Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

    zonnestraal83 Bekend lid

    19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Sterretje: Kindjes zijn gelukkig allebei weer beter. Luka is vrolijker dan ooit, maar Jesse blijft mopperig, al gaat het gelukkig wel wat beter al.
    Wat heerlijk dat je kleinste goed slaapt nu, hopelijk blijft het zo!
     
  2. mama em

    mama em Fanatiek lid

    2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden,

    Hier even een berichtje van mij; ik leef nog :);):D
    Druk druk druk (wie niet?)

    sterretje, fijn dat jullie vakantie goed was :D Oh, wat ellendig met de nachten. Gaat het nog steeds wat beter? En hoe slaapt hij voerdag dan? Tis ook wat met die ukkies. Maar wel heftig hoor als de nachten nog zo gebroken zijn ;) Gefeliciteerd met je grote mannetje, leuke verjaardag gehad? *leest verder: ja dus* traktaties mooi geworden? Heerlijk he? als de kids overdag tegelijk slapen? Kan er zo van genieten (lees: huishouden doen, administratie doen, studeren)

    Zonnestraal: vervelend als de kids ziek zijn he? En ontroostbaar huilen is echt een ramp vind ik. JAmmer dat ze het nog niet kunnen vertellen. Luka lekker aan t kletsen dus, hie ook zo'n kletstante. Ik vind dat heerlijk. Het zijn ook allebei knuffelkinderen, heerlijk :D
    Tja, ik denk dat ik toen alleen de oudste er was gewoon teveel van mezelf verlangde op een dag en dan baalde van mezelf dat ik niet gedaan kreeg wat ik wilde. Nu heb ik ook veel meer een ritme in huishouden enzo en lijkt het soms wel vanzelf te gaan. Ik moest er denk ik aan wennen dat huishouden ook gewoon een taak is die ik doe, ipv iets wat er snel bijgedaan moet worden.

    @ de rest: hoi :D

    Hier lekker druk met werken en cursus. De jongste is druk met gaan zitten en proberen te staan, zo leuk. Wel is hij op het moment weer erg vroeg wakker (tussen 5 en 6) en wil dan drinken. Gelukkig slaapt hij daarna wel verder, maar het kost me veel energie.
    Merk ook dat de bv terug is gelopen. Alleen de ochtend is nog veel volgens mij. Tussen de middag drinkt hij volgens mij niet veel en kolf ik ook nog maar 100cc maximaal. De oudste dronk tot ze 1 was tusssen de middag bv en vanaf dat ze 1 was gewone melk. Wil dat nu ook weer doen, maar weet niet of hij die 3 weken nog wel genoeg krijgt dan tussen de middag (eet ook rustig 2 boterhammen erbij, hoor)
    Ik heb nu t idee dat hij vroeg wakker is doordat de laatste voeding niet veel meer is. Wat zouden jullie doen? iets erbij geven 's avonds of niet? Hij ook ook wisselend groente/potjes.
    Och, het blijft zoeken naar wat handig is.

    tot sneller ;)
     

Deel Deze Pagina