Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

Hey Zwiep, leuk dat je mee schrijft... Welkom meid!

Hier schrijven meerdere meiden die nog borstvoeding geven en geen cyclus hebben...

Ik zelf ben voor het eerst ongi geworden toen mijn zoontje 6 maanden werd... de eerste 2x zonder eisprong... nu sinds 2 maanden heb ik een eisprong (wel lange cycli en korte lf).. dus het komt allemaal wel op gang, maar heeft zijn tijd nodig!

Een paar druppels bloed kan een begin zijn... van het op gang komen van je cyclus!

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    zwiep: welkom :)

Wist ook niet dat je kon zien wie er allemaal zijn, weer iets geleerd. Hopelijk heb je snel een cyclus en kans op een zwangerschap.

3. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

:D:D:DTHANX!!!:D:D:D

En mijn man is natuurlijk helemaal happy, maar is ook best bang dat het weer mis gaat. Hij heeft mij wel 1000X gevraagd of ik er een goed gevoel over heb, hoe ik mij voel (echt zwanger of een beetje? ;)) en hoe groot ik de kans schat dat het nu goed zal blijven gaan.

Het is een lieverd hoor, maar echt het type man dat denkt dat een vrouw automatisch alles weet over zwangerschap, babies, BV en het opvoeden van kinderen. :D Dat was echt leuk bij de eerste.. Dan stond hij mij echt soms aan te kijken van "doe jij het maar, jij weet dat toch!" ;) en ik wist het soms gewoon NIET. Vond hij allemaal maar raar. Ik weet niet of dat komt door zijn buitenlandse achtergrond (Kenia). Mijn vader (Bosnisch) had precies hetzelfde. :( Mannen! :p

En jij een baggernacht? Hier ik ook hoor! Krijgt ze misschien tandjes ofzo, want dan drinkt mijn monstertje ook vaker. Daar heeft ze dus nu ook last van. Had je nou trouwens wel een eisprong gehad? Ja toch? Ik zie het alleen niet op de lijst staan...

En dan ook nog lekker een leuke dag op je werk... :(:(:( *KNUF* Doe maar lekker even rustig aan.. Even bijkomen! ;)

4. SimplyMe

@Zwiep: Welkom meid! Leuk dat je ook mee komt kletsen! ;)

Net wat Eeva al zei zijn hier meerdere meiden die in een soortgelijke situatie zitten, dus je bent niet de enigste.
    Maar die paar druppels bloed heb je die al eerder gehad of was dat de eerste keer dat je wat bloed verloor? Vaak wel het begin van een cyclus die weer op gang komt. Tenminste bij mij wel. Temp je trouwens al lang?

Nog bedankt voor de felicitatie trouwens. *SMAK*

5. SimplyMe

Dit staat onderaan ergens. ;) En je kan wel anoniem rondneuzen hoor, zoals ik doe. :D Volgens mij kan je die optie aanvinken in je gebruikersinstellingen.

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    simplyme: *thanx* had ff n knuf nodig :)

mannen komen wat dat betreft echt van een andere planeet. heel herkenbaar en mijn vriend is oerhollands ;)

denk dat je weleens gelijk kunt hebben met tandjes; komt vanalles bijna door geloof ik.

enne: een BEETJE zwanger ??? echt een mannenopmerking :)

hoest met je kwaaltjes?

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Simplyme, gebebiciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met je zwangerschap schat. Hoop dat de rest ook snel mag volgen, en dat je een gezond en voldragen zwangerschap zult hebben (mijn duimpjes blijven draaien voor je).

Zwiep, welkom meid.

All, dikke knuff.

Ben ik weer, vandaag ziekenhuisbezoek gehad zoals jullie weten. Heb een inwendige echo gehad (niet echt fris als je ongie bent), ik heb gelukkig geen cysten en mijn pco is ook verminderd. Wel had ik vocht in mijn buik maar dat kon komen doordat ik ongie ben, en ik heb een afspraak staan voor maart. Moest het nu aankijken of ik weer uit mijzelf ongie word en zoniet dan moet ik weer aan de clomid mocht ik weer zwanger willen worden. Ze had wel zoiets van weet je het zeker en wij raden aan om minimaal 1jr te wachten bla bla bla.

Hier nog steeds hevig aan het vloeien soms, en de buikpijn heeft zich vandaag nog niet aangemeld (hoop dat het zo blijft).

Gisteren tot laat bezoek gehad, en onverwachts kwam ook mam wat heel leuk was. Ze is er nog vandaar dat ik niet zo uitgebreid reageer, solly dames. Ik ga verder bankhangen met haar onder het genot van een bakje thee.

Tot morgen.

Liefs SR

8. SimplyMe

@SweetRoosje: Bedankt! *SMAK*

Ik zat vandaag nog aan je te denken. Maar dus wel een echo gehad. Gelukkig geen rare dingen gevonden, dus dat is wel heel mooi nieuws. Maar als ik het goed begrijp konden ze dus geen oorzaak vinden voor de pijn en de heftige menstruatie... :(

Nou hopen dat je nu een prachtcyclus krijgt als beloning voor alle pijn die je nu hebt. ;) Dus nog een dagje of 2 maximaal bloeden en dan over een dag of 10 een superei dat meteen in de armen van een zaadje springt om samen chromosoompjes te gaan verdelen. :D En dan weer 2 weken later een knaltest!

En mocht het niet allemaal zo super gaan, maart is ook al over een week of 4/5, dus heel lang wachten is het ook niet... *tis maar wat je niet heel lang noemt...*

Veel plezier met je moeder en tot gauw dan maar!

*KNUF*

9. eeva

eeva Niet meer actief

Hier moet ik even tussenspringen.... hi,hi...
    Mijn man is dus echt anders, hij wil alles wat de kinderen betreft liever zelf ontdekken, dan voorgedaan krijgen *zo'n lieverd* wij hebben geen kraamhulp gehad, hij heeft de baby en mij en de oudste een hele maand verzorgt... ook toen de kleine in het ziekenhuis gewassen moest worden of gethermometerd... hij had het nog nooit gedaan, maar zei tegen de verpleegkundigen dat hij het wilde doen en al vaker had gedaan........ die lieverd, ging altijd mee naar gynacoloog, enz. :):)
    Ook van kwaaltjes wilde hij alles weten, was teleurgesteld als ik iets niet zei...

10. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36

:) wow :)

Vriendlief wil ook wel alles zelf kunnen, maar dat zie ik hem nog niet doen ;) *respect* voor eeva-man

11. eeva

eeva Niet meer actief

Ha,ha... klopt precies :D:D:D daardoor lijkt het net of wij niet meer online zijn (lees: het rose bloemetje naast de gebruikersnaam staat op grijs... dus offline)

12. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    meiden ik duik mijn bedje in: ben zoooo moe.
    tot morgen!

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hoi meiden

Zwiep welkom,ik had je naam ook een aantal keer zien staan leuk dat je mee komt kletsen.

simply heb je al veel klachten?? mijn man is net zo hihihi

Eeva hoe is het met jou meis??

Emmalotte vervelend zo nachtje,ik heb dat ook wel is met me dochtertje dan is ze klaar wakker en dan gaat er later pas een belletje rinkelen dat je misschien wil drinken,ach het is tenslotte midde in de nacht dan mag het. ik hoop dat je vanacht goed slaapt.

sweetroosje een digi knuff voor jou!!! geniet van je bakkie thee.

marb hoe is het met jou??

@all ben jullie niet vergeten hoor!!!

Hier voel ik van alles mijn borsten voelen bond en blouw en me tepels doen zeer. en erg emotioneel en weinig eetlust. ben benieuwd morgen krijg ik me testen binnen.

fijne avond meisjes liefs rosa

14. eeva

eeva Niet meer actief

Rosa, op hoeveel dagen na eisprong zit je nu???
    Klinkt hoopvol die kwaaltjes... heb je het gevoel dat het raak is? mmm... je hebt ook een vroege pendel hé januari geloof ik en maart, duim, duim, duim....

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey eeva ik hou mijn temp niet bij in een grafiek maar volgens mij zit ik op dag 9 of 10. ik heb indd een pendel staan voor januari en maart. ik weet niet of het raak is,mijn mam denkt van wel die ziet het aan mijn als het raak is.

hoe is het met jou?/

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey kaatjuh jij ook online

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

ik ga zo heerlijk me bedje op zoeken,morgen ochtend heerlijk zwemmen met me kleine meis.

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

nou ik zit hier inmiddels alleen:( hihi

ga nu echt slapen!! weltrusten meiden

liefs rosa

19. eeva

eeva Niet meer actief

Whaw... dan maar hopen dat je moeder gelijk heeft ;)
    ik heb een hele tijd mijn temp. schriftelijk bijgehouden.. maar sinds 2 maanden op FF, ik vind het zo fijn, dat ik mijn oude grafieken nu ook digitaal heb (van de maand dat ik zwanger werd van mijn zoontje en de maand ervoor)

Met mij gaat het goed, nog 2 dagen ongi denk ik... maar nu wel gelukkig weer een normale ongi :)
    Ik wil ook onderaan ons lijstje staan, ha,ha :D:D:D
    ik verheug me er nu al op :p

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hihi ik hoop het ook voor je en voor iedereen natuurlijk :)

staat ook veel beter iedereen onder de lijst ;)

Deel Deze Pagina