Sterretje, ahh dat klinkt niet echt leuk. En vermoeiend zal het zeker zijn ja. K had dat bij mn dochtrrtje ook. Ik liet r dan gwn bij me in bed slapen zodat ik gwn normaal kon slapen. Heb toch ren grote brede bed. En later heb k t er afgeleerd en sliep ze gwn in haar bedje op haar eigen kamer. Je zoontje is pas 2 weekjes, misschien heeft ie je gwn nodig. Heeft ie behoefte aan je warmte en geur en gezelschap!? Maar het blijft natuurlijk uitrindelijk je eigen keuze. Nou, hierzo extreme last van bekkeninstabiliteit. Ik loop nu op krukken, zo erg is t geworden. Ik wil nu egt bevallen. Ben het helemaal zat. Ik wil gwn weer normaal kunnen liggen, zitten, staan en lopen Mama em, ja mn zus is bevallen. Vrijdag van een jongentje van maar liefst 4,5 kg! En ze is niet ingescheurd. Knap he @rest: hoi!!!
@kaatjuh, jij bent ook gewoon de 37 weken al voorbij, wat is dat snel gegaan zeg! Wat ontzettend rot dat het allemaal niet zo lekker meer gaat lichamelijk, kan me voorstellen dat je nu dna ook gewoon wilt bevallen Ik duim voor je meis! @mama em, wat goed dat hij uit een flesje al 2 keer heeft gedronken, echt super geod! O en wat balen van je borstontsteking, gelukkig si het weer achter de rug, maar lijkt me echt geen pretje! Goed dat je met de vk overlegd hebt, gewoon dan kijken mocht het zover zijn tegen die tijd! @rozemarijke wat fijn dat alles prima was bij de vk! Thirza vond het ook allemaal wel leuk dus! Jammer dat je het hartje nog niet gehoord hebt, maar dat komt de volgende keer wel! Spannedn hoor! Niet meer misselijk geweest hoop ik? @all thnx voor alle adviezen voor het slapen! Eigenlijk doen we dat allemaal al, maar het leek vannacht beter te gaan gelukkig Hoorde ook dat kleintjes 3 dagen nodig hebben om aan iets nieuws te wennen, dus als dat zo is, zal het vandaag of morgen nog beter moeten gaan haha Hebben vannacht iig veel beter kunnen slapen en vanmorgen even nog een uurtje terug gegaan, dus alles is al veel zonniger! Kleine man is alleen heel erg verkouden, dus het drinken gaat nu weer wat moeilijker allemaal voor hem, houd ook nooit op haha Nou ja we steken er gewoon veel tijd in, dan komt het helemaal goed! Hij begint nu prompt te huilen, etenstijd haha! Fijne middag!
Sorry dames dat ik niet zo actief reageer, ben zo moe de laatste tijd. Kleine begint op te knappen dus dat is een zorg minder gelukkig. @Aan alle mama's die het ff zwaar hebben een dikke knuff. @Kaatje, balen van je bi en hoop voor je dat je er niet al te lang mee hoeft te lopen. @Zwangeren, hopelijk is het nog uit te houden dames. Hier sinds vandaag wee-achtige gevoel denk de indalingsween. Doet soms wel pijn moet ik zeggen, verder nog steeds last van rug en bekken. Morgen naar c-therapie en daarna naar de vlos toe.
Sterretje, ik ben 36 weken en 2dagen. Mijn banner was nog ingesteld op de oude uitrekendatums. Ik heb er namelijk 2 gekregen, 4 januari en 10 januari. Ik hou ze allebei wel een beetje aan eigenlijk, ondanks dat ze zeiden dat ik gewoon 10 januari moet aanhouden. Dank je wel voor het duimen! En fijn dat het weer goed gaat met je zoontje zn slaapritme enz. Hvj, ja het is echt klote. Ik hoop ook dat ik snel mag bevallen en dit overgaat.
@Kaatjuh: balen van je BI. Bekkentherapie helpt dus niet? @Hvj: sterkte en maar hopen dat je je snel nog weer even fit voelt Kun je straks hopelijk wel lekker genieten van je verlof nog! @Sterretje: och ja, die eerste tijd, dan is er eigenlijk altijd wel wat he? Nouja, hopen ook maar dat dat snel beter wordt! @Mama em: nou, gelukkig was je er op tijd bij zeg! Fijn dat je het met 1,5 dag hebt kunnen keren! @all: hier alles OK, vrijwel niet misselijk, als ik dus maar op tijd eet. Bekken doet af en toe lastig, maar is vooral als ik oefeningen even wat minder heb gedaan of allerlei belastende dingen heb gedaan. Thirza knapt ook op, nog een paar dagen AB en dan zit dat erop. Ze vindt het gelukkig lekker, gisteravond bij het zien van het flesje: Jeeej, nam! Wordt nog wat als de kuur klaar is.... Maar ze begint weer veel meer te babbelen en weer nieuwe woordjes erbij, ds ze knapt echt op. Gelukkig maar, want morgen gaan we op familieweekend met mijn familie. Was vorig jaar een regelrechte ramp, (vanwege Thirza dus, die trok dat gewoon niet) dus we hopen op iets meer rust dit jaar...
@Kaatje, knuff meid. @MamaEm, hoi *zwaait terug*. @Rozemarijke, ik werk niet dus heb ook geen verlof maar hoop idd wel dat ik de laatste loodjes doorkom. Fijn dat het daar bij jullie allemaal lekker gaat. @Hier, vanochtend naar de vlos geweest. Met uk/bloeddruk gaat het goed, weeen/krampen van gisteren kwamen doordat uk probeert in te dalen (baby lag vanochtend gwn weer lekker met het hoofdje boven). Ik moest het rustiger aan doen, tjah makkelijker gezegd dan gedaan als je het hele huishouden+opvoeding in je uppie draaiend probeert te houden.
Hallo meiden, Ik ben jullie niet vergeten hoor! Hier gaat het allemaal goed, alleen nog steeds erg druk met heen en weer reizen... Hopelijk is dat ook weer snel afgelopen. Maar met de kids gaat het lekker. Shafiq groeit goed, lacht veel en kletst tegen alles en iedereen aan. Zo schattig. Verder is het nog steeds een relaxt mannetje dat weinig huilt, goed slaapt en eet als een gek. Hihi.. Nou, was even heerlijk ego.. Sorry... @Kaatjuh: Hup! Ga jij eens bevallen! Je mag toch al? Liefs!
Rozemarijke, nee nix helpt. Het wordt alsmaar erger en erger. Elke keer als ik me wil omdraaien in bed, gaat dat met veel gekreun/geschreeuw en pijn gepaard. K wil het liefst nu gelijk bevallen. Hvj, knuff terug! Simplyme, ja dat wil ik maar het liefst, bevallen. En wel nu maar k denk dat k gewoon weer overtijd zal zijn net als bij mn eerste. K heb wel voorweeen en ben erggg misselijk laatste dagen. Weet niet wrm!?
Ik ben er nog, hoor meiden! Vluchtig wat bijgelezen, maar even geen tijd om uitgebreid te reageren, mannetje is erg hangerig de laatste tijd. Ik ben zelf erg moe, slaap vaak slecht. Moet het ook rustiger aan doen van vk vanwege veel harde buiken die soms pijnlijk zijn. Hmmmm, lastig met zo'n kleine uk erbij om weinig te tillen. Kaatjuh; wat ben jij alweer ver! Hoop dat je snel mag bevallen, want het valt je nu erg zwaar lees ik. Knuffel voor jou. Later deze week meer! *zwaait naar iedereen*
♥♥Lijst ♥♥ TIJDELIJK AFWEZIG: Pinjo (30 jr-2e kindje) - NOD ? - Ronde 2 Puella (35+jr-3e kindje) - NOD ? - LF 10-12 ZWANGER: Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ronde 5 - Uitgerekend 04 januari 2011 - Een Meisje!!! Sarah1987 (23jr-2e kindje) - Ronde 0 - Uitgerekend 23 januari 2011 Hvj (26 jaar-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2010 - Een Meisje!!! Trui (26 jaar-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 8 maart 2010 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ronde - Uitgerekend 27 maart 2011 Misoh (33jr-3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011 Rozemarijke (33jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 13 juli 2011 GEBOREN: SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!! Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!! Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!! Sterretje - 24 jaar - 2e kindje - 24-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN ZOON!!! Zonnestraal- 27 jaar - 2e kindje - 04-12-2010 - 4230 GR. - 55CM. - EEN ZOON!!! AFSPRAKEN: Hvj 28 december - groei-echo zh
@Kaatjuh, jij bent de eerst volgende spannend! @Sarah en Misoh, hoe gaat het met jullie en je kleine? Lang niks gelezen van jullie. @Trui, weten jullie al wat het gaat worden? @Sterretje, hoeveel woog je ventje bij de geboorte en hoe lang was die (ivm lijst)? @Rosa, hopelijk lezen we nog wat van je. @Alle bevallen dames, hoe is het nu met bv geven en je dreumes/peuter? Geen jaloezie?
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens! Ik moet nog erg wennen aan alles en heb wat last van somberheid, vandaar dat ik hier even wat minder ben. Verder gaat alles heel goed hoor, Jesse doet het super en Luka is ook helemaal gewend. Ik heb wel alles bijgelezen, maar heb even geen puf om te reageren. Hopelijk ben ik snel weer wat meer hier te vinden!
@Kaatjuh: he, wat naar! Zou inleiden geen optie zijn? Iig uiterlijk op je uitgerekende datum ofzo? Zou ik bespreken met je VK hoor! @Hvj: hmm, ja, druk dus... Nou, hopelijk kun je wel wat rust pakken heir en daar Die weeen al een beetje weggetrokken dan nu? @Zonnestraaltje: helemaal logisch toch, je bent net bevallen joh! Rustig aan doen hoor! Fijn dat het met de beide kids wel goed gaat! @all: hier terug van familieweekend, is heel goed gegaan. Vrijdag ging Thirza niet slapen in de auto, (eerste kwartier alleen maar heel hyper: "oma, oma, oma" ). 's Nachts niet heel denderend geslapen, maar zaterdag lukte 's middags slapen wel en daarna ging het super! Ze is nu geloof ik wel ziek aan het worden, heeft weinig gegeten, hele dag al chaggie en na het eten alleen maar tegen me aan gehangen. Nouja, gaat rond... Met mij alles goed, voel me echt super. Hier en daar wat last van m'n bekken, maar de oefeningen, (voornamelijk met opgetrokken knieen wijdgespreid liggen, 't is geen gezicht ), helpen heel super! Ook niet misselijk, enkel een wat gevoelige maag als ik te lang tussen de eetmomenten heb. Wat een verschil met de zwangerschap van Thirza zeg! Nu dus hopen dat dat ook iets zegt over de gezondheid van dit kleine mensje
@Zonnetje, logisch meid je bent niet zolang bevalen. Maar iig fijn dat het met je beiden kids goed gaat, knuff! @Rozemarijke, buikkrampen zijn zo goed als weg gelukkig. Beterschap met je meissie en fijn dat je zwangerschap goed gaat.
Hey meiden, het is 03:15 en ik ben nog steeds wakker. Ik kan maar niet in slaap vallen dus dacht laat ik maar ff reageren. Nog geen bevalling in zicht in ieder geval. Buiten af entoe voorweeen, voel k niet echt iets bijzonders. Ik voel wel dat de baby erg laag zit want moet egt de hele tijd nr de wc en het is ook erg pijnlijk omdat ze erg tegen mn bekken drukt. K heb vandaag om 10:10 de gyn, ben benieuwd of ze gaat checken of ik ontsluiting heb of nie. Ben nog wel vroeg maar toch. Rozemarijke, ik zou zelf niet ingeleid willen worden. Dat werd k bij mn 1e zw en it was like hell. Dus ik hoop nu echt op n normale bvalling enz. K moet over mn bekkenpijn heen zien te kijken. Al is het natuurlijk onmogelijk, maar toch. Alhoewel, thanx voor je tip Nou jullie horen t wel als er verandering komt.. Liefs
Oh ja weet even niet meer wie het vroeg, maar de kleine was 50 cm en 3680 gr bij de geboorte! Dus was een flinke geweest als hij pas met 40 weken was geboren, ben echt blij dat het 37 weken was voor zijn gewicht haha Schatting van de vk klopte dus niet hoor, had toch niet voor niets al zo vroeg een veel te grote buik voor de termijn