Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hvj, al bevallen???!!! Vast! (en natuurlijk gisteren zoals ik al zei ;))

Mama em en Simply me, heel irritant als je bericht ineens weg is! Heb het zelf ook vaak gehad dat je ineens niet meer ingelogd bent en je bericht.... foetsie!

Reageer even niet verder, moet nu weg, wilde alleen even weten of er al nieuws van Hvj was. Mocht je toch nog niet bevalen zijn: veel succes!

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Sterretje: Kan me wel voorstellen dat je bang bent dat hij te weinig binnenkrijgt. Dat heb ik bij vlagen ook, terwijl hij juist te hard groeit. Maar als hij dan eens huilerig is, denk ik gelijk dat hij ineens niet meer genoeg krijgt.
    Lastig dat je oudste zo huilerig blijft, zal wel een fase zijn, maar kan wel erg frustrerend zijn he.
    Dat het nu alweer begint te kriebelen joh! En hoe denkt je man erover, wil hij nog een derde? Ik vind het nog wel even goed zo met 2 kindjes. Het is best druk zo en dan alweer zwanger te zijn lijkt me wel pittig.

@Hvj: Hoe gaat het nu met je? Al bevallen of zit je nog steeds te wachten? Spannend hoor!

@Seth: wat apart dat je elke keer zwanger was terwijl het eigenlijk niet echt zou kunnen. Maar er is dus wel een licht tweede streepje te zien? Blijft vaag zeg!
    Oei, spannend voor je man. Kan me voorstellen dat hij er niet echt om staat te springen!

@Lentekriebeltje: Gelukkig dat de verbouwing lekker opschiet. Wij zaten hier zelf ook een paar weken voor de bevalling nog in de rommel en dan is niet echt ontspannen!

@Simplyme: Hoi! Balen dat je hele bericht weg is. Alles verder goed met je?

@Mama em: Nog gefeliciteerd met je meisje! Heeft ze ervan genoten? Lastig dat ze zoveel driftbuien heeft, erg vermoeiend!
    Wel jammer dat je nu extra moet kolven, handkolf erbij lijkt me dan ook wel handig, anders neemt het allemaal zoveel tijd in beslag.

@All: Het gaat nog steeds niet echt lekker hier. Luka heeft nu al 12 dagen koorts en het lijkt niet beter te worden. Van de HA al een kuurtje gehad voor de oortjes, maar het helpt niet. Morgen maar weer even naar de HA, want ik vind het nu toch wel een beetje raar worden. Verder ben ik ook ziek geweest en Jesse is al dagen aan het hoesten en slaapt weer amper. Dus ik loop een beetje op mijn tenen op het moment.
    Het weekend gaan we lekker even weg met mijn ouders en zusjes, dus even lekker ontspannen (als Luka tenminste weer beter is!)

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

hvj: al bevallen? ben erg benieuwd...

sterretje: alweer babykriebels dus? Ik had het allebei de keren heel erg, al snel na de bevalling en pas toen ik weer ging werken verdween het. De eerste keer heb ik er echt houvast aan gehad dat ik het nog een keertje mee zou maken (mocht het 'gewoon' lukken). Nu had ik heel sterk het gevoel dat we nog niet compleet zijn. Toen ik deze keer even ging twijfelen ivm 1x onveilig doen voor de spiraal was geplaatst was het gevoel ineens weg: besefte me dat het wel errug heftig zou zijn als ik alweer zwanger zou zijn.
    Ik merk nu dat mijn lijf echt nog moet herstellen; vooral mijn bekkenbodem is nog zwak ;) ik wil zeker nog een 3e en mijn vriend ook. Alleen vind hij het lastig als de ukkies nog zo klein zijn. Is natuurlijk ook lastig met de bv: ik kan aanleggen als hij niet stil wordt en mannen kunnen dan eigenlijk niets doen; best lastig als mama er niet is. Gelukkig wordt het nu alweer makkelijker, dus is hij strax weer klaar voor een volgende hihihi maar wil eerst effe aan mijn lijf werken....

seth, pfff spannend. vaag hoor ;)

zonnestraal: thanx, was n leuke dag. Die driftbuien vallen wel mee gelukkig. Kan soms ineens zo zijn en dan ineens weer knuffelen.
    Wat balen met Luka zeg, hopelijk gaat het snel beter iig voor het weekend! Sterkte!
    Dat extra kolven baal ik wel van, hopelijk geeft een handkolf net
    wat extra opbrengst erbij.

lentekriebeltje: hoi!

de rest: hallo, hopelijk alles goed!

Hier alles goed, duik zo mijn bedje in! tot snel!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @lentekriebeltje, nog op tijd gister hihi

@hvj je blijft nu wel erg lang weg hoor, hopelijk ben je idde bevallen!
    Hopelijk horen we snel iets van je!

@zonnestraal ja juist idd als ze dan huilerig zijn, dan twijfel je soms of hj wel genoeg binnen krijgt,
    Nou ja van de week weer op het cb geweest en weer 700 gr gegroeid in 4 weken, dus allemaal prima hoor gelukkig!
    Maar wat een tijd heeft je meisje al koorts zeg, dat lijkt me idd niet goed, gewoon even weer terug naar de ha, want dit lijkt niet goed te gaan zo
    Hoe is ze er verder zelf onder? Hopelijk slaapt ze een beetje goed nu!
    Allemaal ziekjes verder geweest, vervelend! Mannetje ook aan het hoesten, heerst heel erg hoor, zeker als je nog een grotere hebt rond lopen, hier is het kleintje ook steeds aan het hoesten, aangestoken worden door grote broer elke keer maar weer
    Nou ik hoop dat jullie weg kunnen dit weekend, even lekker er tussen uit en zelf ook bijkomen
    Met iedereen heb je vast wat hulp, zodat je zelf ook meer aan je rust toe komt

@mama em, wat fijn dat het kolven nu iets meer opbrengst geeft door de extra handkolf
    Was idd een veel minder dure uitgave dan een dubbele kolf haha
    Maar jij hebt dus een spiraal nu! Geeft je vast een rustig gevoel dan wel he, zonder al die onzekerheden dat er echt niets mis kan gaan en je toch per ongeluk zwanger zal worden

@babykriebels, even maar in het algemeen haha, anders blijf ik dubbel schrijven
    Manlief zou ook nog wel een derde kindje willen, maar idd wat jullie ook al zeggen,hij zou het aan de ene kant wel makkelijk vinden als de andere 2 wat groter zijn, maar aan de andere kant als er nu snel een derde kindje komt, dan zijn ze wel allemaal straks snel groot
    Zelf moest ik er een maand geleden nog niet aan denken, toen had ik het gewoon zo druk met deze 2, maar nu het allemaal rustiger is gaat het gewoon weer kriebelen
    Maar moet geduld hebben
    Ten eerste is het straks te druk als ik snel zwanger zou zijn weer, en alle kindjes maar een jaar schelen
    Daarbij moet mijn lichaam herstellen, ben binnen 14 mnd 2 keer bevallen, dus dat is best heftig voor mijn lijf geweest merk ik
    Daarbij wil ik ook echt alle aandacht aan onze 2 mannetjes nu geven en mocht de zwangerschap zwaar zijn, dat gaat dan niet
    Ook wil ik zeker 9mnd tot een jaar bv geven mocht dat lukken en weet niet of ik dat kan blijven doen als ik zwanger zou zijn, ivm het dieet nu en met het feit dat ik min 3 maanden heel erg aan het spugen ben steeds, dus dat ik denk ik niet genoeg melk zou hebben dan

We hebben pas een vakantie geboekt voor aug, dus we gaan eerst lekker met zijn viertjes weg straks, en daarna gaan we pas weer verder kijken en denken hoe en wat en wat we dan willen en gaan doen

Maar voorlopig wel een mooi vooruitzicht dat er hopelijk in 2012 of misschien in 2013, ligt er aan heo het loopt, een wondertje bij mag komen als het allemaal lukt!

Nou ik ben er vandoor, kleine man word wakker boven!

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

Nou poging 2 (nu wat vaker mijn tekst even kopieren :D)... Hier gaat alles super, net terug van het CB voor de derde x prikken. Nu mag ik in september weer terugkomen gelukkig, voor de 4 x prikken. Ik blij, want het gaat altijd goed en ik ben zo weer klaar, dus zit eigenlijk steeds heel lang te wachten om na een paar minuten alweer buiten te staan. Meneer woog trouwens 7300 gr en was 65.5 cm.

En hoe gaat het hier? Waar is Hvj? :D Verdacht?! :p Ik hoop dat ze de laatste loodjes gehad heeft en inmiddels (na een supereasy bevalling) lekker aan het genieten is van de nieuwste aanwinst. Ben benieuwd!

@Kaatjuh: Nog steeds aan het moeilijk doen op je telefoon... ;) Koop eens gauw een pc, dan kan je hier wat vaker komen kletsen. :p Maar die kleine is dus serieus verslaafd aan melk... Phoeeee... Vermoeiend zeg! Nee hier waren ze wel periodes "verslaafd", gelukkig niet continue.

En ik heb wel gereageerd op je laatste PB. Ook op de PB van na de bevalling heb ik gereageerd, maar dat was precies de dag dat de site gecrasht was, dus daar is misschien iets mis gegaan. Arghhh...

@Zonnestraal: He jakkes, nog steeds ziek? Ik dacht dat het alweer wat beter ging met Luka. Zo sneu als ze ziek zijn. En Jesse ook niet lekker... Bleh! Beterschap dan maar! Wel vreemd dat ze al zo lang koorts heeft. Heb ik bij mijn kids nog nooit meegemaakt, arme meid... Hoop heel hard dat ze snel weer beter is, voor het weekend als dat even kan. Geef je kleintjes maar een dikke knuffel van mij.

En wat betreft de duobuggy, die zijn idd. niet zo handig in winkels, tenminste niet die ik had (x adventure). Wat een ramp... :D Hier gaat mevrouw straks echt lopen, misschien koop ik er wel zo'n kiddyboard bij, maar meer ook niet. Ze is wel een goede loper, dus komt helemaal goed. ;)

@Seth: Hey, jij ook hier?! :D Met een hoge temp en een vage test?! ;) Flauw hoor, moet altijd zo lekker twijfelachtig zijn he... Wel ontzettend spannend zeg. Wanneer ga je weer testen? Hoe gaat het met de kids trouwens?

@Vlinder: Welkom en veel kletsplezier! :D Wauw! Jij bent de nieuwe recordhoudster langvoeden hier. ;) Knap hoor! Hier waren de andere kids er na 16 maanden zat van. :D Nu nog 1 die volop geniet van mamamelk en ook heerlijk bij ons in bed ligt 's nachts. Ik heb al mijn kids het eerste jaar bij ons gehad en toen steeds vaker in hun eigen bed geknikkerd, hoofdzakelijk omdat er een baby aankwam en ik niet wilde dat de peuter zich "vervangen" zou gaan voelen. Hoe wil jij dit gaan aanpakken straks?

Maar je ei geweest en jij zit braaf op de wachtbank... Nou, mijn duimen draaien hoor. Spannend!

@Lentekriebeltje: Hihi. Zie je mij al met mijn kindermeute naar de eendjes gaan? Die eenden zien ons aankomen! :p Ik ga denk ik van die tuigjes kopen. Hahaha... Loop ik mooi met mijn 3 koters aan het lijntje.. Maar ik heb er wel zin in hoor, de lente, met de kids naar buiten, heerlijk naar het bos... Nog maar even geduld.. Lag vanochtend sneeuw hier... ;)

En ben jij inmiddels al klaar met alles? De zolder zal wel snel klaar zijn nu. Hoe zat het nou? Was je van plan om daar een babykamer van te maken, nee toch? Ik ben het even helemaal kwijt.. *schaam**schaam**schaam* :D Maar DE dag komt ook steeds dichterbij he... Nog eventjes en dan kan jij ook gaan babyknuffelen..

@Sterretje: Jij alweer de babykriebels? :D Herkenbaar, niet van nu, maar na de geboorte van mijn 4de had ik daar ook opeens last van. We zaten al tijdens de zwangerschap te twijfelen of we er wel of niet voor een 5de zouden gaan, maar besloten dat we daar over een jaartje nog wel eens over zouden praten. Toen ik opeens mijn eisprong voelde (4de was toen net 4 maanden) wisten we het alletwee heel zeker, we gaan er weer voor. Hihi.. En die wurm is inmiddels dik 4 maanden. :D En nu hoop ik dat die kriebels niet meer komen bij mij, 5 is mooi. ;) Mijn man heeft het er soms wel over, "zou wel grappig zijn geweest om nog 1 jongen erbij te hebben, want dan hebben we 3-3" Maar hij is het er gelukkig ook mee eens, 5 is mooi. :D

Hoe denk je man erover? Zou hij er nu ook al weer voor willen gaan? Mijn ervaring is dat het op zich wel te doen is wat die drukte en chaos betreft, omdat je er middenin zit, ga je gewoon door. Lichamelijk merk ik het wel wat, al scheelt het enorm dat deze meneer zo ontzettend makkelijk. Als ik zo'n type als mijn jongste dochter als laatste had gehad dan was het wel anders. Daar had ik af en toe mijn handen vol aan. ;) Maar ik ben benieuwd wanneer jullie de kriebels niet meer kunnen weerstaan. :p

Hoe was het trouwens op het CB met je twee jongens? Allemaal gelukt? ;)

@Mama em: Hihi, jij ook al ruzie met de log in?! :D Heel frustrerend idd. :x

Maar jullie meid is jarig geweest? Nog van harte gefeliciteerd hoor! Alweer 2... ;) Grote meid! Is ze lekker verwend?

Nou, so far so good...

Meiden, ik kom morgen weer even spieken of er al nieuws is van Hvj...

Liefs!

6. SimplyMe

♥♥Lijst ♥♥

NOG NIET ZWANGER:

Vlinder84 (.. jaar - 3e kindje) - NOD 06-03 - Ronde 1

ZWANGER:

Hvj (26 jaar - 2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 22 februari 2011
    Trui (26 jaar - 3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 08 maart 2011
    Lentekriebeltje (29 jaar - 2e kindje) - Ronde ? - Uitgerekend 27 maart 2011
    Misoh (33 jaar - 3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011

GEBOREN:

SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!!
    Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!!
    Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!
    Sterretje - 24 jaar - 2e kindje - 24-11-2010 - 3680 GR. - 50 CM. - EEN ZOON!!!
    Zonnestraal- 27 jaar - 2e kindje - 04-12-2010 - 4230 GR. - 55CM. - EEN ZOON!!!
    Kaatjuh - 23 jaar - 2e kindje - 03-01-2011 - 3720 GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!
    Sarah1987 - 23 jaar - 2e kindje - 37.2 weken zwanger - 02-01-2011- 3940 gr- 55 cm -EEN ZOON!!!

AFSPRAKEN:

7. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Even snel egoberichtje, want het is erg druk hier.
    Ik ben vandaag bij de HA geweest en die dacht dat Luka gewoon pech had en 2 x achter elkaar ziek is geworden. We hebben dus niets gekregen verder, ze moet het gewoon uitzieken. Ze had net weer 39,9 en ligt de hele dag maar een beetje op de bank. Erg zielig!
    Met Jesse gaat het ook nog niet echt lekker, is de hele dag erg huilerig en slaapt weer heel weinig. Vannacht ineens weer 3 voedingen ipv 1 en overdag ook om de 2 uur zo'n beetje. Erg vermoeiend, ga dus vroeg mijn bedje in!
    Morgen gaan we toch maar weg. We zitten dicht bij huis in een landalhuisje, dus als het niet gaat, gaan we wel weer terug. Misschien is het ook wel leuk voor Luka, wat afleiding.

8. SimplyMe

Goedemorgen allemaal,

@Zonnestraal: Das balen zeg, 2x achter elkaar ziek... Hoe verzinnen ze het... ;) Nou hopen dat ze alle2 snel wat opgeknapt zijn, want dit is niet leuk... Iig toch heel veel plezier dit weekend!

Liefs!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@hvj hoe is het meis, waar ben je? We zijn zo nieuwsgierig!

@simply me, wow wat groeit je mannetje goed, zeg geweldig!
    En lekker voorlopig van de prikjes af, heerlijk hoor!
    hihi je man met 3-3, zou idd wel erg grappig zijn, maar kan me voorstellen dat je daar niet aan moet denken nu!
    Ik vind zelf een groot gezin gewoon heel gezellig!
    Ben ook heel benieuwd wanneer onze 3de spruit gaat komen, we zien het vanzelf allemaal wel!
    Tot nu toe ben ik niet eens ongesteld geweest, dus een eisprong is er zowiezo denk ik ook nog niet, dus voorlopig houden we het op na de zomer komen we er op terug, en mocht ik ondertussen eerder toch ongesteld worden, wie weet waar we dan op uit komen!
    Heb iig een mooi voorbeeld bij jou, en heb een hoop aan jou ervaringen!
    JOu kleintjes slapen toch ook bij elkaar op een kamer?
    Dat zou bij onze 2 boys denk ik dan ook gaan gebeuren, dus ben wel benieuwd hoe dat gaat bij jou, houden ze erlkaar niet wakker ofzo?

@zonnestraal, wat vervelend allemaal zeg!
    ZO zielig voor je meisje!
    En je mannetje ook al niet lekker, mmm veel drinken zeg je he, toevallig misschien geen regeldagen ook, of een combi?
    Bijna 3 maanden natuurlijk en toevallig hier van de week ook precies wat jij zegt, omde 2 uur drinken en alles

Geniet toch van jullie weekend weg, hopelijk gaat het allemaal goed!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Kwam even bijlezen, maar daar ben ik snel klaar mee!
    Nog steeds geen nieuws van hvj?
    Nou i hoop dat alles goed met je gaat meid!

HIer alles goed, lekker weekend met alle mannen, heerlijk!

Fijne avond!

11. SimplyMe

Hallo meiden,

Hihi.. Ik kwam ook even bijlezen, maar heb ook niet veel in te halen.:D

@Sterretje: Nou heb je wel wat te lezen! ;) Fijn dat jullie een lekker weekend achter de rug hebben. Wat kan je dan genieten he? ;) Hier ook een relaxt weekendje gehad, wel druk, maar gezellig druk. :D

En de twee meiden slapen hier idd. lekker bij elkaar op de kamer en dat gaat eigenlijk prima. Ze houden elkaar niet echt wakker, zelfs als mijn driftkikker (jongste dame) 's nachts een aanval kreeg en 2 uur lang de boel bij elkaar krijste werd haar oudste zus niet of pas na een hele tijd wakker. Ze slapen alle2 best vast, worden niet wakker van onweer/vuurwerk/brommers die langs scheuren. Ze gaan alle2 tegelijk naar bed en ook dat gaat (nog) prima. Ik ben wel benieuwd hoe dat straks gaat, maar over een tijdje zal ik de oudste sowieso wat later naar bed gaan brengen, dus verwacht daar eigenlijk ook geen problemen, maar hoe dat gaat zien we dan wel weer. ;)
    Ik denk dat het samen slapen geen problemen hoeft te geven en als er wel problemen komen, dan zal je de kinderen gewoon moeten leren wat de regels zijn rondom het slapen, net zoals je dat doet bij andere situaties. Je kan de problemen vermijden door elk een eigen kamer te geven, maar ook dat kan weer andere problemen met zich meebrengen. Ik vind het iig geen slecht iets dat jongere kinderen geen eigen kamer hebben, zelfs niet als het nou eenmaal moet. Voor oudere kinderen (pubers) vind ik het wel weer belangrijk dat ze wat meer privacy hebben. Dat is hier wel mogelijk als de twee pubers (15 en 13 jaar) het huis uit zijn. Maar ook als dat niet zou kunnen zijn er oplossingen voor. ;)

Kortom, het samen op 1 kamer bevalt prima en ik gooi straks de allerjongste er ook mooi bij. Hihi.. :D

En hier blijft het echt bij 5, tenzij ik de loterij win. :D Maar dan nog begint mijn leeftijd nu mee te spelen, ik ben bijna 35 jaar, dus het is mooi geweest. Maar als ik het geld ervoor had en wat jaartjes jonger was geweest, dan weet ik het niet hoor. ;) Hihi.. :D Ik moet maar wachten op mijn kleinkinderen. :p Heb ik al enorm veel zin in. Mijn twee oudste willen ook graag een groot gezin, dus kleinkinderen komen er vast genoeg. ;)

@Zonnestraal: Hoe was het weekend? En hoe gaat het met de kleintjes? Al wat opgeknapt inmiddels?

@Hvj: Wij willen babynieuws!!! :D

Nou, ik ga maar eens verder. Ik hoor een klein mannetje babbelen, dus die is wakker. Nog even en dan wordt babbelen klagen, als ik niet snel genoeg bij hem ben. :D Het is een makkelijk mannetje, maar hij weet wel wat hij wil. :p

Liefs!

12. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Simplyme: Fijn dat het zo goed gaat met je 2 kleintjes op 1 kamer. Toen ik klein was, sliep ik ook altijd bij 1 van mijn zusjes op de kamer en ik heb dat altijd wel erg gezellig gevonden, dus als er hier nog 1 bijkomt, gaan Jesse en Luka ook bij elkaar. Maar eerst mijn man nog maar eens zien te overtuigen, want hij is wel erg tevreden zo met 2 kindjes.
    En jij verheugt je al op kleinkinderen! Grappig zeg, maar het kan natuurlijk al over een paar jaar.

@Sterretje: Regeldagen zou idd goed kunnen, nu gaat het gelukkig ook alweer een stuk beter, maar hij hoest ook al veel minder, dus misschien was het wel een combinatie.

@Hvj: Erg benieuwd hoe het met je gaat!

Wij zijn net weer terug van het weekendje weg en hebben heerlijk genoten! Opa, oma, tantes en oom hebben zich ook veel met de kinderen bezig gehouden, dus mama kon lekker bijkomen! Luka had vrijdag en zaterdag nog hoge koorts en was echt ziek. Ze heeft bijna de hele dag in haar bedje gelegen. Zondag was ze al weer een stuk opgeknapt en hebben we ook nog lekker even met z'n allen gezwommen. Ze is nog wel erg moe nu en eet ineens heel veel, maar wat wil je, na 2 weken amper gegeten te hebben.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Daar ben ik weer, 2 dochters rijker nu. Ben afgelopen maandag bevallen van een dochtertje, ze woog 3740kg.
    Ik geniet volop van ze en van m'n kraamtijd, nu ben ik echt een fulltime mama.

Hoe gaat het hier met jullie?

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @hvj van harte gefeliciteerd met je 2de dochter meis, geweldig!
    Ik hoop dat alles gemakkelijk en snel gegaan is, hoop snel je verhaal te lezen!
    Flinke meid trouwens ook hoor, hihi
    Gaat alles goed verder, en hoe vind de grote zus het?
    Geniet lekker van je 2 kids!

@de rest, kom morgen verder reageren en bijlezen, kwam alleen snel even kijken of hvj al langs was geweest, ben nu druk met het eten haha

15. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Hvj: Gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat je zo lekker kunt genieten! Ik ben benieuwd naar je verhaal! Doe lekker rustig aan.

16. SimplyMe

Babynieuws!!! Babynieuws!!!

Hvj, Van Harte Gefeliciteerd Met

Bekijk bijlage 133983

De Geboorte Van Jullie Dochter!!!

Meis, ik ben ook reuzebenieuwd naar je verhaal. Hoop dat het allemaal goed is gegaan. Geniet van je meiden en doe lekker rustig aan.

Zo, nu is Lentekriebeltje aan de beurt!!! :D Eigenlijk Trui eerst, maar daar hebben we helaas lang niks meer van gehoord. (Mocht je stiekem meelezen, Trui, dan zou ik het erg leuk vinden om weer eens wat van je te horen. ;))

Nou, fijne avond en tot gauw!

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @zonnestraal wat fijn dat jullie weekendje weg toch zo goed bevallen is, heerlijk hoor!
    Fijn dat je meisje weer wat opgeknapt is, zo sneu als ze zo lang ziek zijn
    Heel goed dat ze weer eet, ze heeft wat in te halen
    Hoe is het verder met jou, lukt het allemaal weer een beetje nu je wat hebt kunnen bijkomen dit weeekend?

@simply me, word altijd helemaal vrolijk van jou vrolijke berichtjes met die plaatjes erin, zo leuk!
    Bij jou meiden gaat het dus prima bij elkaar slapen
    Fijn hoor!
    Wat dat betreft ben ik blij dat we 2 jongens hebben, geen probleem als ze dan bij elkaar moeten slapen de aankomende jaren

Nou ik zie het tegen die tijd wel, voorlopig nog niets om ons druk over te maken hihi
    Maar om zachtjes weg te dromen bij alles, blijft geweldig!
    Het meest ideale zou dan ook zijn als ik niet meer hoef te werken, dus wie weet als dat ook kan over een jaar, zou het helemaal geweldig zijn!
    Heerlijk met mijn drie kleintjes dan thuis zijn, geweldig!
    *droom droom droom*

@all hier een fijn weekend gehad, lekker genoten van elkaar, super dus
    Kleine mannetje maakte het helemaal geweldig af zondag nacht, want hij had om half 11 gegeten, iets na 23.00 naar bed gegaan en om 7.15 werd hij pas wakker!
    Wauw he!
    Helaas vannacht gewoon weer 4 uur haha, maar die ene nacht was geweldig!

18. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Even snel want zit in de auto.

Hvj, hartelijkkk gefeliciteerd sgat!! Geniet van je 2 meisjes! En wat grappig, onze babytjes wogen bijna zelfde. De mijne 3720kg!
    Nou, ben benieuwd naar je verhaal!!
    Geniet ervan sgat!

@hier, kleine meid gister eerste prikjes gekregen. Hele nacht koorts en nog steeds. Drinkt bijna geen melk dus moet hele tijd afkolven. Zieliggg :( en grote meid stout aan t doen hele tijd!!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Ben ik ook eventjes, hier erg druk met de meiden en het bezoek. Ook voel ik me nog brak dus actief meedoen/kletsen kan ik nog niet doen. Ik heb ineens weer hevige krampen en mijn lichaam voelt leeg/uitgeput, mentaal heb ik het zwaarder dan ik dacht pfff.

Dank je voor de felicitaties dames.

Bevalling was vrij snel gegaan, het begon zondagnacht op maandag met weeën die hevig werden maar ik alsnog niet serieus op in ging aangezien het weken daarvoor ook zo ging en het niet doorzette.
    Heb die nacht ook niet kunnen slapen, in de ochtend werd het heviger waarna ik een douche heb genomen en uiteindelijk mijn man belde dat het toch serieus begon aangezien het regelmatiger werd.
    Om 14u kwamen we aan in het zh, om 15u kreeg ik inwendig onderzoek bleek ik al 7cm te hebben (ik geloofde mijn oren niet). Om 16.30u tot aan de bevalling kreeg ik me een helse pijn, maar pufte het toch rustig weg gelukkig. De vp zei steeds ik denk dat ik de gyn maar erbij ga roepen want je ligt erbij alsof er niks aan de hand is, omdat ik zo rustig was (tjah aan schreeuwen heb ik niks, pijn zal ik toch moeten lijden haha).
    Toen de gyn kwam om 17u had ik 9cm. Toen ik volledige ontsluiting had waren de weeën als sneeuw voor de zon verdwenen, en op mijn rug kreeg ik geen persdrang maar op mijn zijkant weer wel. Uiteindelijk moeten persen zonder weeën, en binnen 2min was onze prinsesje er om 17.28u

Nadeel van een snelle bevalling zijn de naweeën, OMG wat doen die vreselijk pijn. Ik heb het 3 dagen erna nog gehad en alleen dmv pm kon ik de pijn verzachten.

Het is achter de rug gelukkig, nu verder genieten van mijn prinsesjes.

20. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie meisje, HVJ!!!!!

Je klinkt als een gelukkige moeder, ook al heb je wel last van de snelle bevalling. En je hebt je dus goed gehouden tijdens de bevalling, stoer hoor! :) Doe het lekker rustig aan, meid! Lekker even genieten van je kraamtijd.

En tja, nu komt het voor mij idd ook dichtbij, Simply me. Mag nog best een tijdje duren van mij, want wil eerst het huis op orde hebben! :p

Groetjes!

Deel Deze Pagina