♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: SimplyMe (34 jaar-5e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 10 oktober 2010 - Het is een jongen!!! Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? AFSPRAKEN: Hvj 01 november - controle zh Zonnestraal 16 oktober - vk en groeiecho Trui 18 oktober - 20 weken echo
Hallo meiden, Ook ik ben er weer. Ik heb gisteren de mod's gevraagd het slotje eraf te halen van ons topic-je... Dat hebben ze dus gedaan of zijn nu alle slotjes er weer vanaf? Anyway, we kunnen verder kletsen... Ik zal nog even mijn laatste update plaatsen... Had ik bewaard! Verder zal ik ook even mijn gegevens aanpassen... Liefs!
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Hvj 01 november - controle zh Zonnestraal 16 oktober - vk en groeiecho Trui 18 oktober - 20 weken echo
@simply me van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een verhaal zeg! Vervelend als je vliezen breken, maar de weeen dan op zich laten wachten! Ben je trouwens bij dei 2 weeen van 5 naar 10 cm gegaan? Wow opeens ging het gelukkig hard dus! Geniet maar lekker van jullie mannetje nu! En laat je lekker verwennen! Mooi gewicht trouwens hoor, heerlijk zo'n kleintje weer!
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 Rozemarijke (33 jaar en 2e kindje) ~ Ronde 3~ NOD 4 november? TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Hvj 01 november - controle zh Zonnestraal 16 oktober - vk en groeiecho Trui 18 oktober - 20 weken echo
@Simply Me: nogmaals gefeliciteerd, jouw post had ik nog gelezen, voor de site crashte... Nou, zoals jullie kunnen zien, ik hoef hier niet te testen voor ronde 2: woensdagavond ongesteld geworden. Jammergenoeg Maar, wel de eerste keer dat er langer dan een week tussen ei en menstruatie zat, (anderhalve week nu ruim) en dat m'n ei netjes op dag 14/15 ongeveer kwam. Weet niet meer wie me de tip gaf over tarwekiemolie, maar het lijkt te helpen
@Simply me: Volgens mij zijn niet overal de slotjes af, maar wij kunnen gelukkig weer kletsen! Slim dat je je laatste bericht bewaard had, zo'n gedoe om alles weer opnieuw te typen! Hoe gaat het met jou en jullie kleine mannetje? En de andere kinderen nog steeds helemaal blij met hun broertje? @Rozemarijke:Balen dat je ongesteld geworden bent! Super dat er nu anderhalf week tussen zit, dan is je lf in ieder geval lang genoeg om zwanger te worden!
@Sterretje: Bedankt! Ik ben van 5 cm. naar 8 gegaan en met 8 mocht ik al mee gaan duwen. Hij heeft een klein koppie en aangezien er al 4 kindjes langs zijn gegaan kon dat blijkbaar prima. Jammer dat ik deze keer niet thuis kon bevallen, maar het is niet anders... Wel grappig dat mijn 2 zonen in het ziekenhuis zijn geboren en mijn dochters alle3 thuis. @Rozemarijke: Balen dat je toch ongesteld bent geworden. Wel goed dat er nu al langer dan een week tussen zit. Dan zal het vast niet zo heel lang meer duren voordat je weer zwanger bent. Ik duim voor je! @Zonnestraal: Ja, ik dacht ik bewaar het verhaal even voor het geboorte dagboek. Hier gaat het prima. We genieten volop! Ik ga nu even voeden, vandaag is mijn Pamela Anderson dag! Zo leuk die stuwing! Tot later!
Simplyme ik zal het dan nog maar eens hier neerzetten Je hebt een hele knappe zoon, met een mooi gaaf huidje.. daar mag je trots op zijn
Ik ben net terug van de gynaecoloog Bloeduitslag was goed.. binnen 10 dagen van 4.930 HCG naar 78.2 HCG. Hij heeft het slijmvlies opgemeten, dat was 5 mm dik momenteel. Echo gehad, er was nog een restje bloed, maar het zag er goed uit zei hij. Hij adviseerde om 1 menstruatie af te wachten.. ik vroeg naar de reden hiervan ik vroeg of de reden was, dat het makkelijker is om te tellen hoelang je zwanger bent, hij zei nee... dat zien ze wel op de echo, maar zijn reden was: dat men als je gelijk weer zwanger wordt meer kans hebt voor nog een miskraam. Ik ben blij dat alles er goed uitzag Groetjes, Puella
@SM, hahaha Pamela nou voed ze! @Rozemarijke, balen van je ongie. @Puella, super dat het goed uitzag. Op naar de volgende ronde!
@Puella: fijn dat het allemaal mooi schoon wordt Ga je ook idd een maandje wachten dan? @Simply Me: wat apart idd zeg, dat je zoons in het ziekenhuis zijn geboren en je dochters allemaal thuis! Tja, je hebt soms van die dingen... mijn schoonzusje bijvoorbeeld heeft 3 kids die allemaal met het handje langs het hoofdje geboren zijn, (en desondanks allemaal met een hele snelle bevalling!) @Zonnestraaltje: o, dus anderhalve week is lang genoeg? Mooi Daar heb ik allemaal niet zo'n verstand van Maar dan gaan we fijn nog even door met de tarwekiemolie
Hey dames, Ben ik ook weer eens Hvj, balen dat je je zo *** voelt. Hoop dat jullie snel beter zijn want ziek zijn bah. Heb geloof ik nog niet gelezen hoe jullie echo was gegaan maar was alles goed? Simple me, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! Zal je even pb-en want ben nu wel heel nieuwsgierig naar de naam. Dat is dus uiteindelijk toch nog heel snel gegaan. Wel jammer dat je niet thuis mocht bevallen. En hihi de Pamela Anderson dagen hihi Rozemarijke, jammer van je ongi maar wel mooi toch dat je LF nu langer wordt. Puella, mooi dat alles er al zo goed uit zag. Ik vind dat je er heel positief mee om gaat. Compliment voor je! Hier een aantal zware dagen gehad...bah, wat wordt je dan met je neus op de feiten gedrukt. Gelukkig komt de rust nu wat terug. Volgens mij heeft mijn lichaam er ook erg op gereageerd want ik kreeg me 's avonds iedere keer toch een jeukende uitslag. Had ook nog niet verteld dat me vorige controle goed was. De vk zei letterlijk dat mijn bm gigantisch gegroeid was (over de kleine kan ze nog niet wat zeggen maar hoop toch niet dat ik er nu weer 2 pond meer uit moet persen). Zal de lijst ook nog even aanpassen voor mij. Spreek jullie later weer
Rozemarijke waarvoor neem je tarwekiemolie? Voor je cyclus? Ik neem zelf veel groene thee en tarwekiemoliecapsules, en dat icm 4/5 x borstvoeding en ik was gelijk zwanger!!! Mijn eitje kwam eerder en mijn LF was langer erdoor Je mag ze gewoon doornemen tijdens zwangerschap (alleen met teunisbloemolie-capsules moet gestopt worden na de eisprong, want die zijn niet goed voor zwangerschap) Nee, hoor... we gaan er weer voor, ik vind het flauwekul Mijn mening is dan ook, dat als je lichaam er niet klaar voor is, wordt je niet zwanger
@Puella: Wat fijn dat alles nu schoon is. Heb ik nog nooit gehoord dat je meer kans hebt op een miskraam als je gelijk weer zwanger wordt. Ik hoefde van de gyn niet te wachten na de miskraam, ze heeft daar niets over gezegd. Was dit weer diezelfde gyn die ook zei dat je door bv meer kans had op een miskraam?
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 Rozemarijke (33 jaar en 2e kindje) ~ Ronde 3~ NOD 4 november? TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Hvj 01 november - controle zh Zonnestraal 16 oktober - vk en groeiecho Trui 18 oktober - 20 weken echo Trui 16 november - controle vk
@Simply me: Fijn dat alles goed gaat. @Trui: Kan me goed voorstellen dat je een hoop te verwerken hebt. Gelukkig dat het nu allemaal wat rustiger wordt. Fijn dat de controle bij de vk goed was, wel apart dat je baarmoeder zo gegroeid was. Was je 2e kindje zoveel groter dan je 1e?