Bekijk bijlage 71998 ♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Hvj (26jr-2e kindje) - NOD 11 juni - Ronde 3 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (30jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: mama em 19 mei - VK SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Zonnestraal 28 mei - VK en echo Sterretje 2 juni - echo Mama em 4 juni - 20weken echo SimplyMe 09 juni - VK Heb het plaatje even teruggezet!
Hallo meiden, @Hvj? Hoe is het met de temp? @Sarah: Waar is je nieuwe banner? @Mama em: Phoe, 2x overgegeven? Balen zeg! Ik heb zo'n hekel aan overgeven. Gelukkig heb ik daar niet snel last van. Hopen dat het nu weer voorbij is! En het gaat idd. snel! Ergens ben ik daar blij mee, maar aangezien dit ook de laatste zwangerschap is ergens ook weer niet. Al ben ik wel heel nieuwsgierig hoe het kleine manetje eruit zal zien. Nou, ik ga weer verder... Mijn kleine meiden willen aandacht. Liefs!
ik wou eigenlijk 2 banners, maar dat kon niet. En combinatie van bv en zwanger hebben ze hier niet. dus heb alleen tekst erbij gezet wanneer ik ben uitgerekend.
Hai Sarah, Hier kan je een ticker maken waar je meerdere data kan invoeren: Birthday Tickers, Pregnancy Tickers - Bump and Beyond Suc6!
@Sarah, super meid gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd met je zw. Geniet ervan! En bedankt,ik hoop het ook. @MamaEm, ik hoop het ook dank je. Ja hoor hier alles z'n gangetje, en het afvallen gaat ook goed. Balen dat je 2x moest overgeven, hopen dat het de laatste x was. @SM, temp schommelig maar we tempen gwn verder en zien wel waar het schip strandt! @All, verder alles goed met jullie en de tummy's?
Hij staat je leuk meid, super! Bv kun je er ook aan toevoegen, dan heb je alles in 1 (check mijn banner).
ik snap alleen niet echt waarom knorretje ergens rond week 24 ligt haha. Hvj-- ik begrijp niet zoveel van die banners, dus ik hou het hier maar bij :S
Hoi meiden, We zijn even een weekendje bij mijn schoonvader op de camping, maar de mannen zijn aan het klussen aan de motor, dus ik kan wel even internetten. Lekker genoten van het weer vandaag? Het lijkt eindelijk beter te worden zeg! @Sarah: Gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws! Wel grappig dat je het al zo aanvoelde, nu lekker genieten van dat het echt zo is! @Mama em: Balen dat je ineens moest overgeven en misselijk bent. Hopelijk is het idd een griepje, zou ook wel laat zijn, nu pas last van de misselijkheid. Ik ben het ook goed zat die misselijkheid. Gewoon de hele dag door, hopelijk wordt het over een paar weken minder. Daar hou ik me maar aan vast. @Simplyme: Kan me wel voorstellen dat het jammer is als de zwangerschap nu zo snel gaat, maar zo'n klein babietje in je armen is toch ook geweldig!! Dan kan het weer niet snel genoeg gaan.
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - vk Zonnestraal 28 mei - VK en echo Sterretje 2 juni - echo SimplyMe 09 juni - VK
hoi meiden, Sarah: hoe voel je je? Al veel misselijk? Mooie banner hoor! SimplyMe: ik vind het snel gaan ook heel dubbel. Vd ene kant kan ik niet wachten tot ukkie er is. Vd andere kant weten we nog niet of er ooit een derde komt (vooral financieel) dus is dit misschien de laatste keer. hvj: balen dat je nog geen ei hebt gevonden. Lekker dat het afvallen goed gaat: ga zo door! zonnestraal: kan me voorstellen dat je het misselijk zijn goed zat bent. Hoop ook voor je dat het snel beter gaat. Volgens mij is het hcg hormoon rond de 10 weken op zijn top en neemt het dan wat af. Hier alles prima. Vannacht van half 2 tot 4 met ons meisje gezeten Wilde niet slapen, is echt uit haar ritme. Toen ik net een uurtje sliep vloog vriendlief uit bed om naar de wc te rennen Dus een herlijke nachtrust gehad Vanochtend is vriendlief opgestaan met ons meisje en heb ik heerlijk uitgeslapen. Voelde me erna helemaal top. Al is mijn buik soms nog iets aan het rommelen. Denk dat we toch iets verkeerds gegeten hebben ofzo. Vriendlief heeft de hele dag op de bank gehangen. En was natuurlijk heeeeel zielug Tot morgen ofzo!
mamaem-- lastig dat je kleine zo uit haar ritme is! Jij kan je rust juist nu zo goed gebruiken. Hoop dat het eenmalig was. ik ben helemaal niet meer misselijk, vorige week alleen ong. 3 dagen. Ik voel me kiplekker *klopt dit direct af* Morgen zou ik officieel mogen testen, dus dit ga ik ook doen. Het is ineens zo onwerkelijk, net of ik het verzonnen heb haha Ik heb vanmiddag wel al een shirtje besteld op internet voor bram. Die gaan we hem aantrekken als we het gaan vertellen. voorkant... geheimpje----> achterkant.. In januari 2011 word ik een... GROTE BROER! maar daar moeten we nog 8 weken mee wachten ohhh ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen!!!!!!!! IK BEN ZWANGER WOEHOE!! Sorry, liet me even gaan. Even zeuren hoor... Ik heb vorig jaar een gans overgenomen van iemand, maar toen mijn kipje doodging werd mijn gans eenzaam en is bij mij uitgebroken en heeft bij de buren ingebroken (hun hebben ook een gans) ik heb toen aan de buren gevraagd of hun dat oke vonden, en ze vonden het goed. Ik voer ze regelmatig en er was nooit iets aan de hand. Kom ik vanmorgen buiten... zie ik die 2 ganzen ineens in de sloot!! (hun gans heeft nog nooit in de sloot gezeten, ze hadden wel een badje staan) Ik ging dus direct naar de buren toe om te vragen hoe we ze weer terug gaan krijgen en hoe dit heeft kunnen gebeuren, vertellen ze doodleuk dat de buurman (die in de laatste fase van kanker zit) het zat was om door zijn gans gebeten te worden. En dat hij ze over het hek in de sloot heeft gegooid! AGHH ik was zo boos!! Ben nu dus al de hele dag bezig om ze bij ons op het land te krijgen. Maar door de schrik zijn ze erg schuw. Ze worden ook steeds aangevallen door zwanen en andere wilde ganzen. Ik vind het echt zielig. Morgen ga ik met buurvrouw (vrouw van buurman haha)een volgende poging doen om ze weer terug te krijgen. Zij was het ook niet eens met de actie van haar man IS niet erg hoor als jullie dit niet lezen, ik heb het tenminste van me afgepraat
Goedemorgen dames, @MamaEm, balen van je nacht gisteren. Hoop dat het vandaag beter ging. @Sarah, leuk een shirt ben benieuwd naar de reactie's en begrijpelijk dat je je blijdschap van de daken wil af schreeuwen. Hoop dat je je die 8 weken kan inhouden. Jeetje wat een streek van je buurman zeg, zielige ganzen. Hoop dat het vandaag lukt om ze binnen te krijgen anders de dieren nog wat bellen (ben ff de naam kwijt). @All, knuff! Ik mis Evaa hier joh, hoop dat het goed met haar gaat.
sarah: leuk idee dat shirt! Valt vast in de smaak. Wat een gedoe met de ganzen, grrr. hopelijk kunnen jullie ze snel vangen. Lekker dat je nog niet misselijk bent. hopelijk komt t ook niet meer. Enne: heel herkenbaar dat je het vd daken wil schreeuwen. Nog ff geneten van jullie geheimpje, is ook weer leuk. hvj: hoi. Vannacht ging het beter, eventjes wakker geweest. Na de mamamelk weer verder geslapen. @all: geniet vh mooie weer! Tot snel!
gelukkig zijn de ganzen weer gevangen. Mijn gans bleef zelf in de buurt gelukkig en de gans van de buren heb ik een km verderop gevonden. Die hebben ze net weer opgehaald. Ze gingen onwijs tekeer toen ze elkaar weer zagen! Echt zo leuk! Het is namelijk een stelletje. Buurman is intussen weer bijgedraaid en is nu een stukje sloot voor ze aan het afzetten zodat ze veilig kunnen zwemmen. Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan en was gelukkig weer dik positief. Bram was een erg groot kindje (ruim 9 pond) en ik had ook extreem veel vruchtwater, dus had al erg snel een grote buik. Daardoor had ik al snel last van maagzuur. Hopelijk is dit kindje wat kleiner en blijft dat me bespaard tot de laatste weken
Dames ik heb mezelf van het lijstje eraf gehaald, aangezien mijn cyclus de weg kwijt is. Heb ook besloten om niet te stoppen met bv totdat mijn kleine dat zelf doet, dus voor mij ff geen zwanger worden actie. Ik blijf wel tempen totdat ik dat ook beu ben maar dat is ook het enige wat ik ga doen naast het afvallen en sporten dus zal hier ook niet meer actief meeschrijven. Nogmaals feliciteer ik alle zwangeren met hun zwangerschap, hoop dat het een voldragen en gezonde zwangerschap mag zijn en dat jullie allen gezonde kindjes op de wereld mogen brengen. Voor de niet zwangeren, wens ik jullie veel succes en moge het gauw raak zijn. Dikke knuffel voor jullie allen. Liefs xxx
hvj-- ahh wat jammer dat je hier weggaat!! Goed van je dat je voor de bv hebt gekozen. Ik hoop dat je snel je eisprong spot en dat het toch raak zal zijn. Succes!! We zullen je missen