Streepje is nu niet meer wit. Het zit er wel, maar zooooo licht dat je em amper ziet, alleen in het licht zie je het met beetje kleur. Pff dit is frustrerend
Ja heerlijk, we hebben dolle pret gehad samen. Leuk idee die t-shirt, ben benieuwd naar de reactie's. Fijn dat het ietjes beter gaat met je kleine. Heerlijk sporten, ik wil binnenkort ook weer gaan zwemmen lekker baantjes trekken.
Jeetje meid, zielig om je kleine zo te zien pff. Ik hoop dat hij gauw opknapt en vandaag naar huis mag. Dikke knuff!
Je kan ook eventueel gaan Smeppen Sarah, schijnt de kans op zw te vergroten! Hoop dat het de komende ronde raak is en anders dat je een mooie cyclus aan overhoudt! Succes.
Het hoeft niet frustrerend te zijn meid, ga een andere test kopen van een andere merk en doe hem nog een keer. Scheelt je een hoop stress! Beterschap met je meissie!
Zo ben ik weer! Hier weer een luierdag, voel me niet lekker maar gelukkig is mijn kleine weer de oude (ook geen diarree meer). Wou boodschappen gaan doen maar het weer is om op de bank te hangen met een lekkere kop chocomelk met slagroom hahaha. Vandaag weer een homealone avondje, nou ja homealone heb mijn kleine nog altijd bij me he! En ik heb kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaampen, hoop dat mijn ongie eraan komt *duim duim duim duim*
Sterretje, wat naar om te horen dat je met mannetje naar ziekenhuis moet. Heb met jullie te doen hoor. Was wel schrikken zeker. Bah. Weet je al iets meer over of ie naar huis mag? Kaatjuh: SPANNEND, een streepje!!! Oeh, ik voel hier plaatsvervangende zenuwen. Ik zou denk ik inderdaad een andere test halen. Misschien zo eentje waar je extra vroeg mee kan testen (van Testpoint of zoiets, bij de etos hebben ze die)? Die zou nu toch duidelijk een streep moeten geven! Ik duim in ieder geval voor je! Sarah, ook spannend he, als je dan weer "voor het echie" kan gaan. Smeppen is idd wel een goed idee (maar zelf vind ik het altijd best veel gevraagd bij een lange cyclus waarin je niet weet wanneer je ei komt). Zonnestraal, fijn dat het met hond weer beter gaat. Dus meisje had uitgeslapen? Doet onze dreumes hier ook wel eens, wil dan idd overdag bijna niet slapen met als gevolg dat er aan het eten een ontzettend chaggie draakje zit. En er is idd wel een kans op zwangerschap hier, maar niet groot ivm "klusfrequentie". Twijfel toch ook ivm de temp.dip. Is ei niet iets later gekomen dan FF zegt? Denk het niet, want had toen geen andere signalen, maar twijfelen doe je toch he. Nog maar een weekje, dan kunnen we testen. Voorlopig blijft temp hoog en ongi weg: ik krijg dus wel een beetje hoop! Mama em trouwens heel veel lol gewenst met de bekendmaking van het grote nieuws. Zo leuk is dat he! Sweetroosje, maak er maar een lekkere luierdag van. Heb ik hier ook gepland. Mannetje is op zaterdag altijd voetballen . Wij gaan zo even shoppen, moet echt nog wat boodschappen halen. Maar idee van chocomel op de bank (met choco eieren!!!) trekt zeker. Vooral als je ongi komt mag dat ook ongegeneerd vind ik! Hoop met je mee dat het snel doorbreekt. Liefs, Pinjo
Heb de kleine net met alle liefde op bed geknikkerd , nu hangen op de bank met een kop warme thee en dekentje (ja heb jet koud ). Shoppen met dit weer? Succes! Ben niet van de choco eieren, geniet jij er maar van namens mij . Ik hoop het maar weet zekeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dat mijn ongie ver te zoeken is , maar ja wie weet brengen jou duimen wonderen
Gelukkig dat het weer beter gaat met je meisje. Hopelijk is ze vandaag weer helemaal de oude. Ga je het volgende week zeggen tegen je vriendin? Ben benieuwd of ze het inderdaad al gezien had.
Sterkte meid! Ik leef met jullie mee. Hopelijk mag je mannetje vandaag weer naar huis. Mocht je wel de hele nacht bij hem blijven?
Hi hi, ja, dat van met "liefde op bed knikkeren" herken ik (jaaa, ik zie een gaapie!). En heb er ook geen moeite mee een plaatsvervangend choco-ei te nemen. Geniet van je relaxmomentje!
Dat is weleen fijn gevoel zeker. Nu heb je dat gehad en hopelijk komt er nu een normale cyclus op gang!
Ik zou toch nog maar een testje van een ander merk doen, of anders nog even een dagje wachten en dan morgen weer testen. Spannend voor je!
Lekker dagje bankhangen is ook heerlijk toch! Ik heb gelukkig alle boodschappen al in huis, dus ga ook lekker van mijn rust genieten. Meisje ligt op bed en man is er niet, dus ik heb het rijk voor me alleen. Heerlijk! Zou fijn zijn als je ongie nu eindelijk doorzet of misschien zwangerschap? Of kan dat niet?
Blijft zo spannend he, dat wachten! Ik had me zo voorgenomen er deze keer niet teveel mee bezig te zijn en niet op alle signalen te letten, maar het lukt toch niet. Gelukkig is het erg druk met werk en thuis van alles, dus ik heb lekker veel afleiding.
Ja zekers heerlijk. Heb het alleen zo koud, heb sokken en badjas aangedaan brrrr. Fijn dat je alles in huis hebt, jij ook geniet van je rustmoment. Ik hoop het ook, pff een zw is ver te zoeken. Ben allang blij als ik ongie word, maar denk dat het verleden zich gaat herhalen en ik toch niet zonder mmm kan grrrr ~!@#$%^&*()
Herkenbaar hoor, had verwacht dat ik meer geduld zou hebben omdat er nu al een kleintje rondstapt in huis, maar niks hoor. Geduld is ver te zoeken. Sweetroosje, blijf hoop houden he! Wie weet is die MMM helemaal niet nodig. Je voelt wel wat in je buik, dat is in principe een goed teken toch? Hoop dat de MMM buiten beeld blijft, en anders maar heeeel kort nodig is. Ga zo ff boterham eten met spruitje. Ze zal zo wel wakker worden. Mannetje heeft zonder overleg auto mee vandaag :x en het regent buiten. Moeten dus door de regen naar de winkel, bah, moet echt, pampers zijn bijna op... Tot later!
Heel lief van je dank je meid. Ik hoop dat het niet nodig is, en of het iig korter duurt dan de vorige x. Grrrrr mannen, tjah pampers zijn idd noodzakelijk dus ff doorbijten en in de regen gaan meid. Ik heb ze eergisteren ook gehaald bij kruidvat 3 pakken voor 26.95 dacht ik, maar gelukkig scheen het zonnetje toen wel.
Meiden... Ik heb een streep, een dunne roze streep.. Maar hij is gewoon duidelijk te zien, zelfs op foto. Ik heb net paar foto's genomen.. Ik ga ze zo proberen te plaatsen... Ik geloof het nog niet...