Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussion in 'De mama's' started by mama em, Oct 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Sarah: Vage banner zeg! :p Wat doet knorretje daar nou helemaal? :D Maar super dat de test steeds donkerder wordt!

Leuk idee van dat shirtje voor Bram! Ik ben benieuwd hoe iedereen erop zal reageren! :)

Hebben jullie de ganzen al kunnen pakken? Wat een dropl*l zeg, die buurman... Er zijn toch meerdere oplossingen. Mijn vader (echte Bosniër ;)) zou ze opeten. Hij aast ook al jaren op ons konijn. :D Maar dat zijn ook niet mijn oplossing zijn hoor! ;) Nou, ik hoop dat het gelukt is, want die arme beestjes kunnen niet zo blijven rondhangen. *leest verder* Oh, gelukkig zijn ze weer veilig! En ik neem mijn woorden terug... Buurman is geen dropl*l! :p

@Zonnestraal: En hoe was het weekendje camping? Even lekker kunnen niksen? Of hebben jullie nog wat gedaan?

Jij ook alweer bijna 10 weken he!? Middenin de kwaaltjes? En al bijna de termijnecho? Jij mag vrijdag over 1 week al!!! Ik heb de 20 weken echo morgen over 1 week!!! Ik ben best zenuwachtig.. ;)

@Mama em: Hoe is het nu met de nachten? Slaapt ze alweer wat beter? Misschien dat jullie allemaal iets onder de leden hebben hoor. Wel balen als de nachten zo rommelig gaan... ;) Ik weet er helaas alles van...

Maar jouw man ook altijd zo zielug? :D Die van mij doet dan ook alsof hij dood gaat... Hihihi.. Aansteller! :p

@Hvj: Jammer meid, maar heel begrijpelijk! Ik zal je missen! Ik zou het leuk vinden om af en toe een update van je te krijgen. Nou, heel veel geluk en liefde en ik hoop dat ook jij snel positief test.

Ook van Rosa, Eeva enzo zou ik af en toe een update leuk vinden... *hint*hint*hint*:D

Nou, ik heb verder niet veel nieuws te melden. Ik wacht vol spanning op de 20 weken echo...

Liefs!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Sarah en SM, ik ga jullie ook missen hoor maar zo nu en dan ff koekeloeren en updaten als er wat nieuws is.
    Geniet van jullie zwangerschap en zorg goed voor jullie zelf en de kleintjes!
    Dikke knuff meiden!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hoi meiden,

even snel een update hoor
    Ben super beroerd weer helaas
    Gister en vannacht alsmaar aan het spugen, word er zo gek van
    Kan er niets aan doen, maar ben het echt zo zat!
    Heel mijn oogleden tot wenkbrauwen zitten onder de blauwe plekken, komt van alle kracht van steeds overgeven
    Verder mega last onder in mijn buik, lijken wel giga veel harde buiken, maar dat lijkt me een beetje vroeg

Sorry voor mijn geklaag, maar kan echt bijna niet meer

@sarah wow geweldig meis, weer een zwangere erbij!
    Gefeliciteerd, geniet er van!

@hvj ik ga je hier heel erg missen meis, maar ik begrijp je keuze beslist!
    Goed dat je doorgaat met de bv, dat is aboven alles!
    Meis ik hoop snel een posi update van je te lezen!

Dikke knuffel!

@zonnestraal bijna de 10 weken bereikt meis, op 1/4 deel!
    Hoe was het weekendje weg verder?

@mama em, he bah overgeven, is vervelend he!
    Gelukkig is het bij die ene dag gebleven!
    Zie dat we bijna tegelijk onze echo hebben straks, jij de 20 weken echo en ik mijn 12 weken echo!
    Kunnen we samen aftellen hihi

@simply me voor jou schiet je echo nu helemaal bijna op!
    Spannend toch altijd weer he!
    Daarna kun je lekker helemaal los, heerlijk om allerlei nieuwe dingen te kunnen gaan kopen!

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sterretje08-- ah bah, zo ziek!! Hoop dat je je snel beter voelt *knuf*

5. SimplyMe

6. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hoi meiden,

sarah, fijn dat de ganzen weer op hun plek zijn. En natuurlijk toppie vd positieve test weer!

hvj: we zullen je missen hier. Dus af en toe wel ff laten weten hoe t gaat hoor! Heel veel suc6 met afvallen, sporten en de bv. Daarna weer serieus gaan werken aan een 2e wondertje.

sterretje: balen meid dat je zo beroerd bent :x
    Een hele dikke knuffel voor je *knuff* hopelijk gaat het snel beter. iig genoeg hormonen zullen we maar zeggen. Sterkte!

Hier alles goed! momenteel erg druk met werk. dat zal ik straks echt niet missen als ik verlof heb...
    Maar ik maak me gewoon niet drukker dan nodig, wat vandaag niet komt dat komt morgen wel!

Tot morgen!

7. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    simplyme: vergeet ik jou bijna *schaam*

De nachten gaan weer beter, alleen het inslapen nog niet zo.
    Tja, mannen....hij gaf zelf al toe dat hij zielug was ;)

Nog ff en je hebt je echo en kunt gaan shoppen!

8. SimplyMe

Snik.. :( Snik.. :(

Hihi... Hoe kan je mij nou vergeten!?! :p

Maar het gaat dus lekker met jou! Das goed om te horen! :D

Hier ook hoor.. Ik zit te wachten op de echo en ook een beetje op mijn buik. :( Ik wil een dikke buik..

Ach, die buik zal wel snel gaan groeien nu.;) Ik heb mij de laatste dagen een vreetkicken. Echt erg.. Ik heb de hele dag honger. Ik ben duidelijk mijn schade van de eerste maanden aan het inhalen. :p

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

@simply me, thnx voor je lieve knuffel, echt heel fijn!

Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je je zoon weer bekijken, spannend al?
    Jij krijgt vast snel een buikje hoor!
    vreemd trouwens dat het bij de 5de zo lang duurt he hihi

Hier leek het vorige week een beetje te komen,maar na een paar dagen bijna niets binnen te hebben gehouden is het weer plat allemaal haha

@mama em, houd je rustig he meis!
    Kan me voorstellen dat je het druk hebt nu, nog ff volhouden, straks heb je heerlijk lang verlof, lekker genieten van je 2 kleintjes1
    Willen jullie eigenlijk weten wat het geslacht van jullie kindje deze keer is?

@sarah thnx meis, hoe is het nu met jou?
    Al nog een test gedaan?
    En wanneer ga je de vk bellen?

Hier gaat het weer beter gelukkig, zat er echt doorheen vant weekend, voelde me zo naar
    Nu weer goede hoop, komt vast van het mooie weer
    Schijnt de zon bij jullie ook zo lekker?
    Vanavond gaan we even op kraambezoek, hoop dat het allemaal te doen valt (ben nogal brak de avonden namelijk haha)
    Ben erg benieuwd naar het kleintje, zal wel een verschil zijn tussen de baby en ons manneke!
    Kunnen we vast weer wennen hihi

Meiden fijne dag, tot snel!

Liefs

10. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ohw helemaal vergeten te melden! 14 juni heb ik mijn afspraak bij de vk. Dan wordt er bepaald of ik bij de vk of de gyn moet lopen.
    Heb vandaag ook mvm gebeld, maar ze halen hier niet op en heb eigenlijk geen zin om met die flessen over straat te moeten.

Ik ga zo nog even de laatste zw.test doen en dan zijn ze op haha

11. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    weer super positief! Morgen komt het shirtje binnen en als mijn ouders terugkomen van vakantie gaan we het hem aantrekken. Als ze het niet zien, dan moeten ze wachten tot 12 weken haha

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @sarah toch weer fijn dat de test positief was he, had ook niet anders verwacht hoor!
    Misschien heb ik iets gemist, maar waarom kun je misschien niet bij de vk blijven tijdens je zwangerschap?

En leuk dat je het shirtje al zo snel aan gaat doen, ben benieuwd hoe snel ze het zien haha
    Over shirtje gesproken, moet hem hier ook nog bestellen, eerst maar eens doen!

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ben benieuwd naar de tekst die je gaat kiezen :D

Volgens mij zijn we hier nog maar met zn 3en!

Bram was erg groot en ik had erg veel vruchtwater, ik had 2 groeiechos gehad, maar ze hadden het toch verkeerd ingeschat. Ik ben thuis met de bevalling begonnen, maar moest toch naar het ziekenhius. Bram was echt te groot voor mijn lijf en uiteindelijk met (naar mijn idee veel te veel geweld) vacuum gehaald. Ik moet nu dus beter in de gaten worden gehouden. Ook werd mijn bloeddruk 4 dagen voor de bevalling gevaarlijk hoog. om die redenen vond de gyn het verstandig dat ik vanaf het begin bij hem loop. Maar zelf liever bij de vk, dus ben benieuwd wat hun vinden. Bevalling moet zowiezo in het ziekenhius

14. SimplyMe

Hallo meiden,

Ik ben er ook hoor!!!

@Sarah: Super die positieve test, maar net als Sterretje had ik niet anders verwacht. ;)

Het shirtje is inmiddels binnen? Wanneer komen je ouders terug van vakantie eigenlijk?

@Sterretje: Niet heel vreemd hoor. Bij al mijn kids duurde het even voordat het begon te groeien.. Maar bij nummer 4 had ik wel een dikke buik door de darmen.. Maar dat telt eigenlijk niet he. :p Ik had dus niet anders verwacht. :D

Hoe was het kraambezoek? Even lekker geknuffelt met het ukkie?

@Mama em: Hoe gaat het met jou?

Nou, ik ga even wat priveberichtjes beatwoorden..

Tot morgen!

15. SimplyMe

♥♥Lijst ♥♥

ACTIEF:

Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0

TIJDELIJK AFWEZIG:

Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2
    Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3

ZWANGER:

SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!!
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010
    Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010
    Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010
    Kaatjuh
    (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011
    Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011

AFSPRAKEN:

SimplyMe 25 mei - 20 weken echo
    Sterretje 26 mei - VK
    Zonnestraal 28 mei - VK en echo
    Sterretje 2 juni - echo
    SimplyMe 09 juni - VK
    Sarah1987 14 juni - VK

Ik heb je afspraak erbij gezet hoor, Sarah. ;)

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    dankje!!!
    Ik heb gisteren het shirtje binnengehad, het liefst had ik hem hem direct aangetrokken en aan iedereen laten zien haha. HIj is erg mooi geworden en erg goede kwaliteit! Helemaal happy :p Volgedne week vrijdag komen ze terug.

buikje had ik ook pas rond de 20 weken. Opeens begint het echt te groeien en dan gaat het zo snel!! Haha ik weet nog dat ik trots een foto maakte van die "gigantische buik" toen ik 25 weken was. Kon me toen iet voorstellen dat hij nog 4x zo groot zou worden!!

17. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    Hoi meiden,

@Mama em: 'Gelukkig' dat het overgeven niet van de zwangerschap komt, dan is het in ieder geval snel weer over!
    Goed dat je je niet gek laat maken met je werk, je kan toch niet meer doen dan je kan. Weet je al wanneer je met verlof wilt?

@Sarah: Fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk blijft het zo! Leuk dat je al een shirtje hebt, wij hadden er ook eentje, maar niemand zag het! Dus moesten we het alsnog vertellen. :D
    Ik hoop voor je dat je bij de vk mag blijven voor controles. Ik moet ook in zh bevallen, maar hoef pas met 33 wk naar de gyn gelukkig.

@Hvj: Jammer dat je niet meer zo actief mee gaat kletsen. Ik zal je missen! Laat je af en toe even weten hoe het met je is?

@SimplyMe: Weekendje was op zich wel leuk, maar wel vermoeiend, doordat mijn schoonvader van alles van ons verwachte. Dus ik voelde me het hele weekend erg slecht!
    Echo schiet al op voor jou!! Wel spannend, maar ook leuk om je mannetje weer te zien toch?

@Sterretje: Wat rot dat je zoveel moet overgeven. Kun je niets anders van de dokter krijgen? Of heb je dat al geprobeerd? Ik snap goed dat je het helemaal zat bent, hopelijk gaat het snel beter. Dikke knuffel!
    Ik lees dat het nu gelukkig beter gaat, dat is mooi! Kan je ook weer wat gaan genieten van de zwangerschap!

Met mij gaat het ietsje beter gelukkig. Ik hoef niet meer over te geven en kan weer iets meer doen in huis. Wel nog erg moe! Ik kan de hele dag wel slapen. Ik krijg nu helaas ook weer last van bekkenklachten, had ik bij Luka ook, maar toen pas met 20 weken. Maar ik denk omdat ik nu zoveel moet sjouwen met haar, dat het eerder begonnen is. Ik ga vlg wk de fysio maar bellen, dan ben ik er op tijd bij.
    Ik word trouwens ook al echt dik. Ik heb nu al dezelfde buik als ik bij Luka met 16 weken had! Wel leuk!

Ik ga trouwens morgen weer een weekendje kamperen, nu met de tent! Met mijn familie gaan we nu. Heerlijk, ik heb er helemaal zin in. Zat mensen die het heel leuk vinden om zich met Luka bezig te houden en dan kan ik lekker rustig aandoen!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @sarah, waar had jij je shirtje besteld?
    Hier duurt het 5 werkdagen, dus zal volgende week do of vrij wel worden voordat we hem krijgen
    nou ja we willen het denk ik toch pas die week er op na woe zeggen, dus tijd genoeg hihi

@simply me, bij jou dus heel normaal nog geen buikje hihi
    Is meer dat je bij andere wel altijd veel over grote buikjes hoort bij volgende kids
    Maar dat zijn vaak ook de darmen ja haha
    Nog maar 4 nachtjes slapen!

@zonnestraal jij alweer lekker een weekendje weg, geniet er maar van hoor!
    Fijn dat je daar allemaal zin in hebt, dan duren de dagen ook niet zo lang
    En lekker lang weekend nu zo met de pinksteren!
    Heel veel plezier hoor!

Hier vandaag toch nog maar niet gaan werken, zoonlief is op het kdv, dus ik kan heerlijk even uitrusten en bijkomen
    Nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar heb het gewoon echt nodig nu!
    Nou tot later weer!

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ik las ergens iets over een polsbandje tegen wagenziekte, schijnt ook tegen spugen ne misselijkheid tijden s zwangerschap te helpen (sorry als ik dat hier heb gelezen, maar dacht zelf op een ander forum hier )

Balen dat je een minder leuk weekend had en ze zoveel van jullie verwachtte. Gelukkig dit weekend weer lekker weg en het weer zit gelukkig ook mee, zou niet zo fijn zijn in een tent in de regen :p
    Geniet lekker van je rust!!

hier voel ik nog steeds niets. Alleen als ik savonds in bed lig, dan heb ik wat last van maagzuur. Had ik de vorige zwangerschap ook en werd helaas steeds maar erger. Hopelijk dit keer niet. Ook voel ik me moe, maar dat kan ook goed komen doordat mijn mannetje ipv 8 uur, nu steeds kwart over 6 wakker wordt. Ik probeer dan nog verder te slapen, maar om kwart voor 7 laat hij toch duidelijk met veel geschreeuw weten dat hij er toch echt uit wil. Zal wel komen doordat het nu zo vroeg echt licht is buiten.

Geniet van het weer en het lekkere lange pinksterweekend!!

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    op www.simplycolors.nl dan kun je zelf het shirtje ontwerpen, Ik had het zaterdagavond besteld en gisteren binnengekregen.

Share This Page