Lekker rustig hier, dat is makkelijk bijhouden! Ik heb geloof ik de oplossing gevonden voor het slapen van Jesse. Hij slaapt nu sinds 2 nachten ook 's nachts op zijn eigen kamertje en nu slaapt hij ineens veel langer. Gisteravond om 19.00 uur de laatste voeding en hij sliep zo tot 2.15 vannacht en na de voeding weer tot 6.15, dus dat is al een enorme verbetering! Hopelijk blijft het nu zo!
hoi meiden, lenntekriebeltje: fijn he> bericht kwijt Kan er ook zo boos om worden. Hopeijk alles goed bij jullie. simplyme: HOI, lekker druk geweest dus? Hoe merkte je dat je spiraal niet goed zat? Lijkt me zo gek... Enne lekker die kiezen en een ziek kind *niet dus* sterretje: al n beetje gewend aan het werken en 2 kids? Werk je veel uren/dagen? zonnestraal: Wat fijn dat het slapen beter gaat scheelt zoveel he? Wat een lange ruk trouwens dan ineens. Hoe gaat t nu? Hier alles goed Ukkie is alweer een halfjaar gaat echt snel Heb dus weer een half jaar volledig bv volgehouden en ben stiekum wel trots op mezelf . Vanavond voor het eerst wortels (uit potje) gegeven. Hij trok me toch een vies gezicht hihihihi, mamamelk ik natuuuuurlijk veel lekkerder. Hopelijk gaat hij iig snel fruit goed eten. Geef nu voor de zekerheid 3x 200cc afgekolfde melk mee voor het kdv, hij zit tussen 2 en 3 voedingen overdag in. En hopelijk red hij het dan met 2 voedingen (nu vaak ook). Ik vind 3x kolven op een werkdag toch wel veel worden nu. We zullen zien... Hij was iig goed gegroeid en ze hadden niets te zeuren op het cb. Moet zeggen dat de arts dat nooit heeft, maar die verpleegkundige KAn ik wel schieten. Geiet vh mooie weer en tot snel!
ohja, hier nog bijna elke nacht een voeding. Meestal rond 3 uur. Ik heb trouwens sinds een tijd weer elke keer 1 lekkende borst (de kant die niet als eerste gedronken wordt) tijdens het voeden in de ochtend. echt raar, want hij drinkt vaak ook 's nachts dus dan zit er helemaal neit veel tijd tussen de voedingen. Ook nog steeds geen ongi hier. Denk op de 1 of andere manier dat het weleens nog lang kan duren (misschien als ik geen nachtvoeding meer geef)
Hoi meiden, *zwaai zwaai* Ben lekker snel klaar zo. Ik ga effe regelen of onze club verplaatst kan worden.
@Mama em: Het gaat hier nog steeds super, zowel overdag als 's nachts slaapt hij zo goed. Heerlijk! Leuk dat je begonnen bent met bijvoeding. Zou wel makkelijk zijn ja als hij snel wat meer gaat eten. Dat kolven lijkt me ook zo lastig. Als ik eens moet kolven, komt er ook amper iets uit, dus ik moet soms dagen kolven voor ik een flesje vol heb. Moet er niet aan denken dat ik dan op mijn werk zo vaak zou moeten kolven! Maar misschien is het ook wel een kwestie van oefenen? Die lekkende borst kan dat niet komen van de toeschietreflex? Ik heb het namelijk bij elke voeding, dat de borst waar niet als eerste uit gedronken wordt gaat lekken als de toeschietreflex komt. Hier gaat alles wel goed. Vanochtend weer naar cb geweest en meneer weegt al bijna 9 kg! Het scheelt nog maar 2 kg met Luka. Maar hij groeit in lengte al iets meer dan in gewicht, dus het komt iets meer in evenwicht.
Oké, beetje hardleers. Net weer heel bericht getypt en kwijt. Wilde de reactie versturen en toen stond er weer dat ik opnieuw ingelogd was. Alles weer weg. Volgende keer toch echt maar eerst opslaan of typen in Word.... Hier gaat het goed. Ons meisje is alweer bijna 5 weken en afgelopen vrijdag bij de 4wkn controle bij cb woog ze 4,2kg. Alweer een kilo aangekomen! Voedzame voeding dus. Oudste is ziekjes, vannacht heel benauwd en in paniek wakker geworden. Erg zielig! Mama em, hoe gaan we dit clubje terugvinden als het verplaatst is? Hoop dat ik de volgende keer als ik op jullie reageer mijn berichtje wel verzonden wordt! Nu even tot hier.
hoi meiden, zonnestraal: fijn dat het zo super gaat, lekker van genieten Wow 9 kilo! wat een reus, ons mannetje is nu 7 kilo. Dan is Luka ook een ukkie of niet? onze oudste weegt u denk ik ook ogeveer 11 kilo (in januari 10,6) Het kolven is idd ook wel een kwestie van wennen hoor, maar mijn hobby zal t niet worden (al moet ik stiekum zeggen dat ik het wel kicken vind als ik de melk in de flesjes hoor stromen, hihi) lentekriebeltje: ik kopieer de tekst voortaan eerst (als ik er aan denk) Een kilo aangekomen, goed hoor Hopelijk is de oudste ook weer snel beter. Hier alles goed, slapen gaat steeds beter in de avond. Overdag meestal niet zoveel. @ verplaatsen club: we kunnen worden verplaatst naar de mama's. Misschien maar doen en dan de naam veranderen in: - zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding - een ander idee van iemand van jullie? Laat maar weten dan geef ik het wel door. Dan zal ik iedereen wel een pb sturen als hij is verplaatst.
Aaaa, druk ik op enter, is mijn hele geschreven bericht weg! Nou ja, was gelukkig niet zoveel om op te reageren. @Lentekriebeltje: Super dat jullie meisje zo goed groeit. Zijn jullie allemaal al een beetje aan elkaar gewend? Beterschap voor je oudste! @Mama em: Luka is inderdaad klein, maar als baby was ze ook bovengemiddeld. Maar ik denk dat Jesse wel groot zal blijven, want hij heeft ook grote voeten en handen. Zelf zie ik niet zo dat hij zo groot is, maar anderen wel. Het eerste wat ik altijd hoor als ze hem zien is, wat is hij groot zeg!, en nooit eens, wat een schatje! Terwijl het zo'n schatje is! Verplaatsen naar de mama's vind ik prima en de naam is ook goed.
Ennnn, we zijn verplaatst. Wel zo handig, ga jullie effe een pb sturen voor de zekerheid. zonnestraal: ons meisje was altijd al klein. Bij onze jongen is ook het eerste wat iedereen zegt: wat is hij groot. Terwijl hij inmiddels iets kleiner dat gemiddeld is met een groter dan gemiddeld hoofd. Achja....
zie dat hvj van het forum is verdwenen. eeva kan ik niet meer vinden. hoop dat iedereen ons weer weet te vinden: zeg het voort.
Heeee, gevonden! Nu even ons meisje uit bed halen, er moet weer gegeten worden zo te horen! Liefs, LK
Hey meiden, even een berichtje achterlaten zodat ik er meldingen van ga krijgen. Ik kon em echt nie vinden. Heb het via je profiel opgezocht mama em Hier alles goed, erg erg druk vandaar dat ik niet meer reageer. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Liefs me
Hoi meiden, fijn dat jullie hem hebben gevonden Ik kreeg trouwens 'gewoon' meldingen van nieuwe berichten zonder dat ik iets heb veranderd/aangeklikt. Hier niets te melden, lekker genoten vh mooie weer. Met de kids naar speeltuin geweest, samen met zwangere vriendin en haar kind. Helemaal leuk, ons meisje kan echt al veel ineens. Tot snel!
Hoi! Kids liggen lekker te slapen. Gister geschrokken trouwens... een harde bons en daarna begint zoonlief hard te huilen. Meteen gaan kijken, blijkt dat hij over de rand van zijn ledikant is geklommen. Heel raar, een leeg bed te zien waar je je kind verwacht. Dikke bult en wond op zijn hoofd. (Die ik vervolgens natuurlijk niet mag koelen... eigenwijsje) Gelukkig ging hij al vlot weer spelen alsof er niets gebeurd was. Met meiske gaat het lekker. Wil nog een nieuwe draagdoek kopen voor de zomer, zodat ik lekker veel kan dragen. Heeft iemand een tip trouwens voor een website met leuke voedingskleding? (je hoort het al; shopbehoefte!) Mama em, heeeerlijk hè, dat weer. Niets leuker dan lekker naar de speeltuin inderdaad, of natuurlijk kliederen met water! Hoe stel je in dat je bericht krijgt van nieuwe reacties? Ik moet altijd erg zoeken naar ons topic... OK, accu bijna op, dus sluit af. Hopelijk wordt dit bericht nog verzonden... Daag!
Hey meiden, Erg druk dus helaas even super minder tijd Maar wilde ook even laten weten dat ik het gevonden heb! Hopelijk tot snel! Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Liefs!
Hoi meiden, lentekriebeltje, Das effe schrikken zeg Onze oudste klimt momenteel overal op en heeft regelmatig blauwe benen enzo. Maar uit het ledikantje is ze nog niet geklommen. Als je een bericht plaatst via reageer, dan kun je onder aan je bericht bij overige opties kiezen voor: abonnementenservice; directe emailnotificatie En dan klikken op versturen daaronder. Dan krijg je een melding vd eerste reactie na je eigen reactie, of van meerdere als je nog op de site zit. Pas als je opnieuw op de site komt en ingelogd bent krijg je weer opniew meldigen. Ohja: www.prettymum.nl heeft vaak leuke bv-shirts en bh's enzo, goede service. Heb er ook mijn kolven gekocht en bh's en volgens mij ook shirts 2 jaar geleden. sterretje: lekker genieten vd drukte Hier alles goed, heerlijk lang weekend nu en allemaal leuke dingen te doen Allemaal alvast een fijn paasweekend!
Hallo meiden, Ik wil ook even laten weten dat ik jullie gevonden heb en echt binnenkort probeer om bij te lezen... Het is hier weer even een chaos... Hihihi... We hebben logees, en zij hebben 4 kids, leeftijd tussen de 14 maanden en 10 jaar. Totaal: 2 mannen en 2 vrouwen met 9 kids... Echt een gekkenhuis hier dus. Maar supergezellig hoor! Anyway, ze blijven nog een week of 2, dus voorlopig zal ik hier niet te vinden zijn. Tot gauw!
Hvj van het forum af? Jammer zeg. Weet iemand iets daarvan? @Kaatjuh: Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat. Succes met alles! @Lentekriebeltje: Oei schrikken zeggen! Tijd voor een normaal bed? Gelukkig dat het allemaal goed afgelopen is. Leuk dat je een draagdoek gaat kopen, lijkt me zo gezellig. Ik heb er ook één, maar vind het echt veel te zwaar, maar ja, Jesse is dan ook al 9 kg. @Sterretje: Ook jij succes met alle drukte! Hopelijk alles goed met jullie? @Mama em: Veel plezier het weekend. Lekker van het weer genieten in ieder geval. @Simply me: Zo, dat is lekker druk zeg! Kan me voorstellen dat je dan even minder tijd hebt voor zp. Tot later dan weer! Hier verder alles goed. Heerlijk van het weer genieten. Vandaag lekker even naar de dierentuin gegaan en daarna pannenkoeken gegeten. Luka was echt aan het genieten, zo leuk om te zien! Dinsdag gaan we even een paar daagjes weg, even als gezinnetje wat doen. Heb er erg veel zin in.
Hi! Sterretje, fijn dat je het ook gevonden hebt. Succes met de drukte en tot later! Mama em, bedankt voor de tips! Zal eens kijken of het lukt met de notificatie. Ik zal ook eens de website bekijken. Mis echt leuke kleding waarin ik ook nog eens goed kan voeden... Jullie meid is dus ook zo'n klauteraar. Hopelijk bedenkt zij niet ook dat ze uit haar ledikantje kan klimmen. Hoop dat het een eenmalige actie was. Denk het wel, want hij onthoudt vast wel dat dit niet erg prettig voelde. Jij ook nog veel plezier vandaag en morgen! Simply me, haha, hoe doe je het??!! Heel veel plezier (en succes)! Zonnestraal, ja, jammer dat hvj ineens weg is! Ik heb niets van haar gehoord. Lekker zeg, dat jullie wat daagjes weggaan! Heb ik ook wel zin in, maar zal nog even moeten wachten (tot eind juni). En jullie dierentuin-uitje klinkt ook erg goed! Normaal bed... wel aan gedacht, maar gokken er eerst nog even op dat hij het niet nog een keer doet. Dompie, wie laat zich nou op zijn kop uit bed vallen...! Ik heb zoonlief tot ongeveer 10kg gedragen. Wordt dan inderdaad wel zwaarder, maar als je strak knoopt is het op zich wel te doen. (ik stopte vanwege de dikke buik) Geniet van deze heerlijke dagen, meiden! Liefs, LK