♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 0 Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: Kaatjuh 08 juni - echo SimplyMe 09 juni - VK mama em j11uni - 20-weken echo Sarah1987 14 juni - VK Rosa 24 juni - 20 weken echo Zonnestraal 28 juni - VK Afspraken aangepast!
Hoi dames, Lekker aan het genieten van het lekker weer? @MamaEm, i will! @Simplyme, dank je. Ja z'n gangetje allemaal. @All, hai.
Hoi meiden, @Sterretje: En heb je de foto op het nub-topic geplaatst? Ben wel benieuwd wat ze er bij jou van maken. Super dat je allemaal goed was. Leuk dat de kleine zo druk was, ik heb die van mij alleen nog maar zien slapen. Nou ja, misschien bij de volgende echo! Ik ben helaas nog steeds misselijk. Het wordt gelukkig wel minder, het is nu vooral 's ochtends en 's avonds nog erg, maar overdag gaat het al steeds beter. @Hvj: Leuk dat je af en toe wat van je laat horen. Dikke knuffel ook voor jou. Goed zeg dat je zoveel sport, kan me voorstellen dat je dan gelijk een stuk beter voelt! @Mama em: Lekker dat je nog niet echt aangekomen bent, hoeft het er straks ook niet af! Wel grappig dat je buik dan wel hard groeit. @Sarah: Dat nergens trek in hebben herken ik ook. Ik eet wel, maar echt met tegenzin! Ben je niet misselijk? @Kalfje: Kan me voorstellen dat je niet echt aan schilderen toekomt met twee kleintjes. Dat kun je zeker alleen doen als ze slapen? @Simplyme: Geeft toch niets. Volgens mij is iedereen wat minder vaak op ZP met dit mooie weer. Het is hier nu zo rustig! Wat heerlijk dat je je nog steeds zo goed voelt. Lekker genieten dus! Mooie foto's van je mannetje! Gaat hard nu he?
Hoi meiden, KOm alleen even laten weten dat hier alles goed gaat, ga alleen nu wel naar bed want ben versleten, en weer eens misselijk... Maar wilde even laten weten dat ik natuurlijk aan jullie denk en morgen hopelijk even bij kom kletsen! Liefs!
Hoi lieffie's, Daar ben ik weer, ben weer helemaal in to the titel en dus bezig met zwanger worden. Dit omdat ik een oplossing heb kunnen vinden voor het door blijven voeden en toch voor mijn kinderwens te gaan, joepie! Hier wordt het IUI, gisteren begonnen met Duphaston voor gedurend 10 dagen lang om mijn ongie op te wekken en daarna op cd2 beginnen met Puregon prikken (prikinstructies krijg ik op cd1). Vervolgens houden ze me vanaf cd 8 in de gaten met fm's (follikelmetingen) om te kijken of mijn eitje daar op reageren/groeien. Ik was afgelopen maandag (cd 40) naar de gyn gegaan omdat ik slechts met haar wou bespreken over medicatie om af te vallen (extra steuntje) en over de pijn in mijn eierstokken, dmv een echo bleek ik een eitje te hebben van 14mm (ik teleurgesteld want FF gaf aan dat ik mijn ei op cd 28 heb gehad). Na wat vragen te hebben gesteld bleek dat IUI in eigencyclus kan icm bv, dus meteen besloten dat ik er voor wilde gaan. Woensdag terug gekomen voor nog een fm, bleek het eitje ineens foetsie te zijn en de kleinste was toen 7mm (pfff moedeloos). Moest gisteren terugkomen voor nog een fm en gesprek met de gyn om te besluiten wat nu verder, en uit de fm bleek het eitje van maandag weer boven water gekoem te zijn en maar met 1.5mm gegroeid te zijn (kansloos dus) en toen maar besloten om de cyclus af te breken want dit zou niks worden, en dus te beginnen met Duphaston. Sorry voor mijn lange saaie verhaal maar aangezien ik jullie had beloofd op jullie op de hoogte te houden en ik het niet in 1 zin kan vertellen is het ellenlang geworden. Al met al ben ik REUZEBLIJ dat ik gwn bv kan blijven geven!!! @All, jullie zijn schatten van dames en ik wens jullie allemaal een gezond zwangerschap/kindje toe. Geniet ervan dames!!! Verder alles goed met jullie?
Hoi allemaal! Hvj, mooi dat het afvallen goed gaat en je je lekkerder in je vel voelt. Ik wist niet dat je aan het afvallen was maar in elk geval veel succes. Ik wou dat ik de dicipline (hoe schrijf je dat ook alweer hihi) had om het ook te doen...is hard nodig hier zucht. En ik vind het heel knap dat je IUI gaat doen zodat je bv kan blijven geven. Er zijn er niet veel die hier zo voor kiezen. Vind het helemaal geen saai verhaal, vind het juist leuk om te volgen. Wens je veel succes met zwanger worden en dat je nog lang bv mag/kan blijven geven! Sterretje, ja ben wel opgeschoten maar iets te snel verder gegaan. Een deur omgedraaid die schijnbaar toch niet helemaal uitgedroogt was en toen zat ie vast aan de schragen...kan ik dus weer overdoen maar de rest al wel mooi afgekregen. Mooi dat de echo zo leuk was. Nu al een fanatiekeling dus. Lekker geslapen? Hoop dat je je iets beter voelt vandaag. Sarah, net wat sterretje zegt, wel proberen te blijven eten hoor. Je lichaam moet hard werken met de bv en de zwangerschap. Ik wil wel wat extra trek in dingen van mij naar jou sturen hihi (val ik gelijk wat af hihi) Mama em, ik moet vrijwel altijd zo vroeg opstaan voor het werk. Hebben eigen boerderij dus moet melken. En maakt toch niet uit dat je nou veel eet. Je hebt het vast nodig. Simply me, hier ook minder te vinden geweest hoor. Krijg je met dat weer en maakt toch niet uit. En mooie foto's! Zonnestraal, het meeste schilder ik als ze in bed liggen ja maar ik ben gezegend met 2 kinderen die zich heel goed zelf kunnen vermaken in de tuin dus kan ik dan ook nog wel wat doen. Gaat wel wat minder snel maar ja. Vandaag hier een druk dagje. Maar krijg vandaag eindelijk een stukje grond om mijn pony's op te laten lopen (dus kan daar uiteindelijk ook een paard op lopen hihi). Maar we moeten dat stuk nog afrasteren en dat gaat vandaag gebeuren. Vanavond nog verjaardag van mannetje. Zijn vrienden komen en het huis hier is net of er een bom ontploft is dus moet ook nog zwaar aan de schoonmaak. Het geluk is dat er een kamer over is en daar flikker ik dan wel alle rotzooi in die eigenlijk moet worden opgeruimd. Dat komt later wel. Nou, wens jullie allen een stralende dag toe en ik ga maar eens beginnen anders krijg ik het nooit af. Groetjes!
Hoi Kalfje, Dank je meid. Het afvallen was/is hier heel hard nodig (moet nog 10kg afvallen). Discipline geloof ik haha, ja hier was die ook ver te zoeken totdat ik te horen kreeg dat dat mijn cyclus spontaan op gang kan brengen (ik heb pcos), tjah dan doe je het wel. Het is dat ik bv kan geven icm IUI anders zou bv nog steeds op num 1 staan hoe moeilijk dat ook is soms (aangezien mijn grote/sterke wens voor een 2e). Ik wens je ook veel succes meid! Drukke dag heb je, gefeliciteerd met je man's verjaardag en veel succes met opruimen. Jij ook een fijne dag!
@hvj wat goed dat je een oplossing hebt kunnen vinden voor het kunnen blijven voeden en het zwanger kunnen worden! Ik vind het echt zo fijn voor je! Wel balen dat je cyclus nu uit zichzelf nog niets deed, maar nu heb je wel de oplossing hoe het toch kan! Gek dat ze de vorige keer dit niet hebben kunnen voorstellen? Hopelijk komt je ongi nu snel door zeg! Ik duim voor je! @kalfje, drukke dag voor de boeg dus voor jou! Wel een leuke dag geworden? Goed dat je met verven zoveel hebt kunnen doen! Lekker is dat he, als je kleintjes zo lekker zelf kunnen spelen! Heerlijk dat je dan toch zelf ook nog ff de tijd hebt om dingen te doen! @mama em, beetje kunnen slapen meis? Hopelijk voel je je wat uitgerust nu! Dikkek knuf! Hier weer wat opgeknapt, helaas wel weer misselijk in de avonden, heb te vroeg gejuigt haha Misschien door de warmte, dat hoop ik Verder gister geen tijd meer gehad om te komen reageren, sorry Vandaag is manlief druk bezig geweest in de tuin, zijn de tuin aan het opknappen, ben erg benieuwd hoe het word als het af is! Maar goed dat duurt nog even! Hier wel heel de dag bewolkt geweest en nu regen, blegh! jammer dat het mooie weer weer voorbij is, maar ja niets aan te deon! Fijne avond allemaal!
sorry dat ik even niet ben geweest, ben niet misselijk (zolang ik dus niet eet met tegenzin) Brood gaat er gewoon niet in. Maar ik let wel op mezelf hoor Ik slik ook extra vitamines voor bv en zwangerschap All--- KNUF
hoi meiden, ben ik weer simplyme: heerlijk he, dit weer? Ik ben ook lekker veel buiten. Meisje is vooral gek op de zandbak. OFtewel: overal in het huis kom je zand tegen zonnestraal: fijn dat d emisselijkheid minder wordt, hopelijk is het snel helemaal over. sterretje: bah weer misselijk? Of heb je het vooral nog als je moe bent? Dat merkte ik namelijk ook. Ben niet echt misselijk geweest, maar voelde me misselijk en beroerd als ik erg moe was. iig suc6 ermee! *leest verder* vooral in de avonden dus misselijk. Misschien idd door de warmte of door vermoeidheid. hvj: SUPER MEID Ben helemaal blij voor je. Echt heerlijk dat jullie nu serieus voor een 2e kunnen gaan zonder dat het ten koste vd bv gaat. Echt geweldig. Hopelijk duurt het medische traject niet lang, want leuk is het nooit. Suc6 meid, ik duim voor je! kalfje: ik dacht al dat het voor de boerderij was dat je vroeg op moest. pffff zou nix voor mij zijn, ben een uitgesproken avondmens. Ben wel gewend aan vroeg opstaan, maar mijn ding zal het nooit worden. Gefeliciteerd met je mannetje! Leuke verjaardag gehad? Hier is het huis af en toe ook een regelrechte zooi en als ik denk dat het weer aardig bij is dan is het in no-time weer een zooi. sarah: fijn dat je niet misselijk bent. Hopelijk kun je af en toe toch wat eten. En anders gewoon iets anders eten ipv brood? Hier alles goed. Was vanmiddag helemaal op, dus effe een uurtje geslapen. Gisteren feestje gehad en vanochtend gewoon op tijd eruit. Vanochtend op pad geweest en het was zooooo heet. Zweet liep van mijn benen af Dus was helemaal kapot. Verder gaat het goed, ben gewoon over de helft nu Gaat echt erg snel, beetje te snel. Moet nog zoveel regelen. Gelukkig over 4 weken minder druk en dan aftellen naar de vakantie. Daarna nog maar 4 weken werken en dan verlof. Tot morgen ofzo.
Hoi meiden, ik ben er weer! Even heel ego, heb nu geen tijd om terug te lezen en te reageren... Hoop later in de week weer een beetje op de hoogte te zijn van jullie wel en wee. Heerlijke vakantie gehad en tja, waarom niet de eerste ongesteldheid uitgerekend in de vakantie?!!! Hmmm, timing niet zo heel prettig, maaaaar, eindelijk ronde 1!!! En aangezien het aan het begin van de vakantie was, hebben we goed ons best kunnen doen met klussen! Ik ben nu erg ongeduldig geworden en hoop eigenlijk dat het nu meteen in ronde 1 raak is.... Maar ja, laat ik mezelf niet gek maken... Inmiddels alweer op het beruchte wachtbankje, dus als jullie duimen nog goed kunnen draaien... Zou fijn zijn! Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan is vandaag over een week mijn NOD, maar waarschijnlijk zal mijn cyclus wat langer zijn. Zucht... en dan te bedenken dat ik me al zo ongeduldig voel nu ik ronde 1 pas ben ingegaan... Shame.
@Sterretje en MamaEm, dank je dames. @Lentekriebeltje, leuk je weer te lezen meid. En super je 1e ronde is begonnen, duim voor je dat het een bevruchte vakantie was. Doe je ook nog tempen? @Hier, dacht eerst dat IUI niet door kon gaan omdat mijn man voor zijn werk 2 weken naar het buitenland moet gaan maar gelukkig kan het toch wel aangezien hij op cd 12 terugkomt. Dus nu afwachten op de ongie, vandaag dag 4 van Duphaston.
Hoi meiden hvj wat fijn dat je het zo kan oplossen en zo kan blijven doorvoeden ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn. ik duim voor je. lentekriebel spannend weer meis. @ll hoe is het met jullie? wat een weer omslag he! ik heb lekker een thuis blijf dag vandaag heerlijk. liefs rosa
Zo, heb even bijgelezen, dwz een beetje door alles heen gebladerd. Sarah: Van harte gefeliciteerd!!! Wow, weer een zwangere erbij. Vind het echt heel leuk voor je! Allen: thanx voor de goede wensen voor de vruchtbaarheid van de vakantie, super! Simply me, ik dacht al toen ik mijn rugzak opende, wat komt hier nu uitgewaaid??? Dat was dus allemaal HCG van jou, thanx! Nu maar hopen dat het geholpen heeft! Spannend-spannend. Kalfje, welkom hier! Fijn dat je mij komt vergezellen op de eenzame plaats bovenaan de lijst. Dat wij ook maar snel een paar plekjes naar onderen mogen verhuizen! Voor jou de eerste ronde dus ook in mei ingegaan. Ik heb al eerder gezegd: in mei leggen alle vogels een (vruchtbaar) ei, dus waarom wij ook niet?! Deal? (Nou ja, jouw ei komt natuurlijk in juni, maar ronde 1 is ingegaan in mei, dus dat telt nog wel!) HVJ, super nieuws dat jullie IUI mogen gaan doen, zeg! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Voor ieder die last heeft van misselijkheid: sterkte. Hopelijk duurt deze periode niet te lang meer... En allen met mooie echo's: gefeliciteerd! all: hoi! Veel liefs, LK
Oh ja, ik las de vraag nog of ik nu temp. Sorry, doe het uit mijn hoofd en weet even niet meer van wie de vraag afkomstig is. Maarrr, ik temp nog niet. Misschien vanaf ronde 2 (hoewel ik die natuurlijk liever niet hoef in te gaan), maar ik heb gemerkt dat dat niet heel goed werkte met libido van ons beiden... (Het idee van NU moeten we, werkte vooral bij manlief averechts, maar vond het zelf af en toe ook wel lastig)
hoihoi, lentekriebeltje: fijn dat jullie ene heerlijke vakantie hebben gehad. En dat ongeduldige herken ik wel. ook al weet je dat het een tijd kan duren, als je zwanger wil worden dan wil je het toch het liefste NU. ik hoop dat het niet lang duurt iig. hvj: fijn dat de iui toch door kan gaan; goed getimed! rosa: lekker dagje thuis dus? Met jou alles goed? Hier wel! @all: hier alles okee, groei ineens erg hard en daardoor wat buikpijn. Volgens mij is mijn buik net zo dik als de vorige keer bij 30 weken (toch eens effe kijken of dat klopt, maar is mijn gevoel) Afgelopen weekend dacht iemand die al een tijd niet had gezien ook dat ik 30 weken was Verder alles goed hier, plas me de hele dag een ongeluk, niet normaal Zal wel komen omdat het weer koeler is en ik vocht verlies wat ik vasthield. Tot morgen of woensdag.
@hvj, zie dat je meisje al bijna 1 jaar word! Spannende dag, hopelijk dan geen zieken meer! En wat een mooie timing van je man voor de iui, ik duim alvast! @lentekriebeltje, wat goed om te horen dat je vakantie zo goed was! En gewoon ongesteld geworden, joehoe! Eindelijk kun je verder gaan kijken! Mijn duimen draaien overuren, in de hoop dat er geen 2de ronde voor jullie hoeft te gaan komen! @mama em, over de helft alweer ja, wat gaat het snel! Nu kun je bijna af gaan tellen hihi En zo'n grote buik al, oh jee dat gaat nog wat worden de aankomende weken! Nou ja je moet het er maar mee doen he, hopelijk word hij alleen niet zo groot dat hij echt in de weg gaat zitten! @simply me, hoe is het met je? Lekker van het mooie weer aan het genieten? @rosa ook alweer 17 weken, wat gaat het toch snel, nog even en je hebt al je 20 weken echo! @all, hier nog steeds niets van de gyn gehoord, begin nu toch wel te willen weten waar ik aan toe ben hoor Heb een voordeeltje bedacht, als ik bij de gyn blijf, krijg ik elke keer een echo, en dan kunnen ze misschien de volgende keer al zien wat het geslacht is, dat zou super zijn, scheelt weer een paar weken wachten haha