♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 20 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Te Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 21 januari - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 10 februari - Ronde 3 / Lange LF Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0
Mijn standaard temp is 37.8 (volgens de ha kon dat) of ik nou ziek ben of niet, toevallig ben ik verkouden maar ooit tempte ik buiten het ziekzijn om en toen was die ook 37.8 Ja vond ik ook en al helemaal dat ze zegt dat die pijn door het bv geven komt :S. Yep nog een weekje, is zo voorbij joh.
Hoi meid, Ja zeg dat wel. Nou eerst zeiden ze in het zh dat de eerst volgende leeg plekje 20 februari is voor een echo en dat alleen de gyn's plek hebben. Ik zo daar moet ik ook zijn, en toen kon het 1 febr gelukkig. Fijn dat je een ei hebt, hoop een bevruchte ei. En ritme vinden moet je echt op eigen tempo doen en heeft tijd nodig, dus maak je geen zorgen het komt allemaal wel.
Hee meiden, Hoe is het hier? Lekker gekletst weer? @ zonnestraal: bedankt voor de tip! Denk dat ik het idd zo wil gaan doen. Maar nu eerst wachten tot ze weer echt beter is. We hebben het hoofdeinde van haar bed al een stukje omhoog gezet, in de hoop dat dat helpt tegen het hoesten Maar elke 5 minuten erheen gaan klinkt wel te doen. Ben dan alleen bang dat ze dat door gaat krijgen Maar dat valt dus wel mee? Vind het ook zielig als ze echt verlatingsangst heeft Wel naar idd dat Luka altijd huilt. Maar inderdaad, als jullie hebben ontdekt dat dat altijd even moet Heeft ze dat vanaf het begin gedaan? @ SweetRoosje: jeetje, wat vervelend! Wat een hork van een ha ook Jeetje, wat een hoge temp! En dat zonder verwarming @ Sterretje: jammer dat je nog geen pendels terug hebt. Is altijd wel leuk om te kijken wat ze voorspellen En jullie ventje ook altijd huilen voor het slapen! Misschien hoort het er toch bij dan Vind het alleen raar omdat ze het normaal nooit doet (heeft gedaan) Hier nog steeds hetzelfde. Gisteravond huilen voor ze ging slapen, maar toen heeft mn man bij haar gestaan en toen ging het goed. Verder heeft ze wel de hele nacht doorgeslapen, dus voor ons is het niet vervelend. Vind het alleen zielig voor Sarah, als ze echt verdriet heeft voor het slapen Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om een ritme te vinden, hoor! Het is ook niet niks, ineens zon kleintje erbij! Ben ook wel een beetje bang voor een tweede hoor Kan me zo voorstellen dat we dan helemaaal nergens meer tijd voor hebben (hoewel SimplyMe kan het ook handelen ) Oeh, je ei gehad! Wat fijn! En nu dan aftellen Je moet eigenlijk jezelf dan hoger in het lijstje zetten! We staan op volgorde van nod, toch? Die is voor jou alweer bijna! Ik wil je ook wel verzetten, maar dat vind ik dan weer een beetje té brutaal van mezelf @ eeva, emmalotte en SimplyMe: jullie hebben ook alweer bijna jullie nod (nou ja bijna ) Voelen jullie al iets? Kwaaltjes? @ all: ik voel niks meer, misschien is mn ei geweest, net die ene dag dat ik geen ovutest heb gedaan? (of nou ja, de dag erna dan ) Toen had ik ook zon pijn, dus dat zou wel goed kunnen. Alleen aan mn temp zie ik daar niks van. Vanochtend weer 36,6 Fijne dag nog!
@sweetroosje, jeeh 20 febr was nog wel heel ver weggeweest ja, dan zit je zolang in spanning! Gelukkig dat je zo scherp was om aan te geven dat je idd wel bij de gyn moest wezen ook Gaan ze ook iets doen aan de cycstes, mocht je die hebben? Of weet je dat verder niet? @marb fijn dat het gister avond wat beter ging toen je man er bij was, en dat ze heel de nacht door geslapen heeft, voor haar erg fijn en voor jullie ook natuurlijk! Wel vreemd dat ze eerst niet huilde en nu opeens wel ja, dat is lastig te begrijpen Wie weet heeft het er toch wel mee te maken dat ze niet lekker is en misschien gaat het straks weer een stuk beter! Oh ja het lijstje, had helemaal niet door dat het op nod stond haha, beetje blond Ben te laat om de lijst te wijzigen in het zelfde bericht, dus dan plaats ik hem nog maar een keer
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 20 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Te Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 21 januari - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 10 februari - Ronde 3 / Lange LF Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0
Hoi, Z'n gangetje allemaal. Ja ze had denk ik haar dag niet of was zo koud door het weer haha. Hahaha ben idd een verwarming op zich. Vraag me nog steeds af of het wel normaal is (volgens de ha wel)? Je ei geweest, afwachten dan maar he. Hopelijk een bevruchte ei.
Was me ook te lang wachten, zou de spanning dan niet aankunnen (een week is eenandere verhaal). Ik zou niet weten wat ze gaan doen als ik het werkelijk heb, laat het op me afkomen. Heb ook PCO dus had wel zo een vermoeden, we zien het wel.
@sweetroosje: hopelijk vinden ze dan iets onschuldigs. Gelukkig kan je al snel terecht. @sterretje: dat ritme komt vanzelf wel hoor, maar is inderdaad lastig die eerste maanden. Je bent er dan zo druk mee. Fijn dat je je ei gehad hebt, snel al zeg! @marb: hier hielp het wel om de 5 minuten er heen gaan, en na een tijdje ben ik de tijd wel gaan rekken, dus steeds iets later er heen. Dan weet ze dat je er wel bent, maar dat ze nu toch ook moet slapen. Hoop voor je dat het snel wat beter gaat. Luka heeft eigenlijk altijd veel problemen gehad met slapen, de eerste maanden sliep ze ook alleen maar bij ons in bed, maar uiteindelijk is het vanzelf allemaal goed gekomen. Ik heb niets afgedwongen en het lekker op haar tempo gedaan en op een gegeven moment wilde ze wel lekker in haar eigen bedje. Alleen het huilen is dan gebleven. Hier gaat het verder wel iets beter gelukkig. Kleintje slaapt weer 's nachts door en is volgens mij al iets vrolijker!
Nou, ze is nu zonder problemen gaan slapen (viel in slaap tijdens laatste voeding). Hoop dat ze ook doorslaapt dan (marbman slaapt niet thuis vannacht, en ik vind t stiekem altijd een beetje eng... ) @ SweetRoosje: hihi, ik zie nu ineens dat onze kindjes precies even oud zijn
hoi meiden, pffff jullie hebben goed gekletst hier ga zo ff op alles reageren. marb, ik zie dat je ook online bent, gezellig! Fijn dat ze weer slaapt tot zo...
Hey emmalotte, je hebt een pendel bij voor april.... zie ik, nu hopen dat die uitkomen heb jij je eitje ook al ontdekt?
hoihoi eeva: *doet een vreugdedansje* voor je gesprongen eitje. yep weer een pendel en weer april 1 kindje. Ik heb niet naar t geslacht gevraagd, alleen naar een zwanerschap en of het een tweeling zou zijn. De laatste pendel vertelde toch dat het een meisje zou zijn. *zoekt nog steeds naar haar ei * Volgens mij heb ik mijn ei gemist met de testen. Paar dagen licht 1e streepje gehad (heb ik niet altijd) en nu 2 dagen geen 1e streepje meer Dus volgens mij 2 opties: - eisprong met testen gemist (goed mogelijk, gezien er 1x meer dan 24 uur tussenzat kan ik best de lh-piek hebben gemist) - nog geen eisprong gehad - een cyclus zonder eisprong De toekomst zal het misschien wel leren.... MG: fijn dat de buisjes zitten en het goed is gegaan *doet vreugdedansje* Ben benieuwd of er n ongi aankomt... marb: balen dat hoesten en slechte inslapen. Heb weleens gelezen dat sommige kindjes alle indrukken verwerken door te huilen voor t slapen misschien dat Sarah dat ook doet? Als ons meisje echt niet lekker is, wil ze ook niet alleen inslapen. Dan helpt alleen om ze op de arm te houden tot ze slaapt, heerlijk maar erg vermoeiend. simplyme: 5 dpo, pfff dat duurt lang. *duimt voor een langere lf en een positieve test 14 dpo* sweetroosje: hopelijk is je PCO verminderd na de zwangerschap. Vriendin van mij is dmv hormonen zwanger geraakt en gaat nu voor en 2e. De hoeveelheid hormonen van toen was nu teveel: overstimulatie Ben jij ook dmv hormonen zwanger geraakt? Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt maandag. zonnestraal: spannend nu helemaal geen medicijnen meer. Hopelijk kun je toch n beetje slapen vannacht. Misschien dat Luka het huilen nodig heeft om de indrukken vd dag te verwerken voor ze gaat slapen, dat schijnen sommige kindern te doen. sterretje: leuk dat je ff hierbent ondanks alle drukte. *doet een vruegdedansje voor het eitje* goed hoor nu al n ei! Komt echt goed hoor met je ritme vinden. Ik had pas toen ze 6 mnd was weer het idee dat ik mezelf was/ alles weer in balans was (zat ook vakantie tussen) @ alle anderen: alles goed? Sorry als ik iemand ben vergeten om op te reageren. Niet persoonlijk bedoelt iig. Hier weinig te melden. Geen ei gevonden en weinig geklust We zijn allebei erg druk en moeten er eigenlijk meer in gaan investeren. Iemand nog tips? Wij gaan ons bedje opzoeken....*bedenkt zich dat eerder naar bed gaan ook n idee is *
emmalotte, wat zeggen je pendels dan over 1 kindje of een tweeling? Kan best dat je je eitje gemist hebt met de ovulatietesten, als je niet iedere dag hebt getest! ik duim voor toch een eitje.. ik heb ook 3 pendels voor april, ik ben heel benieuwd, zou leuk zijn en lekker snel Simplyme, hoe gaat het met je.... lang niets meer van je gehoord op hoeveel dpo zit je nu?
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ei 20 januari - NOD 3 februari - (Oefen ) Ronde 10 / Te Korte LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD 3 februari - Ronde 7 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 21 januari - NOD 5 februari - Ronde 0 / Korte LF Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 10 februari - Ronde 3 / Lange LF Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Rosa, wanneer heb jij je eitje gehad? als je het weet... pas het dan even aan in het lijstje
Goedemorgen meiden, @marb heb je het overleefd alleen thuis Fijn dat sarah uiteindelijk wel is gaan slapen, maar vervelend dat ze weer zo wakker is geweest, word je moedeloos van soms denk ik @emmalotte, super dat je 2 pendels hebt voor april, je zou haast denken dat dat toch wel een teken is! Ik hoop dat je je eitje gewoon gemist hebt en wel een eisprong hebt gehad hoor! Deed jij nu ook tempen? @eeva, wow heb jij 3 pendels voor april! Dat word een vruchtbaar maandje Hier verder nog geen pendels terug, hoop dat er snel nog iets terug komt Hoe is het verder met de rest van de meiden? Hier de kleine net in bad geweest en ligt nu lekker te slapen, straks wat fruit eten en dan op visite bij een vriendin! Hoop dat het mannetje het volhoud, anders maar niet zo lang blijven Ben er vanmiddag denk ik dus pas weer, tot later!
Goedemorgen allemaal kom straks even terug lezen. mijn ot is van gister 36.8 naar 37.3 gegaan ben erg benieuwd ik heb ook twee pendels staan een januarie en een ander in maart. liefs rosa
goedemorgen (uh bijna middag al ) eeva: de pendels zeiden beide 1 kindje. En ik heb wel elke dag ovutesten gedaan maar niet steeds op hetzelfde tijdstip. Dus eerst steeds rond de middag en toen 1x begin vd avond. dus misschien heb ik hem toen gemist. Ik teken ervoor als we allebei april zwanger raken sterretje: leuk he op visite met de kleine? heeft ie het goed volgehouden? rosa: klinkt als een goede tempstijging. *duimt voor een eitje* Enne januari zou top zijn! @all: mijn gevoel zegt dat mijn eitje al geweest is. Dadelijk toch maar ff testen. Als ik weer ongi wordt (en die kans lijkt me erg groot) dan wil ik ook gaan beginnen met tempen. Denk dat dat meer inzicht geeft dan die ovutesten. Ik ben vandaag thuis, maar superdruk. Moet nog administratie doen voor werk en het huis een beetje fatsoeneren. Volgende week word ik 30 en dat vieren we het weekend. En wil niet alles op vrijdag laten aankomen. tot later (ik denk vanavond)