@ SimplyMe: kan me voorstellen dat je het eng vindt, hoor! Dat had ik ook heel erg toen ik weer zwanger was na een mk van 9 weken. Maar duidelijke testen is al een goed teken. Nu eventjes de tijd vooruit kijken @ all: mijn temp zegt weer lekker niets, 36,6. Ook nog geen positieve ovutest gehad, dus volgens mij is ei nog niet geweest. (pfff... Daar gaat m'n idee van op 10 februari testen... ) Blegh. Heb het zo gehad met die lange cycli waar je niks van kunt zeggen...
ha, ha....... weg is ZWIEP!!! Nee, nee.... ze is niet weg, ze is off-line mee aan het gluren, haha... Hey, SimplyMe... leuke banner (dan heb je er zeker een goed gevoel over) Genieten meid!!!! Hoe ga je het je man zeggen, heb je iets speciaals in gedachte (een verassing?)
Ik heb mijn banner meteen veranderd. (Eng, eng, eng, eng, eng...) Hopelijk ben ik niet te voorbarig nu, maar ik ga er gewoon weer 100% voor. We zien wel wat het wordt!
Marb, er zijn ook meiden zwanger geworden met een lange cycli en een laat ei.... dus dat zegt niets... Gisteren heb ik nog een kaartje gezien van iemand die op dag 30 geloof ik haar eitje kreeg en zwanger raakte, er is dus hoop...
Vreemd.... ik heb net in de ledenlijst gekeken en online is ze niet meer dus toch offline... Gewoon meekletsen, is veel gezelliger
@Marb: Vorige keer was je eisprong toch ook pas later in je cyclus. Kan het niet zo zijn dat je ei deze keer ook later in je cyclus komt? Bij mij kwam mijn ei steeds wat eerder en bleef toen hangen rond dag 20/21. Ik ben heel benieuwd of jouw ei ook eerder komt deze cyclus. Ik duim iig heel hard voor een vroeger ei. *Dikke KNUF*
SimplyMe, ik snap helemaal dat je iedere dag blijft testen, totdat je testen op zijn... misschien is door blijven temperaturen ook een idee (ik heb dit nog 14 dagen blijven doen toen ik zwanger was) je temp. moet hoog blijven dan..
Precies! Zo zie ik Julita ook vaak 's ochtends vroeg. Die heb ik ook al eens geroepen... Geen reactie gekregen... En ik zal idd. nog even doortempen.. Kost niks en geeft wel duidelijkheid. Good idea!
Ik ga eens wat doen hier... Heb even heel veel energie *stuiter, stuiter, stuiter* en daar ga ik gebruik van maken. Nogmaals lieverd, heel erg bedankt voor je meeleven! Heel lief van je! *DIKKE SMAKKERD*
Ja.... heb ik ook gezien, zaterdag was ze er nog... Julita bedoel ik... Daarom heb ik het toen ook gedaan doorgetempt, om de zekerheid te krijgen (en idd het kost je niets) ik denk dat hcg langzamer verdwijnt en zichtbaar is op de test en dat je met tempen een duidelijker en sneller beeld hebt! Ik blijf ook gewoon weer doortempen als ik zwanger ben..
Marb, hier heb je het kaartje waar ik het over had... eisprong cd 27 en zwanger, kijk maar eens: http://www.fertilityfriend.com/home/293c65
@ SimplyMe: wauw, gave banner zeg! Weet je man het al? @ eeva: wat lief van je, dankje! Kaartje ziet er goed uit, ja... Hopen dat de mijne er ook zo gaat uitzien binnenkort (behalve dat ie zo omlaag gaat op het einde! ) @ all: ben weer wat minder chagrijnig... Hoewel ik nog wel op zie tegen vannacht, marbman slaapt weer niet thuis (normaal gebeurt dat eens in de 3 maanden ofzo, maar nu ineens 2 keer ), hij komt morgen pas thuis als we al in bed liggen. Nou ja, ik moet ook niet zeuren hoor... Fijne dag nog!
hey simply gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! echt heel duidelijk die testen. Ik kom straks even verder kletsen!! mijn temp is ook nog mooi hoog 37.2 hopen dat hij zo blijft. liefs rosa
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 7 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 10 februari - Ronde 3 / Lange LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 7 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 16 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari NOD 5 maart - Ronde ? Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend ?
Hoi hoi @Marb: Jaja, man stuitert ook rond hier. Ik had hem al verteld dat ik vandaag testen ging kopen. Vlak voor 11 uur belde hij op dat hij even thuis zou komen tijdens zijn lunchpauze om samen te testen. Wat balen zeg dat Marbman weer een nachtje weg moet... Niet leuk! *stampt boos op de grond* :x @Rosa: Bedankt! *SMAK* Jij ook nog een mooie hoge temp! Daar houden we van! @Eeva: *Zwijmel* Wat staat dat super zeg! Mooi lijstje! Ik kan niet wachten tot jullie allemaal op het onderste lijstje staan! *gaat nu al haar duimkracht gebruiken voor nog veel meer positieve testen* Nou, ik ga even 2 ukkies op bed knikkeren. Tot straks!
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 6 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 10 februari - Ronde 3 / Lange LF Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 7 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 16 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari NOD 5 maart - Ronde ? Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13-10-2010 Ps. Even mijn uitgerekende datum erbij gezet!
YEAH SimplyMe: gefeliciteerd!!! Heb de hele dag in spanning gezeten *doet een grote vreugdedans en gaat op de kop staan* Marb: jij dus ook al een rare op hol geslagen cyclus en een klutsei eeva: ongi al minder? Ik heb een baggernacht achter de rug. Meisje vond het nodig om om half 1 te drinken toen ik net bijna sliep (geen probleem, meestal een late voeding) en bedacht dat ze niet meer wilde slapen Tot 2 uur met haar in de weer geweest tot ik het heldere moment had dat ik haar toch nog maar eens moest aanleggen: ging ze uitgebreid drinken ze wil de laatste dagen weer meer drinken, dus dat afbouwen schiet ook niet op. Heb vannacht dus kort geslapen, vroeg op, werken met als leuke extra aan het eind vd middag vergadering die uitliep :x Via de chinees naar huisgereden, meisje laten drinken en eten Hang nu uitgeteld op de bank. Vanochtend getempt, viel me tegen om te doen. Heb er met dochtertje ook altijd ruzie mee. temp was 36,8. (en daarna uit bed op de douche 36,7) Heb nu buikpijn en ben kapot. dacht strax ongi te worden maar dat was niet zo Snap er echt helemaal nix van Nou, ik heb genoeg geklaagd. tot snel! ps. wat vind je man ervan simplyme?
Leuk dat jullie mij roepen. Ik ben een stiekeme meelezer, wat dus helemaal niet zo stiekem is omdat je kunt zien wie er online is. Had ik nog nooit gezien. Ik geef nog steeds een beetje bv, ben eigenlijk aan het afbouwen en mijn zoontje is over op gewone melk. Hij drinkt al een hele tijd niet meer aan de borst, heeft een tijdje de borst geweigerd en heb na een tijdje niet meer geprobeerd om hem aan te leggen. Kolf nu twee keer op een dag, maar heb een magere opbrengst. Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Heb 3 weken geleden wel een paar druppels bloed verloren, maar dat was het weer. Heb nu wel buikpijn en mijn temp is ook nog steeds redelijk hoog (36.9). Ik zou wel heel erg graag zwanger willen worden, maar moet eerst maar weer eens een cyclus hebben. @Simply me: gefeliciteerd met je positieve test, leuk zeg!