@ Sterretje08: Zo, heftig zeg. Ik hoop dat hij niet gaat spugen en jullie hem gewoon lekker thuis kunnen houden. Moet je nu stoppen met de bv?
@lentekriebeltje, ik ga nu eerst even proberen te kolven de aankomende dagen en dan kijken hoe verder Eerst eens zien hoe hij reageert op deze voeding, als dat nu goed gaat moet ik kijken of ik helemaal koemelk vrij ga eten en drinken of ik er voor kies om te stoppen met de bv Eerst wil ik kijken of het idd nu beter word zonder de koemelk en daarna pas een keuze maken voor de bv Houd de bv iig op peil door te kolven, als dat lukt en dan gooi ik dat gewoon weg, daarna kijken we dan wel weer verder
Hoi dames, Daar ben ik weer, schoonouders zijn inmiddels weer weg en mijn kleine is vandaag beter dan gisteren en door het zonnetje voel ik me ook lekkerder in m'n vel, kortom me is happy! Vanmiddag met de kleine naar de GGD gegaan voor die TBC-prik, ze heeft gelukkig niet gehuild en nog geen last van. Verder gaat het eten en drinken hier weer beter dan gisteren, voor de rest van de avond lekker luieren. Ff terug lezen...
Sarah, haha ja je ventje voelt zich 'volwassenen'. Hier als de mijne op schoot zit dan kwijlt ze altijd naar mijn boobs, en trekt ze aan mijn trui van geef. En als ze die eenmaal in haar mond heeft gaat ze altijd liggen, vind ik zelf ook fijner of liggend. Rosa, fijn dat je goedgekeurd bent en een hartje hebt gezien/gehoord. Ik wens je verder een voldragen/gezonde zwangerschap/kindje! Kaatjuh, balen van je spierwitte test. Hopelijk ben je gwn te vroeg en test je de 3e positief, ik duim iig voor je. Knuff schat! MG2009, ik hoop ook op een paasei voor je! Zonnetje, jeetje wat zielig voor je hond. Ik hoop dat hij er goed vanaf komt, beterschap en strekte! Ik hoop ook dat ik niet aangestoken word door haar. LK, wat het ook is ik wens je veel succes ermee. Sterkte en een dikke knuff! Sterretje, jeetje meid heftig en zielig om je kleine zo te zien. Ik wens jullie veel sterkte ermee, en hoop dat gauw weer goed komt. Hebben jullie Pepti gekregen? Zo ja dan kan je dat vergoed krijgen, ik zou je zv navragen. Dikke knuff lief! MamaEm, Pinjo en Simplyme, alles goed met jullie?
@sweetroosje, fijn dat het met je meisje weer beter gaat! Wat een flinke meid met haar inenting zeg, echt super! Lekker niets doen eens een avondje, groot gelijk, geniet er van meis! @temp hebben jullie ook nu met het uur verschil dat je temp net 0.1/0.2 lager steeds is? Mannetje ligt net op bed, tot nu toe nog niet gespuugd gelukkig! Afkloppen maar en hopen dat het vanavond allemaal goed blijft gaan, morgen kijken we dan wel weer verder!
@sweetroosje, dank je voor je lieve woorden meis! Doet me erg goed! Vanavond is het allemaal erg goed gegaan, hij slaapt nog steeds, dus we wachten verder af! Krijg de voeding idd vergoed van de zorgverzekering hoor. Is idd erg duur om zelf te moeten betalen, hadden we natuurlijk gedaan, maar zo is het een stuk beter! @nod hier opeens heel erg last van ongi krampen, had vanmorgen nog wel een hoge temp, maar twijfel of ik nu misschien morgen toch ongi ga worden Nou ja we gaan het zien, morgen maar eens zien wat mijn temp doet Slaap lekker alvast allemaal, hier duiken we zo het bedje in, alles was best vermoeiend dus kan wel wat slaap gebruiken nu! Tot morgen!
hoi allemaal, nog steeds ziekenboeg hier, dus ff heel kort. Morgen reageer ik uitgebreid. Sterretje: sterkte meid! Tot morgen
Ja ben ook trots op d'r! Had mijn kleine om 20u in bed gelegd, krijst ze alles bij elkaar en dat voor heel lang, dus eruit gehaald en nu zit ze naast me. Tempen heb ik vandaag vergeten, ga het ook opgeven want dit trek ik niet meer. Gelukkig heeft je kleine nog niet gespuugd, hoop dat het zo blijft!
Geen dank meid! Hoop voor je op een goede nachtrust. Nou fijn dan, want zou een dure grap zijn. Ik hoop voor je dat het krampen zijn van een zw, ik duim voor je. Trusten lief!
Goeiemorgen allemaal! Paar dagen niet hier geweest: druk, druk, druk, met werk en opa/oma bezoekjes. Vandaag nog even werken en dan lekker lang paasweekend! Met het zonnetje nu heb ik meteen zo'n blij gevoel: lekker die vrije dagen en de lente in de lucht. HOERA! Hebben jullie plannen? Wij zitten nog te brainstormen over een uitje met dreumes voor maandag: ik hou me aanbevolen voor suggesties! Anyway, heb een flink end teruggelezen en er is veel gebeurd zie ik. Ff reactie geven (hoop dat ik niemand vergeet). Rosa: Je kindje is duidelijk "alive and kicking" dus, heerlijk hoor! LEkker genoten van de echo? Sterretje: Hoe is het nu met je kindje en de uitdroging? Dat lage gewicht kwam dus door de allergie begrijp ik? Heb met jullie te doen hoor: dat je kleintje maar snel op mag knappen. Lentekriebeltje: Een rechtszaak klinkt nogal dreigend eerlijk gezegd. Hebben jullie er zelf wel een goed gevoel bij (op je kansen op winst)? Hoe dan ook is het wel veel gedoe natuurlijk. Hoop maar voor jullie dat het met een sisser afloopt. Kaatjuh: Je verhaal is erg herkenbaar hier. Ook hier een dreumes met driftbuien en een moeder die zich niet kan inhouden met testen. Ik voel zelfs al de neiging om te testen (en ik zit pas op 7 DPO, ik weet het, het is ziek. Ik hou me dus nog maar even in). Overigens denk ik dat 2 dagen eerder testen met CB idd nog wat vroeg is. Wie weet verdwijnt dat irritante woordje "niet" dus nog (en wordt het gewoon zwanger). Wat die driftbuien betreft, mijn meisje is wel iets ouder maar had inderdaad ook al vroeg een eigen willetje. Ook zij heeft nu soms driftbuien waarbij ze zich op de grond laat vallen en alles bij elkaar schreeuwt. Mama moet er ook vaak aan geloven: haren trekken en slaan komen idd voor. Dat laatste accepteer ik beslist niet: meisje wordt streng toegesproken en als ze niet kalmeert zet ik haar op de grond en laat haar even "uitrazen". Ik weet soms ook niet of dat wel goed is, maar ik wil haar in ieder geval niet leren dat ze mama "mag" slaan. Ze doet het ook alleen bij mij (). Of het helpt: geen idee. Ze heeft de driftbuien nog steeds. Wel merk ik dat ze echt nu wel leert dat bepaalde dingen niet mogen. Sweetroosje, jouw kindje ook al ziek hoorde ik. Een darmontsteking was het toch? Zielig hoor! Verwen haar maar lekker en veel beterschap gewenst. Trouwens (als reactie nog op je eerdere berichtje): ik merk idd dat de boobs zo langzamerhand wel erg leeg raken. Meisje wil nog wel drinken, maar is lang niet meer zo enthousiast als eerst. Het lijkt nu vooral een lekker ritueeltje te zijn. Ik denk dus dat er binnenkort geen voeding meer aan te pas komt, maar dat alleen lekker knuffelen voor het slapen gaan. Het tempen ga je opgeven? Ik weet dat het frustrerend kan zijn, al die wisselende tempen die niks zeggen. Hoop voor je dat je snel ongi mag worden. Ik vind dat dan soms nog prettiger dan op een ei te wachten: nieuwe ronde, nieuwe kansen... MG2009: Gewoon nieuwsgierig, al iets gespot dat op een ei lijkt? Zo idd wel funny zijn, zo met pasen. Moet haast wel een extra vruchtbaar ei zijn dan. Zonnestraaltje: Hoe is het met je hond nu? Lijkt me erg naar om zoiets te zien. Wat kun je je dan ook hechten aan zo'n dier he! Weet er alles van hoor. Mama em: natuurlijk ook van harte beterschap gewenst! Dat de ziekenboeg maar snel mag herstellen. Trouwens al een tijdje niets gelezen van eeva (of heb ik dat gemist), alles goed daar? Tsja, hier gaat alles verder zijn gangetje. Wacht vol spanning op NOD. Heb wel een paar rare tempdagen achter de rug. Op 5 DPO dipte mijn temp enorm (van 36,9 naar 36,3). Op 6 DPO heb ik drie keer getempt (had met mijn slaperige hoofd veel te vroeg getempt toen ik wakker werd), en dat varieerde van 36,5 tot 36,7. Heb de laatste toen maar ingevuld. Jezelf misschien voor de gek houden, maar ach. Temp was vanochtend weer 36,8 en er is nog geen ongi. Ga er dus maar vanuit dat ik wel echt een ei heb gehad (had ook vruchtbaar slijn en wat buikpijn) en doe mijn best me in te houden met testen. Hoe dan ook gaat het dan wel de goede kans op met m'n LF. Overigens lijkt de kans op zwangerschap me wel klein, maar ach, hopen kan geen kwaad toch? Nou, moet snel aan het werk, ben al veel te laat. Kom in het weekend wel weer even bijlezen! Liefs, Pinjo PS: Volgens mij heb ik met mijn bericht nu een hele pagina gevuld hier. Nou ja, hoeven jullie je niet te vervelen in ieder geval .
goedemorgen meiden, KOm ook even snel spieken! @weetroosje, meisje nog lekker gaan slapen later op de avond? @mama em, rustig aan meis, alle tijd he! We zien je vandaag wel verschijnen, beterschap thuis! @pinjo, jij had zeker een heel verhaal haha Logisch toch dat je met tempen de hoogste temp aanhoud! Had ik ook gedaan hoor haha Ik hoop gewoon dat je eitje idd geweest is, ziet er wel uit aan de hand van je beschrijving! Vind het niet gek dat je hoopt om zwanger te zijn hoor, dat doet toch iedereen! En tja dat testen, 7dpo is wel erg vroeg, maar vanaf een dag of 11/12 moet het wel kunnen toch? Dus nog ff geduld! Ik duim iig voor je! @kaatjuh, hoe is het bij jou meis? Last van kwaaltjes? Morgen testen he! Hier probeer ik zondag pas te testen mocht ik nog niet ongesteld zijn! @simply me, eeva, sarah, zonnestraal, hoe is het met jullie meiden? HIer alles goed, vanmorgen nog een hoge temp, maar wel pijn bij mijn eierstok lijkt he?!?! Mannetje heeft het supe gedaan, niets gespuugd iig Vanmorgen weer 100 op, dsu dat was prima Wel gister avond diarree en vanmorgen ook, dus daat moeten we ook wel op letten nu Verder bij hem nog steeds weinig speeksel en tranen enzo, maar heb niet het idee dat het slechter gaat nu gelukkig Is wel zielig voor hem trouwens, hij is af en toe nu een beetje gefrustreerd Hij kon sinds 2 weken zelf van zijn rug naar buik rollen, maar hij mist de kracht er voor nu gewoon, maar opgeven echt niet, hij blijft maar proberen (en huilen als het niet lukt) Nou ben er even vandoor, moeten de rest van zijn nieuwe voeding op gaan halen, en gelijk een paar boodschapjes doen, dus tot later weer!
Hoi meiden, Ga er maar voor zitten, want dit wordt een lang bericht Ga proberen even op iedereen te reageren. Alvast sorry als ik iets of iemand vergeet Ik ga niet verder dan de laatster 10 pagina 's terug, want dan wordt het een dagtaak sterretje: Zielig joh, al die onderzoeken die jullie mannetje heeft gehad WEl logisch dat je dan even minder met zwanger worden bezig bent. Je ziekke ukkie gaat gewoon voor alles. Wat voor een allergie is het eigenlijk? KMA geloof ik te lezen. En vind je het niet gek dat hij nu toch aan de kunstvoeding zit? Knap dat je toch nog gaat kolven en het dan waarschijnlijk weg moet gooien. Kost toch een hoop extra tijd en energie dat kolven. *applaus* Neem zelf idd ook je rust hoor meid! Enne ben benieuwd of er een ongi komt een deze dagen. Oh, diarree. Kijk wel uit he meid, want kleintje kunnen snel uitdrogen. Een hele dikke knuffel voor jou en jullie mannetje. Hopelijk knapt hij snel op en heeft hij weer meer kracht om lekker te rollen enzo. Rosa: Ik ben zo blij voor je dat je echo goed was Kun je er nu ook van genieten? Ondanks alle kwaaltjes natuurlijk. De rest: ik ga strax verder reageren, meisje wordt weer wakker en had vanochtend nog koorts TOT LATER ! (ga het gewoon in etappes doen)
Hoi Pinjo, Druk druk zo te lezen, hier geen plannen verder we zien van zelf wat we gaan doen of niet. Klopt darmontsteking maar gelukkig gaat het langzamerhand beter, ze is nu koorts en braakvrij sinds gisteren. Wel nog diarree maar dat zal van zelf over gaan. Ja het is nu een feit dat alleen in de ochted mijn boobs vol zijn en dat ze de middag heeft laten vallen en s'avonds voor het slapen gaan krijgt ze ook nog maar vol zijn het niet, denk dat het laatste idd ook een ritueel gaat worden en s'ochtends een maaltijd. Ach ben allang blij dat ik zover ben gekomen, had ik niet eens van kunnen dromen... Ja ben gestopt met tempen, zei de gyn destijds ook al dat het geen zin hefet omdat ik geen cyclus heb maar wou toch doorzetten om mijn lichaam te leren kennen. Maar nu wil ik dat niet meer want het brengt alleen frustraties met zich mee, en dat ik shet laatste waar ik op zit te wachten. Dank je meid, ik hoop het ook en voor iedereen die nog niet zw is hier. Klopt ik mis Eeva ook al hier, Eevaaaaaaaaaaaaaa waar ben je???? Ik hoop voor je dat je ook een paasei hebt gehad, hopen kan idd geen kwaad! Werk ze! Liefs
Hoi sterretje, Ja heb d'r gisteren om 22.30u toch erin gelegd al bleef ze ff jammeren, uiteindelijk in slaap gevallen. Zelf om manlief gewacht tot 00.30u en daarna zelf gaan slapen, was moe joh. Gelukkig gaat het beter met je kleine, en dat ie niet gespuugd heeft. Ja die kleintjes zijn echte doorzetters, ziek of niet haha. Sterkte meis! Laters!
Hoi MamaEm, Aaah gossie je meisje koorts, zielig he om je kleintje zo et zien. Beterschap meid en neem je tijd, we begrijpen het allemaal wel dat er niet altijd op iedereen gereageerd kan worden! Liefs knuff!
Hoi dames, Hoop dat het verder met iedereen goed gaat. Kaatjuh, morgen testen meid. Voel je al iets? Ik duim voor je, knuff! Eeva, laat ff wat van je horen meid. Hier gaat het z'n gangetje, de kleine ligt te slapen. Ze is weer vrolijk, en niet meer zo ziek gelukkig. Hier een luierdag vandaag, manlief komt weer laat thuis dus een mama-dochter-luierdag zoals gisteren. Gisteren een tijd zitten surfen over Primolut en Clomid icm bv, het RIVM (waar alle artsen op terugkomen) zegt dat Primolut wel gewoon mag icm bv en Clomid kan ook als je 'tijdelijk' stopt met bv maar goed daar beginnen we niet aan. Dus dat wordt met mijn gyn bespreken want zit vandaag op cd 63 en wordt er niet vrolijk van, dus na mijn gynbezoek ga ik aan de primolut (tenzij de gyn me goed kan overtuigen en uiteraard na het besprken van de uitslagen). Ff bakkie doen
Ben ik weer! Meisje geknuffeld en een bv gegeven. Krijgt ze eigenlijk alleen maar in de ochtend en avond, maar ander drinken wilde ze niet. En danis het toch zooooo makkelijk om ze even aan te leggen. Geen idee of ze veel drinkt dan, maar zal iig niet niets zijn. sweetroosje: Thanx. Ziek meisje gehad zo zielig zijn ze dan. Fijn dat ze weer is opgeknapt. Hopelijk heeft ze jullie dan niet aangestoken. En de inentingen ook goed gegaan, goed hoor! Waarom krijgt ze trouwens een tbc-prik? Die krijgt toch niet iedereen, of klets ik er nu naast? Hier trouwens ook 's ochtends iets volle boobs en de rest vd dag lijken het ook wel theezakjes Groot gelijk dat je stopt met tempen, veel gedoe en heeft bij jou nu waarsch. geen meerwaarde. Ben heel benieuwd naar jullie uitslagen en hoe verder te gaan. Ik zou persoonlijk niet zomaar medicijnen slikken icm bv, maar das natuurlijk ieder voor zich. Tis allemaal nooit zo zwart-wit. Blijven lastige dingen, hoor. WEl balen alweer dag 63 sweetroosje en sarah: ik wil niet flauw doen, maar vraag me toch af of het wel zin heeft om primolut te slikken. Je wekt dan eenmalig een ongi op. Als je lichaam er door de bv (en PCO) nog niet voor klaar is dan lijkt me niet dat het daarna ineens wel ervoor klaar is. Maar misschien zit ik ernaast, hoor. Hoop iig voor jullie dat jullie wel snel een (betere) cyclus krijgen en snel zwanger raken. sarah: Veel last van je ongi? Melk weg moeten gooien vind ik zoooo erg, helemaal als het dus achteraf blijkbaar niet had gehoeven. Gelukkig had je een goede voorraad. Goed dat je gaat tempen nu, kan veel duidelijkheid geven. MG: zo lekker dat je nu in een echte ronde zit! Heb je tenminste ook wat kansen op een zwangerschap. Hoe was je temp vanochtend? Wordt het een -net-voor-pasen-ei of een echt paasei? lentekriebeltje: lastig he? de bv niet willen opgeven, maar ook graag een goede cyclus willen. Ik herken dat helemaal. Als hij trouwens ongeveer 7 mnd is dan gaat hij waarschijnlijk steeds meer eten en kun je eventueel ook een voeding vervangen door yoghurt (als er geen risico is op allergie) OF geef je niet veel voedingen meer (weet het effe niet zo) Ik vind het trouwens moeilijk te zeggen of bij mij de bv is teruggelopen door de zwangerschap. Ze kreeg tot ze 1 was (dag dat ik positief testte) nog 3-4x per dag bv. De ochtend , tussen de middag en de avond. en eigenlijk altijd nog een late voeding. Ze begon toen al steeds meer die late voeding eraf te laten en na een paar weken heb ikzelf de voeding tussen de middag eraf gelaten, oa omdat ik het kolven zo zat was. Heb geen stuwing ofzo gehad, maar ben dus eigenlijk gaan afbouwen toen ik zwanger was. Balen dat jullie in zo'n rotsituatie zitten, meid. Hopelijk komt het niet tot een rechtzaak dan. Wel goed dat jullie voor jezelf opkomen. *dikke knuffel* kaatjuh: Balen van je negatieve test MAar geen bloed is goed Hihih jij bent dus een echte sportfanaat met 2 minuten oefenen. Dametje dus een echte eigen wil? Zou haar idd direct duidelijk laten weten welke dingen echt niet mogen (zoals aan haren trekken etc.) Dat doe ik ook consequent. Wil niet hebben dat ze op het kdv ook bij kindjes aan de haren trekt of in de ogen krabt (doet ze nogal eens bij ons) Ik zou ze trouwens niet met de tepel in de mond laten liggen, krijg jij dadelijk kloven Bij mij is het drinken of los! Mijn tepels zijn geen spenen, dat moet ze gewoon accepteren. Zo, ik ben er effe klaar mee Zie het zonnetje schijne en wil ff de tuin in voor meisje weer wakker is. Zonnestraal, pinjo, simplyme, eeva, elmo, tis niets persoonlijks en hoop dat het met jullie goedgaat. Ik reageer later nog op jullie. Lieve meiden voor julie allemaal ene dikke knuffel en tot later