Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja de laatste tijd veel ziek ja, snap er niks meer van.

Ja het weer werkt ook niet echt mee.
    Hoop het ook.

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    tja ik snap het ook niet. Meisje is normaal nooit ziek en krijgt al ruim 1 jaar bv ;)

Zei het vd week nog toen ik niet kon werken (met koorts mag ze niet naar het kdv):
    Geef ik zolang bv heb ik nog een ziek kind hihihi.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

De mijne wil nu alleen maar mama hebben, van papa moet ze niks en maar hangen.

Ja zo zie je maar, ondanks de anti-stoffen in bv zijn ze toch vaak ziek.

4. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    tja, idd. Maar verder is ze nooit ziek geweest, dus ze zal toch wel ene goede weerstand hebben.

Kleine van vrienden is precies een jaar ouder dan de onze en heeft 1 jaar bv gehad. Hij was de 1e winter heel vaak ziek en daarna niet meer. Dus daar hou ik me aan vast.

Enne, hier kreeg ik ze maar niet stil vanochtend. Neemt papa (net wakker vh gekrijs) haar over en ze is gelijk stil ????? GRRRR.
    Daarna viel ze op papa's borst in slaap. Toen dus in bed gelegd.

Ik ben er vandoor, nog effe wasje draaien en opruimen en dan zullen we wel zo kunnen gaan.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sweetroosje, beterschap voor je meisje, ze heeft echt steeds het ene na het andere he, vervelend!
    Veel plezier op kraambezoek!

@kaatjuh, vandaag weer getest meis?
    Maar ook een lichte streep is een streep he!
    Ik zou morgen nog eens testen dan, dan is he hcg ten opzichte van gister verdubbeld, dus zou de test iig positief moeten zijn morgen
    En iig ook je ochtendurine gebruiken he~!
    Ik duim iig dat je niet ongi word!

@mama em, heb ik denk ik gemist, maar wat heb je op het shirtje staan?
    Wel leuk dat jullie het nu aan iedereeen gaan vertellen!
    Hoop datze het vandaag eerder zien, veel plezier!

@sarah wel erg luek zo'n kacheltje zeg, echt gezellig lijkt me dat!
    Nog wat kunnen doen in huis uiteindelijk?

@zonnestraal volgens mij kijken we allemaal uit naar het lekkere weer!
    Heerlijk weer de zon, en lekker niet al die dikke kleding meer!
    Nog even geduld!
    ZE geven wel meer zon op voor deze weer trouwens, dus dat is al iets!

Hier mocht het mannetje gister gelukkig weer mee naar huis
    Helaas thuis gelijk alles er weer uit gegooid
    Tot nu toe si het daar bij gebleven dus het gaat goed

Nog geen ongesteldheid hier trouwens
    Vrijdag avond wat bruinig, en gister ochtend, maar nu niets meer
    Vanmorgen ook nog hoge temp, en is vandaag al 15dpo
    Gister avond wel heel erg menstruatie krampen, dat ik echt dacht vannacht ongesteld te worden, maar tot nu toe niets
    Als ik morgen nog niet ongesteld bent, ga ik testen
    (goh heb nog nooit zo laat getest zeg, wauw!)

Fijne paasadagen allemaal!

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Sterretje: Wat fijn dat hij gisteren mee naar huis mocht. hopelijk blijft het nu goedgaan. Nogmaals: dikke knuffel voor hem!

op het shirtje staat:

Mijn papa & mama krijgen een baby!

We hebben al zoveel shirtjes gezien met grote broer/zus, dat ik iets anders wilde.

Nou, wij gaan er vandoor.

tot vanavond of morgen!

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Enne spannend hoor, nog geen ongi.
    *duimduimduim*
    Toen ik deze keer positief testte zat ik ook op 15 dpo, goed he?

Nog ff wat strooien voor jullie allemaal:

HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG
    HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG

8. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    sweetroosje: Ja ik ga het inderdaad aankijken tot maandag. Als ik dan nog nie ongie ben, ga ik denk ik dinsdag pas testen. Ja, stiekem was ik toch echt wel in de wolken :( Ik probeerde me in te houden.. Maar elk keer als ik die streep op de test zag begon ik te lachen *snik snik*

@mamaem: Ja het is zeker balen en kl***!! Op die ene test was echt zo duidelijk een paarse streep, alleen was ie dus superrr dun. Maar hij was echt duidelijk, want tot vandaag is ie nog steeds goed te zien. Maar die cb en de test van vandaag geven negatief aan. Er is in ieder geval nog geen ongie te bekennen en ik voel ook niks. Normaal heb ik altijd 1 dag van tevoren al bruine afscheiding en heb ik ook krampen en soort van spierpijn in mn dijen enz. Nu heb ik dat dus niet, heel ff in de ochtend maar daar bleef het bij. Ik hoop echt dat het van innesteling was geweest of wat dan ook.
    Ik heb niet getempt en ook geen ovutesten gebruikt. Ik heb dit keer gwn geklust rond de dagen dat ik d8 eisprong te hebben. En voor de zekerheid 1 of 2 dagen erna. Ik weet het ook niet meer, maar dit is echt niet leuk :(

9. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    sterretje, ik had niet echt een streep vandaag. Hij was er wel, maar echt te licht voor woorden. Je moet je helemaal suf staren en dan zie je een streepje die eigenlijk gwn wit is. Die van gisteren was echt een streep. Ik ga idd gwn wachten tot morgen of overmorgen en dan opnieuw testen.
    Jij bent dus ook al overtijd, oehhh spannendddd!! Hoe kan je het volhouden om niet te testen. Ik zou het allangggg al hebben gedaan!! Heeel veel succes, ik duim voor je dat het raak is. (het klinkt allemaal goed met je hoge temp, dus ik denk het wel!)
    Wat fijn dat je zoontje weer naar huis mocht. Wel sneu dat ie vandaag weer moest overgeven. Maar hopelijk houdt ie de rest van de dag alles binnen. Geef em maar een dikke kus van me :D

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Idd daar houden we ons maar aan vast!

Mijne is echt een mama's kindje en al helemaal als ze ziek is, denk ook omdat ze 24u met me is en ze haar papa niet veel ziet (vaak komt hij thuis en dan ligt ze al te slapen en als hij s'ochtends vertrekt ziet hij haar eventjes).

Was draaien moet hier ook gebeuren, zometeen ff eentje draaien.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je, tjah niks aan te doen he.
    Ben weer terug, het was me een dotje zeg. Was weer helemaal in de wolken bij het vasthouden ervan, een mooi jongetje *zucht*

Fijn dat de kleine mee mocht naar huis, minder van het braken maar gelukkig bleef het maar bij een keer. Hier ook 1 die tot nu toe alles eruit heeft gegooid, behalve de bv van 16u die zit er nog in. Ik durf haar geen groentenhap te geven want haar fruithap heeft ze er ook uit gegooid, denk dat ik het hou bij bv vandaag???

Spannend meid, geen ongie, krampen en hoge temp. Ik duim voor je op een positieve test!!!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Een dikke pakkerd voor je schat *SMAK*, ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent want die onzekerheid is frustrerend.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo ben ik weer, eerst op kraambezoek geweest en toen boodschappen gedaan met de kleine en mannetje. Ik voel me nu wel weer ietjes lekkerder in de vel, ga zo ff wat opruimen in huis en was draaien. Wat een frisse lucht men iemand kan doen zeg, heerlijk.

Vanavond als de kleine slaapt een film kijken met m'n man op de bank.

Laters

14. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Kaatjuh: Ik duim voor je dat je toch niet ongesteld wordt!! Hopelijk toch gewoon de innesteling. Frustrerend hoor. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.

@Sweetroosje: Wat zielig dat je meisje nu weer ziekje is. Lastig dat ze de laatste tijd zo vaak ziek is. Ik hoop dat ze gauw weer wat opknapt.

@Mama em: Grappig dat je schoonvader het nog helemaal niet zag en wel leuk dat hij het nog helemaal niet had verwacht. Dan is de verrassing nog groter! Hoe is het bij de andere ouders gegaan?

@Sterretje: Wat fijn dat je zoontje weer thuis is! Hopelijk blijft het nu goed gaan.
    En knap dat je nog niet getest hebt zeg. Ik ben benieuwd wat de test morgen aangeeft. Ik duim voor een dikke streep!

Met mij gaat het verder prima. Niet zoveel te melden eigenlijk. Ik ben wel al een aantal dagen steeds bij vlagen misselijk, maar ik denk dat ik iets onder de leden heb. Ik heb het gevoel dat het wel een tijd kan duren voor ik zwanger ben, weet ook niet waarom. Mijn man heeft hetzelfde. Nou ja, we zien het wel.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop het ook, want het is zo zielig voor haar net ze zich beter voelt komt er weer iets anders.

Misselijkheid is een goed teken, ik hoop dat je over 4 dagen positief test. Ik duim voor je.

Hier het huis aan kant gezet, wacht op de wasmachine om de was op te hangen maar heb ineens hoofdpijn gekregen dus ff een time-out. Wat water drinken zo, hopelijk gaat het dan over. De kleine kan alweer over een half uurtje in bed, dan heb ik ook ff rust (best vermoeiend zo een kleine eigenlijk en al helemaal als ze ziek zijn).

16. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Kan zeker vermoeiend zijn zo'n kleintje. Ik ben aan het eind van de dag ook altijd erg moe. Ik geniet er enorm van hoor, maar je bent er ook zo druk mee!
    Die van mijn slaapt alweer een half uurtje. Heerlijk, even tijd voor mezelf!
    Vervelend dat je hoofdpijn hebt. Ga anders even liggen, missschien gaat het dan over.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

De mijne ligt nu ook al een half uurtje te slapen, lekker rust in de tent.

Heb net even wat flink water gedronken en het gaat ietjes beter, ga straks op de bank liggen film kijken.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

♥♥LIJST ♥♥

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - NOD 3 april - Ronde 4
    Sterretje (24jr-2e kindje) - NOD 3 april - Ronde 5
    Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD 8 april - Ronde 1
    Zonnestraal (26jr-2e kindje) - NOD 8 april - Ronde 4
    MG2009(27 jaar-2e kindje) - NOD 25 april - Ronde 1
    Sweetroosje (26jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Elmo28(29jr-4e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Sarah1987 (22jr- 2e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3

ZWANGER
    SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010

AFSPRAKEN
    Mama em 7 april termijnecho
    SimplyMe 9 april VK
    Sweetroosje 12 april uitslagen
    Sweetroosje 14 april dieƫtist ivm PCO
    Kaatjuh 16 april uitslagen
    SimplyMe 03 mei Geslachtsbepaling... ♥/♥?
    SimplyMe 25 mei 20 weken echo

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi

kaatjuh: Zolang je nog niet ongi bent is er dus nog hoop. Wie weet was je eitje iets later dan je dacht en zijn de testen net te vroeg. Zou wel verklaren waarom die ene wel positief was (hoe licht dan ook: een streep is een streep!)
    Ik duim iig heeeeeeeeeel hard dat je over een paar dagen positief test *duimduim*

sweetroosje: leuk joh zo'n kleine uk *zwijmel zwijmel* Wij hopen stiekum op een jongetje omdat we al een meid hebben. Maar een meid zou ook superleuk zijn :)
    Boodschappen op zondag?

zonnestraal: spannend meid! Nog 4 dagen voor je meer weet. klinkt wel goed, maar kan idd ook van een griepje zijn. En juist toen ik dacht dat het nog wel een tijd zou gaan duren was ik ineens toch zwanger. Dus wie weet *duimduimduim*

Vanmiddag bij de moeders geweest:
    Schoonmoeder rukte meisje bijna uit maxicosi en zag toen ze haar jasje opendeed al het shirtje: whahaha heel grappig. Had het ook nog niet verwacht. Schoonzusje was er ook en zwager was net naar huis taart halen. Dus wij met zijn alle kijken hoelang het zou duren voor hij het zag. Duurde effe maar toen zag ie het!
    Zo grappig dit, joh. Echt een aanrader: niets zeggen en kijken of ze het shirtje lezen :)
    Toen bij mijn moeder. Die heild ukkie eerst vast en zei nog: paars staat haar zo mooi! Toen ging ze drinken pakken en zette ukkie bij mij op schoot. En dacht: effe lezen wat er eigenlijk opstaat: HEEEEY dat is leuk! Had het ook nog niet verwacht. Had gedacht dat we einde van 2010 wel weer een keertje dit nieuws zouden hebben. MAar vond het helemaal geweldig. Tussen mij en mijn broertje zit maar 16 maanden.

Morgen naar mijn vader toe: die vroeg laatst al of ik zwanger was omdat ik geen wijn dronk op mijn verjaardag. Ikke al zeggen: doe ik bijna nooit door de BV. MAar achteraf was ik toen dus al zwanger (3 dagen na ei!)

En morgenmiddag komen hele goede vrienden waarmee we vd zomer op vakantie gaan.

nou meiden, genoeg voor vandaag. Jullie horen morgen van me!

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    blijft spannend hier!!
    ik ben erg benieuwd.

hier vandaag maar eens begonnen met huisje schoonmaken blegh wat een rotwerk. mannetje hielp gelukkig ook wat mee, maar bram was niet erg in de stemming om lekker zelf te spelen. Wat weer erg mopperig. Morgen gaan we nog even verder met opruimen ne schoonmaken. Hopelijk is het dan helemaal weer aan kant. dan is de grote voorjaarsschoonmaak weer geweest :D

Deel Deze Pagina