@ eeva: zie dit stukje over stippellijntje The dotted lines on your chart for the coverline and ovulation detection mean that there is something about your data that puts your ovulation date in question. Usually this is because one or more of your non-temperature fertility signs do not confirm the ovulation date that your temperature would suggest. This may not mean anything significant for you, especially if your thermal shift is clear. Sometimes your fertility signs just do not all match up to show a perfectly correlated picture. In most cases, the detection is still quite reliable, but it means that you have to keep looking at your chart and your fertility signs and have intercourse if you see any signs of increased fertility. When the lines are dotted and the thermal shift is not clear or dramatic, it is especially important to keep having intercourse since it is possible that you are still waiting for ovulation. If a more likely ovulation date becomes apparent later, the software will usually adjust the detection automatically.
Hihi, ik zie het nu staan, boven mijn post ja Wat voor gegevens bedoel je? Nod-data? Eisprong-data enzo?
Ja, dat soort dingen idd. Is misschien makkelijker om bij te houden. We zijn ook met zo'n grote groep! Ach, nu ik er zo over na denk is het eigenlijk niet echt nodig... Hihi.. Ik heb wel vaker van die vage plannen! Nou, ik ga maar eens aan het eten beginnen... Tot gauw!
Vind het best leuk, hoor Zal ik beginnen dan? Het is bij mij dus nog een gokje, maar hier komt ie: marb: * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari
@Marb: Best leuk!? Ok... Ik ook dan. Met aanvulling! marb: * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari SimplyMe (33jr-5de kindje): * Ei 22 januari? * NOD 3 februari? * Testen 3 februari
Hoi Meiden Hoe is het hier?,ik moest de afgelopen dagen veel werken straks weer een aantal dagen vrij. Ik ben nog niet ongi en me temp is ook goed hoog ik heb besloten dat ik morgen middag na me werk mits ik niet ongi ben ga testen ben erg benieuwd me borsten doen flink zeer ik had gister wel na het plassen bij het afvegen iets roze dat is nu weer weg. Ik laat jullie het weten hihi ben erg benieuwd bij me dochter teste ik 1 dag overtijd. liefs rosa
Rosa, dat klinkt goed allemaal, ik duim voor een positieve test! Wanneer is je nod? Laat iets weten........ Spannend
Super, vandaag je nod en een hoge temp., dat klinkt heel goed! Waarom test je niet met ochtendurine? (het hoeft niet, maar lijkt me toch altijd beter) Welke test ga je gebruiken? Succes meid!
Hey eeva Ik heb geen testen in huis express niet gedaan om test drang te voor komen hihi ik ga morgen middag eentje kopen van de apotheek.
@marb: Ja het was zeker afschuwelijk. Hele dag door liep ik met een schuldgevoel rond. Ja ik vind het niet kunnen om je baby uren lang te laten huilen omdat het " goed" voor hen is. Ik kan niet eens tegen haar gehuil. Ja heeerlijk dat ze doorslaapt Ik slaap sowieso elke nacht slecht, heb last van slapeloosheid al een tijdje. Drm post ik mijn berichten ook pas heeeel laat in de avond Ja ik ook een ei, sterretje noemt het mn suprise ei Hopelijk wordt het ook wat. Ik zag trouwens je lijstje, zoo leuk.,. Jij en ik lopen gelijk!! We kunnen zelfde dag testen. @sterretje: Jazeker, ik was echt geschrokken en mijn man ook! Hij dacht zelfs dat ik de babyfoon zelf had uitgedaan. Ja ze huilt echt altijddd voor een reden. Als er niks is dan kan ik haar gewoon in wipstoeltje leggen of op bed en blijft ze spelen of baby tv kijken. Daar is ze gekkk op Afgelopen nacht heeft ze ook lekker doorgeslapen tot 9uur sochtends, heerlijk!! Wel jammer dat je ongesteld wordt.. Maar liever ongesteld dan in onzekerheid blijven toch? Zo kan je weer verdergaan met volgende ronde. Drinkt je zoontje niet goed?? En ja ik doe zelf ook noooit aan kolven. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar krijg er ook maar 10 of 20 uit en mn tepels gaan er kapot aan. Plus mn dochter drinkt liever niet uit fles.. Ze wil echt alleen aan mn borst. @eeva: Ik wist niet dat melk anders smaakt als je ongesteld bent Nou, weer es wat bijgeleerd @simplyme: Oh je hebt al 4 kinderen heb ik gelezen en dit wordt dan de 5e, wat leukkk joh Ik wil ook zo een grote gezin, als het mij gegund wordt tenminste, ik heb namelijk een keizersnede gehad bij mn eerste, en heb gehoord dat je dan niet veel kinderen kan krijgen ofzo. Nee k ga proberen niet vroeg te testen, maar ik ga wel een ovulatie test doen ergens deze dagen om te kijken of ie positief is Haha hoe oud is jouw kindje? Slaapt ie nog niet door?? Jazekerrrr stomme babyfoon, ze zijn niet te vertrouwen. En we hebben express nog wel een extra dure gekocht. Maar toch is dit gebeurd. Maar ik was gewoone xtra lief tegen haar gisteren, ze is het al vergeten denk ik @rosa: Wat spannend!!! Ik ben echt benieuwd joh. Laat ons zo snel mogelijk weten morgen!!! Ondertussen blijf ik duimen voor je Hier is mijn lijstje, is zelfde als die van marb eigenlijk : marb: * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari SimplyMe (33jr-5de kindje): * Ei 22 januari? * NOD 3 februari? * Testen 3 februari Kaatjuh ( 22jr- 2e kindje) * Ei 1 januari * Nod 14 januari * Testen 10 januari
@ Kaatjuh: hihi, wat grappig! Echt hetzelfde! Bij mij is het wel een gokje, maar iig kunnen we samen testen. Heb het lijstje weer aangevuld trouwens. @ Rosa: EN?! Wat spannend zeg, overtijd klinkt iig goed. Ik duim voor je. marb (26 jr-2e kindje): * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari SimplyMe (33jr-5de kindje): * Ei 22 januari? * NOD 3 februari? * Testen 3 februari Kaatjuh ( 22jr- 2e kindje) * Ei 1 januari * Nod 14 januari * Testen 10 januari Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Jullie hebben lekker gekletst ondertussen! @simply me fijn dat je ongi al weer zo goed als over is, dat scheelt weer een hele hoop! Vervelend als je in 1 keer zoveel bloed verliest he, zeker als je er duizelig van word! En jij al 4 kids, heerlijk lijkt me dat! Zeker wel erg gezellig 2 al oudere kinderen en dan nog 2 van die kleintjes erbij? Vind je lijstje trouwens wel een goed idee hoor @rosa, oh wat is het spannend bij jou zeg! Vandaag testen en al overtijd, wauw! Mijn duimen draaien heel erg hard, ben erg benieuwd! Vanmiddag een mooie positieve test voor jou hoor! @marb, weet je al dat het al 7 januari is vandaag! NOg maar een paar dagen en het is alweer test dag voor jou, zo spannend meis! Heb ej verder nog last van kwaaltjes? Temp blijft wel mooi hoog he, dat is alvast een goed teken! Nou mijn duimen draaien ook voor jou! @kaatjuh, jij ook al bijna testen, echt grappig dat je met marb gelijk loopt hihi De zus van mijn vriendin heeft 3 kids, alle drie met een ks, de gyn zei tegen haar dat als ze nog een kindje zou willen dit nog zou kunnen maar dat na de volgende bevalling de baarmoeder niet meer te redden zou kunnen zijn na nog een ks (Na 2 keer een ks moet je de volgende keer zowiezo weer een ks) Dus als je een groot gezin zou willen, zou dat denk nog wel kunnen hoor, dit klinkt iig hoopgevend toch! @eeva,. mmm weet niet meer wat ik wilde zeggen, dus dan maar goedemorgen gewoon Hoe is het met jou? Hier mega ongesteld en mega buikpijn, nou ja het kan er maar uit zijn Mannetje kwam vannacht weer om te drinken, moest denk ik wat inhalen van de afgelopen dagen dat hij minder goed dronk Nu lijkt er niets meer aan de hand te zijn Voor vanmiddag een na afspraak bij de ha staan, dus ben benieuwd HIj is nu even wennen op het kdv, ga hem tussen de middag weer ophalen, kan niet wachten Hoop maar dat het deze keer wat beter gaat! Als het goed gaat laat ik hem morgen dan gewoon thuis, lekker nog een laatste dagje samen genieten! Ik wil ook wel op het lijstje, maar heb geen idee wat ik als cyclus aan moet gaan houden Wat zouden jullie doen? Zou ik deze lange nemen, of wat ik voorheen had, of juist het gemiddelde? Vind het zo lastig....
marb (26 jr-2e kindje): * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari SimplyMe (33jr-5de kindje): * Ei 22 januari? * NOD 3 februari? * Testen 3 februari Kaatjuh ( 22jr- 2e kindje) * Ei 1 januari * Nod 14 januari * Testen 10 januari Sterretje (23jr - 2de kindje) *Ei ? *Nod ? Testen ? Zo voorlopig ff zo, als ik het wel weet zal ik het aanvullen
marb (26 jr-2e kindje): * ei 1 januari? * nod 14 januari? * testen 10 januari SimplyMe (33jr-5de kindje): * Ei 22 januari? * NOD 3 februari? * Testen 3 februari Kaatjuh ( 22jr- 2e kindje) * Ei 1 januari * Nod 14 januari * Testen 10 januari Sterretje (23jr - 2de kindje) * Ei ? * Nod ? * Testen ? Eeva (35+jr - 3de kindje) * Ei ? * Nod 5 februari, 40 dagen cyclus * Testen ? Ik weet het ook niet, maar houd maar een lange cyclus aan, als mijn ei is geweest, ga ik wel de datums aanpassen.
Hihi, leuk dat de lijstjes aangevuld worden. En natuurlijk hebben we allemaal geeeen idee van onze cyclus @ Sterretje: ja, zat er net aan te denken. 7 januari alweer... Heb niet echt kwaaltjes, maar ik zit ook nog maar kort na ei denk ik (als ik uberhaupt een eisprong gehad heb...) dus nog wel erg vroeg voor kwaaltjes. Hoewel... Ben wel supermoe de laatste dagen! Wie weet! Vind het alleen lastig. Toen ik zwanger was van Sarah wist ik het meteen. Echt vlak na ei had ik al een gevoel dat ik zwanger was. Heb ook echt op 9/10 dpo positief getest. En nu heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben. Maar goed, niet elke zwangerschap hoeft hetzelfde te zijn natuurlijk. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je menstruatie. Maar wat je zegt is wel waar: laat het er maar goed uitkomen. En op zich is flinke buikpijn een goed teken: het werkt allemaal prima daarbinnen. En je baarmoeder wordt nu gewoon mooi schoongespoeld zodat er volgende ronde een kleintje kan nestelen Als ik jou was zou ik voorlopig het gemiddelde van je twee cycli aanhouden. En als je dan eventueel weet wanneer je ei is geweest aanpassen. Wil dat de volgende ronde ook doen, hoewel ik natuurlijk hoop geen volgende ronde te hebben @ SimplyMe: wat leuk zeg, 5e kindje! @ all: pff... nu ik over moeheid praat: ik denk dat ik even ga liggen. marbman heeft vrij vandaag, dus hij kan voor Sarah zorgen. Truste