Hoihoi, Kalfje: welkom hier! Kom gezellig meeschrijven SimplyMe: top dat de echo goed was ! *doet een vreugdedansje* Begon me stiekum toch wel een beetje zorgen te maken. Hier alles goed Weinig te melden eigenlijk. Meisje is echt in de uitprobeerfase: alles doen wat niet mag en dan kijken hoe mama reageert, erg vermoeiend af en toe. Lig soms helemaal in een deuk om dat gezichtje Nou ik ga ff zooi ruimen hier. Tot later!
Komt ff spuien hier: Heb net de auto verkocht, maar wel voor 100 euro minder Ben blij dat we er vanaf zijn, was echt n oude bak die aan alle kanten rammelde. Maar baal dat ik er toch 100 euro af heb gedaan. Vriendlief gebeld en die snapte het wel. Maar toch baal ik ervan GRR. Nou dat was hem weer ps. stil hier trouwens.
Hoi meiden @kalfje welkom hier meis, gezellig dat je mee komt schrijven! Ben je al lang weer aan het proberen zwanger te worden, of gaan jullie er nu mee beginnen? @simply me, blij wat van je te horen meis! Super dat je echo gelukkig goed was, een pak van mijn hart! Begon me toch wel zorgen te maken, dat we niets van je hoorde, maar gelukkig is alles oke! @sarah volgens mij kun je gewoon door blijven voeden, hoor, wat mama em ook al zei, sommige voeden ook 2 kindjes, dus gewoon door blijven gaan met de bv voor je zoontje als je dat wilt! @mama em, fijn dat je buikje zo groeit, lekker gevoel he, dat alles weer zo lekker gaat! Balen dat je de auto voor 100 minder hebt verkocht, maar hij is wel weg nu, en dat is ook fijn toch! Hier voor het eerst weer een halve dag gewerkt, ging me goed af gelukkig! Zoonlief is alleen ziek, 39.5 koorts net al Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk knapt hij er wat van op!
simply me-- Is je vergeven hoor haha. Gefeliciteerd met de goede echo!!! Kalfje-- Welkom hier! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar je verhaal. Hoe oud ben je? hoeveel kindjes heb je en hoe oud zijn die? Hoe lang wil je bv blijven geven en sinds wanneer proberen jullie weer zwanger te wordeen? Heb je al een cyclus? Hoop vragen he? haha mama em-- leuk dat je buik al zo groeit! Merk je dat het nu ook sneller gaat dan bij je vorige? Sterretje-- Bah dat je kleintje ziekjes is! Hopelijk zakt de koorts snel af. Is het alleen koorts of ook verkouden of anders last? Als je je zorgen maakt kun je vast even dokter bellen. Dat raadt mijn dokter altijd aan als ik me vrijdag ergens druk over maak. Dan verteld hij wat ik moet doen als het bijv zondag nog niet over is of als het in het weekend erger wordt. Ook houdt hij er dan rekening mee dat ik maandag langs zou kunnen komen en dan houden ze een gaatje vrij. Beterschap voor je kleine en hopelijk knapt hij inderdaad op van het slaapje. mamaem-- Wel balen van de 100 euro minder, maar blij dat je eraf bent. Hier-- Ik Heb het verteld tegen mijn ouders!!!!!!!!! Vond het wel spannend om zijn jasje uit te trekken. maar pas na een uur zag mijn moeder het hahaha. Het leek wel of bram echt zijn best deed om het te laten zien! Steeds zijn rug naar mijn ouders toedraaien en als hij opschoot zat ging hij steeds naar voren leunen. Ook bij het stappen ging mijn moeder ipv voor hem, achter hem staan. Gelukkig zagen ze het voordat we weer weg gingen, want we hadden afgesproken met elkaar dat als ze het niet zagen, ze moesten wachten tot 12 weken. Ze vonden het helemaal geweldig en leuk voor ons, maar dat hadden we wel verwacht. Moeders had helemaal tranen in haar ogen, zo lief!! Ik toen dus ook haha.
Hallo allemaal, Nou komt ie... Ben 26 jaar, getrouwd, 2 kindjes (zoon van 22 maanden en dochter van 6 maanden), wil lang bv geven. Heb bij mn zoontje 8 maand gedaan maar toen was ik alweer zwanger van mn dochter en hij wou toen niet meer drinken en toen zat ik ook nog op ongeveer 6 voedingen en dat was eigenlijk niet meer te doen. Nu bij mn dochter gaat het eigenlijk zo super goed, 4 voedingen dus goed te doen, dat ik eigenlijk zo wel verder wil gaan tot zo lang als zij het wil. Ik ben net eergister weer voor het eerst ongesteld geworden dus heb weer een cyclus maar wat voor een is nog maar een vraagteken. Wij willen direct weer voor een derde kindje gaan en ik hoop dat dat mag lukken. Wil er eigenlijk niet mee bezig gaan en wel zien waar het schip strand. Geloof dat ik nu de meeste vragen wel beantwoord heb . Sarah, leuk, nog een veehouder. Hier ook een boerderij met melkkoeien Mama em, mooi dat de auto verkocht is! Sterretje, wij gaan dus nu weer proberen zwanger te worden omdat ik nu pas weer ongesteld ben geworden. Had de pil maar 1 maand geslikt en toen hadden we al zoiets van we zien wel. Maar nu dus pas ongesteld. Had trouwens ook niet anders verwacht. Was bij mn zoontje ook zo. 1 keer ongesteld geweest en toen alweer zwanger. Beterschap met je zoontje trouwens. Nou als er nog vragen zijn , hoor ik het wel. Groetjes kalfje
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 16 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - VK Zonnestraal 28 mei - VK en echo Sterretje 2 juni - echo SimplyMe 09 juni - VK Sarah1987 14 juni - VK
Hoi meiden, Eerst even echo... ik heb net weer een echo gehad en alles was goed. Hartje gehoord en gezien en ik ben zelfs 2 dagen langer zwanger dan gedacht. Ik ben weer helemaal blij!! @Sarah: Klinkt leuk dat shirtje! Grappig dat je moeder het pas na een uur zag. Werd je er niet helemaal zenuwachtig van? Je kan gewoon door blijven voeden hoor, 2 kleintjes aan de borst kan best. De samenstelling wordt wel anders als je baby net geboren is, maar dat kan verder geen kwaad. @SimpleMe: Fijn dat de echo helemaal goed was! Schiet al op hĆØ bij jou? @Kaatjuh: Fijn dat het goed gaat met je. Wel balen dat je nog zo onzeker bent. En dan moet je zo lang wachten op de echo! Kun je dan niet vragen of je toch eerder al mag? Die onzekerheid is ook niks toch? @Hvj: Dikke knuffel terug!! @Mama em: Klagen is helemaal niet erg hoor! Lucht af en toe enorm op toch? Fijn dat je nu even kunt bijkomen en hopelijk hoef je volgende week niet extra te werken. Lekker dat jullie auto verkocht is, wel balen dat het voor minder is dan je wilde. Maar nu is ie in ieder geval weg toch? Fijn dat je je zo lekker voelt, lekker genieten dus! @Rosa: Wat gaaf dat je nu je kleintje al voelt bewegen! Snel zeg. Geniet er maar lekker van! @Sterretje: Fijn dat je het hartje gehoord hebt! Mooi geluid hĆØ! Balen dat je bloeddruk zo hoog is, zeker als je al zo rustig aan doet. Niet te druk om maken maar, en lekker alles op een laag tempo doen. @Kalfje: Welkom hier!
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - VK Sterretje 2 juni - echo Zonnestraal 3 juni - diĆ«tiste SimplyMe 09 juni - VK Sarah1987 14 juni - VK Zonnestraal 28 juni - VK
Meiden, Morgen heb ik een dagje vrij (als ik de kids negeer dan ) en kom ik even goed bijlezen en reageren. Dikke XXX en tot morgen!
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: SimplyMe 25 mei - 20 weken echo Sterretje 26 mei - VK Sterretje 2 juni - echo Zonnestraal 3 juni - diĆ«tiste SimplyMe 09 juni - VK Sarah1987 14 juni - VK Zonnestraal 28 juni - VK Zo heb mezelf erbij gezet...hoop dat het goed is gegaan en ook dat ik me op de goede plek heb gezet
zonnestraal-- Gefeliciteerd met je goede echo!! Helemaal mooi! Ik had stiekem even gespiekt en zag in een ander topic de foto van de echo! Wat geweldig om dat weer te zien... ik kan niet wachten tot ik mag Kalfje-- je staat op de goede plaats hoor haha. Leuk dat je ook op een veehouderij woont! Gezellig is dat he? En helemaal leuk voor de kinderen straks! Mijn zoontje vind het helemaal leuk om tracktors te kijken en erin te zitten. OOk in de stal kijken vindt hij helemaal leuk! Dan begint enthousiast te schreeuwen en te spartelen haah simply me--- tot morgen!!
@Sarah: Ik heb de echo op het nub-topic gezet, was wel benieuwd. En ze denken dat het een meisje is. Ik ben benieuwd of het klopt, had zelf sterk het gevoel dat het een jongetje is, maar goed. Even afwachten nog!
En zo zie ik eruit: Bekijk bijlage 74873 Hihi... Maar goed, vandaag niet veel te doen, alleen even snel boodschapjes, dus dat is nog te doen. Helemaal na alle drukke dagen van de afgelopen week. Maar als eerste de echo... Die was helemaal super! De kleine man deed het prima, groeide mooi op schema, woog zo'n 320 gr. en was heerlijk aan het spelen. Hij heeft ook even lekker op zijn duimpie gesabbeld. Ah, was (en ben natuurlijk) helemaal in love. Ik zal zo even wat foto's van mijn jongste kanjer in mijn album zetten. Nou, eindelijk weer wat tijd voor mijn internetvriendinnetjes. @Kaatjuh: Super dat ales goed gaat met je zwangerschap, minder dat je je nog steeds zo rot voelt af en toe. Maar maandag al je intake? Dat maakt het al heel wat echter he? En je eerste echo is ook al best snel.. Ik moest tot 12 weken wachten, al had ik geluk en mocht ik onverwacht al eerder even spieken. Ik zal blijven duimen voor een mooie echo met een gezond kindje. @Sarah: Foto's bij je profiel? Meteen even gespiekt natuurlijk! Wauw! Mooie foto's van een mooi stel hoor! Ook die buik... Prachtig! En die constructie in bed... Heel herkenbaar! Hihi.. Over je vraag... Ik heb geen idee, maar ik denk niet dat het zo bij mensen ook gaat eigenlijk. Er zijn genoeg tandemvoedsters en dat is prima gegaan met hun kids. Misschien even googlen op tandemvoeden. Super geslaagd plan dus, dat shirtje! Leuk joh! @Sterretje: Jij morgen alweer 12 weken! Einde 1ste trimester! *DOET ALVAST GROOT EN UITBUNDIG VREUGDEDANSJE* En had je het hartje al gehoord bij de vk? *leest verder* Oh, super. Hartje even gehoord dus! Had je al wat gehoord van de gyn? En woensdag de termijnecho? Spannend! Ik duim voor je! Verder nog beterschap met je kleine mannetje! @Hvj: Hallo lieverd, bedankt voor je knuf... Hier eentje terug. *gooit een virtuele knuf naar Hvj* @Mama em: Die drukte valt echt reuze mee. Het klinkt heel druk, 4 kids, maar de pubers zijn vaak weg, buiten/school/sportclubjes/kamer, dus het zijn hoofdzakelijk de twee kleintjes die de hele dag om mij heen hangen. En verder is alleen het tijdens de ochtend- en avondspits even druk, maar ook die drukte valt eigenlijk wel mee. Leuk he, van die regellijstjes? *NOT* Ik heb ook mijn lijstje van de week eens aangepakt... Het is wel een hele opluchting als je alles gedaan hebt. @Rosa: Fijn dat alles goed gaat met de kleine in je buikkie. Heerlijk he, dat getrappel. En dat slapen van die dreumessen... Ik heb hetzelfde probleem... Om gek van te worden... @Kalfje: Tuurlijk mag je meekletsen! Gezellig juist! Welkom. Klinkt bekend, je verhaal. Jij dus ook twee ukkies. Ik heb twee meiden, een van juli 2007 en een van jan. 2009. Werd ook zwanger van nummer 4 toen nummer 3 9 maanden was. Heb toen tot 6 mnd. zwangerschap doorgevoed. Nu mijn 1ste menstruatie gehad toen mijn jongste 4 maanden was, meteen met eisprong, maar steeds een te korte LF (Luteale Fase) gehad. Toch zwanger geraakt toen mijn 4de net 1 jaar was geworden. Ik ben benieuwd wat jouw cyclus doet. Ik hoop dat die van jou meteen mooi en vruchtbaar is. Ik zal voor je duimen! @Zonnestraal: Gefeliciteerd met de goede echo! Super! Jij ook al bijna klaar met het 1ste trimester he! Mare... Wel een foto van je ukkie in een ander topic plaatsen en ons vergeten?! Dat kan niet hoor! Showen!!! Als laatste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties! Thanx! Dikke KUS!!! En nu... De foto's... Liefs!
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: Kaatjuh 31 mei - intake VK Sterretje 2 juni - echo Zonnestraal 3 juni - diĆ«tiste` Kaatjuh 08 juni - echo SimplyMe 09 juni - VK Sarah1987 14 juni - VK Rosa 24 juni - 20 weken echo Zonnestraal 28 juni - VK Ik heb even de afspraken weggehaald die al geweest zijn. En die van Rosa en Kaatjuh erbij gezet. Dan weten we wanneer we moeten duimen!
Zonnestraalte, mooi dat het een leuke/goede echo was. Ik vond dat moment dat je het hartje hoort heel speciaal. Misschien nog wel leuker dan de echo zelf. Simple me, nou als dit het begin van je vrije dag is... hihi. Maar je hebt al wel bijgelezen, en zeker gereageerd. Ik heb volgens mij afgelopen keer ook wel een eisprong gehad want ik had me daar toch een portie last van...4 dagen lang. Zodoende dat ik eignelijk ook wist dat ik binnenkort ongesteld ging worden, wat dus nu ook gebeurt is. Nou alleen hopen dat ik een beetje regelmatig ongesteld wordt (of juist niet en alweer zwanger wordt hihi). Sarah, ja ze vinden het helemaal geweldig op de boerderij. Mijn zoontje is bezeten van de trekker. Hij gaat dan ook geregeld mee, vind ie helemaal geweldig. En kalfjes voeren vind ie ook heel leuk, en met hooi gooien. Hij schatert het dan uit. Nou, ga hier maar eens even weer aan het werk. Zijn de boerderij aan het opknappen en heb nog een hele lading schilderwerk liggen.
hoi meiden, sterretje: fijn dat een halve dag werken goed ging. Balen dat je zoontje ziek is/was. sarah: hahaha die ouders, dat je zo lang je mond kon houden! Lukte ons echt niet, dan zeiden we: mooi shirt he? had je echt kunnen wachten dan? nog zo lang? kalfje: leuk wat meer over je te weten! gezelig, 2 ukkies in huis scu6 met schilderen! zonnestraal: YEAH goede echo toppie. Ga alleen dinsdagochtend extra werken, dus goed te doen. simplyMe: beetje wakker geworden? Ochtenden kunnen soms zo brak zijn he? hier weinig te melden: dadelijk boodschappen doen en begin vd avond verjaardag. Tot later!
Hey meisjes kalfje welkom hier gezellig mee kletsen. zonnestraal lekker joh dat de echo goed was en twee dagen langer zwanger. simply jij ook gefeliciteerd met je goede echo!! Ja dreumessen die van mij die is ech een nacht braker en dan gek vinden dat ze overdag zo moe is hihi hopen gaat het straks weer wat beter. hoe voel je je verder?