♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 Rozemarijke (33 jaar en 2e kindje) ~ Ronde 3~ NOD 4 november? TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Mama em (30 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ???????????? Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend ? GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Trui 18 oktober - 20 weken echo Zonnestraal 26 oktober - vk en groeiecho Hvj 01 november - controle zh Trui 16 november - controle vk
Hey meiden, been het ff niet bij hoor Hoop iig dat de laatste loodjes voor alle meiden die op de laatste weken lopen, een beetje soepel gaan Hier een paar slechte nachten, dus blij dat de geplande teamdag van vandaag niet doorging en ik gewoon lekker thuis aan het werk ben... Hoef niet zoveel uren te maken vandaag, gisteravond een gesprek gehad dat enorm uitliep, dus hoef vandaag nog maar 3 uur te werken en dan heb ik m'n uren voor deze week weer binnen En dan lekker een week vakantie. Gaan met onze dame maar eens even doorzetten de nachten in: ze wisselt nu af met goed slapen en dan ineens wakker worden 's nachts en niet meer willen slapen. Als we dan toch wakker zijn, dan maar even doorzetten, (tot nog toe hadden we steeds zoiets van: we laten het maar ff voor wat het is, dan slapen we tenminste met z'n allen, als ze een voeding krijgt). Vannacht heeft ze gehad tegen 1 uur, toen ik thuis kwam van werk, en daarna niet meer. Na een heel krijsdrama bij mijn man, is ze denk ik rond 5 uur in slaap gevallen en heeft tot 8 uur geslapen, dus 7 uur zonder voeding gedaan. Blijkbaar kan het dan wel... Dus vannacht maar ff doorzetten en dan gaan we morgennacht zeker weten lekker slapen: wij gaan naar Symphonica in Rosso en Thirza gaat slapen bij de gastouder, die halen we zaterdagochtend weer op
@Zonnestraal Mijn kleinste bNeeoef krijgt nog gewoon bv. Ik temp sinds 3/9/10 en ben deze week voor het eerst ongi geworden... @Simpleme Ik heb inderdaad getandemd Allemaal bedankt voor het vriendelijke welkom!
Velobabe leuk dat je hier mee komt kletsen Lijkt me heel apart tandem-voeden ik zou het ook graag willen.. want ik wil mijn jongste net zolang voeden als de oudste (dat is 2 en een half jaar) dus als er nog snel een kleinte bij mag komen.. ga ik het zeker doen Zou leuk zijn als er nog meer meiden komen, die borstvoeden en graag zwanger willen worden
Het is heel bijzonder om een kindje te voeden. Dus 2 kindjes voeden was heel bijzonder. Hoop dat het bij jou ook gaat lukken.
@Zonnetje, fijn dat het goed gaat met je ukkie! Op naar de volgende echo. @Rozemarijke, balen van de slechte nachten. Hopelijk trekt dat gauw bij en leuk een dagje weg zonder de kleine. @Veloable, knap hoor meid tandemvoeden! @Puella, zou idd leuk zijn als er meerdere komen kletsen die bv geven en zwanger willen worden. @MamaeM, balen dat het niet door heeft gezet maar goed het komt wanneer het moet komen. Iig succes als het zover is.
Fijn.. dat je voor het eerst ongi bent geworden ook goed dat je tempt.. zo leer je veel over je cyclus Had je een eisprong? zo ja, hoelang was je LF?
Ik had een eisprong. Tenminste dat geeft hij aan en ik had ook al zo'n gevoel. Hoopte dat het raak was, maar was niet zo dus. Nu in ieder geval wel het begin van een cyclus. Waar kan ik zien hoe lang de LF is?
Heb je je kaartje op FF staan, dat programma geeft automatisch je eisprong aan 8) dan zie je gelijk hoelang je LF is Hier kun je zo'n kaartje maken: Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
Hai meiden, Het is dus gisteren niet gelukt om bij te lezen en te reageren.. Nu wel bijgelezen, maar ik moet zo weer weg, dus lukt het reageren mij weer niet... Ik kom snel weer even bijkletsen.. Hoop vanavond en anders morgen (of overmorgen..) Liefs!
Ok. De dagen na de eisprong tot aan de ongi. Hoeveel zijn dat er meestal dan? Als het te weinig dagen zijn is het niet gunstig toch?
Hoeveel had je afgelopen cyclus? Ik had pas na mijn eerste ongi een ei en meestal tussen 3 en 6 dagen (een half jaar lang ongeveer) nu sinds kort (ook dankzij tarwekiemoliecapsulles en veel groene thee) tussen 10 en 12 dagen, toen heb ik op de borstvoeding gelet (ik gaf nog steeds tussen 6 en 8 voedingen aan mijn dreumes) zoontje dronk nog 4 of 5x en was ik gelijk zwanger Maar met 9 of 10 dagen tussen ei en ongi heb je goede kans op zwangerschap Vertel eens hoeveel daten waren het? ik ben nu wel nieuwsgierig
@Rozemarijke: Balen van de slechte nachten. Hopelijk helpt het om haar 's nachts niet meer te voeden. Zal wel even pittig zijn, maar als het helpt is het wel de moeite waard. Veel plezier vanavond! @Velobabe: Lijkt mij ook heel bijzonder om 2 kindjes aan de borst te hebben. Fijn dat je ongesteld geworden bent en een lf van 11 dagen is super! Je kunt dus zwanger worden. @Simplyme: Doe maar rustig aan hoor, het zal wel druk genoeg zijn nu voor je. Tot later! Luka heeft vandaag voor het eerst op haar nieuwe kamertje geslapen en dat ging gelijk goed. Ze slaapt nu ook al weer lekker. Ze liep ook steeds te roepen dat ze haar kamer zo mooi vond. Heel schattig. Zo is het geworden (moet nog wat kleine dingetjes ophangen en gordijnen maken, maar het is verder zo goed als af): Bekijk bijlage 101392
kom ff snel hoi zeggen: HOI Ben nog niet bevallen, maar lekker bezig geweest. Samen met mams in huis gepoetst en daarna heerlijk geslapen. Tot dadelijk of morgen of ???
hey meiden!! ik kreeg een pb van zonnestraal, dus ik laat weer even iets van me horen. Heb nog een paar keer naar ons bv forum gezocht, maar kon hem niet meer vinden *schaam* want bedenk nu ineens dat ik in mijn berichtengeschiedenis natuurlijk makkelijk het forum kan terugvinden. teruglezen is iets te veel werk, dus ik ga vanaf nu proberen weer af en toe mee te kletsen. even update van mijn kant: Ik ben intussen 26 weken zwanger en met de kleine gaat het goed. Hij (ja jullie lezen het goed, weer een jongetje) groeit erg goed en ik word vanwege het gewicht van mijn vorige zoontje daarom extra in de gaten gehouden. Op dit moment gaat het ongeveel gelijk als de groei van mijn andere zoontje maar het gewicht lijkt dit keer meer in de lengte te zitten ipv in de buik en hoofd (waardoor de bevalling van mijn zoontje erg moeizaam verliep) Wel gaat het met mijn bekken helaas nog steeds niet goed. Ik heb intussen hulp in de huishouding en moet zo min mogelijk doen. Werken gaat gelukkig nog wel, ik heb zittend werk. Ik ga 1x pw naar de fysio en heb intussen 4 verschillende gehad. Ik loop nu bij de beste bekkenfysio in deze omgeving en ze lijkt iets gevonden te hebben wat mede oorzaak kan zijn van mijn klachten. Mijn bekkenbodem is te gespannen, wat doorspeeld naar alle spieren in mijn rug, bil en benen. Dit schijnt ook mee te hebben gespeeld in de moeizame bevalling van mijn zoontje. Terwijl de meeste na een bevalling een slappere bekkenbodem krijgen, is die van mij alleen maar meer gaan aanspannen. (heb een inwendig onderzoek gehad, is geen pretje) Maar ben erg blij dat er iets is gevonden wat hopelijk te verminderen is. Of het resultaat geeft moet ik allemaal nog afwachten. Mijn zoontje begon een maand terug spontaan de borst te weigeren. Daar ben ik dus helaas mee moeten stoppen. Vond dat toch wel een heel moeilijk punt. Van de een op de andere dag wilde hij ineens niet meer. Ik hoopte in ieder geval door te kunnen geven tot zijn broertje het over kon nemen. Maja, het is niet anders. Heel verhaal zo, maar dit is een beetje wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Ik zou het wel leuk vinden als nieuwe meiden zich nog even kort zouden willen voorstellen, dan weet ik ook met wie ik praat Ik ben sarah en ben 26 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik heb een zoon van 07-08-2009, woon samen met mijn vriend en ben 23 jr. Mijn vriend heeft een veehouderij waar hij 7 dgn pw mee bezig is, de opvoeding en verzorging van onze zoon komt dus eigenlijk alleen op mij aan. Daarnaast werk ik 4 dagdelen verspreid over ma, di,wo en do als balie/administratie/ tandarts assistente. zo dit is weer een pagina vullend verhaal