Hoi hoi meiden, ben ik ook weer ff. Nog steeds geen pc om uitgebreid te kunnen reageren dus moet het nog met de iphone doen. Hier gaat het wel goed allemaal. Ben nog steeds aan het bloeden omdat ik gelijk al n menstruatie heb gekregen. Dus bloed al ruim 5 weken non stop. Niet leuk! Verder heb ik geen last meer van mn hechtingen gelukkig. Ik wil nu een spiraal latwn zetten maar ben bang. De gyn legde me uit hoe t in erin wordt gedaan. Pfff, vindt het erggg eng. Ik ben iemand die snel in paniek raakt door pijn enz. Ik lees altijd alles mee alleen is lastig reageren. Maar ben blij dat het goed gaat met iedereen. Simplyme, nog bedankt voor de info iver tsr!
@Sterretje: Wat heerlijk dat het wat beter gaat met je kleine mannetje. Wel lastig dat je zo druk bent met politieagentje spelen, hopelijk gaat het snel wat beter daarmee. Lekker dat je nog een paar weken vrij bent, heerlijk nog even rustig aan doen. Lastig blijven die nachten wel he, gaat toch een beetje opbreken! Hopelijk gaat je mannetje snel wat langer slapen 's nachts. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Bij Luka duurde het een jaar, dus ik hoop dat het nu weer zo lang wegblijft! @Mama em: Heb je al een kolf gevonden? Lijkt me idd wel heel handig om een dubbele kolf te kopen, zeker als je nog een derde wilt. Kan best zijn dat Luka hongerig is 's ochtends, want ze eet heel slecht 's avonds. Ze krijgt nu af en toe, als ze slecht eet, weleens een banaan ofzo, maar wil dat niet te vaak doen, omdat ze dan misschien niet meer wil eten als ze weet dat ze daarna toch nog wat krijgt. Even beetje lastig nu, maar dat zal ook wel weer overgaan. Wat fijn dat je je ritme weer te pakken hebt. Heerlijk dat het allemaal zo lekker gaat! Lekker genieten dus. Jouw meisje heeft dus ook van die driftbuien? Hier nog zo'n driftkikker. Toen ik zwanger was, bleef ze ook vaak midden op straat zitten. Liep ik daar met aan allebei de armen een tas en dan haar zien mee te krijgen! Nu doet ze dat gelukkig niet meer, maar thuis heeft ze nog regelmatig een driftbui. Ik negeer het maar en dan gaat het eigenlijk vanzelf wel weer over. @Simplyme: Gelukkig dat je weer wat aan het opknappen bent. Zo vervelend als iedereen ziek is! Ik wil dat ook eens proberen om Jesse in de draagdoek te doen en dan naar de stad, maar ik vind het zo zwaar, heb jij dat niet? Nu laat ik Luka lopen en Jesse in de kinderwagen en naar de supermarkt gaat dat wel goed, maar als ik even de stad in wil is dat net te ver lopen voor Luka en moet ik haar op de terugweg dragen. Niet echt een succes, dus dan zou een draagdoek wel handig zijn. Toch maar eens proberen binnenkort. @Rozemarijke: Jammer dat je niet meer meekletst, maar je kan niet alles bijhouden natuurlijk! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. @Hvj: He meid, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Sterkte meid, hopelijk gaat het nu snel beginnen voor je! @Kaatjuh: Fijn dat je geen last meer hebt van de hechtingen. wel erg vervelend dat je al zo lang bloedt, dat wordt je wel zat. Spiraaltje laten zetten heb ik geen ervaring mee, dus ik kan je niet zeggen of dat erg pijnlijk is. Hier even twee lastige dagen achter de rug. Jesse huilde ineens weer erg veel en ik kreeg hem op geen enkele manier rustig. Ik raakte er bijna van in paniek, maar vandaag gaat het weer erg goed en is hij lekker vrolijk.
Hallo meiden, Echt grappig hier. Zo is het heel druk en zo weer doodstil... Hoe gaat het met iedereen? Geen Hvj-beeb? @Kaatjuh: Hier ook eentje die al maanden bloed... Ik baal er enorm van... Ik bloed sowieso na de bevalling lang (7/8 weken), dat had ik bij de andere kids ook. En net toen het kraambloeden bijna gestopt was heb ik een mirena spiraal laten zetten en nu bloed ik nog steeds elke dag een paar druppeltjes... Ook al 2x gemenstrueerd (maar 3 dagen). Waardeloos, maar goed, het hoort erbij de eerste tijd na het plaatsen, lees ik. Verder ben ik heel tevreden over de Mirena hoor en als we deze ellende gehad hebben, dan ben ik voor 5 jaar klaar. Het plaatsen vond ik reuze meevallen. Ik was zo klaar. En de pijn viel ook mee, deed eigenlijk geen pijn, meer even een rotsteek, net zoals bij oorbellen schieten, zeg maar. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring. Ik zeg gewoon doen! Suc6! Hoe gaat het eigenlijk met de meiden? Ik heb nog steeds geen PB gehad... Hoe heet ze? Hoe ziet ze eruit? Ik ben reuzebenieuwd! @Zonnestraal: Het dragen begint wel zwaarder te worden idd, vooral lange stukken, maar het is nog te doen. Hij weegt nu 7 kg. Wat ik ook wel eens doe is de "gewone" buggy nemen (ipv de kinderwagen) met voetenzak en kap en daar leg ik meneer in, mijn meiden lopen mee. Ik neem de draagzak dan ook mee en als mijn jongste dame het niet meer trekt, dan wissel ik de twee kleintjes even om. Draagzak om, zoon erin, voetenzak eraf, dame in buggy en ready! Maar het blijft een uitdaging (lees: gedoe), met meerdere kleine kids op stap. Hihi... Nou, koffie roept, dus ik ga er weer vandoor! Liefs!
@zonnestraal, ja zeker fijn dat dat achter de rug is, ik was die hechtingen egt helemaal zat! Wat vervelend van die twee lastige dagen. Zo erg is t als ze niet willen ophouden met huilen. Wordt je zo moedeloos van. Maar wel fijn dat het nu weer goed gaat, hopelijk blijft t zo. @simplyme, ja bij mij wil het dus ook maar nie ophouden. Ik heb nu nog steeds paar druppels bloedverlies wat maar niet wil ophouden. En ik heb nog niet eens een spiraal. Hmm jij hebt erndus geen pijn bij gehad. Nou, ik heb een erg lage pijngrens, en ben drm altijd zo angstig voor pijn enz. Ik heb nu sowieso 3 weken de tijd om na te denken. Want ik moet em pas plaatsen als ik weer ongie ben. Haha ja, ik stuur je nu gelijk een pm dan. Anders komt er nooit wat van. Hvj, al bevallen? Ben zeeeer benieuwd namelijk!
Ow ja, heb weer es een vraagje dames. Mijn kleinste is "verslaafd" aan mn borst zeg maar. Ze wil letterlijk de hele dag elk minuut aan mn borst zuigen. En als ik niet toegeef dan krijst ze de longen uit dr lijf. En ze kan het langgggg volhouden. Ik laat r nooit meer dan n kwartier huilen want vind ik zo zielig. Zr is vandaag pas 6weken. Ik geef drm dus zo snel toe en zit dus eigenlijk bijna de hele dag met n beeb aan mn tiet. Zelfs in de nacht weigert ze om in dr wiegje te slapen. Ze slaapt sinds dag 1 al bij mij in bed. Wat moet ik doen? ik weet nog dat mn oudste dochter ook zo was, alleen heb geeen idee mer hoe ik dat had aangepakt. Ik weet wel dat zij ook heeeel vaak aan mn borst hing. Alleen niet zoveel als deze denk ik dan. En mn oudste dochter poept letterlijk bijna de hele dag aan 1 stuk door. En het ruikt echt niet aangenaam believe me! Afschuwelijk gwn! Is dat normaal!?
Hoi dames, Ben ik weer en nee nog geen babynieuws. @Hier, gaat alles z'n gangetje. Na een *** week ben ik naar mijn moeder gegaan voor een weekendje, het heeft me goed gedaan en ik voel me nu ook beter gelukkig. Mijn dochtertje is ook weer thuis dus beter kan het niet gaan. Het rommelt nog steeds hier maar echt doorzetten ho maar. Ik heb iig max 2 weken te gaan dus het einde is bijna in zicht. @All, dank je voor de knuffs dames! @Zonnetje, gelukkig gaat het weer wat beter met Jesse. @Kaatjuh, komt me niet bekend voor betreft je vraag. Hopelijk weten de meiden hier meer van. En ik ben ook benieuwd naar je dochtertje. Liefs,
@Simplyme: Jesse weegt nu ook al 7 kg en ik vind dat best zwaar. Ik zit toch te denken een duowagen tweedehands te kopen, want dan kan ik toch ook af en toe eens naar de stad ofzo. Lijkt me wel lekker, zeker als het straks weer wat mooier weer wordt. @Kaatjuh: Allebei mijn kinderen hebben precies hetzelfde. Bij Luka zat ik ook de hele dag met haar op schoot, aan de borst of met mijn pink in haar mondje. Met Jesse merkte ik weer een enorme zuigbehoefte, omdat hij in 5 minuten de borst al leeg heeft. Ik zag het niet zitten weer de hele dag met hem op schoot te zitten, want dan krijgt Luka helemaal geen aandacht meer, dus ik ben op dag 4 al een speentje gaan gebruiken. Dat werkt hier perfect, het ziet er niet zo leuk uit, maar het helpt wel. Lijkt me niet goed dat je oudste zoveel poept. Is ze verder wel vrolijk? Ben je al bij de huisarts geweest met haar? @Hvj: He meid, nog niets dus. Gelukkig dat jij je weer een beetje beter voelt. Nu duimen dat de bevalling snel gaat beginnen! Hier een beetje hectisch. Luka is ziek, ontstoken oogjes, koorts, overgeven, echt zielig! Ik ben de hele dag aan het wassen. Mijn man heeft vannacht bij haar op haar kamertje geslapen, want ze was steeds zo aan het huilen en klagen dat haar wangen pijn deden. Ik denk dat ze haar keel bedoelde, want ze was zo aan het hoesten. Vandaag zouden we eigenlijk met z'n vieren naar het cb gaan voor Jesse, maar mijn man is maar met hem alleen gegaan. Het ging alleen niet zo goed, want Jesse was helemaal overstuur daar en ze hebben daarom zelfs de prikjes maar een weekje uitgesteld. Wel zielig voor mijn man, want hij voelde zich zo machteloos. Nu gaat het weer goed en ligt kleine manneke lekker te slapen.
@Zonnetje, ik hoop het ook. Beterschap met Luka en fijn dat je mannetje weer rustig is, arme man van je.
Zonnestraal, speentje heb ik al eerder aan gedacht. Bij mn oudste dochter mocht ik die eerste twee weken dat ik in ziekenhuis en geboortekliniek lag geen speentje geven. Daarna wilde ze em ook nie meer pakken, ik had het maaanden lang geprobeerd maar ze weigerde. Dus was mn borst haar speentje zeg maar. Ik dacht dus het ligt daaraan dus gaf k mn jongste gelijk al op dag 1 speentje. En ze pakte em. Maar opeens na 2 dagen wilde ze em niet meer. En nu helemaal nie meer. De cb zegt geef r zovaak mogelijk aan je man als ze huilt. Maar helpt echt niet hoor, want ze blijft krijsen. Volgens mij poept mn oudste zoveel omdat ze tandjes en kiezen krijgt.
Hoi dames, even een levensteken van mij. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Was benieuwd of er al babynieuws was, maar zo te zien nog niet. Succes alvast HVJ! (Jij bent volgens mij toch de eerstvolgende?!) Hier gaat het goed, maar ben wel erg moe. Druk bezig met de verbouwing van de zolder. Moet maar snel af, want heb het er wel een beetje mee gehad. Bovendien nog maar een week of 6 tot de uitgerekende datum, dus even hard doorwerken. Heel veel groetjes aan jullie allen! Lentekriebeltje (die alweer snakt naar echte lente! Gelukkig al een lekker zonnetje om van te genieten.)
@LK, klopt ik ben de eerst volgende maar nog geen babynieuws hier. Nog ff doorbijten met die zolder, voor je het weet is die af en kan je op de baby wachten. Lente heerlijk, kan ook niet wachten.
Hey meiden, Hier weer rustig geweest, maar mijn zoontje is erg ziek geweest 40 gr koorts en alleen maar bij mama op schoot willen hangen de hele dag Gaat nu gelukkig weer beter, maar nog niet helemaal opgeknapt Spring vanaf hier weer even in dus hoor! @hvj hoeveel weken/dagen nog meis? @lentekriebeltje, gaat opschieten nu ook voor jou meis! Hopelijk is de verbouwing snel klaar zeg, kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt nu! Hier trouwens ook erg zin in de lente hoor, laat de zon maar komen!
Hallo meiden, Weer even een teken van leven hier. @Kaatjuh: Hier ook tietverslaafden hoor. Erg vermoeiend soms, maar ik heb mij er maar gewoon bij neergelegd. Ze wilden ook geen speentjes oid. Gelukkig was het niet continue zo, maar periodes dat ze vaak kwamen, toch een soort regeldagen geweest, denk ik. @Hvj: Nog geen beeb? *zucht* De laatste loodjes he?! Sterkte! @Zonnestraal: Ik heb ook zo'n tweelingbuggy, naast elkaar, maar dat vind ik een onding. Ik dacht dat naast elkaar makkelijker was en gezelliger voor de kids, maar dat viel tegen. Misschien als ik een achter elkaar had gehad dat ik er meer mee wegging. Maar helaas, ik ga ook geen meer kopen, want ik verwacht dat mijn jongste meid snel mee gaat lopen en over een paar maanden kan ik mooi weer fietsen met de kids. Ik ga straks heel veel oefenen met twee kids aan de buggy en meneer erin. Komt vast helemaal goed. Hoe gaat het met Luka? Is ze alweer wat opgeknapt? @Lentekriebeltje: Das lang geleden. Ik vroeg mij al af waar je was! Nog steeds aan het verbouwen? Leuk he! Nou, suc6 verder met je zolder! Tot gauw! @Sterretje: Och gossie, je kleine ventje ook al zo ziek geweest? Sneu he?! Nog maar een beterschap voor hem en geef hem maar een dikke knuf van mij. Liefs!
Simplyme, nou bij mij zijn het zkr geen regeldagen. Ze zijn er zwaar verslaafd aan. Dag en nacht maaaanden lang! Ik heb je trouwens gpmt, maar ik denk dat je ze niet ontvangt. Want ik had ook geen reactie gekregen op mn laatste pm nadat je was bevallen
@Sterretje, beterschap met je zoontje. Hier nog 5 dagen tot de uitgerekende datum. @SM, nope nog niks. Dank je lief!
@Kaatjuh: wel vermoeiend dan, als je meisje zoveel aan de borst ligt. Heb je wel een draagdoek dan, dat je nog wel iets kan doen? Op een gegeven moment moet je je er dan idd bij neerleggen, dat heb ik bij Luka toen ook maar gedaan en dan wordt het wel makkelijker voor jezelf, maar af en toe blijft het wel pittig hè! @Lentekriebeltje: Nog maar 6 weekjes, dat schiet ook al op! Succes met de verbouwing van de zolder. Ook wel leuk toch, als het straks helemaal af is kun je er lekker van genieten. @Sterretje: Wat sneu voor je mannetje. Gelukkig is hij weer aan het opknappen! @Simplyme: Ik wilde een buggy kopen met 2 achter elkaar. Naast elkaar leek me ook niet zo makkelijk idd omdat je volgens mij geen winkel inkan dan! Met Luka lijkt het iets beter te gaan. Ze had gisteravond nog wel hoge koorts, maar ze slaapt weer nachten door en ook 's middags wil ze weer slapen. Daardoor voelt ze zich al wat beter. Ze is verder ook niet hangerig ofzo, wel huilerig, maar ze blijft gewoon door spelen gelukkig. @Hvj: Het zal nu echt niet lang meer duren meid! Knuffel!
@Zonnetje, ik hoop het ook. Dank je meid! @Hier, de uitslagen net doorgebeld gekregen. Alles was goed (suiker wel lichtelijk verhoogd maar niet zorgwekkend) en hoef gelukkig NIET ingeleid te worden (ja met 41 weken als het niet eerder komt). Heb gwn volgende week weer controle. En hoef geen dagcurve meer te doen noch extreem te dieeten, wel op mijn eten letten! Me is happy!
**breekt in** sorry dames dat ik even in breek, maar heb een vraag die ik wellicht het beste aan jullie kan stellen... ik wil graag inzicht krijgen op mn cyclus...(nav veel vage klachtjes). dus ben ik begonnen met temperaturen.... omdat ik wil weten of ik al een eisprong heb/ gehad..... ben nog niet ongesteld geworden sinds bevalling.... iig... heb nu verschillende dagen mn temp bijgehouden, voor wat dat gaat met een kleine... maar iig mijn temp ligt erg hoog en contant.. rond 37.... heeft borstvoeding effect op je lichaamstemp....? als je nog geen cyclus hebt, is het dan normaal dat hij constant hoog is..., want normaal zou ik zo'n temp pas hebben NA eisprong.... hoe was dit bij jullie? bedankt... **breekt uit**
herkenbaar...... alle drie. maar laatste wel het ergste..... nog geen nacht doorgeslapen..... echt paar keer per nacht..... en idd geen speen willen... (gelukkig dat ik dit lees, dacht al dat ik de enige was...).
@hcj wat goed van de uitslagen zeg! Lekker gewoon nog een beetje normaal eten dus de laatste week en geen inleiding tot nu toe, fijn hoor! NU maar duimen dat de kleine zich snelaandient! @seth breek maar lekker in hoor haha Willen jullie weer gaan proberen voor een wondertje? Ik heb geen idee of het bij iedereen hetzelfde is, maar bij mij was mijn temp door de bv niet anders dan normaal Mijn temp lag voor de zwangerschap van de eerste rond de 36.4 voor eisprong en daarna net als bij jou van 36.8 tot 37.1 Toen mijn cyclus daarna nog niet op gang was. bleef hij gewoon laag volgens mij, maar dat was niet zo'n lange tijd, na 3 maanden was ik weer normaal ongesteld en alles Nu heb ik eigenlijk nog geen 1 keer getempt na mijn bevalling, maar als je wilt zal ik het even voor je checken en morgen even tempen!