Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

mama em bijna 20 weken wat gaat het hard zeg. wilde jij nou het geslacht weten?

wij willen het wel weten maar we houden het geheim voor vrienden.kom het hier wel even stiekum melden. als het maar gezond is. ik denk zelf weer aan een meisje ben benieuwd of me voorgevoel klopt.

fijne avond meisjes

liefs rosa

2. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

Vannacht heerlijk geslapen, dus ik voel mij:

Bekijk bijlage 75117

@Kalfje: Hihi.. Vrije dag was super hoor! Ik heb de kids de tuin in geknikkerd met een bak water en twee sponsjes. Opdracht: fietsen/auto's wassen. :D En een bijkomend voordeel was dat ze zelf ook alletwee aan het einde van de dag al zelf gedoucht hadden. :p Heerlijk weer gisteren!

En jij ook al zo'n pijnlijke eisprong. Ik ook! Ik kon hem echt niet missen. AU! Maar wel een groot voordeel als je beebjes wil maken. ;) Hoe lang was jou LF eigenlijk? Bij mij de eerste keer 3 dagen, daarna bleef het steeds 6 dagen op de keren na dat ik (heel vroeg, TE vroeg)(ongeduldig typje ben ik.. Dom, dom, dom...) positief testte. Die keren was mijn LF wel langer, alleen werd ik steeds ongesteld voor 14DPO (mijn officiele NOD).

@Mama em: Echt wel! Gelukkig slapen ze hier steeds vaker de hele nacht door. Mijn peuter wordt eigenlijk niet meer wakker, sinds een weekje ofzo. Mijn dreumes helaas wel, maar alleen als ze last heeft van haar buik. Ze kan soms wat moeilijk poepen en daar heeft ze dan 's nachts last van. Ze krijgt nu veel te drinken en Laxo, dus het gaat alweer wat beter, maar als ze niet gepoept heeft die dag, dan weet ik eigenlijk al hoe de nacht zal gaan. Ze heeft dit sinds ik gestopt ben met BV, nu al bijna 1 maand geleden dus. Ze dronk heel vaak bij mij, hing elk uur wel aan de tiet. ;) Ik denk dat haar lichaam nu een balans moet vinden zonder de BV.

@Rosa: Bedankt! Hier gaat het lekker hoor Ik voel mij echt heerlijk. :) Jij ook? Ik denk ook dat jij een meisje krijgt. Ik ben benieuwd hoor! Super dat je het hier komt vertellen. Ik is errug nieuwsierug! :D

@Sterretje: Yeah!!! Alweer 12 Weken!!! WoeHoe!!!

@Ikke: Yeah!!! Alweer 21 Weken!!! WoeHoe!!!

Nou, ik ga hier genieten van het prachtige weer! *NOT* Ik hoop dat het zonnetje nog besluit langs te komen hier.. Al is een regenachtige zondag ook wel lekker af en toe. Ach, we zien wel wat vandaag in petto heeft! ;)

Meiden, tot gauw!

*SMAK*

Liefs!

3. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hoi dames,
    Mama em, gezellige verjaardag gehad?

Rosa, ben ook nieuwsgierig naar het geslacht...ook al schrijf ik hier nog niet zo lang mee maar toch...hihi

simple me, als ik uitga van de laatste dag dat ik zo'n eisprong buikpijn had is mijn LF 10 dagen. Ik werd ook altijd ongesteld voor de NOD, tenminste toen. Nu ik zo terug denk was ik vrij regelmatig geloof ik. Ben benieuwd of dat nu zo nog zo is. En euh...ik heb hier ook nog 2 auto's en 2 fietsen staan dus als je kinderen nog zin hebben...?:) ;)

Nou, heb zo nog verjaardag van dinnetje dus ga mn zoon maar eens uit bed halen. Hier dus helemaal geen nachtbraker maar een hele grote doorslapen EN uitslaper. Mn dochter ook trouwens. Ideaal hihi

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    voor degene die bang zijn voor meelezers... als je iets wilt vertellen wat eigenlijk niet iedereen direct hoeft te lezen kun je die tekst in het wit zetten, schijnt te werken. Dus bijv.

Vanmiddag echo gehad, was helemaal super!!

meisje

als het goed is staat hier nu een tekst boven.
    Zoals jullie dus begrijpen is dit een voorbeeld tekst en heb ik dus niet echt een echo gehad haha

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Wat een bagger weer, wat een regen allemaal zeg, echt niet gezellig!

@kalfje, oh wat heerlijk moet het zijn 2 van die kleintjes thuis en nu alweer zwanger proberen te worden, lijkt me geweldig!
    Jij hebt je kids ook lekker snel op elkaar gekregen, hopelijk mag je nu weer snel zwanger worden!
    Met een lf van 10 dagen moet dat toch goed lukken!

@mama em, alleen di extra werken, dat id dan nog te doen gelukkig, want wel een beejte aan jezelf denken ook hoor!
    hoe was de verjaardag?

@zonnestraal, wat fijn dat je echo zo goed was, en 2 dagen erbij helemaal super, nu zijn we helemaal bijna even ver hihi
    Ik er woe een paar dagen eraf en we hebben de zelfde uitgerekende datum haha
    Kunnen ze nu al op het nub topic zien wat het word, moet je dan echt een foto van de onderkant hebben of zien ze dat gewoon op de gewone foto;s die je mee krijgt?
    Ben benieuwd of je echt een meisje krijgt hoor!

@rosa, alweer bijna 16 weken meis wat gaat de tijd toch hard, nog een paar weken en dan weet je of je idd weer een meid er bij krijgt!

@simply me, fijn om te lezen dat de echo zo geweldig was!
    Wat lief dat hij ook even op zijn duim zoog, geweldig!
    Alweer 21 weken jij zeg, de tijd vliegt!

Hier nog niets van de gyn gehoord, ze zei al dat het druk was met alle mensen die nog besproken moesten worden, dus ik reken niet op dat ik snel wat hoor

Hier verder ook weer 12 weken al ja, heerlijk, het eerste zit er op!

Wat een goede klus had je je meiden gister gegeven zeg, leuk werk en heerlijk met dit weer, was alles mooi schoon hihi?

@all hier drie dagen een ziek kindje gehad, hoge koorts steeds, maar vanmorgen weer over
    Hopelijk blijft het vandaag zo
    De andere dagen begon hij om 7 uur al met 38, en vandaag netjes 36.4 dus ziet er goed uit

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden,

rosa: ben benieuwd of je gevoel klopt. Wij willen het niet weten, dus nog heeeeeel lang geduld hebben ;)

simpyme: vervelend als ze zo'n last vd buik heeft. Hopelijk heeft ze snel een balans gevonden. idd lekker veel drinken en dan roosvice laxo. Neem ikzelf ook weleens als ik moeilijk kan. (valt me deze zwangerschap mee, vorige keer in het begin echt last van gehad)
    Nou, geniet vh 'mooie' weer ;) T knapt hier nu iets op.

kalfje: Verjaardag was leuk! Bij jou ook?
    Lekker als je kids niet al te vroeg wakker zijn. Hebben we hier ook mazzel mee :) Zijn allebei duidelijk avondmensen en moet echt af en toe kunnen bijslapen.

sterretje: gelukkig is hij weer koortsvrij. Is hij verder ook weer fit? En jij? Echt nix aan dit weer. morgen moet vriendlief op de fiets met ons meisje, omdat ik de auto nodig heb voor t werk. Hoop wel dat het droog is. Snel op zoek naar ene andere 2e auto dus.

@ de rest: alles goed?

Vandaag een lekkere hangdag. En ik heb beloofd dat we lekker frietjes gaan eten, dus ook geen werk met koken :)
    Beetje internetten, administratie doen en verder lekker hangen... dan valt het weer ook wel mee, is er goed weer voor ;)
    Al zit ik liever in een hempje in de tuin....

tot later!

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    ♥♥Lijst ♥♥

ACTIEF:

Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0
    Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1

TIJDELIJK AFWEZIG:

Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2
    Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3

ZWANGER:

SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!!
    Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ????????????
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010
    Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010
    Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010
    Kaatjuh
    (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011
    Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011

AFSPRAKEN:

Kaatjuh 31 mei - intake VK
    Sterretje 2 juni - echo
    Zonnestraal 3 juni - diëtiste`
    Kaatjuh 08 juni - echo
    SimplyMe 09 juni - VK
    mama em j11uni - 20-weken echo
    Sarah1987 14 juni - VK
    Rosa 24 juni - 20 weken echo
    Zonnestraal 28 juni - VK

heb even mijn leeftijd (weer) veranderd, die klopte niet. en mijn 20-wekenecho erbijgezet, stond er niet bij.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mama em, en hoe is je luierdagje bevallen?
    Lekker een beetje uitegerust ook nu?
    Mmm lekker patatjes gegeten jullie, weet niet wat ik heb maar elke keer als ik patat lees of ruik dan heb ik er zo'n zin in!
    Net op het boodschappen lijstje gezet voor aankomend weekend, dus nog even geduld voor mij haha
    Volgende week je 20 weken echo, spannend!

Hier alles goed verder, mannetje lijkt weer beter te zijn, nergens last van meer gelukkig
    Zelf voel ik me ook goed, misselijkheid lijkt grotendeels achter de rug nu, jippie!

Zo ff lekker op de bank liggen, beetje bijkomen van het werken en straks nog ff boodschappen doen dus!

9. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Hoi meiden,

Ik zal eerst maar eens de echo hier laten zien.

Bekijk bijlage 75409

Zo gaaf dat het er met bijna 12 weken al helemaal als een kindje uitziet!

Ben een beetje brak vandaah. Luka was vanochtend om 5 uur wakker en wilde niet meer slapen. Ze slaapt nu wel heel lang, al bijna drie uur, maar 's middags slapen is niets voor mij, dus ik hang maar een beetje op de bank!

@Simply Me: Leuk dat de echo goed was, en schattig om te zien dat hij op zijn duimpje sabbelde! Voel je je nog helemaal goed?

@Kalfje: En.. een hoop kunnen schilderen? Niet zo'n leuk klusje vind ik zelf, of vind jij het niet erg om te doen?
    Wat heerlijk, zulke goede slapers! Dat maak ik dus nooit mee, ik heb een hele moeilijk slaper, al gaat het nu sinds een paar weken een stuk beter gelukkig! Ik hoop dat de volgende een beetje makkelijker is!

@Mama em: Gelukkig hoef je niet veel extra te werken. Een half dagje vond ik altijd wel lekker, dan heb je nog de hele middag en toch nog even gewerkt.
    Ik vind het zo knap als je niet voor de bevalling al wilt weten wat het wordt, dat kan ik dus echt niet! Ik ben nu al zo nieuwsgierig!

@Rosa: Super dat wij wel mogen weten wat het wordt. Wacht je tot de 20-weken echo of ga je al eerder een echo laten maken?

@Sterretje: Balen he dit weer! Ik word er ook niet echt vrolijk van! Waar blijft die zomer nou?
    Ja, we zitten nu echt dicht bij elkaar met de uitgerekende datum, ben benieuwd wie eerder gaat bevallen?
    Volgens mij moeten ze een foto van de zijkant hebben voor de nub. Ik ben wel heel benieuwd of het klopt, maar ze waren wel erg stellig.
    Fijn dat de koorts gezakt was, zo naar een ziek kind!
    Heerlijk ook dat je misselijkheid al voorbij is, best snel zeg!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @zonnestraal, aah geweldig die foto van de echo, heerlijk!
    Nog 2 nachtjes en dan hebben wij ook weer zo;n mooie echo!
    Ga dan ook maar eens in het nub topic een foto plaatsen, ben benieuwd
    Wat zijn de resultaten op de gokken die ze doen met 12 weken en wat het idd echt word met de 20 weken echo?

Balen dat je zo moe bent zeg, maar wat wil je als je kleintje zo vroeg wakkeer is
    in de middag slapen is idd niet zo fijn, omdat je er naar zo brak bent, maar toch wel lekker soms haha

Nou hopelijk houd je het nog ff vol, vanavond lekker vroeg naar bed!
    Hoe is het verder met je misselijkheid?

@all heb ff een half uurtje gelegen, niet echt van op geknapt helaas, voel me gelijk zo zwaar...
    Maar ja gaat wel weer over.
    Ff zoonlief wat te eten geven en dan gaan we ff wat dingetjes doen
    Fijne dag verder allemaal!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@All, ff een dikke knuff van mij.

@Zwangeren, hoop dat jullie je gauw lekkerder zullen voelen.

@Niet zwangeren, hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie.

@Kalfje, welkom!

Liefs,

12. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

sterretje: yeah, misselijkheid grotendeels voorbij. Wat heerlijk en idd al lekker op tijd (vaak hoor je dat het pas na 14-16 weken overgaat)
    Ik heb idd heerlijk geluierd gisteren. Voel met de laatste weken toch wel heel erg fit weer. Echt de goede weken nu :D
    Ik het continu zin in patat en alle andere ongezonde zooi ;) Toevallig vanochtend gewogen en ben nu 6 kilo aangekomen. Das volgens mij minder dan de vorige keer. en ik zat nu 4 kilo onder mijn eigen gewicht voordat ik zwanger was (dus netto 2 kilo aangekomen :p ) Oftewel, al dat gevreet is nog niet te zien op de weegschaal!

zonnestraal: mooie echofoto :D Gaaf he? dat alles er al is, vind dat zo mooi! Balen dat ze al om 5 uur wakker was, dat zou verboden moeten worden :x Veel te vroeg.
    Tja, ik moet zeggen dat ik het de vorige keer echt niet wilde weten en dat ik nu veeeeeeeeeel nieuwsgieriger ben naar het geslacht. Heb ook totaal geen voorgevoel.

hvj: dikke knuffel voor je meid! gaat het afvallen goed?

de rest: HOIHOI :p

Vandaag heerlijk gewerkt, echt zo'n dag dat de tijd vliegt en alles lekker loopt. Helemaal super! Morgenvroeg extra werken en dan woensdag vrij, heerlijk. Ga ik lekker een relaxdag van maken had ik bedacht.

Tot morgenavond of woensdag!

13. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hoi allemaal!

Sarah, ja dat is wel een oplossing voor als je wil dat iets niet zo 123 wordt gelezen. Zal het onthouden.

Sterretje, je kindje nu helemaal beter? Hoop het, vind het altijd zo zielig voor die kleintjes, heb het liever zelf dan. En ja, ik hoop ook dat het snel lukt. Vind het net zo leuk dat ze vrij kort op elkaar zitten maar ja, je hebt niet alles in de hand hihi. Oh, ik zie al dat ie helemaal weer beter is...gelukkig. Nog leuke dingetjes gedaan met je zoontje?

Mama em, ja hier was de verjaardag ook leuk. Even gezellig weer bijkletsen. Hier vandaag lekker frietjes gegeten...uit tijdgebrek :)

Zonnestraal, mooie echo! Begint nou hier helemaal te kriebelen :). Heb wel wat schilderwerk afgekregen maar moet nog steeds veel. Lukt niet al te best met 2 kleintjes maar we vorderen langzaam maar gestaag :). Hoop dat je vanacht lekker slaapt. Ik vind het trouwens heerlijk 's middags even een uurtje slapen.

Hvj, dikke knuffel terug.

Nou, ik ga nu maar eens slapen...6.00 u gaat de wekker weer dus wordt wel tijd nu. Trusten

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MamaEm, het afvallen gaat redelijk. Ik sport nu ook 3 á 4x in de week op de sportschool, voel me nu ook lekkerder in mijn vel!

@Zonnetje, mooie echo meid *zwijmel*!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mama em, jeeh lekker vrije dag voor jou!
    Je hebt geluk, het is nog lekker weer ook!
    Hihi jij ook al zo'n zin in patat... Nou netjes toch wat je aangekomen bent, is helemaal niet veel ofzo hoor
    Hier nog niets aangekomen tot nu toe, maar ja wat wil je met al dat spugen haha
    Dus mag nog wel een paar keer extra patat eten hihi
    Fijne dag vandaag, geniet er van!

@kalfje, goed bezig met verven dus jij!
    Hopelijk kun je een beetje meer opschieten vandaag!
    je hebt geluk met het mooie weer ook, droogt het lekker snel!
    Succes!

@hvj, dikke knuffel meis!

@all, hier vanmorgen de echo gehad, alles zag er mooi uit, hebben lekker een tijd naar de kleine kunnen kijjken
    Hij of zij was allemaal gekke sprongen aan het maken, dus hij had het naar zijn zin haha
    Hebben ook even 3d beeld gezien, en de niertjes en de maag en de 2 hersenhelften al goed kunnen zien!
    Mooie echo dus!
    Nu weer aftellen naar de 20 weken echo!

Hier net wat boodschapjes gedaan, zometeen de kleine man een boterham geven en op bed leggen, dan ga ik zelf lekker even in de tuin zitten, heerlijk!

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sterretje-- GEFELICITEERD met je goede echo!! Helemaal blij voor jullie *KNUF*

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hier-- Alles gaat goed, ben nu in de fase dat ik nergens trek in heb. Vorige zwangerschap ook rond deze tijd. Toen was ik tot 12 weken 5 kg afgevallen en begon toen weer te groeien. Ben benieuwd wat het nu gaat doen.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sarah dank je voor je felicitaties!

Voel je je verder wel geod, ondanks dat je niet zo'n trek in eten hebt?
    Hopelijk ben je niet misselijk!
    Wel goed blijven eten hoor, zeker met de bv nu moet je wel voldoende binnen blijven krijgen!
    Slik je ook vitamines speciaal voor tijdens de zwangerschap?

@all hier alles zijn gangetje, lekker van het mooie weer genoten vandaag, morgen nog werken, en dan weekend
    Mannetje gaat alles goed mee gelukkig, vandaag weer lekker op het kdv geweest
    Heb zin in zaterdag dan word het heerlijk weer, dus gaan we samen lekker een stuk fietsen en in de tuin spelen

Fijne avond meiden!

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

rustig hier, tis ook weer mooi weer :)

Kalfje: HOI, altijd zo vroeg opstaan? voor de kids of voor het werk?

hvj: lekker dat je je beter voelt :) Ik merk ook altijd dat je door sporten lekkerder in je vel komt.Ga zo door!

sterretje: lekker dat de echo goed was :) Lekker frites eten dus ;) (hmmmm krijg er nu alweer zin in terwijl ik echt megaveel avondeten opheb)
    Lekker genoten dus vh mooie weer? Heerlijk he? Fijn dat het met je mannetje ook weer helemaal goed gaat. Nog ff werkze en dan lekker weekend!!!

sarah: balen dat je nergens zin in hebt, want je moet idd wel goed eten nu. Ik herken het wel een beetje, ineens stond brood me erg tegen terwijl ik altijd veel brood eet en het heerlijk vind. Proberen dingen te eten waar je wel zin in hebt.

de rest: HOIHOI alles goed?

Hier gaat ie prima, voel me goed. Buik is ineens weer hard aan het groeien en ik eet echt veel. Zal t wel nodig hebben dan....eet ook veel fruit.
    Verder weinig te melden, morgen lekker genieten vh mooie weer.

Tot later!

20. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik doe het weer! :) Ik verwaarloos jullie! :) Ik ben gewoon meer een winterZP-er. ;) Met mooi weer ben ik altijd buiten, of op pad of in de tuin. En 's avonds geniet ik van mijn man en de rust. Dus... Forgive me! :D Ik vergeet jullie niet hoor, maar ik ben er gewoon niet zo vaak dus.

@Kalfje: Mijn oudste twee waren ook superslapers. Ik had er dus niet op gerekend dat deze twee zo anders zouden zijn wat slapen betreft.. Maar ja, het is niet anders... ;)

@Sarah: Heel herkenbaar dat geen trek hebben. Momenteel al een week of 3 echt de hele dag honger. Gelukkig in gezonde dingen. ;)

Oh.. Ehh.. :

Handige tip!

@Sterretje: Gefeliciteerd met je goede echo! Super dat de kleine al zo heerlijk aan het stuiteren was. :D Heb je geen foto voor ons? Wij willen uk ook bewonderen! ;) Inmiddels al wat van de gyn gehoord?

@Zonnestraal: Wat een mooi plaatje! Lief hoor! *zwijmel* Klein nog he en al helemaal compleet. :)

Ik voel mij nog steeds prima trouwens. Nergens last van gelukkig. ;)

@Hvj: Knuffie terug hoor! Hoe gaat het verder? Temp lijkt nu echt te stijgen. Ik hoop door een eitje!

@Mama em: Hihi.. Jij ook al de hele dag trek? Hier ook. Zal idd. wel nodig zijn nu.. Kleintje moet flink groeien nu he! ;)

@Kaatjuh: Hoe was de intake? Nog even mogen spieken?

Nou, ik ga ook even de tuin in en zo peuter ophalen van de psz.

Liefs!

Ps. Mijn mannetje staat in mijn fotoalbum trouwens! Misschien hadden jullie dat nog niet gezien. :D

Deel Deze Pagina