Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussion in 'De mama's' started by mama em, Oct 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai hai,

En toen was het stil hier...

Iedereen aan het genieten van het mooie weer en natuurlijk onze kinders. ;) Die van mij is ook zo enorm "genietbaar" momenteel. :p Wat een monster kan dat zijn zeg... Driftkikker bovenste plank... Maar ben hier niet de enige mama met een driftkikker heb ik door. ;)

Nou, vandaag ga ik maar eens mijn ramen lappen... Is hoognodig... :D

Meiden, tot gauw!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ben ik weer eindelijk...
    Ik spring vanaf hier ook weer in hoor!
    Zijn lekker naar de wintersport geweest, dus vandaar mijn afwezigheid, en daarvoor druk met de zieke mannen
    Nu helaas het kleine mannetje weer ziek, maar alleen nu van de prikken
    39,5 koorts en ligt allemaal te kreunen en te huilen van de pijn, erg zielig dus
    Hopelijk gaat het snel weer beter met hem
    Met mij zelf alles goed, volgende week weer werken, heb nog helemaal geen zin....
    Maar ja het moet!

Verder blijft het weer zwanger worden nog steeds zo kriebelen, kan er niets aan doen, maar loop er continue mee in mijn hoofd!
    Tot na de zomervakantie duurt nog zo lang... Maar goed ik moet iig echt wachten tot dan, en dan verder kijken
    Had een paar weken geleden al gevraagd aan een paar meiden om te pendelen, maar helaas tot nu toe niets gehoord, zal wel niet meer dus...

NOu ik ben er weer vandoor, hoop jullie nu weer beter bij te houden!

@lentekriebeltje, van harte met de geboorte van jullei dochter!
    Ben erg benieuwd naar alles
    Geniet iig lekker, en hoe vind je oudste de baby?

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou het is/was erg rustig hier zeg!
    HIer weer drukke dagen gehad, mannetje erg ziek geworden van de prikjes dus erg zielig, zou eigenlijk gaan wennen op het kdv, maar dat ging dus niet door
    Verder verjaardag gevierd, dus erg druk, maar wel lekker verwend!
    Morgen gaan we op de dag zelf, lekker naar de dierentuin, lekker genieten dus, heb er zoveel zin in!
    Grote man is gek op de kinderboederij nu, dus de dierentuin zal hij vast prachtig vinden!

Hoop dat alles goed met jullie gaat!
    Fijne avond, en tot snel!

4. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    Zal ik het lekkere weer maar de schuld geven dat ik jullie weer heb verwaarloosd :);)
    Al heb ik niet veel gemist zie ik ;)

zonnestraal: idd gewoon voeden op verzoek hoor. Consternatieburo daar luister ik niet eens meer naar, hebben hier echt de ballen verstand van bv.
    Leuk he om te zien hoe die kleintjes met elkaar zijn. Ze reageren hier steeds leuker op elkaar. Als de kleine op het speelkleed ligt komt de grote zus er vaak naastliggen. En lachen dat ze doen :D
    Hier ook een portret af en toe met slapen; krijsen omdat ze nietwil, maar ze heeft t wel nodig. Gelukkig vooral overdag, das minder erg dan bij jullie: sterkte!

simplyme: lekker schoonmaakkriebels dus :p Heb ik ook: vanalles schoongemaakt afgelopen dagen (zal maar niet zeggen hoe hard dat ook nodig was ;):$ geloof niet dat je door sommige ramen nog kon kijken hihihihi)
    En verder alles goed met alle kids? Lekkere driftkikker dus ;)

lentekriebeltje: balen dat je zo slecht hersteld vd knip. Hopelijk gaat t snel beter. Lekker genieten van je meisje. Gaat de bv ook goed ?

sterretje: Nog gefeliciteerd met je verjaardag (je was zelf toch jarig?) oeh, alweer bijna werken, das toch gek. Lijkt alsof jij HEEEEEL lang verlof hebt gehad (komt waarschijnlijk omdat ik alweer heeeeel lang aan t werk ben ;) )
    Wat vervelend dat jullie kleine mannetje zo ziek is (geweest) hopelijk gaat t snel beter zeker als je moet werken, anders is het wel heel vervelend beginnen.dikke knuffel!
    Dus nog steeds babykriebels? Probeer je maar vast te houden aan de gedachte dat de tijd snel gaat en je er al weer snel voor kunt gaan (voor je het weet is de zomer voorbij)

@all: alles goed?

Hier alles goed. Blijf heerlijk genieten met de ukkies.
    De oudste gaat erg snel met ontwikkeling. Soms van die heerlijke driftbuien, echt soms heel snel boos als iets niet lukt. Een heeeeel kort lontje ;)
    Jongste doet het prima. Komt regelmatig voor een voeding in de nacht. En normaal altijd 'savonds laat; Gisteren dus niet ;) Sliep ineens van 21 tot 6.20 !!! Ik werd om 6 uur dus wakker met 2 lekkende borsten. En pijn :$ !!! dikke vette stuwing,dus maar gaan kolven. Heb nu dus een megavoorraad in de koelkast staan :p
    Want vanochtend weer flinke stuwing. Weer geen nachtvoeding en gisteren rond 2230 laatste voeding.Benieuwd hoe t verder gaat. Mannetje heeft helemaal geen ritme.
    Heb trouwens t idee dat hij echt aan bijvoeding toe is (drinkt zoveel en heeft altijd honger),maar wil echt wachten tot de 6 mnd. Nog een paar weekjes....

Nou ik duik t bed in, tot snel! X

5. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    ohja:nog steeds geen ongi en denk steeds dat het eraan komt. Gisteren erg misselijk en bedacht me ineens dat ik dat de vorige keer ook had voor de 1e ongi. Dacht toen nog zwanger te zijn,maar heb nu een spiraal dus zou niet moeten kunnen....

6. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    @Lentekriebeltje: Fijn dat het met je meisje goed gaat. Vervelend dat je nog zo'n last had van de knip. Gaat het inmiddels al wat beter met je?

@SimplyMe: Nog lekker aan het genieten van het zonnetje? Krijg ik ook altijd zin van om lekker te gaan schoonmaken. Vandaag ook maar eens een hoop proberen te doen.

@Sterretje: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad gisteren? Luka is ook gek op de dierentuin, we hebben nu ook een abbonnement, dus gaan er geregeld even heen.
    Wat sneu dat je kleintje zo'n last heeft van de prikjes. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met hem.
    Wil je man ook zo graag weer een baby, of kriebelt het alleen bij jou? Waarom moet je wachten tot na de zomervakantie? Vanwege je gezondheid?

@Mama em: Lekker dat je mannetje nu al 2 nachten doorgeslapen heeft. Hopelijk blijft het nu zo! Hier ook nog totaal geen ritme, maar bij Luka duurde dat wel een jaar. Vind je het vervelend of maakt het je niet zoveel uit?
    Leuk dat je al bijna mag beginnen met bijvoeding. Toch weer een mijlpaal vind ik!

Hier op het moment echt overleven. Met Luka gaat het weer stukken beter, maaar Jesse komt 's nachts weer 2 keer en slaapt overdag max. een half uurtje, dus ben echt constant met hem bezig. Daarnaast is het nu erg druk qua werk en dat is juist nu niet zo handig. Toch niet zo ideaal, thuiswerken! Maar goed, ik mag niet klagen, want er komt in ieder geval werk binnen!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @zonnestraal, oh wat een drukke tijden bij jou zeg, lijkt me erg vermoeidend zo voor je!
    Wat vervelend voor allemaal dat Jesse zo slecht slaapt, hopelijk is het maar een fase! Net als de 2 voedingen snachts!

Hier ben ik het vooral die graag snel een derde weer wil hoor!
    Manlief vind het erg leuk ook, maar vooral voor mij is het dat we er zo snel weer aan denken
    Manlief zou anders denk ik een paar jaar wachten ook prima vinden
    We hebben gezegd iig tot na de zomervakantie te wachten en dan verder te kijken of we er echt voor gaan of nog langer wachten
    We gaan dan met het vliegtuig op vakantie, dus dat is al spannend genoeg zo met 2 kleintjes de reis, en ook nog eens zwanger zijn/misselijk en overgeven is niets
    Dus zowiezo wachten tot dan en dan het er samen goed overhebben, of we er dan nog zo over denken en er weer voor willen gaan

@mama em jij ook druk dus, wat leuk dat de kids zo veel met elkaar gaan doen he!
    Hierook zo lief, als de grote broer de kleine broer hoort huilen dan gaat hij zijn naam roepen en wijzen dat ik hem moet oppakken'
    Hij gaat ook steeds bij hem spelen, en probeert hem op schoot te pakken zo lief!
    Ja ji bent alweer zo;n tijd aan het werk, pff!
    Hier had ik 5 weken extra verlof dat wel hoor!
    Oh jeeh misselijk, zou waarschijnlijk niet van een zwschap zijn met een spiraal, misschien idd van een aankomende ongi
    Hopelijk breekt het snel door, dan heb je er geen spanning van iig!
    Kan me voorstellen dat je stiekem nl toch nadenkt over een zwangerschap
    Ben trouwens blij te horen dat jij ook nog niet ongi bent, hier ook nog niet vond het al lang duren haha
    Weet dat het nog veel langer kan duren en voor nu is het ook niet erg, wel lekker zonder, maar als ik straks weer zwanger wil raken wil ik toch wel een cyclus hebben!

@all benakt voor de felicitaties, heb idd een leuke verjaardag gehad, dierentuin was geweldig, hebben allemaal genoten!

8. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

Mar 4, 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥♥Lijst ♥♥

NOG NIET ZWANGER:

Vlinder84 (.. jaar - 3e kindje) - NOD 06-03 - Ronde 1

ZWANGER:

Misoh (33 jaar - 3e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 29 juni 2011

GEBOREN:

SimplyMe - 34 jaar - 5e kindje - 05-10-2010 - 2960 GR. - 48 CM. - EEN ZOON!!!
    Mama Em - 30 jaar - 2e kindje - 16-10-2010 - 3830 GR. - 51 CM. - EEN ZOON!!!
    Rosa08 - 27 jaar - 2e kindje - 13-11-2010 - ? GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!
    Sterretje - 24 jaar - 2e kindje - 24-11-2010 - 3680 GR. - 50 CM. - EEN ZOON!!!
    Zonnestraal- 27 jaar - 2e kindje - 04-12-2010 - 4230 GR. - 55CM. - EEN ZOON!!!
    Kaatjuh - 23 jaar - 2e kindje - 03-01-2011 - 3720 GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!
    Sarah1987 - 23 jaar - 2e kindje - 02-01-2011- 3940 gr- 55 cm -EEN ZOON!!!
    Hvj - 26 jaar - 2e kindje - 21-02-2011 - 3740 GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!
    Trui - 26 jaar - 3e kindje - 02-03-2011 - 3980 GR. - 52 CM. - EEN ZOON!!!
    Lentekriebeltje - 30 jaar - 2e kindje - 16-03-2011 - 3164GR. - ? CM. - EEN DOCHTER!!!

AFSPRAKEN:

- ...
    - ...

Heb de laatste gegevens toegevoegd. Tenminste... als we niets meer horen van Misoh en Vlinder84.
    Nu op naar de volgende ronde zwangerschappen, want ik lees dat het her en der alweer begint te kriebelen!:D:D Jaja, 't is weer lente!;) Ik nog even niet... hihi!
    Heb ook pb'tjes verstuurd, hoop dat die zijn aangekomen. (Anders hoor ik het wel) Volgens mij ging het toevoegen van een foto niet goed, die is nu te vinden in mijn fotoalbum als het goed is. (En zo niet, dan hoor ik dat ook wel;))

9. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    @Sterretje: Leuk dat jullie gaan vliegen dit jaar! Waar gaan jullie heen? Wel slim idd om dan even te wachten met zwanger worden. Kun je tot die tijd nog lekker even wegdromen van weer zwanger zijn.

@Lentekriebeltje: Prachtig meisje hoor, echt een heel lief koppie!

10. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hoi meiden,

zonnestraal: jeeee, een half uurtje overdag slapen :$ Das wel errug weinig. Dacht dat onze uk weinig sliep overdag.....
    Is hij ook steeds onrustig dan? Hier slaapt hij vooral aan de borst (tot ik hem eraf haal, dan is het meestal weer over met slapen ;) ) en in de wandelwagen of maxicosi. Slaapt nu vaak 1x op de dag en dan wel langer (2,5 uur) Ook wel dagen van 1x een uur en 2x 20 minuten ofzo ;)
    Een half uur is wel echt weinig, zeg. Hoop dat dat snel over is.
    En dus idd geen ritme met voedingen; vind ik niet erg, had de oudste ook nooit. Pas met een jaar dat dat meer was.
    Vind het nu soms lastig met het kdv; zit vaak tussen 2 of 3 flessen in en ik weet dan niet hoe vaak ik moet kolven op het werk. Geef wel steeds flessen mee; wil niet hebben dat ik te weinig meegeef. Ik blijf gewoon denken: t wordt steeds makkelijker :p

sterretje; leuk he die ukkies samen? Hier ook een bezorgde oudste. Al is ze nu ook soms jaloers en vraagt om aandacht als ik hem voed. dwz dingen doen die niet mogen. Tis echt een fase met driftbuien ;) ik ben 2 en zeg NEEEE
    Maarre, hoe was je eerst werkdag? viel het een beetje mee? en mannetjes goed gedaan op kdv?
    Wij gaan ook vliegen, ben benieuwd hoe dat gaat met 2 ukkies. De ouste heeft al wel een eigen stoel dat scheelt.

lentekriebeltje; wat een schatje zeg :D ben je zelf al aan het opknappen?

De rest: hoi :) Alles goed?

Hier gaat het goed. Oudste heeft heerlijke driftbuien, maar is ook erg aanhankelijk. Vooral aan mij. Ze wil ineens steeds aandacht als ik aan het voeden ben, errug fijn ;) Gaat dan dus streken uithalen. En heeft een heeeele duidelijke eigen wil.
    De jongste doet het prima en slaapt nu bijna altijd door. En volgens mij komen de eerste 2 tandjes er al aan. Zure luiers en ik zie ze al n beetje zitten in het midden onderin.
    Ikzelf ben druk met werk, maar das nix nieuws :p

Geniet allemaal vh mooie weer dat gaat komen....

11. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    misschien moeten we deze club maar laten verplaatsen???

12. lentekriebeltje

Mar 4, 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai!

Even snel...

Bedankt voor de complimentjes over onze dochter:) Vind haar zelf ook erg mooi, schattig etc etc, maar goed, ben natuurlijk zelf allesbehalve objectief! ;)

Zonnestraal, begrijp ik goed dat jullie jongste zo kort slaapt?? Da's pittig! Hoop dat die fase niet te lang duurt.

En sterretje dus nog lekker ver(der) weg op vakantie. Heeerlijk! Al bekend waar de reis naar toe gaat?

Mama em, lekker druk weer dus! Fijn dat het goed gaat bij jullie. Hier vandaag eerste dag alleen met de 2 kindertjes gehad, was ook erg benieuwd of zoonlief allerlei kattenkwaad zou gaan uithalen, maar heb het zelf nog even weten te omzeilen door een dvd van Sesamstraat aan te zetten. Hij gaf z'n zusje alleen soms een kusje terwijl ze dronk, dus dat is nog eens te doen. Zal vast niet zo blijven.... heb jij al trucjes gevonden om haar bezig te houden? Ik had bedacht dat hij misschien ook wel een keer in de box kan spelen (gaat hij nog wel vaker in) of een keer met wat fruit in zijn stoel... Andere tips zijn altijd welkom!

Over verplaatsen. Volgens mij heb je het al eerder aangekaart (toch?) en is geen gek idee nu lijkt mij, hoewel de volgende ronde zwangerschappen er ook alweer aan lijkt te komen over een paar maandjes (toch, sterretje?!!!:) nog anderen die alweer aan een volgende denken??? Hihi, misschien simply me??:p).
    Hoe werkt dat verplaatsen? Moderator benaderen? En hoe weet iedereen straks waar we dan te vinden zijn? Weet iemand dat?

Groetjes!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel ik ben heel druk!
    Moet erg wennen aan het weer werken en de combi met de kids, het huishouden en de boodschappen enzo doen
    Erg druk opeens om alles in mijn 2 vrije dagen te plannen
    Even weinig tijd voor jullie dus, maar hopelijk snel weer als alles weer een beetje beter loopt en we ons ritme opnieuw gevonden hebben
    Werken was wel weer erg leuk, lekker even iets voor mezelf doen, met de kids ging het prima op het kdv dus dat is ook super, nu alleen nog wennen aan de drukte die het toch met zich mee brengt!

Dus tot snel!

ps Lentekriebeltje hopelijk heb je mijn pb terug ontvangen!

14. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hoi meiden,

lentekriebeltje: hier gaat regelmatig de teletubbies op tv op. Eigenlijk hebben we teveel de tv aangehad toen de jongste nog kleiner was. Maar ik vind het voor een goed doel en nu met het mooie weer staat de tv hier bijna niet meer aan. Ik ga er ook gewoon niet moeilijk over doen zolang ze ook maar zonder tv kan spelen. Vaak kijkt ze even en gaat dan spelen...
    kusjes geven onder het drinken blijft hier favoriet, zo lief :)
    Ik kan trouwens tegenwoordig ook heel goed voeden en lopen tegelijk ;) Word je ook steeds handiger mee.
    Gaat het goed met jullie meisje? drinkt ze goed?

sterretje: heel herkenbaar dat je het ineens zo druk hebt als je weer werkt. Is idd weer een ritme zien te vinden. Ik merk dat het steeds makkelijker wordt en had gisteren zelfs een moment dat ik dacht: wat moet ik doen?? hihihi genoeg rotklusjes te doen natuurlijk in huis, maar de was was allemaal gedaan en kindjes sliepen tegelijk.
    Doe maar rustig aan, we zien je hier wel weer verschijnen.

De rest: hoesttie??? rustig hier....

Hier alles goed. De jongste slaapt niet zoveel overdag. ik merk dat hij beter functioneert als hij 1x op een dag slaapt, alleen is hij dan om half11/11uur al toe aan zijn slaapje. Dan is de dag net te lang en is hij begin vd avond moe, maar wil nog niet slapen. Wat zouden jullie doen? Misschien in de ochtend rekken? Vind het ook wel makkelijk als ze tegelijk slapen overdag. Kun je er toch makkelijk op uitgaan.
    De oudste slaapt trouwens steeds korter overdag en soms zelfs niet meer.

Achja, over een ruime week is hij een halfjaar en gaan we beginnen met fruit en groente. Misschien dat er dan een ritme gaat komen. Al vind ik geen ritme ook niet erg, hoor.

Nou, genoeg gekletst. tot de volgende keer!

15. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    @Mama em: Jullie kleintje slaapt dus ook al zo weinig? Dat is wel snel al, dat hij nog maar 1 slaapje heeft op de dag. Slaapt hij dan wel een beetje lang? Hoe laat leg je hem dan 's avonds op bed? Misschien kun je hem 's ochtends gewoon op bed leggen als hij aangeeft moe te zijn en dan aan het einde van de dag nog heel eventjes?
    Hier gaat het gelukkig al een stuk beter en ik heb weer wat meer rust. Alleen de nachten blijven rommelig. Hopen dat dat toch ook snel wat beter wordt.
    Ik heb met Luka ook pas een ritme gekregen toen ze ongeveer een jaar was. Pas toen ging ze ook echt goed eten, daarvoor was het echt heel minimaal, eigenlijk alleen nog borstvoeding. Ik hoop dat deze uk wat beter eet straks.
    Luka wil idd ook steeds aandacht tijdens het voeden, maar eist het dan echt op een vervelende manier. Krijgt steeds driftbuien en Jesse gaat dan ook huilen en wil niet meer drinken. Erg vervelend. Ik ga dan maar even boven voeden en laat Luka beneden. Gelukkig drinkt Jesse maar 5 minuten, dus dan ben ik ook zo weer terug.
    Tv aanzetten doe ik ook weleens, maar wil ik toch niet te vaak doen, omdat ik bang ben dat ze daar dan aan went, maar misschien valt dat wel mee. Het is wel een stuk makkelijker.

@Lentekriebeltje: Je kan misschien ook een boekje voorlezen aan je oudste als je de jongste aan het voeden bent? Dat wil hier ook nog wel eens werken.

@Sterretje: Kan me voorstellen dat het weer flink wennen is als je aan het werk gaat. Fijn dat het allemaal goed ging!

16. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    * zwaai zwaai *

stil hier....iedereen genoten vh mooie weer?

zonnestraal: fijn dat je weer wat meer rust hebt, hopelijk ook snel betere nachten. En wat rot met die driftbuien oder het voeden :x
    Ons meisje heef op het moment erg veel driftbuien, zo vervelend. Onder het voeden is ze nu ook steeds dingen aan het doen die niet mogen, erg fijn ;)
    Zij ging ook pas goed eten toen ze al 1 was, daarvoor ook vooral melk en fruit.
    Als de jongste 1x slaapt dan slaapt hij wel lang (2-3 uur)
    Als ik hem op bed leg en hij wil niet slapen dan gebeurt het ook echt niet, ook op het kdv is dat zo.
    Ik betrap me er wel op dat ik hem thuis vaak in slaap voed, wel gemakkelijk natuurlijk. MAar moet het ook wel weer een keertje afleren. PRobeer hem dus ook wel wakker in bed te leggen.
    hij heeft nog geen vaste bedtijd, ligt ook erg aan de dag. Als hij redelijk heeft geslapen dan ligt de oudste er eerder in en dan is het probleem dat zij wakker wordt als hij gaat huilen omdat hij niet wil slapen. Dus dan durf ik hem niet wakker in bed te leggen n leg ik hem er pas in als hij slaapt.

Ach het functioneert eigenlijk wel prima nu, hoor.
    Hij ligt er nu meestal tussen 20 en 21.30 wel in. En vorheen was het vaak tussen 22.30 en 0.00, dus dit is prima.

Verder lekker genoten vh mooie weer. Jullie ook?
    Helaas morgen werken en daarna wordt het minder weer :(

17. lentekriebeltje

Mar 4, 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de 2e keer alles kwijt en opnieuw ingelogd terwijl ik mijn verhaal zo goed als af had???!!!:x Ondertussen roept oudste om aandacht.
    Jullie zullen het dus even moeten doen met een zwaai van mij;

zwaai!:)

PS Sterretje, heb je pb niet ontvangen...

18. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

Long time, no see... :) Was een beetje druk met van alles en nog wat. Mijn jongste boef is ziek geweest en voelt zich sinds vandaag weer wat beter, mijn jongste dochter krijgt haar laatste 4 kiezen, 3 zijn al door gelukkig, mijn spiraal is verwijderd, omdat hij er half uit hing, het mooie weer natuurlijk, en zo nog een paar dingen. ;) Kortom druk, druk, druk... :D

Verder spring ik hier weer in. Ik ben zelf nog een beetje gaar van de afgelopen weken, dus uitgebreid reageren heb ik nog even geen energie voor. Ik duik ook zo mijn bedje in. ;)

@Lentekriebeltje: Jij bent nu aan de beurt hoor! :) Ik ga je meteen terug PB-en. ;)

En dan dus douchen en met een boek naar bed, al denk ik niet dat ik aan dat boek toekom. *gaap*

XxX

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey meiden, weer een week overheen gegaan, maar nu eindelijk even bijgelezen, reageren moet even wachten want de oudste moet nodig in ba'd nu...
    Heeft heel zijn drinken over zich heen gekieperd, dus is klets nat...
    Hopelijk komt het er straks nog even van!

Liefs!

20. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

Jul 19, 2009
    587
    1
    16
    @Mama em: Wel lekker dat je zoontje zo lang slaapt in de middag, dan heb je toch even je handen vrij. Ik kan me wel voorstellen dat je hem snel in slaap voed, zeker als hij zo moeilijk slaapt. Ik deed dat bij Luka ook vaak, maar bij Jesse is het gelukkig niet nodig en hij valt ook nooit in slaap aan de borst. Alleen 's nachts.
    Bij ons is het precies andersom en wordt Jesse wakker van Luka. Luka wordt eigenlijk nooit wakker van Jesse gelukkig.

@Lentekriebeltje: Balen dat je je bericht kwijt was. Hopelijk alles goed met jullie?

@Simplyme: Lekker rustig aandoen en even bijkomen van alle drukte! Ben je inmiddels al wat meer uitgerust?

@Sterretje: Lekker je zoontje zich helemaal natgegooid! Gebeurt hier ook regelmatig!

@All: De laatste tijd komt Jesse steeds vaker 's nachts en ik leg hem dan gelijk aan omdat ik bang ben dat hij anders Luka wakker maakt, maar het wordt nu wel een beetje te gek. Sommige nachten ligt hij bijna de hele nacht aan de borst omdat hij anders niet slaapt. Zelf slaap ik daardoor niet echt goed. Iemand een idee hoe ik dit kan doorbreken of moet ik me er maar gewoon bij neerleggen?

Share This Page