haha ik begrijp je verhaal wel hoor! Mag ik vragen waarom je juist zo graag koemelk wilt geven en geen kv? Ja kv stinkt en voelt onnatuurlijk (dat vind ik tenminste) maar de samenstelling is wel beter voor je kindje. Lactatiekundige heeft er wel verstand van. Ka en CB zijn veel breder opgeleidt en zijn dus minder op de hoogte van alles denk ik. Toch blijft het je eigen keus. Maar ik ben dus wel benieuwd waarom dat jouw voorkeur is.
Hoi meiden, Kom alleen ff hoi zeggen Moet effe wat administratie doen op de computer, dus kon het niet laten ff te spieken! Tot later! XXX
Goedemorgen meiden, Vandaag is het eindelijk zover!!! Ik ben zo nieuwsgierig!!! Nou, nog 4 uur en dan is het dus zover! Ik kan niet wachten! Duimen jullie voor mij dat de uk meewerkt! @Sarah: Yes! Een positieve ovutest! En is het nog gelukt om mannetje zover te krijgen. Heel begrijpelijk dat hij minder zin heeft als hij zoveel andere dingen aan zijn hoofd heeft hoor! Heeft die van mij ook wel periodes gehad. Ik zelf trouwens ook wel. Zo zit de mens gewoon in elkaar. De belangrijke dingen moeten eerst! @Lentekriebeltje: Bedankt! Nog even en dan mag ik! Spannend! @Mama em: Hoi! @Kaatjuh: Veel suc6 en ik hoop dat er iets te zien is! Ik duim voor je hoor! Dikke *KNUFF*! @All: Hoe gaat het verder met iedereen? Tot later!
Hoi dames, @SM, vind je hem stabiel? Spannend vandaag de echo, hou ons op de hoogte! @Sarah, hoe gaat het nu met je mannetje alweer beter? Moest echt ff lachen om je actie en je vriend, mannen grrrrrrrrrrrrr soms kun je ze wel killen. @Kaatjuh, succes straks en hoop op een mooie echo voor je! @Zonnetje, geniet er zeker van ben er helemaal blij mee. @ME, ja het zijn idd dure krengen. Ja nu een week bezig en 3kg kwijt, me is happy! Geen idee hoe het met mijn cyclus zit, temp schommelt en heb sinds 2 dagen slijmverlies dus misschien een aankomende eitje, we zien wel. @Hier verder alles z'n gangetje, mannetje komt dit weekend thuis (hoop dat m'n eitje al sik die uberhaupt heb, dan pas gaat springen).
Suply succes met je echo ben er benieuwd kaatjuh hopelijk zien ze wat succes!! @ all hoe is het met jullie?? ik lees wel regelmatig mee maar soms geen fut om te reageren erg moe! knuff rosa
Hey meiden, dank jullie wel voor het succes wensen. Ik plaats even snel een ego berichtje: Ik heb mn buikecho dus gehad, ik was vergeten om erbij te vermelden dat het niet bij de gyn was maarbij radiologie. Die konden dus geen inwendige echo doen. Uitwendig zag hij gelijk al dat ik een erg dik baarmoeder slijmvlies heb. Hij zag ook iets zwarts waarvan hij dus denkt dat het de vruchtzakje is. Hij zei dat het uitwndig sowieso niet zo goed zichtbaar kon zijn. Maar ik ben wel blij dat hij iets zag in ieder geval. Verder heb ik me weer aangemeld bij mn verloskundige. Die was zo blij me te zien ik heb 31 mei een afspraak en ik ga zometeen bellen voor een afspraak voor de echo. Me is happy simplyme, succes en ik duim voor je aan 1 stuk door! Zodra je het weet laat ons gelijkkk weten he. Want ik ga vanaf nu de hele tijd door checken!!
Kaatjuh volgens mij heb ik jou niet een gefeliciteerd nou bijdeze gefeliciteerd meis en geniet ervan!!!!! fijn dat de echo er goed uit zag
@SimplyMe: Spannend de echo straks! En inderdaad vandaag en niet gisteren. Was een beetje in de war met de dagen door koninginnedag. Wat leuk dat je de baby al zo snel voelde bewegen. Heerlijk gevoel hè! @Mama em: Fijn dat je minder moe bent, deze maanden zijn meestal toch wat makkelijker hè! Leuk dat je nu ineens zo aan het groeien bent, ik kan niet wachten tot mijn buik echt dikker wordt. Al denk ik dat mensen het nu ook wel kunnen zien. Het gaat best hard bij mij. Ik heb hetzelfde probleem met kleding, ik weeg nu 10 kg minder dan bij mijn vorige zw. dus pas ook mijn broeken allemaal niet. Heb al een nieuwe spijkerbroek gekocht, heerlijk! @Sarah: Balen dat je gisteren vergeten was te tempen. Maar als je temp nu een paar dagen hoger blijft, weet je toch dat je een eisprong hebt gehad. Snap wel dat je kwaad was op je man. Zou ik ook niet leuk vinden hoor. Wel lastig als hij niet zo vaak sex wil, is toch wel handig als je een kindje wil. Maar als hij zoveel werkt, is het wel begrijpelijk ja. Gelukkig is het toch nog gebeurt! @Sweetroosje: Fijn dat je mannetje weer thuiskomt, was hij de hele week weg? En idd hopen dat je eitje nog even blijft zitten tot het weekend. @Rosa: Hoi hoi, alles goed hier, dank je. Jammer dat je zo moe bent, hopelijk is het over een paar weekjes wat beter! @Kaatjuh: wat fijn dat er iets te zien was. Nu afwachten tot de eerste echo voor de baby! Je weet nu zeker nog niet veel meer over hoe lang je zwanger bent? Leuk dat je vk zo blij was wat van je te horen. Ik heb ook zo'n enthousiast type, die was nu ook heel blij dat ik belde, ze herkende me gewoon nog!
@Zonnetje, de vraag is en blijft of ik uberhaupt een ei zal hebben. Ja hij is nu precies een week weg, ik hoop het ook dus eitje als je er bent blijf nog ff zitten.
Hallo meiden, Hier was ik weer. Ik zit echt met een supergrijns achter de pc nu. Het was helemaal fantastisch. Ze had een nieuw echoapparaat gekregen en was nog aan het leren ermee om te gaan. Dus ze vertelde dat ik geluk had en de echo werd ipv een korte geslachtsbepaling een veel langere pretecho. Ik heb veel meer foto's gekregen en heb ongeveer 45 min. mogen genieten van mijn ukkie. *zwijmel* Maar... Nu het grote nieuws... *tromgeroffel* It's a... BABYBOY!!! Ik zal straks even wat foto's scannen. Nu eerst even een kop koffie (caffeinevrij is denk ik het slimste nu ), want ik stuiter helemaal! Liefs! Ik ga zo even bijlezen hoor!
EEN JONGEN!! GEFELICITEERD!!!!! super dat alles er goed uitzag en je zo lang hebt mogen genieten! Heel erg gefeliciteerd!! sweetroosje--- Ik hoop voor je dat je een ei hebt, en dat hij lekker blijft staan op de duikplank en pas springt al je mannetje weer thuis is. kaatjuh--- klinkt goed dat er iets te zien was! Weet je intussen al wanneer je op echo mag? Ik vind wel dat je eerder mag ivm je vk. Maar ik kan wel meer vinden haha. ik heb zonet weer een ovu test gedaan. Gister was deze super positief en vandaag weer wit. Ook een beetje buikpijn gehad gister. Helaas geen seks gisteren. Mijn vriend was weer pas half 4! thuis en dit keer werd ik er niet wakker van. Het lijkt wel alsof hij vlucht! Maar dat zal ik me wel verbeelden. Ik hoop dat hij vanavond wel zin kan maken en we een late poging kunnen doen het eitje nog raak te schieten. Bram is weer aan de beterende hand. Hij is weer lekker vrolijk en slaapt erg goed. Gisteren smorgens een uur en smiddags van 13.00 tot 16.00 Heerlijk! Ik ben dat niet van hem gewend! meestal slaapt hij in totaal maar hooguit 2,5 uur en nu gewoon 4! Fijne dag allemaal en geniet van de regen
Hai meiden Zo even bijgelezen... @SweetRoosje: Ja, ik vond hem er redelijk stabiel uitzien. Zo zag hij er ook maandenlang bij mij uit voor mijn ei. Lijkt mij gewoon goed. @Rosa: Hier alles prima! *stuiter... stuiter... stuiter...* Het gaat ook goed met jou plakbeeb he! Super! @Kaatjuh: Te gek dat het er voor zover hij het kon zien goed uitzag! Gefeliciteerd! En de 31ste je vk intake! Nu begint het echt te worden he! Bedankt voor het duimen hoor! ontzettend lief van je! Dikke KUS! @Zonnestraal: In de war door koninginnedag? Of zwangerschapsdementie? Hoe gaat het verder met jou? @Sarah: Bedankt voor de felicitatie! *SMAK* En vandaag een negatieve test. Das mooi! Dan heb je idd. grote kans dat je eitje gisteren gesprongen is. Ze zeggen dat sex op de dag voor de eisprong het belangrijkste is, dus op dat gebied zit je goed. Ik duim voor je! Lekker dat Bram zich ook weer beter voelt! Nou, ik ga weer even verder! Bye Bye!
@Kaatjuh, idd super dat er wat te zien was. Nu hopen dat het inwendig ook allemaal duidelijk te zien is, succes de 31ste! @SM, aaah mijn gevoel klopte een jong hihi. Leuk meid geniet onder genot van je koffie van het nieuws. @Sarah, ik hoop het ook. Hahaha duikplank
Hey meiden, Kaatjuh: yeah klinkt goed Uitwendig is ook moeilijker te zien dan inwendig, dus klopt allemaal wel. simplyme: fijn dat ukkie liet zien dat het een jongetje is: gefeliciteerd! sweetroosje: als je eitje deze week mooi rijpt mag hij het weekend lekker springen! rosa: doe maar lekker rustig aan, reageren is niet verplicht. Gewoon af en toe ff hoi zeggen sarah: zo herkenbaar. Niet zeggen dat mijn ei er aankwam hielp beter dan wel zeggen. En echt vaak komt het er bij ons ook niet van ivm drukke banen. Toen ik deze keer zwanger werd hebben we alleen 2 dagen voor ei geklust, dus jij zit zeker goed hoor! ik duim dat het raak is! zonnestraal: lekker dan he, een nieuwe broek?! Ik woog 5 kilo minder dan voor de vorige zwangerschap, maar ben ook klein (1.59) dus kreeg alleen maar te horen dat ik niet nog meer moest afvallen, terwijl ik veel at de rest: HOI Hier alles goed, eigenlijk weinig te melden. Geen nieuws goed nieuws zullen we maar zeggen. Tot de volgende keer!
Hai meiden, @SweetRoosje: Jaja, het is een jochie, dus je had het goed idd. @Mama em: Bedankt! *SMAK* Ben benieuwd of jij nu een meisje draagt dan. Volgens de theorie waar Eeva het over had is die kans dan heel groot. Ben benieuwd! Nou, ik ga maar eens slapen.. Tot morgen!
♥♥LIJST ♥♥ Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Sarah1987 (23jr- 2e kindje)- NOD ? - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh(23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 AFSPRAKEN Zonnestraal 07 mei - VK en echo SimplyMe 12 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Sterretje 2 juni - echo Ps. Ik heb Elmo verwijderd! En de afspraken die al geweest zijn ook. En natuurlijk mijn zoon er even bij gezet! De rest moeten jullie zelf maar even doen.
♥♥LIJST ♥♥ Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Sarah1987 (23jr- 2e kindje)- NOD +/- 16 mei - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh(23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 AFSPRAKEN Zonnestraal 07 mei - VK en echo SimplyMe 12 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Sterretje 2 juni - echo ik heb mijn nod erbij gezet. 14 dagen na mijn ei
mama em--- dankjewel voor het duimen *knuf* ik ben nu gewoon al zenuwachtig haha! ik ben er echt zo mee bezig! ik ga even proberen er niet te veel aan te denken want anders duurt de 16 nog zo lang! Ik ga in ieder geval zo even een broodje zalm eten, want als het raak is, dan mag dat niet meer. Het is voor mij wel erg handig, als ik zwanger ben hoef ik niet anders te gaan leven. Ik eet nl geen rauwe vis. Ook drink ik nooit alcohol. Bij mij zal dus niemand merken dat ik zwanger ben omdat ik anders eet/drink. iedereen--- fijne dag!!
@Sarah: Ik was er de eerste maanden ook zo mee bezig, leek wel een obsessie! Maar je wil het ook zo graag he... Oh die wachtweken duren zo laaaaaaang. Echt vrouwen zouden een bepaald signaal moeten krijgen zodra de bevruchtig is geweest, en weer een als de innesteling is geweest,enz. Gewoon een heel duidelijk iets, zodat we niet weken lang lopen te stressen. Maar helaas! Hier trouwens hetzelfde. Ik drink geen alcohol, eet geen rauw vlees/vis, dus ik hoef ook niks te laten gelukkig. Makkelijk hoor!