hvj, thnx voor je uitleg. Worden spannende weken voor jou, zeg! Hou je ons op de hoogte?! simply me, leuk weer even van je te horen! Zonnestraal, fijne vakantie! Fijn dat je mijn ongeduld begrijpt. Ik ben ook zo'n verwend nest die redelijk snel zwanger werd (1e zw ronde 2 -ma-, 2e zw ronde 3). Maar goed. In het verleden behaalde resultaten.... Mama em, gefeliciteerd met je goede 20wk echo! Toch altijd wel weer een beetje spannend. Hihi, nog wel gespiekt dus naar geslacht... Je zult nog ff geduld moeten hebben! Hvj, jouw dochter vandaag jarig?! Gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een leuk feestje gehad. Kaatjuh, hopelijk was de echo goed?? Het zit me eigenlijk niet zo lekker dat we niet hebben gehoord hoe het gegaan is... (Tja, ongeduldig hè?!) Hoop dat we snel een positief berichtje van je zullen lezen! Probleem hier: Ik heb volgens mij nauwelijks melk! Zoonlief heeft een paar dagen erg slecht gedronken en nu is het gewoon opgedroogd...!!! Hij heeft vanavond een paar slokken kunnen drinken en dat was het dan. Net nog weer gekolfd en slechts 20 ml met bijna 15 min kolven met goede kolf. Ik kreeg juist altijd flessen vol met melk en nu dit. Baal er flink van en vrees dat dit heel abrupt het einde van de bv inluidt?! Ik ga het morgen nog even proberen met om de paar uur kolven. Als ik het kan opbrengen misschien vannacht ook nog een keertje, herinner me dat het 's nachts des te beter was voor stimulatie van productie. Jullie enig idee wat ik hiermee aan moet? Alle tips zijn welkom!
Hoi allemaal, @All, dank je wel dames. @LK, je kan idd paar keer kolven maar vaker aanleggen is het meest effectieve hoor ik. Ik hoop dat het je nog lukt meid, succes ermee!
Hey meiden, een tijdje geleden heb ik hier meegeschreven, misschien kent een aantal van jullie me nog wel. Ik heb mijn zoontje tot 14 mnd BV gegeven. Met 13 mnd werd ik eindelijk voor het eerst ongi en 2 weken geleden heb ik positief getest! Wederom in ronde 2 zwanger dus, helemaal leuk! Ik voel me tot nu toe aardig goed, al begin ik wat misselijkachtig te worden. Wilde jullie het toch even melden! Over een maandje of 8 ga ik - als alles goed gaat - dus weer lekker BV'en! @ Mama em, wow de 20 weken echo alweer! Super dat alles goed is met je kleine man/vrouw! @ HvJ, schaam schaam, wist niet dat je dochtertje jarig was! Gefeliciteerd!!!!
Ik bedoelde natuurlijk morgen, niet vandaag. @Hvj: Hoe was de verjaardag trouwens? Is ze lekker verwend? @MG2009: Ik had je al gefeliciteerd, maar hier nog maar 1x! Gefeliciteerd!!! @All: Dikke knuf! Liefs!
Hoi allemaal, Mama em, ben trots op je dat je de administratie weg hebt gewerkt. Weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat persoonlijk nog niet de allerleukste bezigheid. Ik heb gisteravond gedaan...zucht. Nog gefeliciteerd met je goede echo. Lijkt me geweldig om weer te zien (en droomt over de toekomst..........) Leuk feestje gehad? Lentekriebeltje, ja ik vind het nu ook heel spannend maar als het goed is heb ik dit weekend mn ei (als het al weer zoals gewoonlijk verloopt dan). Maar ik mis nu de buikpijn die ik vorige maand zo erg had dus ik geloof dat deze cyclus nog niet direct goed gaat lopen. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik veel gevoed heb ivm dat ik ziek was? En ik deed ook ieder einde van de maand een testje want je weet maar nooit he. Sudocreme werkt hier dus totaal niet. Krijg ik de billen niet goed mee, heb zo'n beetje alle potjes en tubes uitgeprobeerd en op het moment werkt die (nieuwe) zwitsal erg goed hier. Maar gaat al een stuk beter met zn billen, hij is in elk geval weer het fanatieke kereltje dat de hele dag rond rent. Gezellige dag gehad bij je schoonfamilie? En geen idee wat je aan de teruglopende productie kunt doen. Je doet alles wat ik dacht al. Is het nog gelukt? Hvj, oeps, dat had ik dus verkeerd begrepen. Zat je hiervoor ook in de MMM? Maar toch vind het het super dat je die eis hebt voor bv hoor. EN NOG GEFELICITEERD MET JE KLEINE (die nu ineens al heel groot is met dr 1 jaar)! Zonnestraal, heb nog geen paard maar wil die gaan kopen. Rij wel fanatiek paarden maar dan voor iemand anders. Wens je een fijne vakantie! MG2009, Hoi en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat het bij ons ook weer zo snel gaat. Geniet er lekker van. Hier zo lekker met boekje op de bank. Vandaag de hele badkamer van boven tot onder geschrobd, ben het nu ook wel zat. Morgen lekker naar mams want die houd dr verjaardag. Kunnen we haar nieuwe vlam ontmoeten...ben benieuwd. Allemaal verder een fijn weekend toegewensd.
Hvj, bedankt voor de tip. Heb 'm idd maar wat vaker aangelegd vandaag. Had het idee dat ik al wel iets meer had dan gisteren, maar hield nog niet over. Even op dezelfde toer verder dus. MG, wow, goed zeg! Gefeliciteerd!! Hopelijk kan ik me ook snel bij de zwangeren aansluiten. Ben in elk geval weer een keer ongesteld geworden, dus nu wat meer kans. Goede zwangerschap gewenst en word maar niet te misselijk, hè?! Kalfje, vruchtbaar eitje gewenst dit weekend! Spannend hoor! Misschien dat je 't nu gewoon wat minder goed voelt? Nou ja, lekker lang goed klussen om de kans zo groot mogelijk te laten zijn zou ik zeggen! Fijn dat het weer wat beter gaat met je kereltje. Helpt de sudocrème ook niet als je die op droge billen smeert (dus afdrogen na gebruik van billendoekjes) en dan flink dik elke keer na verschonen? Werkt hier echt fantastisch. Elk huidje is natuurlijk anders... Bij schoonfam. was het leuk. Echt leuk voor ze om ons zoontje ook weer te zien, wat was alweer even geleden. Leuk om te merken dat opa ook steeds meer kan met 'm nu hij een beetje zittend kan spelen. Je moeder een nieuwe vlam?! Spannend! Zou ik volgens mij best raar vinden. Hoe is dat voor jou? Fijne dag in elk geval! Hier even gedacht aan zwanger zijn... Wil zo graag dat ik van alles denk te voelen. Vanmorgen test gedaan, maar helaas... negatief. En nu ook wat bruinverlies, dus wellicht een ongi op komst. Hmmm, hoop natuurlijk stiekum nog op innestelingsbloeding! We'll see. Ik denk maandagmorgen de volgende test (als ik dan nog niet echt ongesteld ben natuurlijk), in elk geval niet eerder. Ik ga slapen nu, ben moe. Welterusten!
@SM, mijn kleine is zekers een verwend nest. Bedankt meid! @MG, dank je en nogmaals gefeliciteerd meid. @Kalfje, geen probleem. Met mijn dochtertje heb ik ook in de mmm gezeten voor 2.5jr jaar. @LK, jammer van je test hoop dat ie maandag mooi roze is. En geen dank meid.
Goedemorgen allemaal, Ik ga de komende weken even flink genieten van tonijn, biefstuk en zalmfilet. Ja; ben ongesteld geworden. Wel wat teleurgesteld, maar niet zo heel erg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En tja, ik hou erg van tonijn, biefstuk en zalmfilet, dus daar kan ik dan nog even lekker van genieten! Think positive heet dat toch?! Kalfje, duim voor jou dat het bij jou wel raak is, dan sluit ik me volgende maand wel bij jullie aan, oké?! Da's dan afgesproken, lijkt mij. Fijne zondag allemaal!
@LK, aaah balen van je ongie meid maar idd de komende maand gwn aansluiten bij de zwangeren. Mooie deal! Geniet van het lekkere eten.
hoi meiden, vanmiddag een heel bericht getyped en toen werd ukkie wakker. Klik ik op versturen: Alles weg ikke helemaal boos en meisje uit bed gehaald. Daarna lekker wezen fietsen en nu weer ff tijd. Ga het wel wat korter doen dan vanmiddag, geen zin om alles weer te typen. lentekriebeltje: wilde al zeggen dat die productiedip door een ongi kan komen en zie dat je helaas ook ongi bent geworden :x Ik had dat namelijk de eerste 2 ker dat ik ongi werd heel erg, daarna gelukkig niet meer. Maar jij moet gewoon niet meer ongi worden! Geniet vd dingen die je nu weer even mag, deed ik ook altijd! simplyMe: HOI hvj: nog gefeliciteerd met jullie meisje Leuke dag gehad? En al bijna ongi denk ik? Alvast suc6 met de ongi en het spuiten! mg2000: ik ken je nog hoor GEFELICITEERD!!! Helemaal super. Geniet er lekker van! kalfje: tja, administratie. Ik vind het niet erg om te doen, maar kost zoveel tijd, das een beetje jammer. Jij dus ook goed bezig geweest: topppie! Hoe was de nieuwe vlam van je moeder? Blijft gek, he? Hier beide gescheiden ouders, maar blijf t raar vinden. De rest: hoest met jullie? Hopelijk alles goed? Hier alles goed. Drukke week gehad en een heerlijk relaxweekend. Vrijdag de echo, erg moooi weer. En echt geen idee wat t wordt/is. Ben wel benieuwd maar vind het ook wel super dat t weer een verrassing is. tot de volgende keer!
Hoi meid, Grrr balen van je bericht. Dank je meid, ja zeker een leuke dag. Ik hoop het, vandaag de laatste pilletjes geslikt en nu afwachten. Heel erg bedankt. Spannend, vrijdag echo!
Hallo??? echo-echo! Wat is het rustig hier! Hvj en mama em, bedankt voor jullie medeleven. En dat de productiedip door de ongi kwam is idd wel duidelijk, want nu stroomt de melk weer als vanouds. Had jij dat ook, mama em, dat als de ongi eenmaal op gang was dat de productie weer toenam? Wonderlijk hoe het lichaam toch in elkaar steekt en alles maar weer regelt eigenlijk. Ben in elk geval erg blij dat de bv weer zo goed gaat. Heb nog geen dingen gegeten die je niet mag als je zwanger bent, maar heb ook nog geen boodschappen meer gedaan. Komende vrijdag dus maar even goed inslaan! Heb nu vooral zin in snoep, chips en koekjes! Haha, hoezo ongesteld Begrijp ik nou goed dat je afgelopen vrijdag weer een mooie echo hebt gehad, Mama em? Goed, zeg! Balen van je berichtje, heb ik dus ook regelmatig, erg irritant! Goed dat je even lekker bent gaan fietsen met je kleine daarna. Uitwaaien doet een mens vaak goed. Wij krijgen binnenkort waarschijnlijk een fietsstoeltje voor onze verjaardagen (ben afgelopen winter jarig geweest, maar wilde een zomers feestje, bovendien is m'n man in sept jarig dus zondag steken we de bbq aan en mag iedereen aanschuiven) Kalfje, hoe is het bij jullie? Al een mooi vruchtbaar eitje gehad? Ik zal eens kijken op de lijst wanneer jij kunt testen, maar zal rond de 27e zijn ofzo? Ik duim voor je! @Rest, zwaai!!
♥♥Lijst ♥♥ ACTIEF: Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD 10 juli - Ronde 2 Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010 Kaatjuh (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011 Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 AFSPRAKEN: mama em 11 juni - 20-weken echo Sarah1987 14 juni - VK Rosa 24 juni - 20 weken echo Zonnestraal 28 juni - VK SimplyMe 07 juli - VK
Volgens mij heb ik de lijst goed aangepast zo, toch? Heb de 'quote' gebruikt. Mijn NOD is nu dus 10 juli. Voor we het weten is het weer zover! Kalfje, jij de 23e al! Woehoe, da's al lekker snel! Nog acht nachtjes slapen... Nestel je maar lekker in, eitje van kalfje!
*echo echo * hoi allemaal, hvj: graag gedaan, ik blijf duimen voor je meid! Ja, echo was afgelopen vrijdag, helemaal top! lentekriebeltje: ik had vooral de dagen voor de eerste ongi t idee dat ik opdroogde wat betreft de bv. Toen ik eenmaal ongi was liep het weer (de bv). De 2e ongi had ik het een stuk minder en daarna heb ik er niets meer van gemerkt aan de bv. Lekker genieten vd bbq dan alvast. Hopelijk mooi weer. Ik vind fietsen echt helemaal super: jarenlang een fiets gehad die ze op het station nog niet mee wilde jatten Nu dus een mamafiets. Echt helemaal toppie. Mannetje had vorig jaar al via fietsplan een goede fiets gekocht, dus nu kunnen we deze zomer heerlijk genieten vh samen fietsen Hoest met de andere meiden? KAatjuh goed echo gehad? ik hoop het zo! *duimduim* Alle zwangeren: houden jullie het nog een beetje vol? Alle niet-zwangeren: hopelijk voegen jullie je snel bij de zwangeren, dat het maar een vruchtbare zomer mag worden. Hier alles goed: Lekker druk op het werk, maar niet te druk. En mijn administratie is weer lekker bijgewerkt. Nu proberen bij te houden, das meestal het probleem Verder groeit de buik goed en ik dit kindje duidelijk drukker dan onze meid was. Zij was ook wel heel rustig vond ik. Gisteren naar het cb geweest: alles was goed, alleen qua grove motoriek is ze langzaam. Tja, dat hadden wij ook al door. Ik kan me er niet druk om maken, ze zal vast ooit gaan staan en lopen Tot morgen of vanavond denk ik.
Hallo meiden, Sorry dat ik zo afwezig ben geweest, druk druk druk met alles geweest zijn druk bezig met de tuin ook, en nog werken, dus weinig tijd, zeker met dit mooie weer, zijn we ook veel buiten te vinden, dus tja, sorry Kom even snel spieken nu, zie dat alles goed gaat met jullie gelukkig! Lentekriebeltje, wat balen dat je ongi bent geworden, maar je weet wel hoe je cyclus nu is, dus daar kun je wel verder mee! mama em, een goede echo dus, gefeliciteerd, geweldig meis! En een verassing wat het word dus, spanennd hoor! Mg, gefeliciteerd met je zwangerschap meis, wat een geweldig nieuws! heerlijk idee om straks weer bv te kunnen gaan geven he! Meiden, volgende keer uitgebreider, maar nu weer druk helaas1 Liefs voor allemaal
Hoi hoi, Lentekriebeltje, nou...ik voelde hem dus wel. Maar gister en vandaag pas (eergister en gister geklust dus wel goed toch?). Weet alleen niet of mijn LF van 10 dagen dan klopt. Ik ik kijk wel even hoe ik me voel wanneer ik dan uiteindelijk ga testen. Vind het nu wel spannend worden hoor. En ja, mn moeder heeft een nieuwe vlam. Vind het wel leuk voor haar. Ze is ook nog jong en dan is het ook jammer om al zo vroeg alleen te zitten. Tis alleen wel grappig om haar dan een zoen te zien geven aan hem. Jammer van je ongi...was niet afgesproken he ! Ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt en geniet maar lekker van al dat eten hihi. Mama em. oh vrijdag al weer echo. Spannend. Jullie willen het geslacht wel weten toch? (heb je hem nou gehad of moet je hem nog krijgen...?) Oh zie het al in de lijst. Je hebt hem gehad. En? Weten jullie wat het wordt? (ow snap nu ook dat jullie dus niet weten wat eht wordt, spannend he) En hoe jong is jullie dochtertje als ik vragen mag? Hvj, al een ongi gespot? Inderdaad is het hier wat rustiger. Vind het niet erg hoor, zit zelf ook lekker buiten maar had ik misschien beter niet kunnen doen. Ben dus vanmiddag vuurrood geworden...van de zon hoor . Alles trekt nu en is niet zo'n prettig gevoel. Moet mn mannetje me vanavond maar even lekker insmeren. Ook niet verkeerd toch ? Ga er nu vandoor. Moet nog even in de stal aan het werk.
Goedemorgen meiden, Onze pagina was wel erg ver naar onder gezakt hoor, moeten toch nodig meer kletsen hihi @kalfje, lekker in de zon gezeten dus jij, hier was het niet zo lekker weer hoor, dus je hebt het getroffen! Nog lekker ingesmeerd door manlief hihi Heerlijk dan he! Hier is het vandaag wel lekker weer, dus als de kleine naar bed is, ga ik ook lekker in de zon zitten, met een boekje ofzo, lekker relaxen! Zie dat je eitje geweest is, geweldig meis, nu op de wachtbank dus! Je hebt prima je ei benut trouwens hoor, precies goed! ik duim voor je iig! Hier vanmorgen visite gehad, me vriendin heeft ook een kleintje van bijna net zo oud, dus die 2 hebben lekker gespeeld, echt heel leuk zo samen! Nu gaan we lekker een boterhammetje eten, evenw at was aanzetten en straks nog strijken, maar eerst in de zon! Fijne dag allemaal!
hoihoi, kalfje: hihihi hadden idd afgelopen vrijdag echo en weten niet wat het wordt! ons meisje is nu 16 mnd, dus er zit straks ongeveer 20 mnd tussen. Lekker rood dus? auw auw auw. Klinkt helemaal goed met klussen, dus nu maar duimen dat het eitje is bevrucht! sterretje: met jouzelf ook alles goed? Leuk he, die kleintjes samen! Vind ik altijd zo leuk om te zien. Lekker genieten vh zonnetje. Hier alles goed, meisje is een beetje raar aan het doen met slapen. Gisteren op kdv veel geslapen ipv weinig, wat ze daar meestal doet. Met als gevolg dat ze in de avond niet moe was en pas 2200 ging slapen. Vanochtend hangerig, ben ik lekker met haar t centrum ingeweest en natuurlijk langer weggeweest dan de planning. Daarna boterham en slapen.....nouja, na 1,5 uur ging mevrouw nadat ik ze maar een tijd heb laten huilen/krijsen slapen. dus nu eindelijk tijd om de zooi hier op te ruimen. Vorige week niet veel gedaan dus het is echt een bende. Eerst ff eten en zp-en dan aan de slag. Fijne dag en misschien tot later vandaag!
mama em, klinkt bekend idd opdrogen voor de ongi en als die eenmaal op gang is, de bv ook weer. Lijkt me ook echt leuk, fietsen met z'n drietjes! Kan niet wachten tot we een fietsstoeltje hebben. (Helaas wordt er slecht weer verwacht zondag, dus weet nog niet of de bbq doorgaat! Hoop dat de weersverwachting nog verandert...) Succes met de zooi! Sterretje, leuk om weer wat van je te horen. Succes met alle drukte en geniet maar lekker van het mooie weer! Kalfje, oehhh, wel goed insmeren hè?! Sorry dat ik onze afspraak niet ben nagekomen! Jij houdt je er wel aan, toch?! Is de nieuwe vlam van je moeder leuk? Hier moe, moe, moe. Word de laatste dagen elke ochtend geradbraakt wakker terwijl ik goed slaap... Raar. Maar goed, verder gaat het hier prima. Behalve dan dat we een leuke droom hadden over het kopen van een woning 'buiten' en die droom in duigen valt omdat we het niet kunnen betalen... Jammer maar helaas! Blijven onze ogen openhouden in de hoop dat er zich een keer een buitenkansje voordoet. Fijne dag, ik ga nog even een ijsje eten in 't zonnetje. (En dan ons ventje maar weer eens wakker maken, want die slaapt nog steeds...-is wel laat gaan slapen vandaag, ritme een beetje overhoop-)