@Sterretje: Lekker hoor zo'n dagje helemaal voor jezelf. dat ga ik volgende week een keertje doen, Luka naar oma en ik lekker een dagje aanrommelen thuis. Dat heb ik nog niet gedaan sinds zij er is, dus is wel eens lekker! @Sarah: Dat polsbandje ken ik niet, ga eens even googlen zo. Maagzuur lijkt me ook lastig, gelukkig zelf nooit gehad. Luka werd ineens ook zo vroeg wakker, denk idd door het licht, ze wilde 's avonds ook niet meer slapen, lag ze zo 2 uur wakker te spelen in haar bedje. Sinds 2 dagen slaapt ze 'weer van 20.00-8.00, dus ik hoop dat het zo blijft!
@sarah oh handig die polsbandjes haha, zal er eens naar kijken ja, dat zou een uitkomst zijn! Ik had ook daar eerst gekeken, maar ik wilde voor en achterkant bedrukt, dus heb hem nu bij kidser besteld @zonnestraal tja als je niet helemaal lekker bent, moet je soms als het kan dna toch een dagje voor jezelf pakken he Heb altijd gezegd, nee dat doe ik niet, maar tja nu ik me steeds zo beroerd voel is het toch wel heel fijn En hij heeft het daar goed naar zijn zin, dus dat scheelt een stuk
Kom alleen ff hoi zeggen: *HOI* Alle misselijke meiden: sterkte! Alle niet misselijke meiden: houden zo! Later meer! Meisje ligt nu te slapen dus ik ga ff wat dingen regelen (aan de telefoon, dus niet handig als ze wakker is en er doorheen gaat schreeuwen!) Ik kom snel op jullie allemaal reageren! dikke kus!
mijn shirtje is ook voor en achterkant hoor! dat kan daar ook gewoon. Ik heb op de voorkant een plaatje van een grappige koe (wij wonen op een boerderij ) en daaronder de tekst: geheimpje ---> en dan op de achterkant: januari 2011 word ik een.... GROTE BROER!! en dat dan op een aqua blauw shirtje
Hallo meiden, Zo is het stil en zo kletsen jullie weer 2 blz. vol. Wel gezellig hoor! @Sarah: Volgende week vrijdag dus.. Spannend hoor! Ik ben wel benieuwd naar het shirtje. Kan je geen foto ervan plaatsen? Hihi.. Grappig he die buiken! Maar jij kreeg uiteindelijk dus wel een behoorlijke toeter? Mijn buikjes blijven best bescheiden. Nu, bijna 20 weken, kan ik nog makkelijk op mijn buik slapen, dus daar geniet ik ook maar even van zolang het kan. Het zal wel snel afgelopen zijn. @Zonnestraal: Jammer dat het niet zo relaxt was als had gekunt.. Flauw hoor van je schoonvader! En die bekkenklachten zou ik idd. niet onderschatten. Wat een ramp kan dat zijn zeg, zo pijnlijk... Ik had zwangerschapsischias bij de vierde... Wat een ellende zeg! Doe maar rustig aan! Morgen weer kamperen? Lekker hoor! Helemaal als het echt een weekendje relaxen is. Nou, veel plezier alvast en tot maandag. @Sterretje: Hoe was het dagje relaxen? Niet schuldig voelen hoor! Voor hem is het ergens juist lekkerder om in zijn ritme te blijven en jij maakt daar gebruik van om even lekker bij te tanken. Komt ook hem weer ten goede toch?! @Mama em: Hoi terug! Hier trouwens ook twee kids die te vroeg wakker worden en dan de rest van de dag heerlijk vrolijk zijn. NOT! Echt ik kon ze alletwee wel achter het behang plakken... En nu liggen ze zo heerlijk te slapen. *zwijmel* Schatjes van mij! Nou, ik ga maar eens naast man op bank ploffen.. Ben gaar! Liefs!
Hallo meiden, ben ik weer ff van weggeweest. Ik dacht ik laat ff een berichtje achter al is het zooo laat. Sarah, hartelijkkkk gefeliciteerd!!! Wat leuk joh, gelijk 1e ronde al raak! Geniettt ervan. Alle zwangeren, hoe gaat het met de zw en de misselijkheid en vermoeidheid? Hvj, wel jammer dat je niet meer gaat reageren. Ik hoop dat je in ieder geval snel met goed nieuws gaat komen hierzo Ik ga je missen, als ben ik niet zovaak hier. Alhoewel, ik leer wel bijna elke dag mee. Verder even ego berichtje, het gaat goed met mij tot nu toe. Nog steeds beetje down en depri, maar verder wel goed. Af en toe misselijk en vaak erg moe. Maar daar blijft het bij. Ik heb 31 mei een afspraak bij de verloskundige en 8 juni pas mn eerste echo. Het duurt nog zo lang Ik wil echt nu al een echo hebben omdat ik op de een of ander manier nog steeds onzeker ben over mn zw. Ik weet niet waarom!? Maar goed, dat was het eigenlijk een beetje.
Kaatjuh--- gelukkig voel je je wel wat beter, Wel jammer dat je nog even moet wachten op de echo. Ik begrijp heel goed dat je je onzeker voelt. Maar vertrouw op je lichaam en je kleintje... jullie doen het vast heel goed samen. all-- In mijn profiel heb ik wat fotos staan van mijn vorige zwangerschap, die fotos zijn van dat ik 32 weken zwanger was. simplyme-- ohw heerlijk he? Op je buik slapen. Ik probeerde toen zelf toen ik een buik kreeg om op kussens te slapen, zodat ik op de plek van mijn buik een soort gat maakte en ging zo op mijn buik slapen haha. Niet echt confortabel, maar ik lag wel op mijn buik.
Hey meiden, @simply me, oh geniet nog maar even van het buikslapen, nu kan het idd gelukkig nog gewoon, straks moet je idiote capriolen uithalen om het te kunnen (haha check sarah haar verhaal) @sarah oh ben denk ik een beetje blond dan, had zitten kijken op de site, maar kwam er niet uit... Zag alleen maar aan 1 kant tekst Nou ja maakt niet uit, zo is het ook gelukt hihi Hopelijk krijgen we het shirtje snel binnen, waarschijnlijk vertellen we het dan toch deze week Want iedereen word een beetje bezorgd dat ik er wat slecht uitzie, maar ja kan nu moeilijk zeggen dat ik bijna niets binnen krijg omdat ik steeds aan het kotsen ben haha Al die vragen zo is ook maar lastig dus @mama em, hoi! Leuk om je ff te lezen! Gelukt met al je telefoontjes? Echt tijd plannen zo voor die dingen he! @kaatjuh hee meis, kan me voorstellen dat je onzeker bent over of alles wel goed gaat hoor, heb ik hier ook nog steeds En denk dat het bij jou ook nog wel even zal blijven tot je straks eerst met 8 weken en daarna met 12 weken een goede echo hebt gehad! Fijn iig iets van je te horen, ik denk aan je hoor! Hopelijk blijft het nu wat beter met je gaan! Dikke knuffel! Hier lekker genoten van het weer, lekker zo! Morgen nog een extra dagje weekend, echt fijn! Geniet er allemaal van!
Hoi dames, Ben jullie zeker niet vergeten hoor, hoop dat het goed gaat met jullie, je tummy's en kids. Een dikke knuffel aan jullie allen van mij! Liefs
hoi meiden, wat is het rustig hier? Tis ook veel te lekker weer om achter de computer te hangen, lekker naar buiten met dit weer! Sarah: klinkt echt super dat shirtje. Ben benieuwd naar de reacties Verder alles goed? simplyme: gezellig als de kids zo vroeg wakker zijn en dan zo vrolijk zijn NOT!!! En tja, een blik als ze zo lief zijn en je bent het alweer bijna vergeten (gelijk verkocht!)... Verder alles goed? Lijkt me zo druk bij jullie in huis, maar wel supergezellig. kaatjuh: fijn van je te horen, kan me voorstellen dat je nog onzeker bent. Zijn we ergens allemaal wel en zeker als het ook nog eens eerder is foutgegaan bij je. Hopelijk voel je je snel wat meer gerustgesteld, zal wel na de echo's komen. Enne: wel op tijd naar bed gaan hoor ! hvj: hoi! Hier alles goed! hopelijk met jou ook. Dikke knuffel terug! sterretje en zonnestraal: hopelijk neemt jullie misselijkheid snel af, echt niet leuk zo de rest: HOI Ben effe niet zo uitgebreid met reageren, sorry. Als je geen zin hebt om gezeik te lezen moet je het volgende stukje even overslaan. ik ga effe spuien: Ben momenteel erg druk met werk. Pffff wat n gedoe allemaal, word er helemaal niet goed van... Een geirriteerde collega die altijd denkt dat hij de beste vd wereld is Kan je echt het gevoel geven dat je niks kan/weet. Kan er momenteel niet tegen merk ik. En dan nog een hele berg administratie waar ik niet doorheen lijk te komen :x En het (ook zwangere) collegaatje wat voor mij werkt lijkt te denken dat ze het allemaal zelf wel kan regelen, terwijl dat toch echt MIJN verantwoordelijkheid is.En wat ze wel moet doen, gebeurt niet goed. Merk dat ik gewoon snel geirriteerd ben en daar superchagerijnig van wordt (geef mijn hormonen maar de schuld) En ik moet allemaal van die stomme klusjes regelen: - paspoort verlengen, maar omdat ukkie ook meegaat op vakantie moet ik ook voor haar iets regelen. Dus ook pasfoto;s maken 2x - oude auto verkopen: leuk al die mensen die op marktplaats een bod uitbrengen en dan gewoon geen reactie meer geven als je mailt dat ze hem voor die prijs mogen hebben :x Achja, morgen weer een dag! En dan ga ik ff een en ander regelen en als ukkie slaapt niets in huis doen maar een lading administratie wegwerken! Geeft vast een goed gevoel als ik dat gedaan heb. Jullie zien me hier morgen weer (tussendoor als ik administratie doe!) *dikke kus* en sorry voor mijn geklaag Voel me af en toe zo'n zeikerd de laatste tijd...
@mama em, die hormonen he, je bent gewoon jezelf niet dan! Geeft niets voor het klagen hoor, gooi het er hier maar lekker uit, dan lucht het misschien lekker op! Succes met de administratie vandaag, hopelijk kun je een hoop doen! @simply me, meis hoe is de echo geweest? ik dacht ik vind wel nieuws nu, maar helemaal niets! ik hoop dat alles goed was met jullie kleine mannetje! *duim duim duim duim duim duim duim* Hier vanavond naar devk, ben zo benieuwd of we het hartje nu kunnen horen met de doppler, ik hoop het zo! Dat zal wel een opluchting zijn! Oh ja het shirtje voor de grote broer is binnen, dus na de echo volgende week , kan hij hem mooi aan! (hebben toch maar besloten te wachten tot dan haha)
hoihoi, sterretje: gaat ook al snel bij jou! Hopelijk vanavond een mooi hartje te horen, altijd weer fijn Volgende week echo? Veel plezier alvast met allbei. Leuk joh, dat shirtje laten zien SimplyMe: gisteren echo gehad lees ik ineens. Hopelijk was alles goed en zit je lekker op de blauwe wolk! Meisje was supervervelend vanochtend. Kon zichzelf niet vermaken en gooide met bekers. Grrr, nu zijn er dus 2 kapot Waren gratis bekers, maar toch. Waren wel heel fijne bekers. En ze wilde maar niet gaan slapen, lag echt te krijsen. Sinds een paar minuten is ze stil. Dus ik ga aan de administratie nu. Helemaal geen zin in Maar hopelijk blijft ze ff slapen en kan ik een flink deel doen. tot later meiden!
Hoi meiden Een tijdje hier niet geweest schaam schaam wel zo nu en dan meegelezen. Ik las dat sara ook zwanger gefeliciteerd meis. kaatjuh komt vast goed meis. lekker genieten. mama em lekker he als ze z'n bui hebben kan je ze soms wel eens achter het behang plakken. voel je je verders goed? simply 20 weken echo hooplijk is alles goed. hvj hoe is het met jou meis? @all hoe is het met jullie. Ik voel me de laatste tijd weer iets beter wel erg moe me kleine meisje is vaak aan het spoken 'snachts. ik voel sinds een paar dagen me ukkie bewegen en gister bij de vp en weer een mooi hartje gehoord. 24 juni heb ik een 20 weken echo spannend. liefs rosa
@mama em, he wat zonde van de bekers, zeker als ze zo handig waren, maakt dan niet uit of ze gratis waren of niet he! Is je meisje niet zo lekker, of krijgt ze tandjes of zo, dat ze zo van slag was? Hopelijk is het verder wat beter gegaan allemaal en heb je toch nog wat werk kunnen doen! Volgende week woe hebben we de 12 weken echo ja, zo spannend! @rosa fijn weer wat van je te horen meis! Wat geweldig dat je de kleine voelt bewegen, heerlijk lijkt me dat! Echt vroeg al joh, super moet dat zijn! Met hoeveel weken voelde je de eerste bewegen? Hier voelde ik hem met 17 weken, dus ben benieuwd hoe lang dat straks duurt met de 2de voordat ik die voel! Fijn dat alles zo goed gaat iig en volgende maand de echo alweer, spannend hoor!
hoihoi, SimplyMe: waar ben je???? alles goed? rosa: fijn van je te horen en dat het beter gaat. Balen vd gebroken nachten, hopelijkg aat dat ook snel beter. Ik voel ukkie ook vanaf ongeveer 15 weken, zo leuk weer! sterretje: ja baalde echt van die bekers, waren met tuit en zonder oortjes en kon ze heel goed uit drinken. En ook nog een harde beker met oortjes en tuit waaruit ze altijd thee krijgt. Nog effe en jij voelt jullie ukkie ook spartelen in de buik! Ik heb vanmiddag aardig wat kunnen doen. En... onze auto verkocht!!! Komen ze vrijdag ophalen. zijn we daar ook weer vanaf. Zo'n oude bak die moest eruit en krijg er nog een leuke prijs voor. Moeten alleen ook weer een andere kopen voordat ukkie 2 er is. Kennissen hebben een auto te koop, dus volgende week maar effe een keertje in rijden. Vind het zelf wel ff prima zo, maar dat betekent dat vriendlief op de fiets naar zijn werk moet en met deze regen is dat nix. Dus ik hoop op mooi weer.
Hoi meiden, @simply me, waar ben je meis? Hopelijk hoeven we ons niet ongerust te maken! @mama em, he wat goed dat de auto verkocht is zeg! Nu nog een nieuwe dus, hier ook dat probleem Wilde beide auto's verkopen en er 2 voor terug weer, maar hebben er 1 verkocht, maar nog geen bij gekocht, dus met die regen moet manlief ook fietsen Nou ja als we in dec maar weer 2 autos hebben ben ik blij Hoe is het vandaag met je meisje? HIer gister bijd e vk geweest en vandaag bij de gyn hartje gehoord gister en vandaag mocht ik ff snel kijken via de echo, alles was goed! Niets aan trouwens hoor de echo, alleen ff beeld, ja hartje klopt en klaar... Nou ja woe de uitgebreide echo gelukkig! Ze gaan overleggen of ik bij de gyn moet blijven of bij de vk mag, dus daar word ik nog over gebeld Wel was mijn bloeddruk aan de hoge kant, dus moet veel rust nemen (niet dat ik nu de afgelopen weken veel heb gedaan) Voorlopig dus halve dagen werken en smiddags proberen te rusten Over 5 weken, of naar de gyn terug of bij de vk, en dan kijken of de bloeddruk gezakt is Vind het wel balen, maar beter dan dat ik nu gewoon door ga en straks al helemaal moet stoppen
sterretje-- Balen van je bloeddruk, gelukkig hoef je pas over 5 weken terug te komen (dan neem ik aan dat ze zich niet erg druk maken over je bloeddruk) Probeer inderdaad wat te rusten, maar je werkt al halve dagen en neemt smiddags al je rust en veel meer kun je niet doen, je hebt natuurlijk nog een kleintje. gelukkig dat het hartje weer mooi klopte! Gefeliciteerd! mamaem-- lekker dat je auto is verkocht, weer een last minder. Hopelijk vinden jullie een leuke (gezin-proof) auto. rosa-- Lekker dat je je kindje al voelt! Dan krijg je lekker iedere dag bevestiging dat het goed zit daarbinnen. Wel jammer dat je je nachtrust niet goed kunt pakken door het gespook in huis haha. Hoop dat je kleintje snel weer goed zal slapen. hier-- Gaat alles goed. Ik voel me totaal niet zwanger! Heel vreemd, bij mijn zoontje had ik wel echt een zwanger gevoel. Wel erg moe. Ik heb een vraagje.. Ik geef nog bv en wil dit eigenlijk blijven doen. Mijn vriend is veehouder en bij koeien is het zo dat ongeveer 2 maanden voor de bevalling de koe wordt drooggezet (melk geven wordt gestopt) zodat de koe weer goede biest (colustrum) heeft voor het nieuwe kalf. Volgens mijn vriend is dat bij mensen net zo en zal ik dus ongeveer 2 maanden voor de uitgerekende datum moeten stoppen met bv. Hebben jullie het hier al over gehad met de vk of gyn??
hoi meiden, sterretje: lekker het hartje gehoord! en volgende week goed gluren naar ukkie. Balen van je bloeddruk, lekker halve dagen werken dus. sarah: ik voelde me af en toe ook niet zwanger deze keer. Nu met dikke buik wel! Is iig beter dan steeds over moeten geven moet je maar denken. Ik geloof niet dat vrouwen om die reden met bv moeten stoppen. Gewoon vragen aan vk of een lactatiekundige bellen, of hier op de site vragen aan de lk. Er zijn nl vrouwen die tandemvoeden. Mijn vk zei de 1e keer: lekker dan kunnen 2 ukkies de stuwing wegdrinken! Al ben ik niet van plan te gaan tandemen, maar dat zien we dan wel weer! Ik heb WEEKEND!!! heerlijk Ga komende week extra werken omdat mijn collega vakantie heeft en er haast niet aan vervangers te komen is. Maar heb misschien toch iemand gevonden Weet morgen meer (zag net een mail en heb teruggemaild voor tel.nr, kan ik morgen bellen) Verder voel ik me toppie! Buikkie groeit lekker en voel me weer fit. Tot morgen meiden!
Hoi dames, Vond toevallig jullie topic en voelde me wel aangesproken. Zou het leuk vinden om hier te mogen mee kletsen, als jullie dat goed vinden? Groetjes Kalfje
Meiden, Bekijk bijlage 74672 De echo was super! Sorry dat ik hier niet meteen even een update ben komen brengen.. Ik kom zo even bijlezen en reageren! Liefs!