@ Judy: gezellig, nog eentje! Idd leuk he, zo'n club? Vind het lastig om nu al te gaan 'zeuren' dat ik zo graag een tweede wil, andere mensen krijgen er niet eens eentje. Maar hier 'durf' ik dat wel Over je vraag trouwens: ik heb wel eens gelezen dat kinderen de bv minder lekker vinden als de moeder weer zwanger is, maar ook genoeg verhalen dat het wel is gelukt. Denk dat het wel even flink aanpoten is, maar dat je het wel voor elkaar kunt krijgen om bv te blijven geven. @ eeva: hihi, ik vind dat jij altijd zo leuk over je kindje praat Ik ben ook zo gek op ons meisje, maar sommige ouders doen alsof het helemaal niet leuk is om een kindje te hebben! (niet hier in dit topic hoor, trouwens!) @ sweetroosje: fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie! @ all: ben lekker duf, ghehe... (hoe zou dat nou komen... ) Morgen weer een dag
Zo toe maar 7 a 9 drinken per dag, 9 maanden en al een cyclus netjes hoor! Aah zo schattig je ventje, geniet er lekker van. Nou ik hoop dat ze gauw uitkomen en dat het een meisje mag zijn.
Ja heerlijk. Doe het rustig aan dan. Judy, welkom meid. Ik heb vriendinnen die gewoon volledig bv gaven terwijl ze zwanger waren dus het kan zonder dat je kleine afkeer krijgt.
Meiden, hier ons laatste lijstje.... op volgorde van NOD geplaatst kunnen we gelijk zien wie mag testen Ons lijstje: Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 25 januari - Ronde 1 SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 22 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 17 februari - NOD 27 februari - Ronde 3 Kaatjuh (22jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? NOD ? - Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0
C= carulli, haar pendel zegt dat er geen kindje meer bijkomt (dus we zijn compleet, volgens haar, haha....)
Nou ga ik eigenlijk een beetje twijfelen. Ik ging er een beetje vanuit dat als ik ongesteld werd, dat alles dan weer gewoon werkte. En het lijkt ook alsof ik mijn eisprong voel, maar nu weet ik het niet zo zeker. Als ik niet zwanger blijk te zijn, ga ik denk ik maar temperaturen, dan weet ik het zeker. Hoe oud is jouw kindje? Luka dronk tot voor kort ook nog zoveel, maar had er ineens niet veel behoefte meer aan, dus nu zit ik nog maar op 1 voeding. Ik hoop dat ik die nog even kan houden, maar als ze niet meer wil houdt het natuurlijk op.
@Judy: Ik heb dus ook zonder problemen gevoed tijdens mijn zwangerschap hoor. In het begin merkte ik dat mijn meissie vaker kwam, maar vraag en aanbod was snel weer in balans. @Marb: Tja, hoe zou dat nou komen? Hopelijk slaapt je dochter vannacht lekker door! @Eeva: Super idee idd, de lijstjes op volgorde van NOD. En wel grappig dat Caruli's pendel dat antwoord gaf... De andere pendels gelukkig niet. Jullie derde komt er echt wel! @Julita: Ik heb je geziehien!!! Hoe gaat het met jou? @Kaatjuh: *KNUF* @Zonnestraal: Ja, dat bedacht ik mij later idd. Ik wist het even niet meer zeker, vandaar dat ik even twijfelde. Maar jij mag over een paar dagen al testen. Spannend! Voel je al iets? Nu maar even ego... Want ik heb hier een positieve ovutest gehad! Dus hoogstwaarschijnlijk morgen mijn ei! Weer dag 19 i.p.v. dag 20/21. Dit is nu al de tweede keer dat mijn ei op dag 19 komt, vorige maand ook al. YEAH!!! We gaan vooruit! Nu hopen dat mijn LF ook een dagje langer zal zijn.. Ben benieuwd! Meiden, slaap lekker voor straks. Ik moet maar eens even met mijn vriend gaan praten. Wish me luck!!! Groetjes SimplyMe
@Zonnestraal: Tempen is idd. een goede manier om een eisprong te bevestigen. Het werkt hier super. Gewoon een fijn idee om zeker te weten dat je ei ook echt gesprongen is idd. Mijn dochter is 1 jaar, 2 weken en 2 dagen. (Zie banner.) Ik heb geen idee hoe lang ze nog zal vragen om melk. Mijn 3 andere kids hielden zelf op rond de 14-16 maanden. Ik verwacht dat zij dat ook zal doen. Ik wacht rustig af.
@SimplyMe: Stom, niet naar je banner gekeken! Ik voel wel van alles waardoor ik denk dat ik misschien zwanger ben, vooral veel last van een zeurende buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook, dus hoopgevend. Maar het is pas de eerste ronde, dus heb nog alle tijd!
@Zonnestraal: Spannend hoor!! Klinkt idd. hoopgevend als je het herkent van je vorige zwangerschap. Ik zal iig heel hard voor je duimen! Wanneer wil je gaan testen trouwens?
Helaas, ben net ongesteld geworden! Heel vroeg, na drie weken al. Dan is mijn cyclus dus toch niet zoals het zijn moet. Ik ga vanaf nu maar temperaturen, dan heb ik wat meer zekerheid. Ik heb dat nooit eerder gedaan, hoe werkt dat? Is rond je ovulatie je temp hoger of lager?
Zonnestraal, jammer dat je ongi bent geworden... goed dat je gaat temperaturen om je cyclus te kennen. Na je eisprong (meestal de ochtend erna, maar kan ook 2e dag zijn) stijgt je temperatuur en blijft hoger tot dat je ongi wordt..... dan zakt je temp weer. Je moet met je temp. meten s'morgens beginnen voordat je opstaat.
Ons lijstje: SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 22 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 17 februari - NOD 27 februari - Ronde 3 Kaatjuh (22jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? NOD ? - Ronde 0 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 2 Judy80 (29jr-2e kindje) Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0
Goedemorgen meiden @Zonnestraal: Das flink balen zeg! *Knuf* Die rotteleurstelling ook! @Eeva: Hoi! Oh, nu ben ik de volgende op het lijstje. Ik zal hem trouwens zo even aanpassen. En dan even heel ego: Mijn temp was vanochtend al goed omhoog! Dus mijn ei is (waarschijnlijk) gisteren al gesprongen. Op dag 18!!! Yeah!!! *doet vreugdedansje* Vorige maand op dag 19, nu op dag 18. Hopelijk gaat dit patroon een paar maanden zo door. En als dan mijn cyclus netjes 30/31 blijft, dan ben ik helemaal blij. Ik ben benieuwd hoelang mijn LF deze keer is. *hoopt min. 10 dagen* Ik ga even een kop koffie halen. Tot zo maar weer...
Ons lijstje: SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 20 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Te Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 17 februari - NOD 27 februari - Ronde 3 Kaatjuh (22jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? NOD ? - Ronde 0 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 2 Judy80 (29jr-2e kindje) Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0
Simplyme, ook hoi, haha.... Fijn, dat je temp. omhoog is gegaan en je eitje al geweest, en ja... je staat bovenaan de lijst Heb je je eitje deze maand gevoeld? ik las dat je gisteren een positieve ovulatietest had Hier nog geen ei... maar wel sinds gisteren een huilende baby iedere keer aan mijn borst, had ik vorige maand ook 2 dagen, de dag erna die scherpe brandende zeurpijn en een dag later de temp.verhoging... missien is mijn eitje nu ook wel in aantocht Je hebt pendels aangevraagd bij verschillende meiden, ik hoop dat je gevraagd hebt naar een goede zwangerschap... ik heb er extra naar gevraagd, want de meiden zeggen ook zwanger als de zwangerschap uitloopt op een miskraam omdat ik daar ook rekening mee houd is mijn vraag aan de pendelaars, wanneer raak ik zwanger en blijft de zwangerschap goedgaan! Mijn pendel van febr. van Wishgirl heb ik daar niet aan gedacht.... daarom heb ik haar nog een pendel gevraagd via het e-mailadres, de rest van de pendels heb ik naar een goede zwangerschap gevraagd
Aan allen: Ik pak trouwens altijd het laatsgeplaatste lijstje en plak het op mijn bureaublad, zodat we altijd de laatste versie hebben... ook zorg ik dat het af en toe tussendoor verschijnt hier!