@Hvj: Meisje gisteren beter geslapen? Mijn afspraak gisteren was prima. Er is alleen erg weinig tijd, dus even snel echo en weer wegwezen! Wel jammer, maar kindje weer gezien, dus dat was wel leuk. @Sterretje: Het klinkt wel alsof het toch vruchtwater is. Ik verloor zelf ineens een grote plons, dus heb hier geen ervaring mee. Heb je al gebeld met de vk?
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Sterretje (24jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 11 december 2010 Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 - Een Meisje!!! Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde - Uitgerekend 27 maart 2011 Misoh (33jr-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011 Rozemarijke (33jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 13 juli 2011 GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!! Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!! AFSPRAKEN: Zonnestraal 30 november - controle gyn en groeiecho Hvj 30 november - controle vk Zonnestraal 6 december - controle gyn Rozemarijke 13 december - eerste afspraak vk
Ja heerlijk en ik ook, nu slaapt ze weer (middagdutje). Nu het eten aanpakken, ze wil nog steeds geen groenten eten. Er gaat alleen maar pap in. Fijn dat alles goed was, en je de baby hebt kunnen zien.
hoi meiden, even snel: sterretje, das schrikken meid als je valt. Enne, hopelijk geen vruchtwater wat je verliest. Je had best voor de zekerheid even eerder mogen bellen joh. Lijkt me toch een eng idee (al zal het niet zo'n vaart lopen met een eventueel klein scheurtje) Hoop dat je me snapt, ik typ t een beetje warrig geloof ik is iig niet vervelend bedoeld. Hoop dat je niet teveel last van je blauwe knie hebt en dat je snel een goede bevaling hebt. Sterkte! zonnestraal, fijn dat de cotrole goed was hvj, fijn dat meisje en jij goed hebben geslapen. Eten komt wel weer! De rest: HOI Hier sinds gisteren pijn tijdens de bv en baby flinke luieruitslag: spruw. Bah wat een ellende zeg, voeden doet zo'n pijn Heb vd ha zalf gekregen dus hopelijk gaat het snel beter. Zo is voeden verschrikkelijk ipv leuk Achja, komt wel weer goed! Tot morgen....
Hey meiden, Gister de vk nog gebeld en moest langs komen Ze dacht toch echt dat het om een hoge vliesscheur ging, en moest door naar de gyn Ze had al gezegd neem je spullen maar mee, want het is al meer dan 24 uur geleden, dus grote kans dat je ingeleid gaat worden Even schrik natuurlijk, maar daarna er eigenlijk wel vrede mee Kregen eerst onderzoeken van 1 gyn, daarna werd het overgenomen door een andere Die deed heel nonchalant, en omdat mijn vliezen zowiezo niet van onderen helemaal gebroken was, werden we weer naar huis gestuurd met 'het maar moeten aankijken' Was wel even raar, de vk was heel bezorgd en de gyn juist helemaal niet De gyn vond het risico op een infectie bij een hoge vliesscheur niet zo groot, dus was geen reden tot inleiden nog Vk daarna nog gesproken en moest het goed in de gaten houden allemaal, en als ik koorts krijg zowiezo bellen, want moet de baby toch gehaald worden Morgen weer naar de vk en als het dan nog zo is, zei ze al dat ze me waarchijnlijk toch weer doorsturen, want ze vond het zelf wel riskant Vind het wel een beejte raar dat ze zo verschillend reageren, en maak me wel wat zorgen omdat ik nu een beejte het idee krijg dat er onnodig risico word genomen ivm infecties enzo, terwijl we tocha l voer de 37 wken grens heen zijn Nou ja misschien breken mijn vliezen helemaal toch nog wel, dat hoop ik maar en dat het dan doorzet
Jeej, zonnestraal en sterretje allebei over de 37 weken zwanger!!! Zet 'm op, dames! Zonnestraal, goed dat je er zin in hebt! (Bevallen) Jij de verbouwing achter de rug, maar goed ook, want als je zo ver bent in je zw-schap is dat niet relaxt meer. Fijn dat de controle weer goed was. Rosa, als je dit leest...: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! (Hvj, bedankt voor het speurwerk) Sterretje, hihi, gaat het hard bij mij? Heb het gevoel dat ik 'pas' zwanger ben! Jullie termijn als voorbeeld is dat lekker ook nog even zo! Jeetje, wat spannend, vruchtwater aan het verliezen???! Ik ben benieuwd. Kan dat komen door de val, of is dat onzin? Doe een beetje voorzichtig, hè? *leest verder* Wow.... dat lijkt me schrikken als de vk dat zegt! Maar gyn denkt er dus anders over en leidt je nu nog niet in... Hij/zij zal het wel weten, meid en als je je echt zorgen maakt, sta er dan op dat je toch wordt ingeleid. Je hebt je vk achter je, dus geef het dan gewoon aan. Sowieso denk ik goed om je gyn te vertellen dat vk je eigenlijk heeft gezegd dat ze zou willen inleiden. Hoop voor je dat je uk zich snel meldt en dat je een goede bevalling mag hebben! Mama em, bah, wat rot, spruw.... Hoop voor je dat de zalf zijn werk snel mag doen en dat voeden weer een plezier is ipv ellende. Knuffel. Hier verder even geen nieuws. Mannetje wordt weer wakker, dus zal 'm eens uit bed halen, dan kunnen we meteen eten. (Heb ik zelf ook wel zin in!!!) Dag, meiden!
@Hvj: Hier nog een groenteweigeraar. Ze eet geen enkele soort groente, alleen door de macaroni ofzo eet ze het wel. Maar ik blijf het aanbieden en laatst at ze uit zichzelf bloemkool en wortel. Wel nog erg weinig, maar het begin is er! Ik heb er verder nooit moeilijk over gedaan, dan maar niet. Ze krijgt wel multivitamine erbij en eet genoeg fruit. Maar eet jouw meisje ook geen brood? @Mama em: He bah, spruw! Hopelijk snel weer over! Heeft je mannetje er ook last van? @Sterretje: Wel apart dat de mening van de gyn en de vk zo verschilt. Ik kan me voorstellen dat het je toch niet lekker zit. Anders toch maar aangeven dat je echt ingeleid wilt worden, dat kan toch ook met deze termijn lijkt me. @Lentekriebeltje: Fijn dat alles verder goed is met jullie! Luka is gisteren naar opa en oma gegaan en heeft daar gelogeerd. Voor het eerst dat ze zonder ons ook is gaan slapen ergens anders. Normaal is het altijd krijsen en moeten we haar weer op komen halen, maar deze keer ging het dus goed. Ik weet niet of ze vannacht nog wakker is geworden, maar dat zal ik zo wel horen. Ik ben er erg blij mee, want het geeft toch meer ruimte als zij eens uit logeren kan.
@Sterretje: he bah, dat is schrikken idd! @Hvj: welkom terug in ons koude kikkerlandje nog Wat jammer dat je dochter zo van regel is joh! @Mama em: he bah, spruw! Hopelijk slaat de zalf goed aan! @zonnestraal: o, das met de bevalling in zicht ook wel fijn, dat ligeren elders goed gaat! Kun je d'r met een gerust hart wegbrengen als dat nodig is... @all: hier wel OK, met mij dan. Bekken blijft moeilijk doen, maar de oefeningen helpen wel. Vandaag voor de tweede keer geweest en wat actiever m'n bekken op de goede plek teruggezte. Au Thirza gaat niet zo lekker: is al een paar weken aan de diarree/derriepoep. Gisteren gewogen bij Cb voor de 2-jaarafspraak (ze is dinsdag 2 geworden ), en ze is sinds eind oktober gewoon afgevallen: 300 gram. Daarmee het afgelopen half jaar maar 100 gram gegroeid Niet goed dus. Vrijdag met 'r bij de huisarts geweest en die wilde gelukkig haar ontlasting wel nakijken, dus dinsdag 3 monsters ingeleverd op het lab. Nu dus wachten op de uitslag, maar dat duurt me allemaal veel te lang Ze heeft ook echt last, buikkrampen enzo. Zegt ook echt: Mama, pijn! Zo zielig! We hopen nu maar dat het een onschuldige darmparasiet is die gemakkelijk te behandelen is...
Goedemorgen! Zonnestraal, wat fijn dat Luka lekker heeft gelogeerd! Hopelijk is het zo goed gegaan dat ze heeft doorgeslapen, dan laat je haar met een gerust hart weer een keertje ergens logeren. Over groente eten: gelukkig heeft onze vent die kuren (nog) niet, hoewel het er soms wel wat beter in gaat met een lekker stukje vlees. (onze carnivoor) Maar goed, daar mag hij van ons niet zoveel van, dus die stukjes maar erg klein snijden. Ik denk dat het idd het beste is om zo min mogelijk aandacht aan het weigeren te besteden en steeds weer opnieuw voor te zetten. Kan me wel voorstellen dat het lastig is. Sterretje, ben erg benieuwd hoe het nu met je is!!! Wellicht al bevallen?!
@ME, ja zo denk ik nu ook. Balen dat het voeden niet zo gaat zoals je wilt, hopelijk zit er gauw verandering in. @Sterretje, jeetje wat een verschil zeg van reacties. Idd maar goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gwn weer bellen. @Zonnetje, nee de mijne wil ook geen brood. Wel krijgt ze vit.D maar denk niet dat dat voldoende is, wel eet ze fruit (althans alleen mandarijntjes/sinaasappel). Drinken doet ze ook heel veel, maar merk dat ze weer last heeft van kiezen dus kan ook daar aan liggen. @Rozemarijke, balen dat je last hebt van je bekken en je meissie niet zo lekker is. Nog gefeliciteerd met haar 2e verjaardag en hopelijk goed nieuws betreft uitslag. @LK, klopt is makkelijk gezegd dan gedaan (probeer het ook) maar dan maak ik me al gauw zorgen wat over gaat op stress en gevoelens als slechte moeder te zijn. Hoop echt dat het een fase is en niet een begin van een nachtmerrie! @Hier, allemaal z'n gangetje. Dinsdag naar de vk toe, ben benieuwd hoe het met beeb gaat. Over 2 weken een groeiecho laten maken in het zh en vanuit daar kijken ze of ik terug moet naar de gyn.
hey meiden Wi; jullie even snel laten weten dat ik woensdag ben bevallen van onze zoon alles gaat allemaal geod en we zijn weer thuis snel meer! liefs
@Sterretje: Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie weer thuis zijn en alles goed gaat. Ben je toch ingeleid? @Rozemarijke: Fijn dat de oefeningen wel helpen, hopelijk heb je er dan deze zwangerschap minder last van dan bij Thirza. Wat sneu dat Thirza zo'n last heeft van haar buik. Wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk idd iets onschuldigs.
@Sterretje, zo dat heb je snel geklaard. Zat nog te wachten op reactie om te kijken of het je vliezen waren of urine. Maar meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet lekker van elkaar! Knuff
♥♥Lijst ♥♥ Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 ZWANGER: Zonnestraal (27jr-2e kindje) - Ronde 4 - Uitgerekend 14 december 2010- Een jongen!!! Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 - Een Meisje!!! Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde - Uitgerekend 27 maart 2011 Misoh (33jr-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011 Rozemarijke (33jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 13 juli 2011 GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!! Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!! Sterretje - 24 jaar - 2e kindje - 24-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Zonnestraal 30 november - controle gyn en groeiecho Hvj 30 november - controle vk Zonnestraal 6 december - controle gyn Rozemarijke 13 december - eerste afspraak vk
even alleen snel om sterretje te feliciteren: Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie lekker aan het genieten zijn. We horen het allemaal wel! Later meer...
Hoi meiden, Ben ik ook weer even hierzo. Sterretje hartelijk gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk is het allemaal goed gegaan. Ben echt benieuwd naar je bevallingsverhaal. Rust nu maar lekker uit en kom even bij, en geniet van mekaar natuurlijk! Verder gaat het hierzo naar omstandigheden wel redelijk. Extreme last van bekkeninstabiliteit. Kan niet zitten, lopen of staan of liggen. Dinsdag heb ik fysio. @all: hoi! Hoop dat alles goed gaat!
Jaaaa, Sterretje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten. Horen later wel hoe het allemaal is gegaan, kom nu eerst maar rustig bij van de bevalling. Liefs, LK
Hoi meiden, Alles goed met iedereen? Het is zo rustig hier! Het sneeuwt hier trouwens flink, zo'n mooi gezicht! @Kaatjuh: Wat naar dat je zo'n last hebt van je bekken. Ga je morgen voor het eerst naar de fysio of ben je al vaker geweest? Hopelijk helpt het wat! Met mij gaat het wel aardig, al slaap ik heel slecht 's nachts, dus ik ben wel moe. Van mij mag de baby komen, maar het blijft nog afwachten!
Zonnestraal, hier gaat het goed, hoor! Naar dat je zo slecht slaapt, maarehhhh... duurt vast niet lang meer, meid en je bent bevallen! Morgen alweer 38 weken!!! Spannend hoor. Helaas zal het met de nachten dan eerst nog niet veel beter zijn... Hoop dat je een goede bevalling mag hebben en een prachtig gezond kindje! Hier al sleetjes voorbij zien komen, leuk! Maar goed, hou toch stiekem meer van de lente!
Het is idd erg rustig hier. Iedereen geniet van n warme chocomelk op de bank onder de deken denk ik Ja ik heb eruggg veel last zelfs. Het is ondragelijk geworden gwn. K kan egt niks meer bijna. Het is sowieso dommm van mij. Ik had namelijk bij mn eerste zw al bekkeninstabiliteit. Toen ben k wel gwn n paar keer bij de fysio geweest. Maar ik d8 dit keer van ik kan t wel aan zonder fysio. Maar blijkbaar heb ik dus een erg grote fout gemaakt. Ik ga dinsdag voor t eerst naar de fysio. Volgens mjj gaat ze me voor gek verklaren dat ik niet eerder ben gekomen Je ook al slecht slapen? Dat is echt verrot he? Probeer in de middag een beetje te slapen als je kleintje ook slaapt. Of eerder naar bed? Je hebt je rust wel nodig nu je bijna gaat bevallen. Ik hoop dat je snel mag bevallen en natuurlijk een makkelijke bevalling hebt.