Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

@Elmo: Jouw Renée is op dezelfde dag jarig als mijn oudste en mijn jongste! :D Mooie dag he?! ;)

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik zit net te kijken soms verbaast het me hoelang ik al borstvoeding geef hoe zijn bij jullie de reactie van mensen van buiten af dat je zolang voed

wat een vragen hihi

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    So meiden, ik probeer beetje bij te blijven door ook steeds mee te lezen via mn ipod, maar het gaat opeens zo snel. Wordt gezellig hier :D
    thanx voor het geven van hoop en duimen.
    Ikga proberen bij te houden via mn ipod elk keer :p

4. SimplyMe

Nee toch? Daar zou ik flink van balen hoor. Ik ben van al mijn meiden heerlijk thuis bevallen. Ik zou niet anders meer willen. Waar heb je dat gelezen dan?

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    4 januari is een prachtige dag haha.

ik werk 24 uur en wil dat ook zeker blijven doen, even uit de kinderen is ook heerlijk:D

6. eeva

eeva Niet meer actief

Voor wie is deze vraag Rosa? :)

7. SimplyMe

Wij hebben tijdens de zwangerschap van kindje 3 besloten dat ik voorlopig fulltime thuis blijf met de kids tot de jongste naar school gaat. Dan begin ik weer. Mijn vriend heeft gelukkig een goed betaalde baan en we hebben een mooi spaarpotje als reserve. Maar dit kan niet jaren zo doorgaan hoor. Dit is ook een van de redenen dat we snel voor het laatste kindje gaan.

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Simpyme op teletext rtl 4 geloof ik.

eeva een algemeene vraag voor iedereen hihi

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik ben ook op 4jan jarig ind een mooie dag :)

Ik werk drie dagen in de week bij een tweede kindje wil ik graag twee dagen gaan werken.

lekker simplyme fultime mam lijkt me heerlijk

10. SimplyMe

@Rosa: Hier vinden onze familieleden het niet vreemd. Mijn man komt uit Afrika en ik uit Bosnië. Beiden culturen zijn gewend aan langvoeden, al ben ik wel een van de weinigen van mijn generatie binnen onze families die het zolang volhoudt. Vooral mijn oma is supertrots. ;)

Binnen onze vriendenkring hoor ik wel verschillende meningen.

@Elmo: Ik kan ook niet wachten om weer te gaan werken hoor. Ik mis dat deel ook wel. Al maakt het vrijwilligerswerk wat ik doe (kids kunnen mee) ook wel veel goed. Het is toch anders.

Zow, en nu ga ik hier weg... Hoezo verslavend?! :p

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

In nedeland zijn ze dat volgens mij niet gewend ik krijg vaak wel opmerkingen zoals het is toch niet prettig om een peuter op je schoot te hebben of ben je niet bang dat je borsten gaan hangen na zo lang voeden. Dit is voor mij meer motivatie om lekker door te voeden hihi mijn man is een spanjaard en staat gelukkig helemaal achter me.

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik ga ook weer wat doen mijn kleine meisje wordt zo wel wakker denk ik.

liefs rosa

13. eeva

eeva Niet meer actief

Rosa, ik heb de eerste 2 en een half jaar gevoed... en het interesseerde me echt niet wat anderen vinden, ik doe het voor mijn kind ;) mijn kleintje ben ik van plan om ook 2 en een half jaar te voeden!

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ik heb voor Nederlandse begrippen lang gevoed al vindt ik het zelf wel meevallen.

Renée heeft ruim 9 maanden gehad en wilde daarna niet meer ( lag ook niet zo makkelijk meer met voeden op mijn mega zwangerschapsbuik ( zie album)

Nikki heb ik 8 maanden gevoed en toen ben ik gestopt omdat Renée zoveel driftbuien had en telkens tijdens het voeden van Nikki, dat werkte niet echt ontspannend...

15. eeva

eeva Niet meer actief

Ik werk niet, ben lekker thuis bij de kinderen... kunnen ze s'middags van school thuis een boterhammetje eten... maar, de hele dag voor de kinderen daar zijn is best zwaar (soms zou je willen afschakelen, met een baan lukt dat beter) :D:D

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Het scheelt hier dat mijn man heel veel thuis is en oma bij ons thuis op wil passen.
    Ze gaan 2 dagen per week naar het kdv en Beau gaat daar pas heen vanaf juni dan is hij een half jaar. tot die tijd past oma op als Dennis toevallig ook aan het werk is...

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe... Wij zijn op 4 januari getrouwd, dus ik vind het ook een mooie dag ;)

Wat leuk dat er nieuwe mensen bij komen, het wordt echt gezellig hier!

@ Kaatjuh: ik moet zeggen dat ik het wel positief vind klinken! Een streepje (hoe vaag ook) komt er niet zomaar, en zeker geen twee keer. Zou overmorgen nog eens testen, hopelijk is ie dan positief!

@ rest: ga morgen weer wat bijlezen, dan is de muppet naar het kdv.

Fijne dag nog!

18. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ marb: Ja nou naar mijn mening was die test gwn negatief en wil ik dat streepje gwn zien. Want als ik normaal kijk zie ik niks, maar als ik echt goedddd staar in daglicht denk ik een wit streep te zien.

@ eeva: Ik weet dat als er een streepje is het dan ook gwn echt een streepje is. Maar ik twijfel heel erg aan mezelf gwn. Mn man ziet het namelijk echt niet.

@ all: Ik heb ontzettende last van mn onderbuik en rug. Het lijkt alsof ik ongesteld ga worden maar het houdt niet de hele tijd aan. Mijn baarmoeder voelt heeeel gevoelig aan zeg maar. Ik heb ook nog steeds vlagen van duizeligheid. Ik irriteer me nu eigenlijk aan die onzekerheid. Ik hoop dat ik gwn of een positieve test krijg of mn ongesteldheid gaat doorbreken. Mijn man zit ook echt ongeduldig te wachten. Ik denk eerlijk gezegd dat ik morgen ongesteld wordt..

19. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kon vandaag trouwens de hele tijd niet reageren omdat ik helaas slecht nieuws heb gehoord. Mijn schoonzus ( vrouw van mn broer) heeft een miskraam gehad. Ze was 12 weken zwanger maar hartje van de baby was al gestopt op 7,5 week. Ze had eigenlijk al een echo afspraak toen ze dus 7,5 week zwanger was, maar ze was toen heeeel erg ziek, een hele erge griep. Dus had ze het afgezegd. Toevallig was hartje dus toen ook gestopt. Ik denk zelf dat het misschien met die griep te maken had?
    Het valt heel erg tegen bij mn broer en zn vrouw de laatste maanden. Het is echt heel erg zielig :(

20. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hey meiden,

elmo: welkom :D Nog gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst! Leuk joh dat jullie er al weer voor gaan! Had ik ook wel gelijk gewild, al ben ik blij dat we het niet gedaan hebben, hoor. Gaaf hoor, dat je zwanger bent geworden zonder ongi te zijn geweest. Enne: billen afvegen tijdens voeden *respect*
    Ga dadelijk even je foto bekijken, klint supermooi: voeden met een dikke buik :p

kaatjuh: als ik het goed begrijp was de test dus negatief en wilde je graag een lijntje zien :( Hoop dat je toch niet ongi wordt. Maak je jezelf niet al te gek he?;)

SimplyMe: moet af en toe ook kei hard lachen om je berichtjes, word er helemaal vrolijk van :p Enne: ben er nog niet uit hoe ik kinderen kan stapelen om er zoveel mogelijk kwijt te kunnen ;):D Hebben 2 kamers boven (nu: de onze en die van ons meisje) en op zolder ook nog 2 slaapkamers. Dus 3 kids moet zeker kunnen. En ik hoop stiekum op een tweeling, aangezien die bij beide in de familie voorkomen en me dat leuk lijkt :) Die mogen dan samen op een kamer, kunnen we 4 kids kwijt :p
    jij zo gek als een deur :( Had ik nu niet gedacht :p:D *krijgt ook een lange neus*

Eeva: lekker thuismama dus, zal idd soms zwaar zijn. Vind het af en toe heerlijk om te werken. Enne 2,5 jaar voeden *respect*. Groot gelijk dat je je nix van anderen aantrekt, zal je best wel commentaar op hebben gekregen lijkt me. (krijg ik nu al met 11 maanden, niet dat ik me er iets van aantrek, hoor)

Rosa: ik werk nu 3 dagen en wil dat ook blijven doen. Vind het een mooie verdeling zo. (werk maandag hele dag, dinsdag middag en avond en donderdag hele dag)

sterretje: fijn dat jullie mannetje thuis is en niet hoeft worden opgenomen. Hopelijk komt hij snel aan nu. Hoe was t op het cb?

marb: eigenlijk nix voor je te melden ;)

Degene die ik vergeet Sorry :)

@ all: hier weinig te melden. Erge ongi deze keer :( Morgen lekker dagje thuis. Moet nodig een hoop schoonmaken/opruimen.

Deel Deze Pagina