Hoi meid, Ja het kriebelde echt toen ik hem vast hield, hoop dat het niet lang meer hoeft te duren voor ons. Yep boodschappen gedaan bij de Jumbo hier in R'dam (ja ja zelfs op 1e paasdag), voordeel van grote steden alles is open op zondag. Echt leuk om die reactie's te lezen van jullie ouders, echt een leuk idee.
Ja zeker spanennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd! Heerlijk schoonmaken, fijn dat je man je mee helpt. Succes met opruimen morgen!
Sarah, heerlijk gevoel als alles weer schoon is. Bram kon zich dus niet goed vermaken. Dat hebben we hier de laatste 2 weken ook regelmatig. zou het in de lucht hangen?? Suc6 met laatste loodjes schoonmaken en dan genieten! Sweetroosje: hoop ook dat het voor jullie niet lang meer duurt. Enne: ik ben helemaal Jumbo-fan. gingen er al een tijdje heen, iets verder rijden. MAar sinds een paar weken is de dichtsbijzijnde supermarkt van superde boer in jumbo veranderd! Helemaal top, ben er woensdag zelfs met meisje heengewandeld. Heerlijk! Nu ben ik echt weg, tot morgen!
Hey meiden, thanx voor het duimen allemaal! Ff heel snel een ego berichtje *ben peter r de vries aan het kijken*. tot nu toe geen ongie te bekennen. Ik voel af en toe wel krampen maar het verdwijnt dan weer. Ben echt benieuwd! Ik ga morgen nog niet testen denk ik. Heeft geen zin, de hcg zal denk ik niet eens verdubbeld zijn aangzien vandaag niks te zien was. Maar ja, misschien wordt ik in de nacht al ongie. Ik duim voor mezelf en voor jou sterretje
MamaEm, ben er ook fan van heerlijke supermarkt. Nou trusten meid. Kaatjuh, spannend meid. Geen bloed is goed, ik zal ook voor jullie duimen. All, trusten!
Goedemorgen meiden, Hier nog geen bloed te bekennen ik dacht dat ik vanacht wel ongie was geworden, ik ging namelijk dood van de pijn. Ik had echt zware ongie krampen en soort spierpijn in mn benen enz. Ik durfde toen niet op te staan naar de wc om te kijken of er bloed was. Ik was wel zeker van wel! Zooo n pijn kan toch alleen van ongie komen? Ow ja, ik was ook helemaaaal aan t zweten en had het warm. En mn man zei dat mn buik hele tijd rare rommelende geluiden maakte. Maar toen ik in de ochtend opstond was er geen bloed niks zelfs geen bruine afscheiding! Ik heb express gelijk geplast want ik wil morgen pas testen * als ik het kan volhouden*. nou, so far so good toch
Kaatjuh, mooi zo, geen bloed, geeft moed! Sterretje, en??? Mama Em, leuk zeg om het zo te vertellen!!! Ik nog steeds geen ei, vrees dat ik ofwel een hele lange cyclus heb (voor zws 32-40) of toch eigenlijk helemaal geen cyclus door de BV. Maar ik geef nog maar 1 voeding, ik had gehoopt dat die weinig tot geen invloed zou hebben... Maar we wachten gewoon maar braaf af.
Kaatjuh, super meid. Ik blijf duimen voor je! Sterretje, en??? MG2009, wat er niet is kan nog komen. Ik hoop dat je ei zich gauw meldt!
Hey meiden, Even heel erg ego heb mijn kleine mannetje op schoot want die wil even niets anders vandaag lijkt het wel Vanmorgen nog steeds hoge temp en geen ongesteldheid gelukkig Tcoh maar een test er tegen aan gegooid, en... Ja hoor 2 streepjes! Ik ben dus zwanger! Kan het bijna niet geloven, had er eigenlijk niet op gerekend, maar zo zie je maar weer! KOm straks ff verder reageren en een foto van me test neerzetten hoor!
kaatjuh-- knap hoor! Blijkbaar toch een late eisprong gehad. Toch vind ik wel dat je zwanger bent. *duimt voor een positieve test morgen* sterretje-- hup doe een test en vertel het ons!! Ik vind een maand echt lang duren!! ik zou eigenlijk (als ik al een cyclus krijg) rond 14 april een eisprong moeten krijgen. Toch baal ik weer als de ovu test negatief aangeeft en temp gelijk blijft. Ik heb gewoon geen geduld. Gisteravond een heel pakket ovu testen en zwangerschapstesten besteld. Het voelt alsof, als ik er maar genoeg tijd, testen en energie insteek, ik eerder zwanger zal worden. Maar dit slaat helemaal nergens op! ik denk dat ik handtekeningen ga verzamelen om een cyclus korter te maken, 1x id 2 weken ipv 1x pm. wie tekent mee?
Sterretje, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd lief echt super! Het komt wanneer je het niet verwacht, zo hoef je heel die mmm niet in.
Hoe *** dat ook is, is geduld een schone zaak. De testverslaving is toegeslagen zie ik haha, ik teken gerust voor en hoop dat het niet lang meer hoeft te duren voor jullie.
Aahhh sterretje, gefeliciteerdddd!!! Ben echt superrr blij voor je! Dikke kus ennuhhh, ik kon niet wachtdn en heb toch net een test gedaan. Er verscheen een 2e streep was wel weer superrr licht, maar hij wordt steeds zichtbaar denk ik. Mn man zag em ook, maar was egt superrrr licht. Ik heb denk ik nog te weinig hcg in me. Maar ht is er wel
@zonnestraal spannend voor jou dus ook, misselijk zou best kunnen hoor, ik duim voor je! @kaatjuh goed dat je niet getest hebt, en nog niet ongi ook! Jippie, super! Ik duim hoor meis! Die krampen kunnen best een goed teken zijn, hier heb ik ze ook, maar toch echt zwanger! @sweetroosje, wat lief dan weer zo;n kleintje he, heerlijk om in je armen te hebben! Was de Jumbo gister gewoon open? En dat op eerste paasdag? Dat had ik toch neit gedacht! En je hebt gelijk, als je er niet op rekent, dan word je zwanger! Was bij mijn zoontje en nu dus ook weer. @sarah fijn dat alles weer schoon is meis, dan heb ej dat weer achter de rug! Lekker dat mannetje ook mee hielp, altijd fijn he! En tja wachten duurt supe lang he, eerst al 14 dagen op zijn minst op je ei en dan weer ong 14 dagen nog op je nod Ik teken iig met je mee hoor, hopelijk helpt het iets haha @mama em, wat een leuke reacties zeg, zo'n shirtje is dus goed waard haha Hadden hier ook heel de tijd al het idee om mocht ik ooit zwanger weer zijn een shirtje voor ons zoontje te maken, maar nu gaan we dat dus zowiezo echt doen! Veel plezier met jullie vrienden vandaag, ben benieuwd hoe die reageren!
Ja echt een dotje was het, lekker getint. Yep de Jumbo hier is 365 dagen geopend, dus het hele jaar door! Heerlijk he als het komt wanneer je het niet verwacht! Ik hoop dat het een gezond/voldragen zw zal zijn meid, geniet ervan. En verander die banner!
Een 'voorzichtige' gefeliciteerd meid, hoop dat ie over een paar dagen VET positief is! Ik duim verder...
Is de Jumbo ook met de kerst open dan? Niet te geloven, wist ik echt helemaal niet! Ja ik ga mijn banner veranderen! Wil even kijken of er 1 is waar ook mijn zoontje dan op kan, en mijn zwangerschap, even zoeken dus!