Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

Kom alleen effe hoi zeggen!
    Heb n beetje teruggelezen.

Hier alles goed hoor. Druk geweest. Controle was goed iig, mooi het hartje gehoord. Weer erg leuk.

Later meer meiden!

Een dikke knuffel voor iedereen!

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Prettig weekend allemaal en geniet lekker van dit prachtige weer!! Wel goed insmeren he??

ik heb even een leuke foto van bram in mijn album gezet :D

3. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    naja, niet dus. Het lukte niet. Is iemand nu toch nieuwsgierig geworden.... ik heb ook hyves waar fotos op staan dus als je pbtje stuurt dan zal ik mijn hyves adres geven

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden

even snel, ben erg misselijk

de echo was super gister, hebben een prachtig mini beebje gezien met een mooi hartje, termijn is precies zoals ik dacht!

tot nel, fijn weekend allemaal!

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai hai,

Wat een fantastisch prachtig weer! 8) Heerlijk!

Ik kwam even kijken of er al nieuws van Sterretje was. ;) En dat was er! Maar alles op zijn tijd... :D

@SweetRoosje: Nee, dat vind ik ook, vandaar dat we het zo maar laten. Al ben ik wel bang dat het snel klaar is hier. Gisteren heeft ze de hele dag niks gedronken, zelfs 's avonds niet. Alleen vanochtend heeft ze even lekker bij mij gelegen om te drinken, voordat we naar beneden gingen. Maar ze accepteert het nu gewoon als ik haar de fles aanbied, dus het is aan mijzelf wanneer ik haar toelaat bij mij te drinken. ;) Het is echt einde hoofdstuk BV 4de kind. Op naar 5de uk! :D

@Mama em: Hoi! Fijn dat je weer goed gekeurd was door de VK! Altijd mooi! ;)

@Sarah: Wel nieuwsgierig geworden, maar ik heb geen hyves... :(:(:(

@Sterretje: Woehoe!!! Gefeliciteerd met je goede echo! En er was dus 1 beeb aan het spelen. Hihi... Nou, ik ben wel erg benieuwd, dusse ... Waar blijft de foto? :p

Nou, ik ga mijn tuin weer in! :D

Bye Bye

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@MamaEm en Sterretje, fijn dat jullie echo's goed waren super!

@Sarah, ja ja nu heb je ons idd nieuwsgierig gemaakt naar Brammetje haha.

@SimplyMe, fijn dat het nu in jou handen ligt bv geven.

@All, haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

7. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Hoi meiden,

Eindelijk ook weer eens een berichtje van mij. Ik ben helaas nog erg beroerd. Ik heb van de dokter wel tabletjes gehad en die maken het ietsje draaglijker, maar ik word er erg suf van. Ook niet zo prettig. Vandaag gelukkig een betere dag, dus ik heb weer puf om wat te schrijven.;)

@Sterretje: wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is. Hoe gaat het nu met hem? en jij ook al zo beroerd? naar hè!
    Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt. Heerlijk zeg!

@Sweetroosje: Jah, eindelijk ongesteld!!! Super zeg! (Rare reactie eigenlijk, zo blij met een ongesteldheid.:D) Nu maar hopen dat je een kortere cyclus krijgt.

@SimplyMe: Fijn dat het weer wat beter gaat met het afbouwen.

@Lentekriebeltje: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hopelijk hebben jullie lekker genieten van het weer.

@Mama em: Fijn dat de controle goed was. En altijd leuk om het hartje te horen!

@Sarah: Jammer dat je de foto er niet op kreeg, ben wel benieuwd nu!

Ik ga lekker even bankhangen en bijtijds mijn bedje in. Tot later!

8. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

Allemaal genoten vh mooie weer?
    Wij wel! Lekker veel buiten geweest.

Even kort een reactie op jullie. Hoop dat ik niemand vergeet, anders sorry.

sterretje: Super dat de echo goed was en dat jullie mannetje weer thuis is. Sterkte met de misselijkheid.

zonnestraal: balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk gaat het snel beter.

sweetroosje: Yeah, ongi! Was dit nu wel of niet met medicijnen opgewekt? Hoop iig dat je toch een soort van cyclus krijgt en snel zwanger raakt!

sarah: ik krijg hier ook geen foto's op. Ben wel benieuwd nu.

lentekriebeltje: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leuke dag gehad?

SimplyMe: alles gaat prima dus bij jullie. Gezellig he, weer de tuin in? Lekker dat het goed gaat met 2 voedingen per dag.

MG: spannend, nu een paar daagjes en dan testen. Voel je al wat?

rosa: hoe gaat ie? nog veel kwaaltjes? Ook alweer 11 weken, gaat echt snel!

kaatjuh: hoesttie meid? beetje opgeknapt?

evaa: hoesttie? Schrijf je hier niet meer? Hopelijk niks aan de hand en ben je snel zwanger!

iedereen die ik vergaat: HOI!

Hier alles goed, geen bijzonderheden. Morgen weer een nieuwe werkweek. Bah, helemaal geen zin in met dit weer. Wil lekker in de tuin zitten of fietsen!

tot later!

9. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

Was ik weer even...

@SweetRoosje: Echt wel. Ze krijgt nu echt alleen nog 's ochtends tegen 5 uur de borst om haar nog even verder te laten slapen, maar ik weet zeker dat ze de fles ook zou accepteren. Aan mij de keus dus of ik het wil stoppen of niet...

Hoe gaat het met jou? De rode dagen alweer voorbij? Oh, als ik trouwens op "tempkaartje" klik onder je banner, dan kom ik niet bij je tempkaartje. :( Maar hoe gaat het met tempen?

@Zonnestraal: vervelend dat je er weer zo'n last van hebt, die misselijkheid... Hoe lang had je daar bij de 1ste last van? Ik heb laatst 2 tips gelezen tegen misselijkheid, gember (bekend) en watermeloen (niet zo bekend). Ik las dat veel meiden erg positief waren over de watermeloen.

@Mama em: Ja, hier gaat het lekker. Kids slapen weer zoals het hoort en mama dus ook! Yeah!!! :D Verder zit ik nu op 1 voeding (lees: tiethangmoment, want melk zit er amper in ;)) per dag. Afbouwen gaat dus super!

Hoe gaat het verder met jou? Lekker aan het genieten van het tweede trimester?

@Lentekriebeltje: Hoe was het gisteren? Het was echt fantastisch weer!

Nou, hier is het grote aftellen begonnen!!!

Nog 1 week en dan mag ik even kijken naar mijn kleine tijgertje!!!

Hopelijk werkt de uk mee en mogen we eens goed kijken. ;) Ik ben zooooo zenuwachtig en heb er ontzettend veel zin in!!! Kan haast niet wachten! ;) Nog 7 nachtjes slapen dus... ;)

SPANNEND!!!

Nou meiden, ik ga weer eens verder!

Dikke XXX

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Zonnetje,

Aah balen van je beroerdheid, hoop dat het gauw over mag gaan zodat je kan genieten van je zw.

Idd raar hoe blij men ermee kan zijn, het is zo goed als weg.
    Ik hoop het ook dank je!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi MamaEm,

Nou en of we zaterdag genoten hebben van het lekkere weer (gebbqued ook), gisteren zag ik geen zonnetje maar het was wel warm.

Nee het was een spontane ongie zonder medicatie, kreeg ze wel maar mijn gevoel sprak me ineens tegen dus had ik besloten om ze pas in te nemen als ik stop met bv maar ja dat was niet nodig want werd van zelf ongie wonder boven wonder.

Ik hoop het ook, dank je.

Geloof best dat je met dit weer beter buiten dan binnen zit, hopelijk is het s'weekends ook warm dan kan je alsnog in de tuin zitten/fietsen.

Gr,

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai meid,

Fijn, ik zou zeggen kijk het aan en als je er genoeg van hebt stop ermee!

Met mij gaat het goed, mag niet klagen. De rode dagen zijn zo goed als weg, denk dat ik morgen weer clean ben!
    Ja ik snap het zelf ook niet terwijl ik echt de link van FF heb geknipt en plakt in mijn ot, raar ding.

My Ovulation Chart

Spannend nog een weekje joh, hoop ook dat jullie uk mee werkt.
    Hou ons op de hoogte!

Liefs,

13. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, allemaal een beetje kunnen genieten van het heerlijke weer van afgelopen weekend?!

Sweet Roosje, ah, jij gaf nog 2 a 3x per dag voeding. Klinkt wel goed dat dat een ongi niet in de weg staat in elk geval. Ik wacht nog steeds heel ongeduldig....

Simply me, ook 2 voedingen lees ik. Lijkt me erg mooi zo. Jouw kleine alweer 16 maanden!! Cliché, maar 't gaat zoooo snel!
    En ja, het getrouwde leven gaat ook snel! Bedankt voor de felicitaties!
    Erg fijne dag gehad, manlief nam me mee uit eten bij het hotel waar we twee jaar daarvoor ook getrouwd waren. Hebben heerlijk buiten gezeten de hele middag en ons lekker laten verwennen!:D

Mama em, altijd fijn, weer een goede controle!! Weer wat rust gevonden inmiddels? Hoop het voor je.

Sterretje, van harte met je mooie echo! Geweldig om zoiets weer te zien, lijkt mij! Fijn dat de termijn ook helemaal klopte, kun je je daar in elk geval geen zorgen over maken!
    Minder fijn dat je zo misselijk bent... Had je dat bij je eerdere zw ook? Ik weet zelf hoe vervelend dat is... heb t/m week 17 overgegeven. Stel mezelf er nu alvast maar op in dat dat een tweede zw niet anders zal zijn, kan het altijd meevallen. (Zal je zien dat ik nog veel langer misselijk blijf de 2e zw...;))

Simply me, fijn dat jij nu zelf kunt beslissen of je wel of geen zin hebt om te voeden. Geeft je vast weer een stuk rust!

Kan niemand Sarah even uitleggen hoe ze een foto van Bram plaatst?? (Zou het zelf ook niet weten, maar lijkt me leuk een fotootje te kunnen bewonderen!:))

Zonnestraal, ook al zo misselijk. Gelukkig helpen de pillen wel een beetje. Doe het rustig aan! Hou jezelf voor dat de misselijkheid ook een teken is dat het goed gaat met de zwangerschap!
    Bedankt voor de felicitaties!

mama em, ook bedankt!:) En ja, heerlijke dag gehad, zoals je hierboven waarschijnlijk al gelezen hebt!;)
    Geen zin in nieuwe werkweek... misschien dan een geluk dat de zon vandaag niet schijnt?! (Hier niet in elk geval)

Simply me, hahaha, tiethangmoment!!! Even gelachen om dit woord!!:D Die tips tegen misselijkheid sla ik alvast maar even op in mijn geheugen! Beide tips nog nooit van gehoord.
    Spannend dat die echo alweer lekker dichtbij komt! Ik duim voor een goede echo!

SRoosje, lekker, de BBQ aangehad! Was het idd goed weer voor!

Nu snel zoon uit box, vindt het niet leuk meer.... Was erg vroeg wakker net, dus zal wel moe zijn. Gaan maar vroeg lunchen!

Dag allemaal!

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden hoe is het met jullie?

vandaag heb ik mijn termijn echo gehad echt supper alleen geen mooie plaatjes kleine frumel was zo bewegelijk ging van de eene kan naar de ander kant echt supper om te zien twee benen en twee armen zelfs al de kootjes van de vingers gezien echt heel speciaal weer. me placenta was ook al mooie te zien en ligt op rug kant. ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis bloeduitslagen prima nu in totaal 4 echo's gehad dus dat wordt weer afkicken 24-6 20 weken echo nog heel lang wachten hihi.

zo een lang verhaal ik hoop dat het met iedereen goed gaat

liefs rosa

15. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Rosa,

Gefeliciteerd met je mooie echo maar weer! Wow, klinkt echt super, zo'n beweeglijk frummeltje! Lekker dromen van die mooie beelden vannacht!

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Jeetje wat geweldig! al die goede berichten! Sweetroosje ongesteld, allemaal goede echos en mooie eisprongen :D
    Zo hoort het!

Ik heb het erg druk en door gedoe op mijn werk kom ik steeds met een bomvol hoofd thuis. Het lukt me dan niet zo goed om overal op te reageren.
    Ik heb nog eens geprobeerd een foto hierop te krijgen, maar zonder succes.
    Ik heb dus maar een filmpje op youtube gezet. Kunnen jullie hem toch nog even zien. Het is niet veel bijzonders, maar voor mij wel haha.

YouTube - bram probeert te staan

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ohwja, hier eindelijk een vrij constante temperatuur. nog steeds negatieve ovulatie testen en dus geen tekenen van eisprong. Ik wacht weer af...

18. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah, wat knap van Bram!!! Jeetje, die is echt al veel verder dan ons zoontje! Goed zitten, echt al mama zeggen en proberen te gaan staan! Wow, wat een geweldig ventje, zeg! Da's pas echt genieten hè?!

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hoe oud is jullie kindje ook al weer?

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    o ik zie het al.. een zoon, ook van augustus. Mijn vriend liep al toen hij 9 mnd was en de zoontjes van zijn zus allebei met 8 mnd. Bram gaat dat niet meer halen. Wel wordt hij steeds nieuwsgieriger en gaat echt op onderzoek uit als hij op de grond ligt. vooral de kast waar radio en cds in liggen, die trekt hij open en helemaal leeg haha. Echt kruipen doet hij niet, hij sleept over de grond door zijn handen te gebruiken en als een malle met zijn beentjes te trappelen. Ziet er heel komisch uit :D

Bij bram ging het ook opeens heel snel, ongeveer 2 weken terug had hij een sprongetje, hangerig en niets willen. Toen hij weer vrolijk was kon hij ineens optrekken, vooruit schuiven en goed stukjes eten.

Deel Deze Pagina