@Puella: jep, voor m'n cyclus slik ik de tarwekiemolie. Kan goed zijn geweest dat jij me die tip gegeven hebt En sindsdien dus de eerste keer dat m'n cyclus weer normaal is, (als voor zwangersch. en BV). Hmm, tja, ik dacht al toen je het schreef wat de gyn zei, van: maar juist direct na een miskraam word je ook heel gemakkelijk zwanger omdat dan je lijf nog wat extra HCG heeft.... Nou, hopen dat je lijf er nu klaar voor is dan!
@puella, weet niet of het zo is, maar bij mij werd toen na mijn ma gezegd dat ik niet hoefde te wachten, maar wat jou gyn nu zegt, was bij mij wel zo Ik was daarna gelijk weer zwanger, maar kreeg met 5 weken toen ook een mk weer @all sorry dat ik verder even niet reageer, snel wel weer hoor, maar voel me nu niet zo lekker Verkouden, alles verstopt, erge hoofdpijn, dus lekker even rustig aan nu, zoonlief gaat naar bed, dus misschien zelf ook even slapen nu
Hey meiden, Ik weet niet meer of ik hier nou ook al eens geschreven heb Heb een zoontje van 3 (30/06/2007). En een zoontje van 1 (25/08/2009). Ik heb mijn oudste kanjer 3 jaar bv gegeven en nu krijgt mijn jongste kanjer ook nog bv. Toen ik zwanger werd van de jongste was ik 3 x ongi geweest na de geboorte van mijn eerste boef. Nu ben ik nog niet ongi geweest. Volgens de ha is de kans op een zwangerschap kleiner dan %, maar wie weet @de zieken Beterschap (ben zelf ook een week ziek geweest, nachten niet geslapen, bah!) @Simplyme Gefeliciteerd met je ventje!
Hey dames, Zonnestraal, de tweede was een kilo zwaarder bij de geboorte (4570 gram) dus als deze nog een kilo zwaarder wordt houd ik mn hart vast hihi Puella, had nog geen echo gehad...over 1.5 weekje, dit was nog een gewone controle. Hvj, mooi dat de echo goed was. Sterretje, slaap lekker (als dat lukt) en in elk geval beterschap. Velobabe, ik ken je niet maar ben dan ook al een poos weinig geweest. Maar wat super dat je zo lang bv hebt gegeven! Ga stoppen, mn dinnetje komt eten (die waarvan haar man overleden is) dus zal nog wel weer even slikken worden. Tot later
hoi meiden, even snel, geen zin om uitgebreid te reageren. SimplyMe: gefeliciteerd met jullie zoon Ik had nog net meegekregen dat hij is geboren. Ik pb je morgen ff. De rest: HOI Hier: nog geen baby, mag van mij wel komen. Maar is ook prima dat het nog ff duurt, hoor. Ben wel errug benieuwd naar het geslacht. We blijven twijfelen over de meisjesnaam Tis hier redelijk rustig, soms wat krampen (licht) en verder geen gekke dingen. Merk wel dat ik mijn rust moet nemen want ik ben snel moe. Zal strax nog wel erger worden met de gebroken nachten, hihihi. Ik denk morgen meer!
Hallo meiden, Hier gaat alles goed! Ik voel mij goed! Kleine doet het super! BV ook! Meneer is alweer boven zijn geboortegewicht! Geen grote verrassing, want al mijn kids waren dat al voor de 5de dag. Maar het gaat lekker dus, ook de andere kids zijn gewend dat er een kindje bij is en de dingen gaan weer zoals ouds, met wat extra's dus. Ik merk wel dat we met elk kindje erbij sneller terug op de rails zitten. Lekker hoor! Ik weet nog dat ik met de tweede echt een ritme moest zoeken. Dat heeft een paar weken geduurd... Nu gaat alles alweer zijn gangetje en dat op dag 4! @Puella: Bedankt! *SMAK* Ben er ook supertrots op! Maar jij hebt goed nieuws gekregen bij de gyn?! Super zeg, mooi dat je lichaam het zelf zo goed doet. Toch wel een teken dat je lichaam gewoon doet wat het moet doen, dus klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Ga je trouwens een ronde wachten? Zou ik denk ik niet doen... *leest verder* Precies! Gewoon weer de draad oppakken. Suc6! @Rozemarijke: Das ook apart idd. als alle3 je kinderen met hun handje naast hun hoofd zijn geboren. Bijzonder! @Trui: Bedankt! *SMAK* Ik stuur je zo wel even een PB. Hoop dat er nu weer een wat rustigere periode aankomt! *KNUF* En ik hoop heel hard met je mee dat deze niet weer 1 kg zwaarder is. Maar ze gaan het dan toch eerder halen of niet? Hoe ging het met je vriendin? Was het nog wel gezellig of toch best een zware avond? @Sterretje: Beterschap meis! Doe maar even rustig aan! @Velobabe: Bedankt! *SMAK* Ik kan mij ook geen berichtjes van je herinneren. Maar welkom! Klets gezellig mee! Netjes hoor, 3 jaar BV. Dan heb je getandemvoedt dus? Lijkt mij wel speciaal. @Mama em: Bedankt! *SMAK* Ik stuur jou ook zo wel even een PB. Ik zit nu echt te wachten op beeb nieuws van jouw kant... Zo spannend he!!! Ik ben benieuwd wanneer het komt en wat het is, ook naar je hele bevallingsverhaal straks, het gewicht, etc. Ik wil alles weten! Nou, ik ga weer verder... Tot gauw!
Hoi meiden, even snel vanaf vakantieadresje (terwijl manlief ons ventje weer naar bed brengt) om even hoi te zeggen: hoi! Liefs, LK
@Sterretje: Ben je al weer een beetje opgeknapt na gisteren? @Velobabe: Ik heb niet eerder een berichtje van je gelezen, maar welkom hoor! 3 Jaar bv gegeven, knap hoor! En net pas gestopt dus bij de oudste? Kans op zwangerschap is misschien klein als je nog niet ongesteld bent geweest, maar het kan wel. Temperatuur je ook? @Trui: Oei, ik hoop voor je dat deze baby inderdaad niet nog een kilo zwaarder is, dat is wel erg veel! Wat een verschil dan tussen je eerste en je tweede. @Mama em: Inderdaad maar lekker je rust nemen, hoe sneller je straks ook herstelt van de bevalling. Kan me voorstellen dat je nu erg nieuwsgierig bent naar het geslacht! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten. @Simply me: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. En dat je mannetje nu al weer op zijn geboortegewicht zit, snel zeg! Heerlijk dat je nu al weer in je ritme zit, je bent natuurlijk al zo ervaren! @Lentekriebeltje: Hoi terug. Veel plezier nog verder! Vandaag is eindelijk Luka's kamertje afgemaakt. Nu nog even de verflucht eruit laten gaan en dan kan ze er volgend weekend voor het eerst slapen! En dan beginnen aan de babykamer. Lekker op tijd he?
He meiden, ff kort en ego, ben hardstikke gaar. Ben namelijk echt mega-ongesteld, niet normaal meer... Zal dat komen dat het de eerste keer weer is dat m'n LF langer was? Ben iig gisteren ook mega-doorgelekt in de auto, zat hardstikke vast in de file en kon geen kant op... Nu heb ik dus m'n stemple achtergelaten op de chauffeursstoel 't Is maar goed dat we van plan zijn deze auto gewoon af te rijden Nou, ga hier ff kijken of Thirza al in dromenland is en dan lekker slapen!
hoi meiden, simplyme: super dat het zo goed gaat en jullie alweer een ritme hebben. Heerlijk toch? Laat je nog maar effe lekker verwennen. lentekriebeltje: fijne vakantie! velobabe: welkom sterretje: verkoudheid al wat weggetrokken? Hoop t voor je, dan kun je je zo ellendig voelen he? trui: idd hopen dat deze beeb niet weer en kilo zwaarder is Zou wel errug zwaar zijn. Hoe was het met je dinnejte? zonnestraal: Fijn dat Luka's nieuwe kamer af is Spannend als ze er voor het eerst gaat slapen volgend weekend. Hopelijk gaat t gelijk goed net als hier. Ik merk ook dat bij de 2e alles later af is. Heb pas afgelopen week (na de 37 weken dus) het geboortekaartje uitgezocht Geloof dat nu pas echt alles af is/ klaar staat. Ben er zo laks in rozemarijke: pffff dat wel een hele heftige ongi, niet leuk :x Je hoort wel vaak dat je lijf 1x extra schoonmaak maakt met een ongi en je lijf dan weer klaar is voor een zwangerschap. Klinkt wel logisch als je lf nu langer is. Hopelijk betekent dit idd dat je lichaam nu klaar is voor een zwangerschap. puella: hoi Hoop dat ik niemand vergeet, anders sorry Hier alles goed. Lekker genoten vh mooie weer en ons meisje. Nog even bij vrienden geweest en een verjaardag gehad. Ben zo benieuwd wanneer de bevalling begint. Denk steeds bij elk krampje: zou t nu beginnen? Terwijl ik helemaal niet het idee heb dat t snel komt Maar omdat het bij ons meisje al vrij snel ging ben ik bang dat het nu supersnel gaat. Mag ook al snel de vk bellen. Zal blij zijn als het voorbij is, had ik de vorige keer niet zo. Achja, we zullen zien...komt allemaal wel goed Binnen nu en 4 weken hebben we er een ukkie bij. Tot de volgende keer!
Hai dames, Hier een druk weekend gehad, kom morgen uitgebreid lezen en reageren op jullie. Trusten, knuff!
goedemorgen, hier nix te melden eigenlijk. Lekker uitgeslapen en ga nu een dagje aanrommelen! Tot later
@Rozemarijke: Balen dat je zo erg ongesteld bent. Heb je ook last van je buik dan? Dat had ik altijd zo erg, vreselijk! Hopelijk is het snel weer over voor je. @Mama em: Nu weet je natuurlijk wat je kunt verwachten en dat maakt het denk ik toch spannender. Bij een eerste ga je er heel blanco in eigenlijk. Hopelijk heb je gewoon een hele goede bevalling zonder complicaties! 10-10-2010 helaas niet gelukt, maar 20-10 zou ook leuk zijn. Moet je nog wel even geduld hebben. @Hvj: Hoi! Alles goed met je? Vandaag moest ik toch maar weer een dagcurve maken van de vk, voor mijn bloedsuikers en er zitten toch een aantal hoge waardes in nu. Morgen stuur ik het overzicht naar de dietist en donderdag moet ik naar de vk, dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik ben bang dat ik toch op dieet wordt gezet!
@Velolable, welkom meid. Zo 3jr bv gegeven, is niet niks. Misschien een idee om te tempen? @Zonnetje, ben benieuwd naar de kamer van Luka. Ja hier alles z'n gangetje gelukkig. @MamaEm, 20-10-2010 is een mooie datum! Daar gaan we voor duimen! Rommel ze. @SimplyMe, je zult nu op de blauwe wolk zitten. Geniet ervan aangezien het je laatste is (is dat een vaste besluit?). @Sterretje, gaat het weer? @Trui, hopelijk gaat je kleine niet te hard. @All, knuff!
Hey dames, Mama Em, rust nu nog maar even lekker uit, inderdaad straks weer gebroken nachten. Ben ook benieuwd wanneer er weer babynieuws is ! En idd, 20-10-2010 is ook mooi toch? Rommel ze vandaag. Simple me, zo, nu al weer op het geboortegewicht. Dat is echt snel! En lekker dat alles alweer zn gangetje gaat. Hoop dat dat hier ook zo gaat over een poosje. Ik weet niet of ze hem/haar dan eerder gaan halen. Ze hadden mn dochtertje ook niet zo zwaar geschat dus we zullen zien. Het eten was wel gezellig. Ze houdt zich heel sterk, ben ook heel trots op haar. En het scheelt dat haar paardje hier staat waar ze heel veel aan heeft, kan ze daar nog lekker even mee teuten. Trouwens aparte naam. Hoe kom je daar zo op als ik vragen mag? Het is geen naam die ik zo zou geven maar zo ieder zijn smaak. Vind hem wel leuk. LK, Hoi terug en veel plezier nog op vakantie. Zonnestraal, spannend zo dat Luka straks in haar kamertje gaat. En ook leuk dat je dan (eindelijk hihi) aan de babykamer kan beginnen. Zijn hier ook maar eens begonnen maar daar zit ook eerst voor 2 maand opruimwerkzaamheden in pffff. Hoop voor je dat het nog goed gaat met je suikers, je wordt in elk geval nu wel goed onder controle gehouden. Nu maar afwachten. Rozemarijke, hoop dat je iets minder gaar bent nu. Lekker geslapen (en alles schoongehouden hihi) Hvj, knuf terug! Hier gaat alles zijn gangetje wel, vriendin komt iedere dag even hier om te helpen met de kinderkamer ontruimen. Zij er even uit en de gedachten ergens anders en ik een begin aan die kamer want ik zag er al geen heil meer in. Volgende week echo, vind het wel heel spannend worden nu of alles goed is. Ga nu ook maar weer eens aan het werk anders komt het nooit af. Groetjes!
Hoi meiden, zonnestraal: balen dat je bloedsuikers toch niet helemaal goed waren. Ben bang dat je idd op dieet moet/ op je voeding moet gaan letten. hvj: 20-10-2010 is idd ook leuk. Achja, als de kleine maar gezond ter wereld komt maakt de datum me geen bal uit Hoest met jou? trui: fijn dat het naar omstandigheden wel gaat met je vriendin. Mooi dat ze troost heeft aan haar paard. En fijn dat ze helpt met de kamer; afleiding voor haar en hulp voor jou! Hopelijk is je echo helemaal goed! Is dat dan al de 20-wekenecho? Willen jullie t geslacht weten? (weet t niet meer, sorry) Hier alles rustig, nouja bij mij dan. De beeb beweegt er druk op los Had net op internet een test gedaan wanneer ik zou bevallen en kwam dan op 21-10-2010 uit, dus volgende week donderdag. Ben benieuwd. Morgen weer naar de vk toe, kijken of het nu wel is ingedaald. Denk van niet; de ene keer zit het hoog en de andere keer niet. tot morgen!
@Hvj: Ik zal eens een foto van haar kamertje maken als alles ook opgehangen is, dan kun je het zien. Fijn dat alles goed met je gaat. @Trui: Fijn dat je vriendin zo veel komt helpen met de kamer. Heeft zij inderdaad ook wat afleiding. Spannend volgende week de echo! @Mama em: Alles dus nog rustig bij jou, baby heeft het goed bij mama! Ik ben benieuwd hoe het bij de vk gaat zometeen. Luka al weer vroeg wakker helaas. Mijn man moet elke ochtend om 6 uur en sinds een paar dagen wordt Luka daar ineens wakker van, erg jammer!