Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik dus ook al. Ik ga even kijken of ik er een foto van kan maken en hier plaatsen.
    This sucks :(

2. eeva

eeva Niet meer actief

Kaatjuh, nou, ik had wel vertrouwen in mijn lichaam.... maar... heb vreselijk veel pijn gehad (liever een gewone bevalling) maar... ik wilde graag snel weg daar in het ziekenhuis, ik heb me ook beter voor gedaan als dat ik me voelde het liggen viel tegen... Ik heb me maar een dag laten verzorgen en toen die katheter uitging ben ik uit bed gegaan Kon niet echt goed lopen en ben na een dag al gaan zitten in een stoel!(daarbij had en heb ik ook nog bekkenklachten, van mijn eerste zwangerschap overgehouden) maar heb gezeurd dat ik naar huis wilde.... wilde daar opknappen... :) ben ook maar 3 nachten in het ziekenhuis geweest (wilde me ook niet laten gaan, omdat ze dit nooit hadden meegemaakt, haha...). Thuis heb ik hulp gehad van mijn man, die 1 maand vrij had genomen! Mijn man vond de bevalling verschrikkelijk, hij zat naast mij en keek toe.. hij zag dat mijn buik opengesneden werd, het bloed spoot eruit (hij is lang en kon in mijn buik kijken, heeft de hele operatie gevolgd) de baby werd even voor mij gehouden en toen gingen ze snel weg, baby, man, kinderarts... ik werd dichtgemaakt en wist niet eens of alles goed was met de kleine, niemand kon mij iets zeggen. Na een drie kwartier gehecht te zijn mocht ik eindelijk naar de uitslaapkamer... nog een kwartier moest ik wachten voordat man en baby kwamen (toen heb ik hem gelijk aangelegd, wilde ze niet in het ziekenhuis... ik moest eerst het gevoel in mijn benen terugkrijgen) maar... ik wilde het wel. Bij mijn eerste heb ik ook gevoed toen ik nog gehecht werd, dus nu wilde ik ook snel aanleggen....
    Maar.. mijn man zei toen, nooit meer een baby! dat wil ik niet meer meemaken dat jij zo'n pijn moet hebben en dan zo'n heftige geboorte. ;)

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het lukt niet, omdat foto te groot is. Ik wil em wel verkleinen maar ik heb op deze laptop geen windows, dus ook geen normale programma's zeg maar :(

4. eeva

eeva Niet meer actief

Vreemd, ik heb nooit een indrooglijntje gezien op de kruitvat 2 voor 5 euro. Maar... idd hij moet wel licht rose zijn!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ eeva: heb ook nog nooit zelf een indrooglijntje gehad op die van kv, maar heb er wel over gelezen.

Enneh, wat een zware bevalling zeg! Lijkt me voor je man idd ook behoorlijk heftig.

@ Kaatjuh: he verdorie... :( Anders morgenochtend met ochtendurine testen met die nieuwe testjes? En op zich is het wel positief dat je steeds een streepje hebt. De kans dat je steeds indroogstreepjes hebt lijkt me niet heel groot! :)

6. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat erg dat je dit moest meemaken. Jouw bevalling doe me sterkkk denken aan de mijne. Ik wilde gelijk na 2 dagen ook al weg gaan terwijl ik nog niet kon zitten of lopen. Ik had nare ervaringen met die verpleegkundigen in dat ziekenhuis. Mijn man was degene die mij daar hielp met douchen en verschonen en wc gaan e.d. Die verpleegkundigen deden niets, als ik ze oppiepte dan kwamen ze pas na 1 uur ofzo. En snachts waren ze altijddd chagrijnig. Toen ik weg mocht en ik thuis aankwam lukte het niet, want mn bed was te laag en ik me nergens aan optrekken om op te staan. Plus ik had erge stuwing en mn borsten lekten melk en mn dochter pakte tepel niet. Mn man deed er alles aan om te helpen maar lukte niet. Uiteindelijk ben ik naar de geboortekliniek gegaan en ben daar een week gebleven. Ondertussen werd mn man ontslagen van zn werk omdat hij ziek had gemeld om mij te helpen en bij te staan! :x
    Jij was wakker gebleven tijdens de keizersnede dus. Ik niet, want was heel erg hysterisch en voelde alles wat ze aan t doen waren. Mijn man mocht niet naar binnen en moest buiten staan en keek daar vanaf de raam. Hij zag ook hoe mn buik werd opengesneeden en bloed uit kwam. Mijn man was in shock, hij praatte niet en bewoog niet. Zelfs toen ze hem de baby brachten wilde hij het niet eens vasthouden. Hij keek wat ze met mij aan t doen waren en vroeg hele tijd zo: en mn vrouw en mn vrouw?? wat is er met mn vrouw?
    Hij wilde erna ook echt helemaaaaal geen baby meer.. Maar gelukkig is ie er nu over heen. Maar zodra hij mjin litteken weer ziet zegt ie nee ik wil toch niet.

Ik vind het heeeel knap van je hoe jij het hebt doorgestaan. Je bent een sterke vrouw!! *Respect*

7. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ eeva: Ik heb eerder ook nooit indrooglijntjes gehad. En die 2 andere testen van vorige dagen hadden niet zo een duidelijke witte streep als deze. Bij die moest ik echt helemaaaal lam staren voor ik ietsss zag. En mn man zag helemaal niets. Bij deze is het anders.

@marb: Ja ik ga morgen idd met ochtendurine testen weer. Ik wil het nu echt wel weten!

Misschien kan ik trouwens foto naar iemand van jullie sturen via mail, en dat diegene het voor mij kan plaatsen ALS je het wilt natuurlijk he. Anders plaats ik em in de avond wel via pc van mn man.

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Kaatjuh: ik wil t wel doen, hoor. Zal je m'n emailadres pb-en

9. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel marb *smak*!!!

10. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb je gemaild marb :D

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmm... Kan ze niet opslaan... Ga nog even verder klooien ermee.

Zie wel heel vaagjes iets trouwens!

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
  13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kunnen jullie bovenstaande foto zien?

Da's de enige manier hoe ik m erop krijg... :(

14. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey marb nee ik kan ze niet zien. Je moet een username en password invullen. Ach joh hoeft niet, tocht bedankt voor moeite, heeel lief van je :D
    ik doe mrgn gwn weer een test en ik zie wel of die wel duidelijk is.

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kun je ze misschien anders opslaan op je computer? Deze doen het op geen enkele manier... :( Kan ze niet opslaan op m'n computer, kan de link niet uploaden... GRMBL.

16. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja rare foto's he. Hoeft niet joh, k plaats ze dalijk wel via pc van mn man. Ik kan ze daar gelijk verkleinen ook.
    Maar zie jij iets?

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Kaatjuh, Je houd het wel spannend zeg!!!

Wat een vreselijke bevallingsverhalen... pfff
    Ik ben zo dankbaar dat ik drie keer op de natuurlijke manier heb mogen bevallen.. Deze man lag wel in stuit maar heb hem uitwendig laten draaien, wilde echt geen ks. ( als het moet dan moet het natuurlijk) het deed erg veel pijn en ze vroegen of ze moesten stoppen ( ik heel stoer nee hoor het gaat wel ga maar door) Hij is gelukkig gedraaid en netjes blijven liggen..

Nou hier is het vloeien gestopt en mijn mannetje en ik hebben het er gelijk van genomen:):):)
    Dus we zijn officieel op voor nummer 4 ( zal wel even duren met de borstvoeding maar je weet maar nooit toch?):)

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    hmm... oke ;) Vind het gewoon irritant dat ik ze niet kan plaatsen :D

Wat ik net ook zei: ik zie heel vaagjes iets. Maar zo op het eerste gezicht zou ik zeggen: negatief. Pas als ik goed ga turen zie ik iets... ;)

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ elmo: hihi, nu dan echt spannend :D Succes ;)

Deel Deze Pagina