lentekriebeltje goed nieuws zeg!!! Super gefeliciteerd meis!! Terug zetten in datum maakt idd niet zoveel uit joh..je hebt een goede echo gehad! Dus gewoon positief zijn!! Nou hier heb ik vanochtend getest en met een minuut zag ik gelijk al resultaat...een stukje donkerder dan gisteren en binnen de aangegeven tijd!! Ofterwijl ik behoor zwanger te zijn....ik geloof het nog niet helemaal...maar ben ergens wel heel blij....vind het nog zo onwerkelijk...ben maar 1x ongie geweest.....weet niet eens wanneer mijn ongie dag zou zijn..en dan test ik nu positief...
Hai hai meiden, Vandaag de dag van goed nieuws blijkbaar!!! Kunnen we gezellig met zijn allen rond dansen! @Close: Wauw!!! Fantastisch!!! Yeah!!! Woehoe!!! Bekijk bijlage 97011 Wat een speciale dag zeg! En wat moet jij in spanning hebben gezeten sinds gisterochtend! Maar super hoor! Soms gaat het heel snel, dus wees blij! Weer een zwangere erbij! Zet jezelf erbij op de lijst! En geniet van het goede nieuws! @Lentekriebeltje: Jij kan nu ook een uitgerekende datum op de lijst erbij zetten! En ik zie nog steeds geen banner! Oh, zo'n actie (mobiel-auto-reparatie) zou mij ook zo kunnen gebeuren. We kunnen elkaar de hand schudden, twee grote mutsen, das duidelijk! @Hvj: Balen van de buikpijn. Doe maar lekker rustig aan vandaag! Het is toch heerlijk bankhangweer. Nou, hier vandaag weer een aanvalletje nesteldrang gehad en ik ben kapot! De schuur en kelder zijn nu wel helemaal schoon. Heel belangrijk natuurlijk voor de komst van een baby! Maar ik ga nu dus heerlijk op de bank crashen. Tot later! Liefs!
Heeeeee, WOW!!!! Close, je bent zwanger, joehoe! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus echt geen indrooglijntje..! Echt super, meid. Laat het maar eens rustig bezinken. Kan me wel voorstellen dat het je overrompelt, hoor, maar het besef zal vast snel genoeg komen. Thanx voor je felicitaties trouwens. Ben echt enorm opgelucht. *Dansen met z'n allen in het rond* Simply me, haha, twee mutsen bij elkaar. Maar wat goed van je dat je de kelder en de schuur hebt opgeruimd en geboend. (Was je van plan in de kelder te gaan bevallen ofzo? -plaatje wordt steeds leuker, vingers in neus, in kelder...hmmmmm....-) Waarschijnlijk gaan we morgen het nieuws aan m'n familie brengen. Erg spannend, zie er flink tegenop. Maar ja, zal het toch een keer moeten vertellen en dan kunnen we het misschien maar beter meteen gehad hebben.
hoi meiden, effe snel! In het weekend uitgebreider (lees wel vaak ff mee) lentekriebeltje: wow, super dat de echo goed was! Veel suc6 met het vertellen aan je familie, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Je kunt het maar gehad hebben moet je maar denken. close: wow, gewoon zwanger! Gefeliciteerd, echt leuk. Het besef komt vanzelf wel. HVJ balen dat je weer buikpij hebt, rustig aan doen! De rest: HOIHOIHOI ik denk aan jullie hoor! in het weekend meer, hier druk maar verder alles prima.
Hoi meiden, Eindelijk weer even tijd voor zp, was een beetje druk deze week. Gisteravond zijn we op kraambezoek geweest, kindje was 1 dag oud en zo lief! Dan gaat het echt helemaal kriebelen, ik kon gewoon niet slapen omdat ik steeds maar aan ons kleintje lag te denken. Verder gaat het gelukkig weer een stuk beter, ik heb heel rustig aan gedaan en dat helpt wel. @Lentekriebeltje: Gefeliciteerd!! Wat super dat de echo goed was! Succes met vertellen aan de familie, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar het is wel heel goed nieuws! @Close: Ook gefeliciteerd! Wel spannend even zeg, maar nu lekker gaan genieten ervan! @Rosa: wat knap dat Rosalina al in een echt peuterbed slaapt, komt ze er niet uit? Wij zitten er ook aan te denken om Luka naar een peuterbedje te doen, maar ik ben bang dat ze dan in haar kamertje gaat spelen ipv slapen! Fijn dat het met je kleinste meisje ook allemaal goed gaat! @Simplyme: Wat heerlijk dat je kids allemaal voor de 40 weken kwamen, dan zal het nu waarschijnlijk ook wel zo zijn! Dan komt het dus echt dichtbij. Ik moet volgende week donderdag naar de dietist, dus zal in het weekend gaan prikken denk ik. Grappig dat je kindjes steeds zwaarder worden. Dat hoor je toch vaak hè. Mijn tante heeft woensdag een kindje gekregen, haar vierde en die was 9,6 pond en 57 cm! Haar andere kinderen waren ook allemaal lichter. @Hvj: Lekker rustig aan doen als je buikpijn hebt, toch niet weer die krampen hoop ik? @Mama em: Fijn dat alles goed gaat. Tot later!
Hallo meiden, Eens even kijken hoe het hier gaat op de vroege zondagmorgen. *gaap* Ik ben alweer bijna 2 uur wakker. Het zou echt handig zijn als ik eens begreep hoe ik mijn 19 maand oude wekkertje kon afstellen op een wat later tijdstip. Maar goed, het is niet anders.. Het leuke van de zondag is dat ik weer een weekje verder ben.. Yeah!! Vandaag dus alweer 34 weken!!! En hoe gaat het met jullie? @Lentekriebeltje: Hoe gaat het met jou of eigenlijk jullie? Hebben jullie het inmiddels al verteld aan de familie? Hoe reageerden ze? Ik ben het wel met je eens, beter meteen vertellen anders blijft het zo boven je hoofd hangen. Wel jammer dat je het zo voorzichtig moet vertellen. *KNUF* Het is gewoon heel dubbel weer, deze zwangerschap is zo fantastisch en gewenst, alleen dat was die van je broer en schoonzus (toch? of ben ik nu in de war?) ook. Moeilijk hoor! En ik ga idd. in de kelder bevallen. Had ik dat nog niet verteld? @Mama em: Hoi! @Zonnestraal: Oh erg he, dat kleine spul. Mijn overbuurvrouw heeft ook net een krummel gekregen. Man, wat is dat allemaal klein zeg! Je vergeet gewoon hoe mini ze waren tot je weer zo'n ukkie ziet. *zwijmel* Ik kan ook niet wachten... Goed dat het je gelukt is rustiger aan te doen *geeft Zonnestraal een schouderklopje* en super dat het ook positief resultaat heeft gehad! Enne ik hoop niet dat mijn laatste op de laatste van je tante lijkt! Jeetje, wat groot! Nog gefeliciteerd trouwens! Mijn 1ste woog 3085 gr. en was 49 cm., mijn 2de 2730 gr en 47 cm., 3de 2710 en 47 cm. en de 4de 3460 gr. en 49 cm. Ik ben erg benieuwd naar het maatje van nummer 5. Nog even en we zullen het weten. Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw uitslag. Je hebt dit weekend geprikt dus en donderdag weet je meer. Ik hoop zo op positief nieuws! Ik zal duimen hoor! @Hvj: Is de buikpijn al weer verminderd? Lekker rustig aan blijven doen hoor! *KNUF* @Close: Hoe gaat het met jou en je buikkie? Al wat gewend aan het nieuws? @All: Fijne zondag verder en misschien tot later! Liefs!
@Simplyme: Poeh, dat is vroeg zeg! Is ze altijd zo vroeg wakker? Ik moet volgend weekend pas prikken, ze moeten me eerst donderdag nog uitleggen hoe het werkt. Ja, echt zo lief die kleine ukkies. Maar dit was sowieso een klein kindje, 6 pond. Dat ben ik al helemaal niet gewend en dan is het natuurlijk helemaal klein! Nog eventjes wachten voor jou, spannend hoor!
Mama em, thanx! Jij dus nog steeds druk druk druk... Denk ook aan jezelf hè, meid! Je bent hoogzwanger, vergeet dat niet! Hoop dat je het een beetje kunt bolwerken en dat je zo nu en dan ook wat rust weet te vinden. Zonnestraal, goed dat je zo rustig aan hebt gedaan! En ik kan me helemaal voorstellen dat je zo in de wolken kunt zijn van een baby van een dag oud! Haha, zwijmel, zwijmel! Dank je voor je felicitatie, zijn er zelf erg blij mee! Simply me, ach, die wekkers ook! Hier het uit-knopje ook nog niet gevonden... (Of beter gezegd, het instelknopje!) Hoewel... ik mag niet klagen hoor, vaak is het wel half acht, maar hou gewoon erg van uitslapen! Jeeeeejjj, alweer 34 weken! Oeh, nog even en het wordt echt spannend!!! Jaja, bevallen in de kelder dus. Hoop voor je dat er een lekker bedje staat! En ja, dat van de zwangerschap is idd allemaal heel dubbel, gun m'n broer en schoonzus ook zo om een gezond kindje in de armen te houden, maar we hebben ook zeker onze eigen wens. Hoop dat hun droom ook mag uitkomen over een tijdje. Hier trouwens een kleine -bijna- 6ponder bij de geboorte, maar wel met termijn van 37+5. (Anders was het wel een 9ponder geweest!) Het vertellen aan familie liep iets anders dan verwacht, want m'n broer en schoonzus waren niet thuis. Hebben 't dus tot nu toe alleen aan m'n ouders verteld en die reageerden wel erg lief en waren blij voor ons. Wel erg emotioneel. Komend weekend gaan we naar m'n broer en schoonzus, pffff, ben toch een beetje bang voor hun reactie.... Zal blij zijn als we dat gehad hebben. Fijne dag allemaal en tot snel! Liefs
Hmmmm, ben aan het proberen een avatar en banner in te stellen, maar avatar zou moeten bewegen en beweegt niet en banner zie ik niet in beeld verschijnen.... Of zou dat even duren voordat die zichtbaar wordt?! Ik kijk er later nog wel weer even naar, nu geen zin meer!
Hai dames, Ben ik ook weer na een weekendje naar mams te zijn geweest, was heel gezellig alleen begon het weekend niet zo leuk. Had vrijdag een auto-ongeluk gemaakt met de auto, was de fout van de tegenpartij en gelukkig was mijn meissie er niet bij alleen ik. We kwamen er met de schrik vanaf, die dag tot 23u in het zh gezeten voor controlen en gelukkig is alles goed met de baby. Ik heb nog wel de schrik als ik ergens moet remmen, volgens de gyn kon de klap achteraf nog komen. Maar goed buiten dat veel etentjes gehad, lekker gezellig dus. Krampen heb ik niet echt veel meer last van, alleen het CONSTANT plassen begint mijn neus uit te komen (weet hoort erbij en gaat erger worden later). Verders gaat het goed met ons, nog 2 weekjes voor manlief weer terug is joeppie. @LK, spannend en hoop dat je broer en zijn vrouw leuk reageren hoe moeilijk dat ook zal zijn misschien. Leuke banner en avatar! @Simplyme, 34 weken alweer wat gaat het hard ineens zeg. Geniet nog van de laatste weekjes! Heb je alles al in huis? Binnenkort je vluchttas klaar maken he? @Zonnetje, succes donderdag met de instructies en van het weekend met het prikken. @MamaEm, onze drukke bijtje. Take it easy meissie! @Rosa, leuk wat van je te lezen en voel je vooral niet schuldig dat je hier niet vaak reageert. Af en toe kiekeboe-en vinden we ook leuk. @Hier, de kleine ligt op bed en ik ga zo wat doen in huis.
Hallo meiden, Hier zijn de rommelweken officieel begonnen. Gisteren begon het gedoe.. Ik heb vanaf een uur of 4 's middags elke 4/5 min. weeën gehad. Indalingsweeën wel te verstaan... Manlief meteen zwaar in de stress. Gelukkig namen ze tegen 10-en (na een warme douche) wat af en heb ik best goed kunnen slapen. Vanochtend ging het gewoon vrolijk weer verder, alleen met wat minder regelmaat. Ik denk dat ik zo'n 6 "weeën" per uur heb sinds vanochtend. Ze zijn wel sterk en houden zeker 60-90 seconden aan. Ook voel ik dat hij steeds lager en lager komt te liggen. Mijn schaambot en bekken voelen echt beurs aan en ik loop nu echt te waggelen als een eend. Phoe.. Ik krijg wel een goed voorproefje van wat mij te wachten staat over een paar weken. De laatste loodjes... Man vertrouwd het nog steeds voor geen meter. Hihi.. Maar het komt goed. Ik herken het wel van de andere zwangerschappen, alleen is het wel heftiger nu. Ik hoop niet dat dat komt doordat deze een stuk groter is. @Zonnestraal: Oh, volgende week pas prikken.. Ik is niet goed geleest... ! Maar donderdag de uitleg dus.. Spannend! Hoe voel je je verder? @Lentekriebeltje: WAUW!!! Ik zie een mooie banner!!! Eindelijk!!! Jij ook al problemen met je wekker? *zucht* Gelukkig zijn ze (meestal ) wel heel lief. Dat scheelt weer. Ergens vervelend dat je broer en schoonzus er niet waren. Moet je nog een week langer met die spanning zitten. *Knuf* Het zal vast moeilijk zijn, maar ik weet ook zeker dat ze erg blij zullen zijn voor jullie. Net als je ouders dus. Het zal even wat tijd nodig hebben voordat ze jullie nieuws een plekje hebben gegeven. Wisten ze wel dat jullie voor een kindje gingen trouwens? @Hvj: Daar was je dus.. Ik miste je al.. Heb er zeker overheen gelezen dat je naar je moeder ging. Maar een ongeluk gehad? Jeetje, ben blij te horen dat het allemaal goed afgelopen is, ook dat je kleine meis er niet bij was is wel goed nieuws zeg. Maar op dat na was het een supergezellig weekendje dus! Zo hoort het! De krampen zijn ook niet weer gekomen?! Super! Nu hopen dat dat gedoe voorbij is. En hier nog een die het grootste gedeelte van de dag op de wc zit... Leuk die miniplasjes! @Kaatjuh: Waar ben je nou!?!?!? Ik mis je hoor!!! *snik* Nou, hier ga ik maar eens kinderen voeden. Hihi... Liefs!
Meiden even een snel berichtje van mij (ik zal staks even enkele pagina's terug lezen.. maar waar ik gestopt ben met schrijven is te ver terug) ik heb jullie gemist en wil graag weer meeschrijven leuk dat jullie hier zijn gebleven en leuk dat iedereen waarmee ik schreef nu zwanger is.. ik hoop dat jullie lekker genieten van jullie zwangerschap ook de meiden die ik nog niet kon Groetjes (Eeva)
♥♥Lijst ♥♥ Parell (35+jr-3e kindje) - NOD 4 september - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? AFSPRAKEN: Kaatjuh 01 september - Groei Echo Hvj 06 september - 1e gesprek psycholoog SimplyMe 08 september - vk Hvj 09 september - controle + echo zh Hvj 13 september - controle + echo zh Zonnestraal 14 september - vk Hvj 08 oktober - 20 weken echo in het zh Zonnestraal 8 november - afspraak gynaecoloog
HVJ bah een auto-ongeluk gehad, gelukkig is alles goed met jou en de baby Hoe gaat het verder met je? SimplyMe stoute meid.. vandaag nog een paar keer met je ge-pbt en nog niet eens verteld dat je voorweën hebt gehad Ik lees net dat je al met 37 weken bevallen bent *blijf nog lekker even zitten lief kleintje* Lentekriebeltje jammer dat je avatar niet beweegt, lijkt me erg grappig leuke banner Zonnestraal leuk dat je kleine meid een broertje krijgt, hoe gaat het met je? Close gefeliciteerd met je zwangerschap Mama em hoe gaat het met jou? Ik lees dat je het druk hebt *denk aan jezelf meid* Rosa hoi, hoe gaat het met jou? Groetjes aan iedereen
Hihi.. Ik was even op andere dingen gericht. Sorry! Maar de voorweeën zijn idd. begonnen, dus met een beetje mazzel begin ik straks de bevalling weer met een mooie voorsprong door al het voorwerk. En hij mag wat mij betreft met 37 weken (nog 2 weken en 6 dagen ) komen hoor. Al verwacht ik dat deze ook rond de 39 weken zal komen hoor! We zullen zien.
kom WEER alleen even hoi zeggen: HOI Duik zo mijn bedje in. Gelukkig gaat het met jullie allemaal aardig goed lees ik. Welkom terug parell! Ik ben nog steeds sruk, maar hou mezelf goed in de gaten. Nog maar 5 dagen werken en dan verlof!!! Dan heb ik lekker alle tijd om jullie lastig te vallen met berichten hier tot ergens later!!!
@Simplyme, spannend al voorweeen. En of die miniplasjes leuk zijn, nee want nu kan ik niet snel meer in slaap vallen. Nee gelukkig niet meer zo een last van die krampen, wel als ik in de auto zit en moet remmen maar dat is meer de schrik die er nog in zit. @Parell, natuurlijk ben je welkom meid! Leuk dat je weer mee schrijft gezellig. Succes met het zwanger worden en bv geven. Ja verder gata het goed met me. Begin last te krijgen van de tandjes van mijn meissie die ze al te graag op mijn tepel klemt terwijl ze al zo gevoelig zijn, het is echt afzien soms maar we zetten vrolijk door. @MamaEm, joeppie nog 5 daagjes werken en daarna verlof heerlijk! Ik ben benieuwd hoe het met Pinjo gaat, Simplyme jij las dat ze niet zwanger was ofzo?