Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aaaah dat ga je niet menen Kaatjuh? Ze zeggen toch dat CB test heel nauwkeurig is?
    Ik zou niet weten wat ik er van moet vinden maar wil je een dikke knuff geven voor je *** gevoel, misschien maandag nog een testje er tegen aan gooien?

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik vind hem ook posi hoor, licht, maar zeker positief. Kl*te CB :( Misschien toch nog iets te vroeg voor CB, ze zeggen dat die veel HCG nodig hebben? Ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor.

3. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    heh? wat raar?? ik vond hem ook echt positief hoor!!
    Wacht het even af en doe gewoon morgen (avond/) nog een test.

even ego:
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH ik word echt gek van bram!! Hij is de hele dag al super hangerig, wil niets zelf doen en weigerde zijn fruithap (hij spuugt dan alles heel hard weer uit en veegt zijn mond af aan mijn kleding) en dit had hij net ook met avond eten. vandaag al 3! paar kleding van mij en van hem erdoorheen.
    ik zou vanavond het huis helemaal gaan opruimen maar ben nu echt bekaf!
    zo het mannetje in bad doen en dan lekker naar bed....
    zo, fijn dat ik het even van me af kon schrijven.

4. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Kaatjuh: Wat frustrerend zeg die testen. :x Ik zag ook duidelijk een streep hoor. Ga je morgenochtend nog een keer testen? Je houdt het wel spannend zeg!

@Sterretje: Super dat je mannetje naar huis mag? Ging het weer beter met hem? In zo'n ziekenhuis is altijd zo naar, lekker thuis is toch het beste!

@Sarah: Oh gaaf een mamafiets, dat lijkt me nou ook zo handig. Ik vind het altijd zo'n gedoe met opstappen. Zeker als ik dan nog een buggy achterop heb, dan is het echt een gestuntel!
    Lastig dat Bram zo hangerig is, een sprongetje misschien? Had Luka ook altijd erg veel last van en je wordt er zelf zo moe van!! Hopelijk slaapt hij lekker door vanavond en kun jij even bijkomen!

5. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ja misschien een sprongetje idd, ik zie ook dat er tandjes boven zitten aan te komen en hij heeft lichte verhoging. Misschien een combi van alles.

6. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Gaat ook vaak samen he, wel sneu voor hem. Slaapt hij nu wel lekker?

7. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ja hij was doodmoe, is lekker aan de borst in slaapgevallen en ging in bed ook direct weer slapen, geen kikje gehoord.
    ik zit nu lekker in de stoel naast de houtkachel naar het getik van de regen aan het luisteren... heerlijk. Zo even de bende opruimen en als ik in de mood ben direct even stofzuigen en dwijlen... is hier echt hard nodig

8. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Oh, gezellig een houtkachel! Ik zit lekker met een dekentje op de bank, lekker lui!
    Schoonmaken nu nog? IJverig hoor, ik doe 's avonds eigenlijk nooit meer echt wat, alleen wat opruimen.

9. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    haha ik stel het al 2 weken uit... moet er toch echt een x van komen en morgen of overmorgen heb ik er al helemaal geen zin in. een houtkachel is heel leuk, maar geeft zoveel troep! veel stof, houtsplinters (door het hele huis) en meer spinnen en mugjes (die zitten weer in het hout)
    ben blij als het weer zomer is, lekker warm, meer energie en weer lekker buiten zijn savonds *droomt even weg :D*

manlief komt weer thuis.. eindelijk! Fijne avond allemaal! dat het maar een vruchtbare avond mag zijn :p
    Geniet lekker van julllie paasontbijtje morgen

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pfff hier zit de kleine nog naast me in haar box, moet er maar eens in bed leggen denk ik.
    Ik ben van het niks doen en voel me ***, ben alleen thuis en dan ga ik alleen maar vreten pfff.

11. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    heb je geen vaste bed/slaaptijden voor je dochter dan? Hoe heet ze trouwens (sorry als je dat al genoemd heb, dan heb ik daar overheen gelezen)

heb helaas niet schoongemaakt.... how ik haat het ook echt om te doen

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Normaal slaapt ze om 20u, maar omdat ze overdag teveel geslapen heeft wou mevrouw niet slapen rond bedtijd en in dat gekrijs had ik ook gen zin vandaar dat ze er later in lag.

Schoonmaken komt morgen wel joh, ik ga morgen op kraambezoek. Altijd leuk om nieuwe babytjes te zien, kunnen de kriebels weer eens toenemen.

13. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @zonnestraal: het is niet echt spannend, tenminste.. IK vind het frustrerend :(

Jullie zagen allemaal dat ie toch wel licht positief was dus.. Ik denk dat het vals was. Want ik voel vandaag gwn lichte krampen zoals wanneer ik ongie ga worden. Ik heb nog een kv test gedaan net en nee hoor, negatief. Er is wel een streep, maar die is zooooooo licht dat je het in ht licht moet houden en super goed moet staren. Ik voel me niet happy :( ik ga denk ik echt in een dip zitten dit keer als ik ongie wordt, want mn man en ik waren gisteren stiekem toch al aan t praten over baby enz..

14. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Kaatjuh: Wat balen zeg!! Stomme test! Ik kan me voorstellen dat je er al over aan het nadenken bent en dat valt het extra tegen natuurlijk! Hele dikke knuffel!

@Sweetroosje: Leuk, babietje kijken! En vasthouden natuurlijk, heerlijk!

@Sarah: Van mij mag het ook wel weer zomer worden, ik ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik wil ook weer lekker in de tuin zitten en zonder jas naar buiten!

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zonnestraal, ik ben tot nu toe nog nie ongie. Gevoel is ook helemaal weg, dus geen krampen niks. Ik weet t egt niet meer gwn!? Maar ik denk dat ik in de loop van de dag ongie ga worden :(

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zonnetje, ja en vasthouden idd.

Kaatjuh, ik zou het gwn aankijken en anders maandag nog een test doen. Dikke knuff meid, snap best dat je al in de wolken was gisteren.

Mijn kleine heeft heel de ochtend zitten overgeven, denk dat ze zich niet lekker in de vel voelt. Ze is stilletjes dan normaal en niest er op los, ze heeft het de laatste tijd goed te pakken van de ene ziekte naar de andere.
    Straks op kraambezoek en boodschappen doen, papa en de kleine blijven lekker thuis.

17. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden,

Wat kunnen jullie kletsen in een dag :$;):D !!!

Kaatjuh: wat balen meid! Terwijl op de test die je hebt ingescand toch echt een heeeel licht streepje is te zien :( Alle andere testen dus negatief, zo KL***. Tis ook elke maand een teleurstelling als je weer ongi wordt, of het nu de 1e of 20e ronde is. Hopelijk blijk je toch zwanger te zijn. Het gaat echt nog gebeuren hoor.
    iig ene dikke knuffel voor je!

sterretje: jeetje mannetje toch in het zieknhuis beland :( Wel goed hoor, dat ze hem goed in de gaten houden.
    Mocht hij gisteren nog mee naar huis? Gaat het al beter?

sweetroosje: meisje uit ritme. Hadden we gisteren ook hier. Gewoon half 8 wakker en om 9.15 lag ze er alweer in. Kon mama ook nog lekker terug in bed :D MAar toen was ze 's middags om half 5 doodmoe, dus op bed gelegd. 19uur maar wakker gemaakt om te eten. Lag ze er pas om 21 uur in. En vanochtend tot gewoon weer half 8 ;)
    Veel plezier met de kraamvisite, altijd leuk. Wij mogen binnenkort weer.

pinjo: fijn he mannen? Hier neemt hij ook nogal eens zonder overleg de grote auto mee en met de kleine kan ik echt geen boodschappen doen samen met de kleine. Ik heb trouwens altijd een grote voorraad pampers liggen. Koop ze altijd 3 voor 20 euro of met kortingsbonnen. Heb er dit jaar nog geen gekocht en heb nu nog 2,5 pak liggen. En nog 2 bonnen voor 10 euro korting bij 3 pakken. Dus komende week maar weer inslaan.

sarah: zou idd om de dag klussen, of gewoon wanneer jullie willen. Zo lastig met een onbekende (lange?) cyclus. Hopelijk krijg je snel een cyclus. Leuk een mamafiets. Ga ik binnenkort ook kopen, had voor mijn verjaardag geld gevraagd (wat inmiddels alweer op is aan boodschappen etc.) om een mamafiets te kopen. Kreeg gisteren een blauwe envelop dat ik iets terugkrijg waarop ik niet had gerekend, dus komt mooi uit om een fiets te kopen.
    Welke heb je uitgezocht?

zonnestraal: alles goed? ik heb ook zin in de zomer, mooier weer iig.

Gisteren kwam mijn schoonvader langs om zandbak te brengen (no gvoor verjaardag, maar kwamen nu pas in de winkel blijkbaar)
    Meisje shirtje aan met tekst en hup bij opa op schoot. Maar opa heeft alleen maar oog voor zijn kleindochter. Ik kon echt mijn lach haast niet inhouden en vriendlief en ik keken elkaar al steeds aan. Toen zie hij: pap, heb je je bril niet op??? Huh???:( *leest tekst* Echt waar??? Wat leuk had ik helemaal nog niet verwacht!
    Vandaag naar de andere ouders (allemaal gescheiden) kijken of t kwartje daar sneller valt :p
    Vanochtend was meisje helemaal overstuur: krijsen/huilen en helemaal te overstrekken. Had echt pijn, zo zielig. Denk van een doorkomend kiesje. Nu ligt ze lekker te pitten en als ze wakker is gaan we op pad.

Tot later meiden!

18. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    kaatjuh: dus nog geen ongi? hopelijk zijn het krampen geweest van een innesteling of zwangerschap. Had jij getempt of ovutesten gedaan? Misschien toch een later eitje of kan dat niet?

sweetroosje: ach, arm meisje. Blijft kwakkelen he? hier ook al ruim 2 weken. Wordt echt tijd voor mooier weer!
    Hopelijk is ze snel beter!

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    ps. hoest met de andere meiden???

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi ME,

Ik ben daar niet moeilijk in, als ze een keertje nog geen slaap heeft gaat ze ook later slapen zolang het maar geen gewoonte gaat worden.

Hahaha die schoonpa van je, idd geen bril op. Maar echt leuk bedacht van die tshirt, succes met het de rest te vertellen vandaag. Hier ook gescheiden ouders.

Aah wat zielig van je meisje, ik hoop dat die kies gauw doorkomt. Beterschap!

Deel Deze Pagina