Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mama em, wat vervelend da tje meisje niet wilde slapen vandaag
    Zielig als ze zo lang huilen, maar ja slapen moet toch ook gebeuren
    Doe je een beetje rustig aan met dit weer nu in huis?
    Succes met opruimen, hopelijk is alles gelukt!

@lentekriebeltje, ooh wat moet dat lekker zijn een huisje buiten kopen zeg, maar wat jammer dat het nu even niet door kan gaan
    Ik duim met je mee dat jullie toch een buitenkansje krijgen strakjes en het ergens toch nog door kan gaan!
    Heb je genoten van je ijsje?
    Heerlijk met dit weer he!

Hier vanmiddag niet veel gedaan, lekker genoten van het weer
    Gezont en met de kleine op het kleed gespeeld
    Was heerlijk
    Vanavond nog even samen gefietst, dus we hebben het mooie weer goed gebruikt

Verder gaat met mij alles goed, voel me haast niet zwanger haha, ben alleen nog misselijk als ik moe ben, maar verder voel ik me kiplekker

Vorige week bij de bedrijfarts geweest, die vond alles prima hoe het nu ging, echt een heel aardige man, en hij raadde me aan zo door te gaan met de uren en te kijken wat straks haalbaar was
    Nou dat had ik niet verwacht, zoveel empathie van die man
    Nou ja nog 2 weken en dan weer naar de gyn of de vk dus dan zien we verder hoe of wat

Nou ik ga nog ff voor de tv hangen, fijne avond allemaal!

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ♥♥Lijst ♥♥

ACTIEF:

Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - NOD 10 juli - Ronde 2
    Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1

TIJDELIJK AFWEZIG:

Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2
    Eeva (35+jr-3e kindje) - NOD ? - Ronde 0 / LF 3

ZWANGER:

SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!!
    Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ????????????
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010
    Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010
    Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010
    Kaatjuh
    (23r-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 januari 2011
    Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011

AFSPRAKEN:

Rosa 24 juni - 20 weken echo
    Zonnestraal 28 juni - VK
    SimplyMe 07 juli - VK
    Sarah1987 8 Juli- termijnecho

3. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    sorry dat ik hier niet zoveel meer te vinden ben... Heb het vrij druk en ben erg moe, lig dus als ik even tijd heb, lekker op bed.

Hoop hier snel weer vaker te zijn (dan voel ik me dus beter :D)

Iedereen-- KNUF en sorry!!

4. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterretje, fijn dat je je goed voelt!
    En ja, ijsje was lekker8)! Nog maar even lekker genieten van het mooie weer voor het weer minder mooi wordt.

Huisje buiten is trouwens geen vakantiehuis o.i.d. hoor. We gaan dan echt verhuizen. Misschien toch nog even kijken binnenkort met een aannemer erbij, wie weet.... Hihi, ook op dit vlak bevind ik me graag in de ontkenningsfase, net als bij het wellicht zwanger zijn. (Dom-dom!:D)

Sarah, doe het lekker rustig aan! Hoort er helemaal bij. Hopelijk voel je je snel wat fitter en zien we je dan weer wat vaker.

Hier twijfel of we het feestje laten doorgaan. Misschien ipv bbq-en een pannenkoekenfeestje. Klinkt misschien suf, maar m'n lief kan ontzettend lekkere pannenkoeken bakken en da's misschien ook best gezellig. Of we stellen het feestje uit naar een zonniger moment.

Nu even opruimen, schoonmaken en nog meer dingen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wat moest ik weer een eind zoeken om onze pagina zeg!

@lentekriebeltje, aah doe mij maar pannenkoeken hoor, ben erg gek op, en is volgens mij juist heel gezellig en ook nog eens erg origineel!
    Hoe is het opruimen gegaan, hopelijk heb je kunnen doen wat je wilde doen!
    Oh begreep dat je een vakantiehuisje erbij wilde ofzo, maar een anders huis dus, nog beter hihi!
    Heel veel succes ermee!

@sarah, doe lekker rustig aan meis!
    Kan me voorstellen dat je je rust hard nodig hebt hoor, het is ook een vermoeiende tijd zo die eerste weken!
    Neem lekker je rust en we zien je later weer!
    Dikke knuffel hoor!

Hier vandaag weer gewerkt, ze willen dat ik voortaan steeds me halve dagen in de middag werk
    NOu echt niet, heb mijn middag slaapje echt soms wel nodig, af en toe de middag vind ik niet erg, maar wil wel af en toe ff bij kunnen tanken.
    Nou ja hopen dat het voor volgende week geregeld word, want deze week dus 3 dagen de middagen werken en ben nu al doodop

Oh ja ook de gyn nog gebeld naar me, maar precies toen ik aan het werk was natuurlijk
    Daardoor niet op kunnen nemen, ze heeft mijn voicemail ingesproken, maar belt volgende week nog een keer, nu weet ik nog niets...
    Morgen was ze er zelf niet zei ze, maar misschien bel ik wel gewoon even om te vragen of de assistente kan zien hoe of wat

Nou fijne avond allemaal!

6. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hey allemaal,
    Sterretje, ja wel lekker gezeten maar na die tijd was het wat minder. Maar hier nog steeds vollop zon. Vandaag rood geworden op mn benen...hoezo hardleers... En mannetje heeft me niet ingesmeerd. Hij was moe en wou een keer slapen...(tja kan ik niets aan doen dat mijn ei eraan kwam ;), dan moet je nou eenmaal hihi) Nee grapje, hij heeft daar toch helemaal geen kaas van gegeten maar hij was dus echt moe.
    Vind dat trouwens ook zo leuk als ik mn mannetje zie spelen. Ook al met zn zusje...hoe lief hij dan kan doen. Maar eh, jij nou rood geworden in de zon of valt het mee? Je hebt het weer in elk geval goed benut. Maar mooi dat je je zo goed voelt en helemaal dat de bedrijfsarts zo goed mee denkt. Weet niet hoe dat allemaal in zn werk gaat omdat ik daar niets mee te maken heb. Moet alles zelf maar zien te regelen maar heb wel vaker horror verhalen gehoord over die artsen.
    En ik heb mn middag slaapje ook nodig soms hoor en ik ben niet eens zwanger (waarschijnlijk dan ;)). Heb geloof ik even gemist waarvoor je de gyn nog moest hebben maar die assistentes weten toch vaak ook wel een en ander? Je kunt het altijd proberen.

Mama em, ik vroeg naar de leeftijd omdat je zelf zo zei dat ze motorisch niet zo snel was. Maar mn zoontje deed op die leeftijd ook niet heel veel vandaar dat ik zo vroeg. Is ze trouwens nu weer een beetje in haar slaapritme gekomen? Lastig is dat dan he, tenminste vind ik wel.

Lentekriebeltje, qua afspraak doe ik mn best maar zal er maar niet teveel van uitgaan. Het is wel heel veel geluk hebben als het weer zo snel gaat. De nieuwe vlam van mn moeder lijkt me wel leuk. Niet zo heel veel mee kunnen praten want bijna de hele fam was er. En mn moeder vliegt er wat dat betreft dan als een kip zonder kop op dus ben benieuwd of het allemaal gaat werken. Hij heeft een dochtertje van 6 dus ze krijgt dan in de toekomst ook weer een kind in huis. Tja, blijft gewoon afwachten. Al wat minder moe? Zal wel aan het weer liggen...hier net zo. En een huis buitenaf is natuurlijk helemaal geweldig!
    Qua pannenkoekenfeestje...dat kan toch ook goed. Ik vind alleen dat je er meer werk mee hebt en dan is het zo lastig even praten. Als ik namelijk achter het fornuis sta moet ik er wel bij blijven want ik laat alles aanbranden ;) maar als dat bij jullie wel goed gaat is het een prima alternatief. Een keer wat anders en ook lekker. Alle dingen gedaan waar je geen zin in had of moet je nog een poging doen?

Sarah, hoop dat je je snel beter voelt en maak je niet druk dat je hier minder bent. Is toch logisch als je je zo voelt! Die tijd komt wel weer.

Nou, heb weer een lekker verhaal getypt volgens mij. Hier zo nog een klein examenfeestje. Eigenlijk helemaal geen zin want ben hartstikke moe maar ja. Vind doordat ik hier kijk nu ook wel spannend worden of het raak is geweest deze maand. Maar moet nu gaan stoppen. We gaan. Fijne avond!

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meisjes,

lentekriebeltje: jammer dat het huisje niet kan doorgaan. Jullie droomhuis komt vast nog wel! PAnnekoekenfeestje klinkt helemaal toppie: maar ik ben ook gek op pannekoeken ;)

sterretje: lekker at je je goed voelt en de bedrijfsarts fijn meedenkt. Beetje jammer dat je dan zoveel in de middag moet werken. Ik heb niet veel gedaan gisteren, alleen lekker genoten vd zon :) Leek me een beter plan, morgen maar es effe wat meer nuttige dingen doen.

sarah: rustig aan doen en lekker slapen als je de kans krijgt. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Er zijn belangrijkere dingen dan hier posten. Heel herkenbaar allemaal. Suc6!

kalfje: fijn om te horen dat er nog meer kindjes niet snel zijn. Ik maak me er helemaal geen zorgen om, maar vind het af en toe zo vervelend om steeds te moeten horen: loopt ze nog niet? staat ze nog niet?? etc.etc. Heb dan heel erg het gevoel dat ik haar moet verdedigen. Voelt gewoon niet leuk, zeg maar.

Enne, meisje slaapt weer beter. Ik denk dat ze voortaan wat minder slaap nodig heeft overdag. En volgens mij komt het ook door het warme weer.

Ik heb sinds vanmiddag ineens pijn onderin mijn rug/zij aan de rechterkant. Niet echt lekker, maar tis goed te doen. Al vanalles gelezen dat het iets met de nieren kan zijn (stuwing) maar dan schijn je heftige pijnen te hebben en zo kan ik het toch echt niet noemen.
    Moet volgende week op controle, dus hou t ff in de gaten en als t dan nog zo is dan moeten ze het maar bekijken.
    Verder voel ik me prima.

Tot morgen!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ja jullie merken het vast, ik probeer jullie weer stukken beter bij te blijven hihi

@kaflje wow je hebt echt een groot verhaal getypt voor iedereen, goed je best gedaan zeg!
    Haha die mannen ook he, die hebben allemaal geen die hoe het met de eisprong enzo werkt
    HIer ook al zovaak iets uitgelegd toen over het tempen wat ik deed, maar meneer vroeg steeds hetzelfde weer haha
    Wel jammer dat je niet meer ingesmeerd bent trouwens, dat was toch wel lekker geweest
    Hihi je weer laten verbranden! Ben ik ook altijd slecht in hoor, het is zo lekker in de zon dat je lekker gaat zitten, en in smeren geen zin hebt. Gelukkig kun je je benen zelf insmeren!
    Hier ook wat verbrand ja, was zo lekker die warmte. Heb het geluk dat ik geen last heb van die zwangerschaps vlekken die je door de zon kunt krijgen, dus kan lekker genieten (zo lang ik de warmte vol houd)

@mama em, oei pijn je in buikje. Klinkt niet lekker idd
    Wel fijn dat het te doen is,maar toch niet goed als je ergens pijn hebt hoor
    Als je er last van blijft hebben, zou ik idd even navragen bij de vk hoe of wat hoor!
    Haha ook jij lekker genoten van het mooie weer dus, lekker he!
    Vandaag weer een dag om wat andere dingen te doen toch!
    Succes!

@all, hier vandaag eindelijk de duidelijkheid dat ik iig bij de vk mag blijven.
    Was van plan even zelf naar de afd gyn te bellen, maar de vk belde zelf al, dat de gyn haar gebeld had of hun mij weer wilde bellen haha, dus het is geregeld zo
    Nu weet ik waar ik aan toe ben gelukkig, wel jammer van de latere echo's nu haha

NOu ik moet straks weer werken, dus zo nog ff wat in huis doen en dan zoonlief naar het kdv brengen, en dan er dus weer tegen aan, hopelijk ben ik wat optijd thuis vanavond!

9. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hoi hoi,
    Mama em, ik ken het qua "verdedigen" wat je dan moet. Ons zoontje praat zelfs op het moment nog niet. Wel een paar woordjes watr in zijn beleving dan datgene is maar verder helemaal niets. En als toppunt heb ik ook moeten verdedigen dat ik hem met 8 maand nog bv gaf en nu heb ik dat dus ook met mn dochtertje. Maar ja, laat ze allemaal lekker gek worden toch? Hier ook minder slaap door het warme weer. Ik vind het alleen dan lastig te beoordelen of ze nou honger heeft of gewoon niet meer in bed wil liggen. Hoe gaat het met je pijn? Al wat verbetering? Anders wel naar vragen hoor!

Sterretje, tja mijn mannetje is geloof ik allergisch voor alles wat er voor die tijd bij komt kijken. Heb hem ook maar niet ingelicht over wat voor een pagina dit nou eigenlijk is. Kan die zo lekker stug reageren. Hij is echt zo'n binnenvetter die alles voor zichzelf houd en ik kan dat niet zo dus daarom vind ik het zo fijn dat ik hier vanalles kan delen en vragen! Gelukkig dat je niet van die zwangerschapsvlekken krijgt. Had ik trouwens ook geen last van en dat was maar goed ook want ik was van mn zoontje midden in de zomer hoogzwanger.
    Mooi dat je in elk geval weet waar je aan toe bent nu... de vk dus.

Ik ga mn meisje maar eens in bad doen. ben net klaar in de stal dus. Tot later

10. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi allemaal,

sterretje, lekker dat je nu gewoon duidelijkheid hebt en ook wel fijn dat je bij de vk kunt blijven. Gaat lekker dus :p idd wel jammer vd extra echo's, maar lijkt me toch fijner om bij de vk te lopen.

kalfje, hoe oud is jullie zoontje nu dan? (weet het ff niet meer :)) Stom he, dat mensen altijd overal een oordeel/mening over hebben?Hier ook al heel wat commentaar gehad op het lange voeden ;) Ze bekijken het allemaal maar, ik doe toch wat ik wil en waar ik me goed bij voel. Moet zeggen dat vriendlief eerst ook niet zo vd bv was, vooral na een paar maanden. Maar hij zat toen ook niet lekker in zijn vel en was denk ik stiekum ook wat jaloers. Maar toen ze 's nachts weer kwam en/of tandjes kreeg vond hij t toch wel heerlijk dat ik ze met voeden stil en rustig kreeg ;) Achja, mannen komen nu eenmaal van een andere planeet :p Ben wel trots op mezelf dat ik het toch door heb gezet met de bv. (ik dwaal een beetje af geloof ik ;))

Sinds ik wakker ben geen pijn meer gehad :D Ik had echt pijn op de plek van de nieren. Was ook echt een soort steken, andere pijn dan ik ken iig. Ik heb weleens gelezen dat je dat kan krijgen door nierstueing maar da thet ook kan dat de kleine tegen je nier heeft geschopt. dus dat vermoed ik. Aangezien dit een flinke schopperd is :p Als ik er aan denk dan vraag ik het op controle toch even.

Weltrusten en tot later!

11. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hey,
    Mama em, ons zoontje is nu 23 maand. Hij is begonnen te lopen met 16 maand (en toen ging het ineens heel snel) maar hij praat dus nog steeds niet. Heb wel het idee dat hij ermee bezig is.
    Ik heb mn man toen ook eens gevraagdd of hij dat niet vervelend vond dat ik bv gaf maar het maakte hem niets uit. Hij zei "dat is toch het beste"? En ik zou er ook trots op zijn dat je zo lang gevoed hebt. Wou dat ik het toen kon maar hij wou echt niet meer en dan houd het op jammergenoeg. Ben wel benieuwd hoe lang het met ons dochterje wil. Kom erg aan het twijfelen met dat warme weer of ze wel genoeg vocht binnen krijgt. Ga nu even voeden. Misschien vandaag nog wel even weer hier.

Groetjes!

12. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Effe snel, geen tijd om te reageren, wel bijgelezen.
    Hier gaat het goed, hoewel zoonlief al voor de derde dag koorts heeft. (Als hij morgen nog koorts heeft moeten we de huisartsenpost bellen) Hij is verder gelukkig wel goed van pas.
    Wens jullie allemaal een goed weekend!

Liefs,
    LK

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    LK- en koorts minder? of toch bij de hapost geraakt?

14. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah, nee, gelukkig koorts vanmorgen weg. Hij maakte het nog wel even spannend, want gisteravond had hij nog een temperatuur van 38,9 graden. Gelukkig vanmorgen ineens helemaal koortsvrij.

Straks onze familie hier. Toch nog een beetje 'feest'. (met pannenkoeken) De bbq met vrienden hebben we uitgesteld.

Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal. Ben er morgen weer!

15. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi,

kom alleen ff HOI zeggen :)
    Ben er later weer, zometeen weer op papa-visite ;)
    Eerst nog ff was vouwen...

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden,

@lentekriebeltje, wat vervelend dat je zoontje zo ziek was zeg, gelukkig is de koorts vandaag weg
    Hopelijk blijft het deze dag ook zo, en komt het later op de dag niet weer opzetten.
    Heeft hij verder nog ergens last van of is hij verder niet ziekjes?
    Beterschap iig!

@kalfje oh jij ook hoogzwanger in de zomer geweest, vervelend vond ik het.
    Hield je ook veel vocht vast toen, of viel het mee?
    Goed in de gaten houden hoor, of je kleintje nu genoeg te drinken krijgt met dit weer, lastig altijd he!
    Ben benieuwd hoe lang je meid het drinken volhoud, ik mis het nu af en toe wel hoor
    Vind het heerlijk dat mijn borsten weer wat 'normaler' zijn qua vorm, maar het momentje met zijn tweetjes mis ik wel
    Gelukkig mogen we over een half jaar weer!

@mama em, oh gelukkig dat de pijn niet meer terug gekomen is!
    ZOu er wel even naar vragen bij de vk hoor!
    Lekker he die was elke keer maar weer
    Ik stond vanmorgen te strijken, toen ik me opeens bedacht oeps, straks nog meer strijk en was, daar had ik nog niet aangedacht, dat is wel een tegenvaller haha
    Heb nooit veel zin in die dingen helaas

@sarah hoe is het nu met jou meis?
    Voel je je al wat beter?
    Ik hoop het, iig een dikke knuffel!

Hier vanmorgen natuurlijk vaderdag gevierd, papa was erg blij met de zelf gemaakte dingetjes!
    Zal het lijstje eens opzoeken, want dan kan ik me afspraak bij de vk en de 20 weken echo er bij zetten

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ♥♥Lijst ♥♥

ACTIEF:

Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 23 juni - Ronde 1

TIJDELIJK AFWEZIG:

ZWANGER:

SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!!
    Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ????????????
    Kaatjuh

AFSPRAKEN:

Zonnestraal 28 juni - VK
    Sterretje 28 juni - vk
    SimplyMe 07 juli - VK
    Sarah1987 8 Juli- termijnecho
    Sterretje 30 juli - 20 weken echo

18. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Hoi hoi,
    Lentekriebeltje, je zoontje al weer wat beter of nog steeds koorts? Oh, zie het al. Hij is al koortsvrij, gelukkig maar. Leuke pannenkoekenbeque;) gehad?

Mama em, hoi terug. En, de was aan de kant?

Sterretje, ja ik hield heeeeel veel vocht vast. De klompen van mn man (4 maten groter) pasten me zelfs niet meer kun je na gaan. Ik ben toen ook in een hittegolf bevallen, die week erna voorspelden ze steeds 30 graden. Wat was ik blij dat ik bevallen was!
    Qua bv bij mn dochterje. Ik geloof dat het einde in zicht komt. Ze krijgt niet meer genoeg op de voeding van 16.00 uur want ze is daarna nog ontevreden. Nou ben ik heel erg aan het twijfelen wat te doen. Dus dit is er een voor allemaal want alle tips zijn welkom.
    Mijn voedingsschema is ongeveer zo:

08.00 bv
    10.30 fruit (en eigenlijk best veel vindt ik...)
    12.30 bv
    16.00 bv
    17.30 warm eten (ook best veel)
    20.00 bv

Nou merk ik dus dat ze nog ontevreden is om 16.00, tenminste vandaag. Ik had zelf het idee om na die bv gewoon nog een fruithap te geven. Die bv komt toch wat naar voren (denk rond 15.00) omdat ze minder lang slaapt. Of kan ik haar gewoon na de bv nog een flesje diksap of zoiets geven. Ik kan de productie wel gaan opkrikken door vaker aan te leggen en te kolven maar ik zit zo weer terug op het oude niveau. Ben ja pas ziek geweest en toen wel zo gedaan maar zit nu alweer op minder bv. Ik wil er best wel wat voor doen maar ik heb eigenlijk geen tijd meer om de hele dag te gaan zitten voeden...hoe jammer ik het ook vindt. Ik zal ook een keer moeten accepteren dat het langzaam mindert. Ik heb de andere 3 voedingen nog wel. Dus mijn vraag is eigenlijk hoe jullie dat zouden doen of hebben gedaan. In elk geval alvast bedankt voor de tips.

Groetjes

19. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

♥♥Lijst ♥♥

ACTIEF:

Kalfje (26jr-3e kindje) - NOD 26 juni - Ronde 1

TIJDELIJK AFWEZIG:

ZWANGER:

Kaatjuh

AFSPRAKEN:

Zonnestraal 28 juni - VK
    Sterretje 28 juni - vk
    SimplyMe 07 juli - VK
    Sarah1987 08 juli - termijnecho
    Sterretje 30 juli - 20 weken echo

Even mn NOD aangepast...voordat ik vragen krijg;)

20. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi,

kalfje, dus jullie ukkie liep ook laat. Onze is nu 16 mnd en ik zie ze voorlopig nog niet lopen. Ze probeert te staan, maar heeft er duidelijk de kracht nog niet voor. Ze kruipt ook niet, maar doet aan billenschuiven. Ook dat doet ze pas sinds ze 13-14 maanden was. Ben erg benieuwd wanneer ze gaat lopen. Lijkt me ook wel makkelijk.
    Een late prater dus ook. Achja, komt allemaal wel. Zal ie wel ineens veel gaan praten en niet meer te stoppen zijn. En denk je: pfff was ie maar ff stil ;)
    Benieuwd of jullie meisje nog lang gaat drinken dan. Ik had op een gegeven moment dat ik die middagvoeding niet genoeg kolfde en als ze thuis was dronk ze bv en kreeg ze vaak nog een soepstengel of plakje peperkoek ofzo. Op het kdv kwamen ze toen met het idee om een bakje yoghurt te geven ipv de bv. Dat werkte prima (meisje was toen al wel 9-10 mnd)
    Ik kolfde namelijk te weinig en moest daardoor steeds extra kolven. misschien een idee?
    Spannend: bijna je nod. Al (ingebeelde ;) ) kwaaltjes?

lentekriebeltje: gelukkig dat hij weer koortsvrij is. Was het pannekoekenfeestje leuk?

sterretje: wil ook zeker ernaar vragen op controle. Bah, ik heb zo'n hekel aan strijken :( Ik doe het bijna nooit, echt alleen als t niet anders kan. En de was is aardig bijgevouwen weer. Heerlijk gevoel. Leukhe, vaderdagcadeautjes maken. Hier had ze op het kdv iets gemaakt en thuis een tekening met wascokrijtjes. Al heeft ze nu bedacht dat die ook heel leuk zijn om in je mond te stoppen ;)

sarah: hoi :p Alles goed?

alle anderen: Gaat het allemaal goed met jullie? Leuke vaderdag gehad?

Hier alles okee. Lekker genoten van vaderdag. Eerst op bed cadeautjes gegeven en toen lekker ontbeten. Toen naar minjn vader geweest, daarna ukkie thuis slapen. En vanmiddag naar schoonpa geweest. En nu dus heerlijk op de bank, zo mijn bedje in.

tot morgen ofzo!

Deel Deze Pagina