hoi meiden, Zonnestraal: ben benieuwd naar het kamertje geworden. pffff 6 uur is wel errrug vroeg. Ons meisje wordt tegenwoordig ook weer wakker van papa, gelukkig is dat rond half 8. Ze heeft steeds periodes dat ze er wel wakker van wordt en dan weer niet. Hopelijk wordt ze strax niet elke keer wakker vd baby. tot later!
@mama em succes bij de vk straks, ben benieuwd hoe het is Waar heb je dat op internet gedaan, wanneer je gaat bevallen, kan ik ook eens kijken hihi @zonnestraal pff dat was vroeg vanmorgen, jammer dat ze wakkeer word van je man, hier word het mannetje eigenlijk ook altijd wakker als mij man er uit gaat, maar hij hoeft gelukkig nooit voor 7 uur op @simply me, hoe gaat het met jullie nu, keine man helemaal gewend in jullie gezin? @rest sorry even ontschoten verder, hoop dat alles goed met jullie gaat! @all hier vandaag weer eens wezen zwemmen met het mannetje, was echt heel lang geleden Had er steeds de puf niet voor, of we hadden andere dingen te doen, nu konden we gelukkig gaan! Hij vond het erg leuk weer Wel vermoeiend, hij slaapt nu al weer een tijd Hier alles goed verder, verkoudheid enzo is weer een stuk minder, alleen slaap ik heel slecht helaas Zondag helaas vervelende voorweeen, dus dat was minder, ben er de hele middag zoet mee geweest Bij mijn zoontje had ik er ook al last van vanaf een week of 34/35 dus was te verwachten dat het nu vroeger zou beginnen, maar ben er niet blij mee Maar goed hopelijk zorgt het uiteindlijk tegen de tijd dat de kleine man mag komen er voor dat er al wat voorwerk van een paar cm is (had de vorige keer ook gelukkig al 3 cm voordat ik ingeleid werd alleen door de voorweeen elke keer) Fijne middag verder allemaal!
Hai dames, @MamaEm, hoe was het bij de vk? En hier alles z'n gangetje meid! @Zonnetje, is goed zodra die af is willen we zien hoe die eruit ziet. Wil mijn dochters kamer ook gaan opknappen, dus wil ideeen opdoen. @Sterretje, beterschap meid en hopelijk scheelt het je straks voorwerk! @Hier, vanmiddag naar de vk gegaan. Hartje klopt goed en luid, ze vond hem wel boven mijn navel dus best hoog. Heb bloed geprikt en bloeddruk gemeten, mij wegen was ze vergeten maar kan ook volgende keer. Mijn urine was goed en met 30 weken krijg ik een prik in mijn achterste en moet ik een groeiecho maken om te kijken of het nodig is om terug te gaan naar het zh. Was leuk bij de vk zoals altijd.
@Mama em: Ja, daar ben ik ook wel bang voor dat Luka straks wakker wordt van de baby. Zal waarschijnlijk wel die eerste weken, maar het zal ook wel weer wennen uiteindelijk denk ik. Hoe was het bij de vk? @Sterretje: Heerlijk dat je vandaag gezwommen hebt. Leuk om met je mannetje te doen! Balen dat je nu al last hebt van voorweeën, zo vroeg al. Zou wel mooi zijn als je dan idd al een aantal cm ontsluiting hebt als het echt gaat beginnen. Is het allemaal niet voor niets. @Hvj: Mooi dat alles goed was bij de vk. Ben je bij je dochter ook onder controle geweest bij het ziekenhuis dan? Vandaag contact gehad met de vk en ik moet vrijdag een glucosetest in het ziekenhuis doen. Als daar niets uitkomt, laten ze het er maar bij zitten. Ik vind het een beetje raar, want die andere vk doet steeds heel panisch erover en van haar moest ik al gelijk op dieet, maar deze deed er zo ontspannen over. Nou ja, we wachten het maar af!
hoi meiden, sterretje, balen dat je zo slecht slaapt en nu al voorweeen hebt Hopelijk heb je er strax dan idd al een paar cm opzitten als de bevalling begint. Zal zo es effe zoeken waar ik de bevaliingsdatum kon uitrekenen. Las dat iemand dat hier op de site had gedaan en heb er toen naar gezocht... hvj, fijn dat alles zijn gangetje gaat en het goed en leuk was bij de vk. Klinkt alsof je weer wat lekkerder in je vel zit Flinke buik dus? zonnestraal: wat slecht dat die 2 vk elkaar zo tegenspreken/ niet op 1 lijn lijken te zitten. Test dus maar even afwachten. De rest: hoi Alles goed? Hier alles prima. Alles was weer goed bij de vk. Kleine ligt nog niet ingedaald maar dat zegt toch nix. Verder geen bijz. dus was zo weer buiten. Vanavond een beetje last van mijn buik, maar heb t idee dat t vooral mijn darmen zijn en daar reageert mijn buik nu heel erg op met harde buiken. Ben zo benieuwd wanneer de kleine komt Tot morgen ofzo!
Mama em heel spannend voor jou ik wens je een makkelijke bevalling toe Met hoeveel weken is je dochtertje geboren?
@Zonnetje, nee bij mijn dochter liep ik bij de vk. @MamaEm, ja voel me ook beter in mijn vel gelukkig. Balen van de stuit/bekkenpijn maar hoop dat de fysio erbij kan helpen. Fijn dat alles goed bij je was, hopelijk duurt het niet lang meer voor je. Hier mijn BUIK met 20 weken (idd een flinke). Bekijk bijlage 100678
hoi meiden, puella, meisje kwam met 38w6d dus dat zou deze keer overmorgen zijn! Zou van mij wel mogen....we wachten af. Jij al een ei gespot? hvj: mooie buik hoor! Heb je een goede fysio? Ik zou zeggen: zoek er eentje met ervaring op dit gebied! Hier alles goed, nog rustig. Gisteravond even een flinke kramp die minutenlang aanhield en ineens over was, echt vaag. Zonnetje komt nu door, dus nog effe wat administratie wegwerken en dan ga ik de tuin in. Lekker lezen tot meisje wakker is! Fijne dag allemaal!
Hvj mooi buikje is al goed te zien Mama em nou dan is het extra spannend voor je (vaak komen ze rond de zelfde tijd of iets eerder zelfs) neem je rust, zodat jij dadelijk uitgerust kunt beginnen aan de bevalling Heeft de bevalling van je meisje lang geduurd? vaak gaat het een 2e keer ook sneller ik wens je iig een makkelijke bevalling en ben reuze benieuwd naar het geslacht van de kleine
@MamaEm en Puella, het is al echt een BUIK en geen buikje meer haha. De fysio die ik gebeld heb is me aangewezen door de vk omdat ze daar goed in waren bekken enzo.
@hvj mooie buik hoor, lekker mee showen toch! @puella, al een ei in zicht bij jou? @mama em, fijn dat alles goed was bij de vk Hier helaas geen zon gezien hoor, hopelijk heb jij er van genoten! Ik hoop dat deze kleine zijn zus na doet en dus maximaal over 2 dagen geboren word! @zonnestraal idd vreemd dat vk anders reageren he Dezelfde praktijk, maar soms hele andere ideeen! Vrijdag maar even afwachten dus voor je @all hier alles goed, heb het op mijn heupen dat ik de babykamer af wil hebben, maar gaat niet zo snel naar mijn zin... Geduld geduld geduld dus...
Nee... nog geen ei gespot ik ben benieuwd of ik er een krijg deze maand, want volgens de gynaecoloog kon dat ook! Hij zei ook: je cyclus kan ook langer zijn.. tussen 6 en 8 weken Ik had wel al enkele dagen vruchtbaare afscheiding.. maar ook dat is weer helemaal weg! Ach ja, gewoon wachten op een ei of ongi
@sterretje, dank je. En idd geduld loont! @simplyme, tot straks. @puella, hopelijk duurt het niet lang meer.
@Mama em: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Kleintje nog niet ingedaald dus, dat is bij de tweede toch altijd later he. Alles nog steeds rustig bij je? Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten! Ik ben ook erg benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt. @Hvj: Mooie buik hoor! Leuk dat je nu zo goed ziet he! Balen van je klachten, hopelijk helpt de therapie een beetje. Bij mij is het gewoon bijna over nu, ook wel apart, maar ik doe ook wel heel rustig aan, dat scheelt wel. @Sterretje: Herken het helemaal dat je de babykamer af wilt hebben. Ik wil het ook liefst nu klaar zijn. Maar het bedje heb ik al helemaal opnieuw geverfd en nu nog een kastje en de rest moet mijn man doen, dus moet ik weer afwachten! Moeilijk!! Schiet het bij jullie al een beetje op? @Simply me: Tot later! @Puella: Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op je ei of mensturatie! Ik ga zometeen naar de vk en krijg dan weer een groeiecho. Ben benieuwd of hij nog steeds binnen de lijntjes zit.
Goedemorgen meiden, Ik doe nog effe een poging wakker te worden; beroerde nacht gehad. Meisje is naar kdv en ik zit met een kop thee op de bank. Dacht vannacht effe dat het ging beginnen: megamaagzuuraanval en misselijk en buikpijn. (Flinke diarree en rennie en toen toch weer geslapen) Nu alles weer rustig, ben alleen moe. Later meer....
Ben ik weer.... (wakker word ik denk ik niet meer vandaag ) puella, ben benieuwd wanneer je ei of ongi komt. Ik heb er volgens de papieren bij de eerste 3 uur over gedaan incl. 4 minuten persen! Snel dus. Al klopt die 3 uur niet en moet dat 5 uur zijn volgens mij. iig snel voor een eerste (die ook nog eens in stuit lag) Dus ik verwacht een hele snelle bevalling en ben stiekum bang dat het daarom tegen gaat vallen. Achja, we zullen zien... hvj: hoi sterretje: gisteren nog lekker met meisje in de tuin geweest, was hier heerlijk als de zon er was. Jullie geen zon meer gezien? Hopelijk schiet de kamer snel op dan. Ik herken het helemaal: als t eenmaal in mijn kop zit moet het ook gelijk af zijn simplyme: lekker aan t genieten? Hopelijk gaat alles goed! zonnestraal: suc6 met de groeiecho, hopelijk is alles goed. Een 2e daalt meestal idd later in. Al heb ik af en toe het idee dat de baby er aan de bovenkant uit wil Hij/zij zit dan heel hoog en duwt helemaal tegen mijn ribben, lijkt wel alsof de billetjes er overheen hangen. Vandaar waarschijnlijk die mega-maagzuuraanval vannacht En nu duwt ie zo omhoog dat ik het achterin mijn ribben voel. Maar verder gaaat het goed hoor Ben zoooooo benieuwd naar de kleine. Ga dadelijk even vast (een deel vd) enveloppen beschrijven. Kan maar gebeurd zijn. En bedenken welke adressen ik nog mis. tot later!
@puella nou hopelijk gewoon wachten op je ei en niet al op een ongi! @mama em he wat jammer dat niet door gezet heeft zeg, was een mooi begin geweest! Vandaag lekker rustig aan dus! Succes met de enveloppen, kan je idd maar gedaan hebben he! @zonnestraal, heel veel succes met de echo! Hopelijk valt het mee en is de kleine nog netjes tussen de lijnen! HIer nog aardig wat te doen helaas, manlief wil het plafond op nieuw aan gaan smeren en verven, terwijl dat dat eigenlijk al klaar was, daarna nog de radiator en raam bekleding maken en verven, de muren verven en plinten leggen, en de andere plinten en deur en de posten nog verven Dus nog genoeg te doen haha Nou ja ik wil dat hij het af heeft voor dat ik verlof heb Kan zelf niet veel meer doen, alleen helpen met de muren verven, dus dat doe ik ook, maar verder kan ik alleen maar hem achter zijn broek aan zitten haha
@Mama em: Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Vandaag maar even proberen bij te slapen dan! 5 Uur is echt snel ja en maar 4 minuten persen! Hopelijk valt het niet tegen en heb je nu weer zo'n snelle bevalling! Lastig dat de kleine nog zo hoog ligt. Niet echt lekker. Ik zit hier ook vaak naar adem te happen omdat de baby zo hoog ligt, heb soms echt adem te kort daardoor. @Sterretje: Genoeg te doen dus nog op de babykamer. Is je man ook zo'n perfectionist dat alles goed moet? Mijn man wilde ook alle muren ineens opnieuw gaan isoleren, maar dat vond ik toch niet zo'n goed idee, dan komt het helemaal nooit af! Ik ben net terug van de vk en alles was in orde. De baby groeit volgens zijn eigen lijn en is dus niet ineens veel groter geworden gelukkig. Schatting op 40 weken is nog steeds 8 pond, voor mij een kleintje! Over 2 weken mag ik weer!