Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    ow ja, ik heb trouwens net een test gedaan, ook gwn kruidvat. Had er nog 1 liggen.. Ik probeer niet al blij te zijn.. Maar lukt niet.. heb echt een big smile hier..

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Laat zien die foto'ssssssssssssssssss

*Duim duim duim*

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweetroosje: ik ben aan t wachten op mn man tot ie van de laptop af is. Want kan ze niet via ipod plaatsen natuurlijk. Maar het is echt een streep :p mn man ziet t ook heel duidelijk gwn. Is een dunne roze streep.

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    kaatjuh!!! HOEHOEW!!! EEN STREEP!!! Hoop dat hij morgen duidelijker is!! Gefelciteerd!!

Wat is Smeppen?

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah: dank je wel, ik ben zelf nog erg terughoudend.. Dalijk is het vals positief.. Ik ben zo blij van binnen maar probeer het te onderdrukken..

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Kaatjuh, wauw super meid, van harte gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar de foto hoor, al geloof ik je uiteraard op je woord :D

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

8. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    mg2009: Dank je wel, ik ga ze zo plaatsen. Thanx voor het geloven :p

sweetroosje: Haha wil ik ook doen,maar hij kijkt een belangrijk k1 wedstrijd.
    Thanx voor het duimen :p

9. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    we waren al van plan om om de dag de klussen. Ik heb nog een doos ovu testen liggen, dus die zal ik ook maar gaan proberen.

kaatjuh-- ik zou nu toch echt wel even je man/vriend achter die computer vandaan trekken hoor!! Ik wil die test zien!!

10. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou hierbij 1 foto.. mn man vond dat ik waardeloos ben in foto's maken :x hij zei dat ie in het echt veel duidelijker is. Maar zo is ie toch ook duidelijk genoeg??

11. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    hmm mn man heeft gelijk :p hij is echt onduidelijk te zien. maar in het echt is ie rozer hoor. Maar wel zo dun als je op de foto ziet..

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ik vind hem positief hoor!!! Gefeliciteerd!!
    Als je meer zekerheid wilt kun je ook een digi test van cb doen. Die geeft zelf met een heel klein licht steepje zwanger aan.

GEFELICITEERD!!!
    ik wil ook een posi test :(

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kaatjuh, ik zie ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Streep is een streep dus ZWANGER, maar zou toch een CB test doen voor alle zekerheid!

Sarah, succes ermee zou ik zeggen en hoop dat jij ook gauw een posi-test in handen mag hebben.

14. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sarah: Ik heb die cb digi eergisteren gedaan en die gaf toen niet zwanger aan. Misschien nu wel? Ik ga het denk ik morgen proberen. Maar jij vind em positief :D?

Ahh, ik duim voor een positieve zwangerschapstest voor je *knuff*

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    sweetroosje: ik heb em net weer gepakt, want ik twijfel nog steeds aan mezelf. En streepje is nu paars, alleen nog steeds superrr dun. Ik ga idd een cb proberen dalijk of morgen.. Als deze al positief aangeeft. Dan zou cb nu ook positief moeten aangeven toch?

Ik durf mn banner nog niet aan te passen.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kaatjuh, even snel tussen door hier vandaan....
    Super gefeliciteerd meis, ik zie de streep ook duidelijk hoor, echt super!

Kom later even verder reageren, mannetje mag waarschijnlijk straks naar huis, jippie1

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    kaatjuh--- ik zou nog maar even stoppen met duimen hoor haha anders heb je straks geen duimen meer over! Ik moet eerst nog maar eens een eispong krijgen haha.

ben erg benieuwd wat morgne de cb test zal geven als uitslag, maar volgens mij weet je dat stiekem zelf ook wel :D

sweetroosje-- bedankt!

Ik ben net bij de fietswinkel geweest om een mamafiets uit te zoeken. Ik ben woensdag jarig en krijg van manlief een nieuwe fiets en van mijn papa en mama een zitje van boobike, Ik helemaal blij haha.... volgende week word het ook mooi weer dus ik kan mijn geluk helemaal op :D:D

18. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sterretje-- Lekker dat je kindje weer mee naar huis mag, het lijkt me vreselijk om hem daar te moeten laten. ik vind het al naar om bram 1 nachtje bij zijn opa en oma te moeten laten slapen. Laat staan in zon vreselijk ziekenhuis. Je mocht er zeker wel bij blijven toch??

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kaatjuh, ga een test kopen! Je houdt ons in spanning! W8 idd maar ff met je banner.

Sarah, super een mamafiets. Veel fietsplezier en lief van je man/mam/pap.

Sterretje, super dat jullie kleine vandaag naar huis mag. Geniet van elkaar!

20. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ik voel me depri nu.. Heb net cb gedaan en kwam te staan niet zwanger! Ik begrijp er niks meer van.. Zou die andere dan toch vals positief zijn geweest? Deze cb kan je zelfs 4 dagen voor nod doen :S ik voel me nu echt niet happy!!

Deel Deze Pagina