Haha, klinkt leuk! Snelle familie, zeg! Onze zoon is inderdaad van (begin) augustus. Dus ongeveer even oud. Dat snelle zit hier niet in de familie, in elk geval niet aan mijn kant, ik was overal erg laat mee. Maak me dus ook geen zorgen over als zoonlief niet zo snel is met alles. Hij is in elk geval al sneller met tanden krijgen, mijn moeder vertelt altijd nog dat ze op het CB grapte dat ze al een kunstgebitje voor me had besteld. Reactie daar: "Ah, mevrouw, maakt u zich maar geen zorgen hoor, we hebben nog nooit meegemaakt dat een kind geen tanden kreeg." (T heeft al vier tanden en zijn voortanden lijken er ook aan te komen)
Goedemorgen meiden, @simply me, aah spannend bijna je echo, nog maar een klein weekje, zo spanennd! Ben erg benieuwd naar jullie friemel hoor! @rosa wat super dat je echo zo goed was, en je nu niet meer terug hoeft te komen, dat is alleen maar heel fijn allemaal Wel lang wachten weer tot de volgende echo nu he, maar dan is het wel een heel mooi plaatje om te zien weer! @lentekriebeltje, oh jeeh jij ook al zo lang misselijk geweest en overgeven, hier ook ervaring helaas Met 17 weken was het opeens over, en toen nog sporadisch opeens een dag Gelukkig was i het zo weer vergeten daarna, maar nu komt alles weer zo heftig boven Gister me ziekgemeld op me werk, kon echt mijn bed niet uit komen Nu dus rustig aaan steeds Man moet vandaag werken, dus meot voor ons zoontje zorgen, maar gaat echt met moeite hoor! @zonnestraal oh jeeh jij ook al zo misselijk Vervelend he, hier ook vreselijk last van Fijn dat je ook wat gekregen ehbt van de ha, hier heb ik emesafene, wat heb jij? @eeva hoop snel te horen he het met jou is! @sweetroosje, hoe gaat het met tempen nu meis? Lukt het om het allemaal vol te houden? @sarah dat filmpje van je ventje, echt geweldig hoor, heerlijk! HIer nog steeds erg misselijk Vanmorgen weer een echo gehad, alles was geod, maar viel een beetje tegen kwa beeld, wnat was uitwending, dus weinig te zien Maar we hebben het hartje weer gezien, dus dat was super! 2 juni pas mijn 12 weken echo, dus dat duurt nog een tijdje!
@SimplyMe: watermeloen zal ik eens proberen, dat had ik nog niet eerder gehoord. gember wel, maar dat staat me zo tegen! Wat spannend dat je bijna de echo hebt!! Ik ben heel benieuwd wat het is en of het al goed te zien is. @Sweetroosje: Fijn dat je ongesteldheid nu voorbij is, ik ben heel benieuwd hoe je cylcus nu is. @Rosa: Super dat de echo goed was. Leuk dat het kleintje al zo bewegelijk is. Wel jammer dat je nu weer zo lang moet wachten op de volgende echo, maar weg uit het zh is ook wel lekker toch? @Sarah: Wat een leuk filmpje en inderdaad een snelle zeg! Luka zei pas haar eerste woordje toen ze een jaar was. Vervelend dat je gedoe hebt op je werk. Wat doe je eigenlijk? @Sterretje: Ik heb ook emesafene gehad. Het is wel echt een verschil met de vorige zwangerschap, toen lag ik echt 16 weken plat. Nu gaat het gelukkig wel beter, maar ik blijf wel de hele dag misselijk en eten gaat niet. Nou ja, als het met de baby maar goed is toch? Fijn dat je een hartje hebt zien kloppen! Wel jammer dat je het niet zo goed kon zien.
Ik ben van de week ongi geworden. Resultaat van de eerste cyclus: 40 dagen, waarvan een LF van 11. Netjes voor een eerste cyclus, al vind ik de LF nog wel een beetje aan de lage kant (voor mij althans, had normaal rond de 14 dagen). Nu ik helemaal gestopt ben met de BV, hoop ik op een wat kortere cyclus met een iets langere LF. Wellicht slaan we de komende maand(en) even over en laat ik mijn lichaam eerst even tot rust komen na 9 mnd zwangerschap en 14 mnd BV. De hormonen mogen mijn lichaam even lekker verlaten, haha We zien het allemaal wel! Zwangeren, balen dat jullie zo misselijk zijn, sterkte!
Netjes hoor. En een LF van 11 is prima hoor, ik had altijd een lf van 12 dagen en daar kun je dus prima zwanger mee worden. Ja, die hormonen zitten zo wel heel lang in je lijf hè? Maar kun je zo lang wachten dan?
Goedemorgen meiden, nou ben ik weer van weggeweest. Ik had echt heel lang een dip en daarna ziek en daarna druk druk. Maar ik ben er weer nu. En ik heb gelijk ook nieuws: ik ben zwanger! Ik heb net een test gedaan en streepje verscheen al gelijk na 1 minuut. Hij is nog niet super donker maar dat komt ook omdat ik vroeg test. Maar streepje knalt wel van scherm af. Ik denk dat ie over 2 dagen heel donker zal zijn. Ik hoop dat deze wel blijft zitten
@ zonnestraal, ik kan wel even wachten ja, haha. Een leeftijdsverschil van 2-2,5 jaar lijkt me wel mooi, dus rustig aan Al weet ik dondersgoed dat je dat soort dingen niet voor het zeggen hebt. En ik ben 27, dus wat dat betreft ook (nog) geen extra haast. @ Kaatjuh, wow, gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze beeb lekker plakken!
Mg2009, dank je wel meid. Ik hoop het ook! Ik heb net berekend hoe lang ik zwanger ben, en he is nog maar 3 weken en 1 dag. En nu al een streep te zien zo goed. Het heeft denk ik ook te maken met mn vmk. Toen het bloeden getopt was, had ik gelijk erna al vruchtbaar slijm enz. Dus ik denk dat ik heel erg vroeg een eisprong heb gehad. Dat kan toch?
@mg: Ja, tijd zat inderdaad! @Kaatjuh: Gefeliciteerd meid! Geweldig, zo snel al weer! Hopelijk blijft dit inderdaad goed gaan.
Hoi hoi mama's. Hoe gaat het met jullie en de kids? Hier druk druk, en ook is mijn lappie kaduk. Gisteren een nieuwe besteld die ik morgen binnen krijg, zit nu ff op de gewone pc. Gisteren naar de shsp geweest (heb mezelf in de watten laten leggen), heb er heerlijk van genoten. Straks weer de deur uit naar een vriendin toe, lekker theeleuten met de meiden (zij heeft een 2ling, leuk voor mijn moppie). Morgen kom ik uitgebreider reageren, dan is het thuisblijf/poets/zwfdag haha. Geniet lekker van het weertje dames. Doei doei! @Kaatjuh, van harte gefeliciteerrrrrrrrrrrrrd met je zw meid. Hoop dat het een plakkertje is, zal voor je duimen. @All, knuff!
♥♥LIJST ♥♥ MG2009(27 jaar-2e kindje) - NOD 25 april - Ronde 1 Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Elmo28(29jr-4e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Sarah1987 (23jr- 2e kindje)- NOD ? - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh(23r-2e kindje) - Rinde 5 - Uitgerekend ? AFSPRAKEN SimplyMe 03 mei - Geslachtsbepaling... ♥/♥? Zonnestraal 07 mei - VK en echo SimplyMe 12 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo
Kaatjuh-- Jeetje zo snel alweer! Wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! *duimt dat het dit keer goed mag gaan*
@mg fijn dat je ongi bent geworden Netjes toch 40 dagen cyclus en een lf van 11 dagen, echt heel netjes hoor! Nu maar duimen dat je lichaam alles weer goed oppakt en je cyclus korter word en je lf wellicht langer! @sweetroosje, geniet van de dag, lekker hoor! Morgen weer een nieuwe dag! @kaatjuh, wat een geweldig nieuws zeg, gefeliciteerd! Je hebt wel eg vroeg positeif getest zeg! Hopelijk is dit idd een super plakbeeb met zo'n mooi hcg nu al! Hopelijk kun je er een beetje van genieten! @lentekriebeltje, he bah zoveel weken plat is vreselijk Ik had dat ook hoor, lag weken in bed, maar nu moet ik wel door voor mijn kleintje, die moet ook verzorgd worden, dus denk dat dat bij mij scheelt, dat ik wel door ga nu omdat het moet Hoop voor je dat het zo blijft gaan dan meis, en dat je niet plat weer hoeft! HIer voel ik me ietsjes beter lijkt het wel, noodgedwongen net gegeten en niet er uit gegooid, dus dat gaat beter Straks ff naar me zus, ff wat doen gewoon, ff er uit... Tot later
♥♥LIJST ♥♥ MG2009(27 jaar-2e kindje) - NOD 25 april - Ronde 1 Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Elmo28(29jr-4e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Sarah1987 (23jr- 2e kindje)- NOD ? - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh(23r-2e kindje) - Rinde 5 - Uitgerekend ? AFSPRAKEN SimplyMe 03 mei - Geslachtsbepaling... ♥/♥? Zonnestraal 07 mei - VK en echo SimplyMe 12 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Sterretje 2 juni - echo
Zonnestraal en sweetroosje en sarah, dank jullie wel! Het is idd zo snel alweer *gelukkig*! maar ze zeggen ook dat je na een mk het meest vruchtbaar bent. Sterretje, dank je wel. Ik heb idd vrij vroeg positie getest en nu al een duidelijke streep. Ik was niet eens van plan om te testen maar aangezien ik een vermoeden had dat ik al heeel vroeg een eisprong heb gehad dacht ik ff proberen. Toevallig heb ik 3 mei een buikecho dus dat komt goed uit eigenlijk
Goedemorgen! Ik ben al erg lang niet meer geweest en kom afscheid nemen van dit clubje. Ik ben maandag bij de huisarts geweest en ik blijk meerdere verzakkingen te hebben dus een zwangerschap zit er nu echt niet meer in. Ik zag even snel in het lijstje dat er al flink wat zwangere bij zijn. Super! Geniet ervan en veel geluk nog allemaal. Groetjes Mirjam
♥♥LIJST ♥♥ Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Elmo28(29jr-4e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Sarah1987 (23jr- 2e kindje)- NOD ? - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh(23r-2e kindje) - Rinde 5 - Uitgerekend ? AFSPRAKEN SimplyMe 03 mei - Geslachtsbepaling... ♥/♥? Zonnestraal 07 mei - VK en echo SimplyMe 12 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Sterretje 2 juni - echo
Bedankt MG 2009. Maar ja mijn man is afgelopen maart natuurlijk al gesteriliseert dus de kans dat we nog een 4e zouden krijgen was al niet groot meer en ben al gewent aan het idee dat we overgaan naar de volgende fase. Dat me nu een operatie te wachten staat is natuurlijk minder maar ja ook daar komen we wel weer overheen. Eigen schuld. 3 reusjes in 3 jaar en dan nog zwaar tillen etc tijdens en vlak na de zwangerschap veroorzaakt nu eenmaaal verzakkingen. Ben er vaak zat voor gewaarschuwd maar dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Niet dus. Dus meiden! jullie zijn gewaarschuwd! Veel geluk!