@ lentekriebeltje, en hoe was het sporten, lekker even tijd voor jezelf gehad? Hopelijk ging het goed Lastig zo'n periode met je zoontje, hier ook drama;s geweest met verschonen, gaat allemaal vanzelf weer over, maar die fase lijkt voor je gevoel nog zover weg nu! Denk aan jezelf he! @zonnestraal nou als je hulptroepen zo actief zijn,mogen ze hier ook komen hoor haha Fijn dat ze jou iig zo goed geholpen hebben, zit je zelf vast ook lekkerder door in je vel! Hier krijg ik begin volgende week de uitslag pas, het moet op kweek gezet worden, dus dat duurt wel even Als ik klachten krijg moet ik eerder bellen natuurlijk @mama em, goed dat je je niet laat leven door het niet slapen, zo hoe je het n doet, lijkt me heel goed En als er tijd voor is overdag nog even liggen anders toch! Met hoeveel weken sliep je dochter in de nachten door? @all hier niets bijzonders Voel me een beetje downig worden alleen Heb het voor mijn gevoel echt even gehad, en zit er echt even doorheen kan om alles janken ook, heel vervelend Vandaag de kleine dus heel de dag naar het kdv, ik een beetje bijtanken Alles bij elkaar een beetje teveel geweest denk ik, steeds alle extra onderzoekjes en dingetjes, ben ej toch erg mee bezig onbewust en best veel tijd mee kwijt, verder slecht slapen en steeds voorweeen, en dan nog de kleine man die de aandacht vraagt.... Pff echt even genoeg nu, moet eigenlijk nog wat dingen in huis doen, maar eerst even me time nu, vanmiddag ook even proberen te slapen en dan zien we daarna wel weer verder
Sterretje, balen dat je er ff doorheen zit Kan het me wel voorstellen, tis ook allemaal niet nix. Hopelijk voel je je snel beter, tank vandaag maar lekker bij. *hele dikke knuffel* Pff een week wachten op de uitslag is wel lang, maar daar doe je ook nix aan. Onze meid ging trouwens net voordat ik moest werken doorslapen, dus ongeveer met 3 mnd. Zou leuk zijn als onze knul dat ook gaat doen, maar ik reken er op dat het langer duurt. Kan het alleen maar meevallen. Ik heb trouwens ineens het idee dat mijn buik weer dikker wordt Toch maar eens gaan beginnen met buikspieroefeningen, tis echt slappe hap. En ik wil weer goed fit worden. Heerlijk rustig is het hier nu: meisje ligt op bed en mannetje ligt in de box te pitten. Ik effe lekker cup-a-soup gegeten met brood. Nu ff internetten en wat administratie doen: oa. rekening voor kraamzorg (eigen bijdrage) betalen, contract kdv terugsturen etc. Rozemarijke, hoe was t bij de bekkenfysio? alle anderen: alles goed?
@Sterretje: toe aan bevallen dus Die laatste loodjes he? @Mama em: klinkt goed, zo relaxed met beide kids te slapen Bekkenfysio was goed, linkerkant van m'n bekken zit wat vast, dus fijn dat ze ook echt een oorzaak zag. Minder leuk dat dat zo is, maar ze gaf aan dat ik met de juiste oefeningen toch redelijk ongeschonden door de zwangerschap zou moeten kunnen komen Daar gaan we dan maar van uit
rozemarijke, klinkt wel positief. Je moet tenslotte nog een hele tijd Wanneer ga je bellen voor n afspraak/intake bij de vk? Dan is het ineens zo echt vind ik. Hier alles okee, beetje moe Lekker dat het weekend is en mijn man nu ook thuis is. Al is het maar af en toe dat er 2 kinderen echt tegelijk aandacht moeten. En dan is het gewoon even wachten voor 1 vd 2 e vooral niet moeilijk doen (dan maar de oudste voor de tv als ik de baby voed) Fijn weekend nog en voor degene die al gaat bevallen: beval ze!
@Mama em: Goed dat je de knop hebt om kunnen zetten, dat scheelt al zoveel! En het is niet voor altijd gelukkig. Oei, niet fijn dat je buik dikker wordt. Toch maar aan de sport dan idd, heb je daar de puf al wel voor? Heerlijk als je de zorg even kunt delen he. Oudste voor de tv zetten zou ik dan ook doen idd, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken. Ik ben best streng met tv-kijken, maar deze laatste weken van de zwangerschap zit Luka toch echt ook wel eens wat langer dan een half uur te kijken. @Sterretje: Vandaag een betere dag gehad dan gisteren? Het is ook gewoon zwaar allemaal, zwanger zijn en dan nog de zorg voor je oudste en alles er omheen. Dan ben je echt toe aan bevallen of niet? @Rozemarijke: Fijn dat de fysio iets kon zien. Dan kan ze er ook gericht iets aan doen.
Hai meiden, Hoe gaat het met jullie, de kids en de baby's? Hopelijk allemaal goed, hier z'n gangetje. Terug van vakantie, was lekker ff tussenuit te zijn geweest. Wel is de ritme van mijn dochter verstrooid en is ze ziek geweest door de kiezen, slapen gaat moeizaam en eten wil ze nauwelijks. Ff wennen weer voor haar, dus geduld is dé sleutel in dit geval. Ik heb wat last van mijn rug en bekken, maar ja dat hoort er allemaal bij. Morgen maar weer eens een afspraak maken bij de cesartherapie. Heb ik wat gemist? Liefs,
Hoi meiden, zonnestraal: tja, ik denk ook maar steeds: tis niet voor altijd! Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen elke dag oefeningen te gaan doen. en wat meer te gaan wandelen. Ons meisjes zit de laatste tijd echt teveel voor de tv helaas. Al gaat ze vaak ondertussen spelen. Ach, ik let er wel op dat ze niet alleen maar voor de tv zit. eigenlijk vooral met voeden, dus dan wordt het vanzelf minder. Meneer drinkt nu zovaak op een dag. En dan valt hij in slaap om vervolgens kort daarop weer te komen. En niets helpt (verschonen, wakker maken etc.) Jij bijna de magische 37 weken: heerlijk toch? Hou je het nog een beetje vol? hvj: welkom terug in het koude kikkerlandje Balen van je rug/bekken. Hopelijk zit jullie meisje weer snel ik een lekker ritme. Hier niets te melden... Tot morgen ofzo! Sterretje: nog niet bevallen?
Hoi! Zonnestraal, fijn dat je jouw hulptroepen voor hier gaat vragen! Zal de koffie vast klaarzetten voor ze. Wanneer komen ze? Hihi, wat hulptroepen inschakelen moet hier misschien maar echt even, want we zijn van plan om nog te verbouwen voor de kleine komt. Moet eerst de hele zolder opgeruimd en daar staan zelfs nog ingepakte verhuisdozen die er al zo'n 6 jaar staan.... Hoe gaat het met jou verder? Al bijna toe aan de bevalling? Ons ventje is trouwens nu ruim 15 mnd. Vandaag erg lief en leuk, maar het verschonen van de luier blijft soms een ware uitdaging. Mama em, het sporten was heerlijk! (ook geen extra last van harde buiken gehad, dus dat was fijn) Heb nu alweer zin in donderdag, dan mag ik weer. (en ik ben normaal eigenlijk helemaal niet zo van het sporten) Zou jij sporten alweer zien zitten? Sterretje, hoe gaat het nu met je? Las dat je er vorige week even doorheen zat. Hopelijk heb je door de rust die je hebt genomen jezelf weer een beetje op weten te beuren. Of ben je inmiddels zelfs al bevallen? Spannend hoor. Heb je de uitslag van het onderzoek trouwens al? Hoop dat het goed zit. Rozemarijke, ik hoop dat de oefeningen je goed zullen doen! Fijn in elk geval dat je gericht eraan kunt werken nu. Mama em, lekker even kunnen bijkomen afgelopen weekend? Kan me wel voorstellen dat je de tv gebruikt tijdens het voeden. Lijkt me ook erg ingewikkeld, het voeden en de andere uk ook nog om je heen. Ik ben benieuwd hoe dat straks hier gaat. Hvj, welkom terug! Fijn dat je er van hebt kunnen genieten. Waar zaten jullie? (Of had je dat wel verteld... ik weet het even niet meer) Hoop dat je dochtertje haar ritme snel weer oppikt. Oei, ook nog geklooi met rug en bekken, dus. Goed dat je alvast weer een afspraak hebt gemaakt voor c-therapie. Ik ben weer bij, ga nu lekker even kopje thee zetten en wat lekkers eten. Snaaibehoefte!
Weet iemand of Rosa al is bevallen en van wat? @ME, dank je. Ik hoop het ook. @LK, ik hoop het ook dank je. Ben vandaag op kraambezoek geweest en ben vergeten een afspraak te maken bij de c-therapie dus morgenochtend maar ff bellen. @SM, hoe gaat het met jou en de kids?
HAllo allemaal, Kom alleen even snel me melden haha Nog niet bevallen Heb het erg druk gehad de laatste dagen, vandaag weer veel te veel gedaan, dus nu even rustig aan doen Morgen kom ik weer bijkletsen!
Hvj, fijn op kraambezoek geweest?! Wij afgelopen weekend ook. Oooh, wat is zo'n kindje dan toch klein! *smelt* Morgen dan maar niet vergeten een afspraak te maken voor de therapie. Sterretje, haha, heel goed dat je je even meldt! Nu rustig aan doen, hoor! Ik ga snel koken, ben ik eigenlijk alweer wat laat mee.... Daag!
@Sterretje, take it easy meid. @Lk, kook ze! En idd dan is zo een hummel ivm je eigen kind heel klein.
@Hvj: Welkom terug! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Jammer dat je dochter nu zo ontregeld is, hopelijk gaat het snel weer wat beter. Ik weet ook niet of Rosa al bevallen is, ben ook wel benieuwd! @Mama em: Lastig dat je mannetje zoveel wil drinken, dan kom je zelf ook nergens toe dus. Hopelijk is het snel over en krijgt hij wat meer regelmaat. Ja, morgen 37 weken! Het schiet nu echt op, al heb ik wel het gevoel dat ik overtijd ga. Maar, we zullen het zien. @Lentekriebeltje: Jullie moeten dus ook nog verbouwen? Wel leuk om aan te beginnen, maar vaak ook zo'n enorme klus he. Ik ben blij dat wij nu eindelijk klaar zijn! Met mij gaat het een beetje wisselend, de ene dag prima en de andere dag ben ik het zat en wil ik graag NU bevallen! Ik ben er wel echt aan toe en heb er ook gewoon zin in. @Sterretje: Lekker uitrusten vanavond dan maar! Tot morgen!
Dank je. Ik hoop het ook, heb d'r om 20u in bed gelegd ben benieuwd of ze wakker wordt nu ze haar middagdutje heeft gehad vandaag. Ik heb het ff opgezocht en zag dat ze al een week en 2 dagen geleden is bevallen van een meisje genaamd Sabela Maria, leuk.
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 - Een Meisje!!! Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde - Uitgerekend 27 maart 2011 Misoh (33jr-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011 Rozemarijke (33jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 13 juli 2011 GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!! Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!! AFSPRAKEN: Hvj 30 november - controle vk Rozemarijke 13 december - eerste afspraak vk
Goedemorgen allemaal! @hvj, fijn dat je er weer bent meis, helemaal lekker geweest je weken weg? Maak je een afspraak vandaag! @zonnestraal, jippie de 37 weken bereikt, fijn meis! @lentekriebeltje jij was gister zeker laat met het eten, ach ja wat geeft het, lekker een keertje wat later Wel lekker geegeten nog uiteindelijk? Bij jou gaat het ook hard zeg, alweer 22 weken zeg, wow! @mama em nog niet echt een ritme dus, hopelijk komt dat snel! Hopelik slaapt hij rond de tijd doordat je meisje ook doorsliep, dan kun je daar naar toe werken he! @all hier gister heel stom op de trap gevallen toen ik naar boven ging Dacht dat ik urine verloor ivm de schrik, maar later gister middag nog 2 keer De eerste keer wel echt een plonsje, daarna straaltjes Bedacht me later misschien is het wel vruchtwater geweest Vannacht weer 2 keer wat verlies, maar weet nou niet of het urine is of misshcien toch vruchtwater en ik een scheurtje heb ofzo Iemand van jullie ervaring met een scheurtje? Ben al aan het proberen om iets op te vangen, maar ja nu komt het niet, is ook tot nu toe maar 5 keer geweest, en echt een beetje Dus ja ik twijfel wat het nu is, bel de vk zoweizo wel even in het spreekuurtje...
@Zonnetje, hoe was je afspraak gisteren gegaan? @Sterretje, heb net gebeld maar geen gehoor. Probeer het straks weer. Ja heb het lekker gehad al die tijd. Ik zou niet weten of het urine of vw is, zou de vk bellen en kijken wat ze zegt. Je bezeerd gisteren?
@hvj fijn dat het lekker was die dagen! Geen gehoor? Dat schiet ook lekker op, snel nog maar even bellen dus Nee heb ook geen idee haha, dus bel idd straks de vk maar even, weet het ook niet. Verder met niet echt bezeerd gelukkig hoor, op een blauwe knie na haha
@Sterretje, schiet idd niet op maar ik blijf het proberen. Au blauwe knie, hoop dat die gauw beter wordt. Ons wel laten weten wat de vk gaat zeggen he.