!
    Tjah als de eitjes al de weg kwijt zijn laat staan je banner haha.

8. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ha sweetroosje, ik ben niet direct toen ze 1 werd (in jan.) overgeschakeld op 1 voeding hoor, maar heb het langzaam afgebouwd en ben begonnen twee weken voor haar verjaardag (ivm vakantie). Ik kreeg de week na haar verjaardag een ongi, dus ik weet niet of het echt door het afbouwen komt. Dat zou namelijk wel erg snel resultaat zijn. Denk zelf dat er ook "psychisch" wel een knop omging. Nu ik dat besluit had genomen, mocht het echt weer of zo. Ik heb het afbouwen dus ook doorgezet om weer een regelmaat in de cyclus te krijgen en zit sinds een maand denk ik op 1 voeding (en aan meisje te merken gaat die er binnenkort jammer genoeg ook uit :().

Jij veel sterkte met het afwachten van de uitslagen! Dat lijkt me helemaal superspannend. Knap hoor, dat je de uitslag die je vandaag zou krijgen ook pas met de bloeduitslag bespreekt. Zou dat moeilijk vol kunnen houden. We duimen natuurlijk voor goed nieuws!

Kaatje, geen uitgebreide reactie = niet erg natuurlijk. Sport ze!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok dus net voor haar verjaardag, en voordat je naar 1 ging hoeveel gaf je dan?
    Geen idee of het psychisch is want toen ik van 5 naar 3 ging (niet ivm cyclus opgang te brengen maar omdat mijn kleine bijvoeding kreeg) werd ik ook ongi, dus denk degelijk dat het ermee te maken heeft.

Waarom denk je dat die ene voeding eruit gaat? Wil je kleine niet meer? Ik heb alleen s'ochtends opgezwollen boobs door de melk, maar op de rest van de dag (zelfs de laatst voeding) heb ik theezakjes zo leeg joh (maar ze drinkt wel en slaapt er wel van door tot de ochtend), baal er wel van.

Dank je meid, geduld is een schone zaak laten we maar zeggen haha.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoe is het met onze zwangeren MamaEm en Simplyme?

11. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweetroosje, ja ik hooooooop het ook!! Ik heb thuis nog maar
    1 test liggen en wilde express geen andere halen zodat ik dus pas op de 3e ga testen.
    Haha ja klopt idd, eitjes hebben sowieso gps nodig :p

pinjo, thanx :D zal natuurlijk blijven proberen om af en toe toch eens uitgebreid te reageren op iedereen.

Haha sporten, jaja.. Ik en sporten gaat niet samen. Ik ging net met
    volle moed beginnen aan buik oefeningen met mn man. Letterlijk na 2 min wilde ik niet meer en gaf ik mn man de schuld dat ie niet goed doet :p

@de rest: Hoi!!!!

12. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goodmorning all!

Ik lig nog ff in bed te luieren samen met mn dochter en heb ff mn ipod erbij gepakt weer :D
    ik doe eigenlijk niet aan tempen maar heb de afgelopen 3 dagen wel elk keer getempt in de ochtend. 1e dag was 37.0, 2e dag was 36.9, 3e en dus vandaag was 37.1. Ik temp altijd rond 9uur, alleen vandaag had ik 2x getempt, 1 keer om 6uur en toen was het 37.0 en 2e keer om 9uur en was het dus 37.1.
    Kunnen jullie me nog volgen :p het geeft me in elk geval hoop want is best een hoge temp toch!?

13. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Goedemorgen (nouja, bijna middag al)

Ik kom alleen even hoi zeggen: HOI!

Hebben hier een flinke ziekenboeg gehad: nadat meisje beter was krijg ik last van licht buikgriepje (buikpijn is niet leuk als je zwanger bent :( ) en daarna werd vriendlief flink ziek, ook buikgriep. MAnnetje vandaag weer aan het werk, dus begint erop te lijken.

Verder superdruk met werk, dus ik ga snel verder.
    Misschien vanavond meer en anders morgen zeker (ben ik vrij)

Ohja: alle nieuwe meiden: WELKOM :) Gezellig.

14. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sweetroosje--- Ik vind het ook vreemd dat iedereen iets anders zegt over primolut en bv. Ik zag jouw vraag ook staan over clomid en bv. bram heeft gelukkig maar 1x bv gehad toen ik het gebruikte. Ik ben nu klaar met de kuur, dus of het nou wel of niet mag maakt voor mij nu weinig meer uit. Natuurlijk kan het voor jullie wel belangrijk zijn.

bram heeft gisteravond weer slecht geslapen. om 11 uur begon hij heel hard te huilen (dat doet hij nooit!!) misschien inderdaad in de war door het uur verschil. Waarschijnlijk slaapt hij vanmiddag bij de oppas dus erg goed :( had liever dat hij dat bij mij deed.

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry
    ZOndag druk met verjaardag, gister weer werken en vanmorgen na het zwemmen opeens hals over de kop naar de kinderarts
    Mannetje was ziek geworden dit weekend, dus gister even naar de ha geweest met hem, moesten we een afspraak bij de ka weer maken, dus konden gelijk komen vanmorgen

Een heel gedoe helaas
    Hij is veel te licht volgens de ka en ze gaan nu kijken hoe het komt
    Hij moest net gelijk bloedprikken en een urine onderzoek
    Zo zielig, 8 grote buisjes bloed en daarna nog 2 dunne
    Was echt zo zielig, hij krijste gewoon
    Ook krijgt hij een zweet test om te kijen voor taaislijm ziekte
    Verder een hoop onderzoek dus en gaat hij naar de dieetiste toe

Over 2 weken weer terug komen en dan verder kijken of er iets uit de onderzoeken gekomen is
    ZO niet, willen ze hem, dan waarschijnlijk toch opnemen
    Hopelijk hoeft dat niet te gebeuren
    Hij ligt nu gelukkig even te slapen, hij was uitgeput
    Waren ook bijna 3 uur in het ziekenhuis geweest

Maar jullie begrijpen, even geen tijd om uitgebreid te reageren, komt wel weer hoor!

16. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterretje: Och gerum wat erg! 8 buisjes bloed en dan ook nog es 2 dunne, dat is wel erg veel!! Zo zielig voor em.. Ik hoop dat de uitslagen in elk geval wel duidelijkheid zullen geven en hij niet opgenomen hoeft te worden. Heel veeeel sterkte met alles. En het maakt helemaaal niet uit dat je niet uitgebreid reageerd enz. Je zoontje gaat voor alles!! Doe maar lekker rustig aan en houd ons op de hoogte. *Dikke kus en een knuffel voor jullie beide*

17. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Heb bijgelezen, maar reageer even niet, sorry. Hebben namelijk hier een situatie die even onze volledige aandacht opeist. Vervelende situatie.... rechtszaak dreigt, bah!

Wil jou nog even sterkte wensen, sterretje! Wat naar zeg voor jullie en jullie kleine. Hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen.

Kan zijn dat ik hier deze week niet of nauwelijks ben, maar ik kom zsm weer terug!

18. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sterretje-- Ah bah! wat vervelend zeg!! Ik hoop dat de testen allemaal meevallen! er zijn gewoon grote zware kinderen en wat kleinere lichte kindjes. Hoop dus dat alles goed en gezond is en het allemaal gewoon wat opgeblazen is door de ka.
    Veel sterkte toegewenst in ieder geval.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Voor iedereen in een dip of ziek een dikke knuff, na regen komt zonneschijn!

Ik ben nogal moe vandaar dat ik niet uitgebreid reageer, vanochtend een high tea gehouden met een vriendin en wat boodschpajes gedaan op de markt.

Net gekookt, straks als de kleine in bed ligt het huis aan kant zetten en mijn vis voor morgen alvast kruiden (mijn schoonouders komen bij me logeren). Heb nog een hoop te doen, zal donderdag wel weer reageren.

Liefs,

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Sterretje dikke knuff voor jou en je kleine man!! hoe zwaar is hij nu?
    rosalina is ook vrij dun ze is nu 9,3 kilo.

@all ho eis het met jullie?

ik voel me niet zo goed vreselijk misselijk en last van maag zuur en behoorlijk duizelig. maar voor een goed doel :D

Deel Deze Pagina